Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Студенттерге рухани адамгершілік білім беру

Пәні_Ө - зін-өзі тану
Оқытушы Төлеубаева М.С.
Тобы: Т19-2А; ИС19-2К; ТЗИ19-2
Сабақтың өтілу күні: 05.05.2021; 17.05.2021; 17.03.2021
Сабақ тақырыбы: А.С. Сухомлинскийдің Педагогикасы. Ш.А. Амонашвилидің рухани ізгілігі. С.А.Назарбаеваның махаббат педагогикасы.
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: адамгершілік, ізгілік
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың түрі:
Оқыту технологиясы:
Оқыту әдістері: әңгімелеу, ой-талқы, бейнежазбаны тамашалау
Пәнаралық байланыс:
Онлайн 45 минут

Сабақ мақсаты: Студенттерге рухани адамгершілік білім беру. Оларға адами ізгілік пен махаббат педогогикасы туралы ақпарат беру.
Міндеттері:
Адамзатты рухани дамытудағы С.А. Назарбаеваның адамгершілік идеалдарының мәні туралы терең ұғымдарын кеңейту.
Дамытушылық: білім алушылардың бойындағы ізгілік, адамгершілік қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: шығармашылық жұмыстар арқылы белсенділіктерін, мәселені шеше алу қабілеттерін арттыру.

Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер).
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу,
а) Студенттердің құрал жабдықтарын тексеру
б) 5Т ұстанымын тексеру: (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық)
2.Тыныштық сәтi.(баяу әуен) <<Нұрға бөлену>>
3.Үй тапсырмасын тексеру.
Сабақ барысын талқылау:
Дәйек сөз:
"Педагогикалық жұмыстағы шешуші нәрсе - ең жақсы оқыту әдістерін таба білуде. "
Ы.Алтынсарин
1.Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер ?

Әңгiмелеу (сұхбат). (Мұғалім сыйы)
Біздің алдымызда өскелең ұрпақты шынайылыққа, мейірімділік пен сүйіспеншілікке тәрбиелеу миссиясы тұр. Барлығыңызды адами құндылықтарды басты бағыт еткен - <<Өзін-өзі тану>> ілімінің 20 жылдығымен құттықтаймын. Адамгершілікке баулып, мейірімділік жасауға өз үлесін қосып жүрген ғалым, педагогтарға, әдіскерлерге, <<Бөбектің>> бастамаларын қолдаушыларға шынайы алғыс айтамын
Дұрыс ұйымдастырылған білім жүйесі жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде құрылады. Біз білім саласы арқылы қоғамдағы рухани құндылықтарды жаңғыртқымыз келеді. Әрбір адам өз бойындағы қарым-қабілетін толық жүзеге асыра отырып, мемлекетке, тұтас адамзатқа пайда әкелуі тиіс
Өз жан дүниеңе үңіл. Сені бақытты еткен не, бақытсыз еткен не. Осыдан соң сен балаларыңа дұрыс тәрбие бересің. Оның үстіне мұғалім болсаң, мектепке, балабақшаға, жоғары оқу орнына білім алуға келген балаларды тәрбиелейсің. Сондықтан айтарым жалпы адамгершілік құндылықтар барлық сабақта, барлық емтиханда, қабылдау емтихандарында бірінші орындағы пән болуға тиіс
Сара Назарбаева
Сұрақтар:
1. Мәтіндегі Сара Назарбаеваның сөздерінен не жайлы түсіндіңіздер?
2. Балаларға дұрыс тәрбие қалай беріледі?
3. Өз жан дүниемізге үңілгеннің пайдасы неде?
4. Сіз өз жан дүниеңізді тыңдай білесіз бе?

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс:
Студенттер үш топқа бөлінеді.
<<Жан дүниеге үңіліп оны тыңдай білу үшін не керек екенін тізімге жинақтайды>>.
"А.С. Сухомлинскийдің Педагогикасы. Я. Корчагтың балаларға арналған өмір Үміт гүлдері. Ш.А. Амонашвилидің рухани ізгілігі. С.А.Назарбаеваның махаббат педагогикасын" басшылыққа алады.
Топты геометриялық фигура-үшбұрышпен ( боялған әр түске) 3 топқа бөлеміз
Үй тапсырмасы: С.А.Назарбаеваның махаббат педагогикасын оқып, "Адамзатты рухани дамыту қағидалары" туралы эссе жазу

Соңғы тыныштық сәтi:
Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейік. Бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді жүрегімізге түйейік. Әр уақытта шындықты айтып, ақиқатқа көз жеткізейік. Енді тыныштық күйде отыра тұрыңыздар.Көздеріңізді ашуға болады. Келесі кездескенше сау болыңыздар.

Moodle платформасындағы сабақ (45мин.):
http://edu.aspc.kz/mod/assign/view.php?id=155133

Ұқсас жұмыстар
Білім алушының әрекеті
Студенттердің кәсіби білімі мен мәдениетін қалыптастыру
Адамгершілік – асыл қасиет жайлы
Тәжірибенің мақсаты
Пирамида және оның қасиеттері
Шаттық шеңбері - сабақтың бас кезінде қолданылатын әдістемелік тәсіл
Сабақ типі. Сабақтың тақырыбы
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Қазіргі педагогикалық технологиялар обьективті қажеттілік
Халық педагогикасы мен ғылыми педагогиканың сабақтастығы
Пәндер