Студенттерге рухани адамгершілік білім беру

Пәні_Өзін-өзі тану
Оқытушы Төлеубаева М. С.
Тобы: Т19-2А; ИС19-2К; ТЗИ19-2
Сабақтың өтілу күні : 05. 05. 2021; 17. 05. 2021; 17. 03. 2021
Сабақ тақырыбы: А. С. Сухомлинскийдің Педагогикасы. Ш. А. Амонашвилидің рухани ізгілігі. С. А. Назарбаеваның махаббат педагогикасы.Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: адамгершілік, ізгілік
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың түрі:
Оқыту технологиясы:
Оқыту әдістері: әңгімелеу, ой-талқы, бейнежазбаны тамашалау
Пәнаралық байланыс:
Онлайн 45 минут
Сабақ мақсаты: Студенттерге рухани адамгершілік білім беру. Оларға адами ізгілік пен махаббат педогогикасы туралы ақпарат беру.
Міндеттері:
Адамзатты рухани дамытудағы С. А. Назарбаеваның адамгершілік идеалдарының мәні туралы терең ұғымдарын кеңейту.
Дамытушылық: білім алушылардың бойындағы ізгілік, адамгершілік қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: шығармашылық жұмыстар арқылы белсенділіктерін, мәселені шеше алу қабілеттерін арттыру.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу,
а) Студенттердің құрал жабдықтарын тексеру
б) 5Т ұстанымын тексеру: (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық)
2. Тыныштық сәтi. (баяу әуен) «Нұрға бөлену»
3. Үй тапсырмасын тексеру.
Дәйек сөз:
“Педагогикалық жұмыстағы шешуші нәрсе - ең жақсы оқыту әдістерін таба білуде. ”
Ы. Алтынсарин
1. Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер ?
Әңгiмелеу (сұхбат) . (Мұғалім сыйы)
Біздің алдымызда өскелең ұрпақты шынайылыққа, мейірімділік пен сүйіспеншілікке тәрбиелеу миссиясы тұр. Барлығыңызды адами құндылықтарды басты бағыт еткен - «Өзін-өзі тану» ілімінің 20 жылдығымен құттықтаймын. Адамгершілікке баулып, мейірімділік жасауға өз үлесін қосып жүрген ғалым, педагогтарға, әдіскерлерге, «Бөбектің» бастамаларын қолдаушыларға шынайы алғыс айтамын
Дұрыс ұйымдастырылған білім жүйесі жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде құрылады. Біз білім саласы арқылы қоғамдағы рухани құндылықтарды жаңғыртқымыз келеді. Әрбір адам өз бойындағы қарым-қабілетін толық жүзеге асыра отырып, мемлекетке, тұтас адамзатқа пайда әкелуі тиіс
Өз жан дүниеңе үңіл. Сені бақытты еткен не, бақытсыз еткен не. Осыдан соң сен балаларыңа дұрыс тәрбие бересің. Оның үстіне мұғалім болсаң, мектепке, балабақшаға, жоғары оқу орнына білім алуға келген балаларды тәрбиелейсің. Сондықтан айтарым жалпы адамгершілік құндылықтар барлық сабақта, барлық емтиханда, қабылдау емтихандарында бірінші орындағы пән болуға тиіс
Сара Назарбаева
Сұрақтар:
- Мәтіндегі Сара Назарбаеваның сөздерінен не жайлы түсіндіңіздер?
- Балаларға дұрыс тәрбие қалай беріледі?
- Өз жан дүниемізге үңілгеннің пайдасы неде?
- Сіз өз жан дүниеңізді тыңдай білесіз бе?
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс:
Студенттер үш топқа бөлінеді.
«Жан дүниеге үңіліп оны тыңдай білу үшін не керек екенін тізімге жинақтайды».
“А. С. Сухомлинскийдің Педагогикасы. Я. Корчагтың балаларға арналған өмір Үміт гүлдері. Ш. А. Амонашвилидің рухани ізгілігі. С. А. Назарбаеваның махаббат педагогикасын” басшылыққа алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz