Файл қосу

Құстар айтысы, жақшалы өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу реті , түсті металл кендері

Пән: Әртүрлі
Сабақтың тақырыбы:Құстар айтысы
Сабақтың мақсаты: Құстар туралы оқушылар білімін толықтыру, ертегіні түсініп оқуға машықтандыру
2) Оқушылардың қызығушылығын арттыру, байланыстыра сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, өзіндік ізденіс дағдыларын жетілдіру
3) Ұжымда өз жауапкершілігін сезінуге, табиғатты қорғауға, бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу
сабақтың түрі: дәстүрлі емес
сабақтың типі: аралас сабақ
сабақтың формасы: топтық
сабақтың көрнекілігі:слайдтар
техникалық жабдықтар: проектр
әдіс- тәсілдері: сұрақ-жауап, баяндау, ізденіс
пәнаралық байланыс: дүниетану, бейнелеу
технология түрі: <<Биоақпараттандыру және синергетика>> технологиясы, <<Ауызша сабақ -3>> картасы
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Мейірімді жүрекпен,
Бөлісейік шаттықты
Ақ ниетпен шын тілеп,
Ізгі істерді, жақұтты!
Оқушыларды үштікке бөлу, әр топқа ат қою, сыншы, орындаушы, демеуші сайлау
Ынтымақ
о
с
д

ІІ Үй тапсырмасы
1.Ж. Кәрменовтың <<Әке тәлімі>>мәтіні бойынша ТСҚ-5 мин. ООМ-да алғашқы баға енгізіледі
2. Мазмұндау
3.Қорыту
ІІІ Актуалдау
Халқымыз ер жүрек батырларын қыранға, сұлуларын аққуға теңеген. Ал, әншілерін ше?
-Бұлбұлға
Дұрыс айтасыңдар, ендеше басқа да құстар туралы жұмбақтар шешіп көрейік
Бейбіт құсы аталады,
Бар әлемге жар салады.
Танисың ба ол құсты
Аты қалай аталады? (көгершін)

Ұшқаны қызық жалпылдап,
Өзі сондай қарқылдақ (қарға)

Итпен бірге таласып,
Табаққа қонып қоймайды
Білесің бе айта ғой,
Танисың ба (торғайды)
Олай болса, біздің бүгінгі өткелі отырған <<Құстар айтысы>> атты ертегіміздің басты кейіпкерлері Торғай, Көгершін, Қарға болмақ.
І Жаңа сабақ
Сабақ сұрақ-жауап арқылы басталады
Ертегі деген не?
Ертегі - адамның қиялынан туған ой жүйріктігінн пайда болған шығарма. Ертегілер қиял- ғажайып, хайуанаттар туралы, шыншыл ертегілер болып бөлінеді.
Жаңа сабақты меңгерту
Оқулықпен жұмыс Мәтінді өзбетілік оқи отырып ,тірек сөздерді табу. Жұмыс уақыты 5 мин.
Тірек сөздер
орман
келісім
айтыс
жанжал
қарға
көгершін
береке
Оқушылар ООМ-да белгіленеді
ЕС (есте сақтау) тірек сөздерді жаттауға 30 сек. Жатқа жазу 30 сек.Толықтыру.
ООМ-да үшінші баға енгізіледі, балл беріледі
ҚС (қиылыс сұрау) тірек сөздер мағынасын ашу
ООМ-да белгіленеді
СТС( сын тұрғысынан сұрау) Әр топ сын тұрғысынан сұрақтар дайындайды. ООМ-да белгіленеді
Күрделі сұрақ
Егер жер бетінен құстар түгелімен жойылып кетсе, қандай жағдайлар қалыптасар еді? Жорамал жасаңдар.
ООМ-да белгіленеді
Қосымша жұмыстар
Қанатты құстар әдемі,
Қызық-ау құстар әлемі- демекші қызықты деректерге назар аударайық
ең кішкентай құс- колибри
ең үлкенқұс- түйеқұс
ең алып құс-самұрық
ең жүзгіш құс- пингвин
ең қырағы құс- сұңқар
Халқымыз табиғат тылсымын ерте заманнан-ақ түсініп, оны өзінің тұрмыс тіршілігіне арқау етіп қолдана білген. Құстар арқылы ауа райын болжаған, көрген түсін де жори білген. Мысалы,
Торғай шаңға аунаса, жаңбыр жауады
Бозторғай ән салса, күн ыстық болады
Үйрек бір аяғымен тұрса, аяз болады
Егер түсінде көгершін көрсе, өңінде ісі оңғарылады
Қараторғай көрсе қуанышқа бөленеді т.б.
Қорыту. 1. Сонымен бүгінгі сабақта не үйреніп, не білдік?
2.Ертегі мазмұнындағы негізгі ой не?
3.Қандай мақал-мәтелдермен қорытуға болады?
Бағалау. Әр топ ООМ бойынша бағаланады, ұпай саны шығарылады
Үйге тапсырма: 1.Ертегіні мазмұндау
2.Құстар туралы мәліметтер жинақтау
3. <<Ынтымақ түбі- бірлік>> тақырыбына шығарма жазу

Математика 3 - сынып

Сабақтың тақырыбы: Жақшалы өрнектердегі арифметикалық амалдардың
орындалу реті
Сабақтың мақсаты: Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу реті туралы біліктілігін қалыптастыру жұмысын жалғастыру
2) Оқушылардың ынтасын арттыру, берік есте сақтау,теориялық, логикалық ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту, өзіндік ізденіс дағдыларын жетілдіру
3) Оқуға, білімге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу
Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ формасы: ұжымдық, топтық, жекедара
Сабақ көрнекілігі: слайдтар
Техн. жабдықтар: проектр
Әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап,өзіндіік ізденіс
Техн. түрі: <<Биоақпараттандыру және синергетика>> білім беру технологиясы
<<Жаттықтырғыш>> картасы

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру
Сергіту. Жылдамдықты 2 есе, 3 есе арттыру, есе кеміту
Оперативтік есте сақтау 37, 365, 4896, 273891 т.б.
Сабақтың айдары: Ұмтылған ұтар,
Ойланған - озар
ІІ Үй тапсырмасы
* №9 ауызша тексеріледі (математикалық тілде оқылуына мән беріледі)
Теңдік дұрыс болатындай етіп, жақшаларды қою
( 18 + 16) : 2 = 17 6 х ( 8 : 4) = 12
( 15 + 16) : 3 = 7 ( 24 + 4) : 4 = 7
2.Сұрақ- жауап арқылы қорыту
ІІІ. Актуалдау. Сызба бойынша жұмыс

І Жаңа сабақ
Кесте бойынша жақшалы өрнектердің орындалу ретін еске түсіру

х(--)+х--(+)--):х213231123

Оқушыларға үш деңгейлік тапсырма беріледі
ТКШ 2 х 3 = 6
АКШ ( 12 + 24) : 4= 9
ЖКШ 9 х ( 55 - 50) + 56 = 55
5 + 30 сек. Үш деңгейде берілген тапсырмаларды толық орындаған оқуш ылар тобына, екі тапсырманы орындаған оқушылар тобына, бір ғана тапсырманы орындаған оқушылар тобына өтеді. Әр топқа сарапшылар сайланады. Енді әр деңгейге 10 тапсырмадан беріледі, сарапшылар 5 тапсырмадан шығарады.

* кезең
5 х ( 66 - 60) + 50 (14+13):3 0 х 1
6 х ( 77 - 70) + 55 (24+11):5 1 х 2
5 х ( 88 - 80) + 60 (24+12):4 2 х 2
7 х ( 99 - 89) + 50 (28+12):5 2 х 3
6х ( 79 - 70) + 65 (17+13):5 2 х 4
9 х ( 65 - 60) +56 (24+16):5 1 х 3
5 х ( 56 - 50) +60 (32+22):6 2 : 2
6 х ( 75 - 70) +70 11+31):6 4 : 2
7 х ( 66 - 60) +58 22+14):6 5 х 2
6 х ( 88 - 80) +57 (23+22):5 3 х 3
3 оқушыдан кейін 30 сек. беріледі, әр сарапшы белгіленген өз тобын тексереді.мұғалім тобын тексереді.Енді 9, 10 тапсырма орындағандар тобында қалады, 7,8 тапсырма орындағандар тобына, 5, 6 тапсырма орындағандар тобына өтеді. Тағы әр деңгейге 10тапсырмадан беріледі.
2 кезең
50 х 5 - (70+80) ( 15 +10) :5 0 х 2
60 х5 - ( 50+50) ( 22 +13) :5 1 х 4
70 х 5-( 70 +80) ( 25 +25) :5 3 х 2
80 х 6-( 60 +70) ( 23 +22) :5 4 х 2
90 х 5-( 80 +70 ) ( 14 +14) :4 5 х 5
60 х 6-( 80 +80) ( 20 +10) :5 1 х 5
50 х 5-( 90 +60) ( 12 +20) :4 0 х 4
70 х 6-( 60 +60) ( 14 +4 ) : 3 3 х 3
60 х 8-( 90 +90) ( 11 +10) :3 4 х 4
80 х 5-( 60 +50) ( 23 +13) :4 4 х 5
3 оқушыдан кейін 30 сек.беріледі. Сарапшылар өз тобын тексереді, тапсырманы орындауларына қарай оқушылар әр топқа ауысады.

С е р г і т у с ә т і
Есептедік,шаршадық, Отырайық,тұрайық,
Орнымыздан тұрайық. Соқтығысып қалмайық.
Қимылдатып аяқты, Сәл демалып алған соң,
Шапалақты ұрайық. Жазуды қайта жалғайық.

Тағы үш деңгейлік тапсырма беріледі
3-кезең ( 60 -50) :5 х6 ( 44 -40) х2 0 х 5
( 70 -50) :5 х5 ( 25 -20) х3 4 : 4
( 80 -60) :5 х7 ( 54 -50) х4 3 х 4
( 90 -40) :5 х8 ( 36 -30) х5 5х3
( 75 -60) :5 х9 ( 67 -60) х2 10х2
( 86 -80) :6 х9 ( 55 -50) х6 5:5
( 58 -50) :8 х7 ( 27 -20) х3 4:1
( 99 -90) :9 х8 ( 48 -40) х2 12:2
( 85 -80) :5 х6 ( 59 -50) х2 14:2
( 79 -70) :9 х5 ( 73 -70) х4 15:3
3 оқушыдан кейін 30 сек. беріледі, сарапшылар өз тобын тексереді. Бұдан кейін логикалық тапсырмалар беріледі.
-Баспалдақ 9 басқыштан тұрады. Баспалдақтың дәл ортасында болу үшін, Қай басқыштың үстінде тұру керек? (бесінші)
-Себетте 6 алма бар. Үш баланың әрқайсысына 2 алмадан тиетіндей әрі себетте де 2 алма қалатындай етіп, қалай бөліп беруге болады?(балалардың біреуі алмаларын себетпен бірне алады.)
-Қаз екі аяқпен тұрған кезде, оның массасы 4 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады? (4 кг.)
Ойын: <<Математикалық телефон>>
-2х24+2х3+5:5
Бекіту. <<Нақты сұрақ, дәл жауап>>
1.Жақшалы өрнектерде амалдар реті қалай орындалады?
2. Жақшасыз өрнектерде ше?
3. Көбейтуге кері амал?
4. Санды 1- ге, 0- ге көбейткенде неше шығады?
5. Санды өзіне - өзін бөлгенде ше ?
Бағалау. обында отырған оқушылар <<5>>, тобында отырған оқушылар <<4>>, тобында отырған оқушылар <<3>> деп бағаланады
Үйге тапсырма: №11, 92,93- беттер
Қорыту. Кестені жатқа білеміз,
Көңілді, тату жүреміз.
Қай жаққа мейлі қарасаң,
Керек қой білім әрқашан

Педагогтардың біліктілік құзіреттілігінің кепілі - әдістемелік жұмыс аудандық семинар-практикум


Тақырыбы:
<<Түсті металл кендері>>

Өткізген: №8 жалпы орта білім беретін мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Бекетова Маржанкүл Калдауовна

Шалқар 2012 жыл

Пәні: Дүниетану 4 сынып

Сабақтың тақырыбы: Түсті металл кендері
Сабақтың мақсаты: 1) Түсті металл кендері және кен орындары туралы мағлұмат беру ,
олардың тұрмыста қолданылуын түсіндіру.Оқушылардың кен
пайдалы қазбалары және олардың топтары туралы түсінігін
толықтыру.
2) Оқушының ырықты зейінін, берік есте сақтау, ойлау қабілетін, шығармашылық қиялын дамыту; талдау, жинақтау, ой қорыту, ізденіс дағдыларын жетілдіру
3) Туған жерге,Отанға деген сүйіспеншілік сезімін арттыруға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың формасы: ұжымдық, жеке дара
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, Қазақстанның пайдалы қазбалар картасы.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, баяндау, ізденушілік.
Техникалық жабдықтар: интерактивті тақта
Қолданылған технология:Биоақпараттандыру және синергетика>> білім беру технологиясы <<Ауызша сабақ - 1>> картасы.

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру
Арнайы психологиялық сергіту
ІІ . Үй тапсырмасы
1.Тренинг:
Бұл қай металл? мыс темір мырыш алюминий полиметалл
2.<<Кенді пайдалы қазбалар>>, <<Қара металл кендері>> тақырыптары бойынша ТСҚ (тақырыптық сөздік қор) 5 минут . 44 сөзден жоғары жазған оқушылар ООМ - да (оқушылардың отыру матрицасы) белгіленеді, % шығарылады.
2. Мәтінді мазмұндату.
ІІІ. Актуалдау
Қазақстан Магниткасы - Қарағанды металлургия зауытының өмірге келген күні болып саналады. Қазақстанның алғашқы шойынын қорытуға тәжірибелі шеберлермен бірге жас металлург Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев та қатысты.
ІV. Жаңа сабақты түсіндіру
Жаңа сабақ бойынша жалпы мағлұмат беріледі

Түсті металдаралюминиймагнийтитан т.бмысқорғасынцинк т.балтынкүмісплатинавольфраммолибденселен т.бСирек кездесетінҚымбатАуырЖеңіл Түсті металдар

V. Жаңа сабақты меңгерту

Қабылдауды ұйымдастыру .7 тірек сөз беріледі.
мыс
қола дәуірі
алюминий
боксит
қорғасын
мырыш
полиметалл кені
Есте сақтау. Тірек сөздерді жаттауға 30 сек. ,жатқа жазу - 30 сек. ООМ да 2- баға енгізіледі. Егер 63 % оқушы 6 - 7 сөз жазса, норматив тапсырылды деп есептелінеді. Оқушылар тірек сөздерді толықтырып жазады.
Сергіту сәті
Аспанға қарап ай көрдік,
Төменге қарап жер көрдік
Оңға, солға бұрылып
Қазбаға бай ел көрдік.

Ұғынуды ұйымдастыру: Мәтінмен жұмыс. Жұмыс уақыты 6 минут.
Қиылыс сұрау. Түсініктің бірінші тексерілуі, тірек сөздер мағынасын ашу. ООМ да 3 - інші баға енгізіледі.
Бекіту. СТС (сын тұрғысынан сұрау)
1.Алюминий - қызғылт түсті жұмсақ металл (жоқ)
2. Мыс электр тоғын жақсы өткізбейді (жоқ)
3. Мыс телефон , телеграф байланысына кеңінен қолданылады. (иә)
4. Мыс басқа металдармен қосылып, қорытылмайды. (жоқ)
5. Жез алюминий мен мырыштың қосындысы (жоқ)
6. Мыстың қалайы, алюминий, никель және басқа металдармен қоспалары қола деп аталады. (иә)
7. Ежелгі дәуірде қоланы қару - жарақ жасауға пайдаланды. (иә)
8. Сондықтан ол кезең мыс дәуірі деп аталды. (жоқ)
9. Жезқазған, Қоңырат мыс кен орындары дүние жүзіне әйгілі (иә)
10.Алюминий - қара түсті ауыр металл (жоқ)
11. Алюминий бокситтен алынады. (иә)
12. Боксит Жезқазғаннан өндіріледі (жоқ)
13. Қорғасын - қоңыр түсті, өте жеңіл металл (жоқ)
14. Мырыш - сұрғылт түсті металл (жоқ)
15. Мырыш күнделікті тұрмыста қолданылмайды (жоқ)
16. Мырыш пен қорғасын қосылып, полиметалл кенін құрайды. (иә)
17. Полиметалл кенінде алтын, күмістің қоспасы жоқ (жоқ)
18. Полиметалл кені Алтай өлкесінде мол. (иә)
ООМ- да төртінші баға енгізіледі
Талдау және рефлексия
V. Қорыту.
Қазақстан өзінің табиғат байлықтарын тиімді пайдалану арқылы уақытша қиындықтарды жеңіп,қарқынды экономикалық даму сатысына көтерілуге қабілетті Н.Ә.Назарбаев
VІ. Үйге тапсырма:
* Мәтінді оқып, мазмұндау
* Түсті металл кен орындарын кескін картаға түсіру
VІІ. Бағалау.
А Б В Г Д Е
+
+
+
+
+
+
+
-
-
+
+
+

-
-
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+




































Оқушылар ООМ бойынша 4+ <<5>>, 3+ <<4>>, 2+ << 3>> деп бағаланады, сынып сапасы шығарылады.





Ұқсас жұмыстар
Екі амалды өрнектер
Санның натурал сандар
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Өтілген материалды бекіту
Шаршымен тік төртбұрышты салыстыру
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
10-ға, 100-ге көбейту және бөлу
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері. 9-сынып
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
Санды 1-ге көбейту. санды 0-ге көбейту
Пәндер