Дене тәрбиесі сабағындағы балалар киімі

Тест

Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі

А) Қарапайым деңгей -28

В) Орта деңгей -14

С) Жоғары деңгей -10

Барлығы -52

Қарапайым деңгей -28

  1. Мектепке дейінгі балалардың дене шынықтыру ойын түрлері

a) барлық ел ойындары

b) жазғы олимпиада ойындары

c) азия ойын түрлері

d) қысқы олимпиада ойындары

e) қимыл-қозғалыс, ұлттық, спорттық

  1. Дене тәрбиесі теориясының басқа ғылымдармен байланысы

a) астрономия, технология, физика

b) саясаттану, шетел тілі, информатика

c) методика, қазақ тілі, математика

d) социология, философия, тарих

e) жаратылыс, қоғамдық, педагогика

  1. Мектепке дейінгі мекемелерде кең тараған негізгі гимнастиканың түрі

a ) гигиеналық гимнастика

b) қарапайым гимнастика

c) циклдік гимнастика

d) динамикалық гимнастика

e) күнделікті гимнастика

  1. Қимыл-қозғалыс ойындарының түрлері

a) сюжетті, сюжетсіз

b) мазмұнды, мағыналы

c) түсінікті, түсініксіз

d) белгілі, белгісіз

e ) жағымды, жағымсыз

  1. Қимыл-қозғалыс ойындары, серуендеу, жеке жұмыс, балалардың өз беттерінше жаттығуы:

a) ұйымдастырудың формалары

b) табиғи және жасанды күштер

c) қосалқы және дара күштер

d) қимылды және қимылсыз күштер

e) ішкі және сыртқы күштер

  1. Қимыл-қозғалыс ойындарда сақтау қажет. . .

a) әдістерін

b) факторын

c) жүйесін

d) ережелерін

e) қимылдарын

  1. Дене тәрбиесі сабағындағы балалар киімі

a) пальто

b) шалбар

c) кеудеше

d) көйлек

e) спорттық киім

  1. Өз беттерінше жаттығуда, спорттық элементтері бар ойындар қолданылатын топ:

a) жаңа туған балалар

b) естиярлар

c) кішкентайлар

d) сәбилер

e) ересектер

  1. Табиғи жағдайда қимыл дағдыларын бекітетін дене жаттығулары

a) динамика

b) қимыл

c) гимнастика

d) спорт

e) туризм

  1. Адамның кеңістіктегі қозғалысының табиғи әдісі

a) лақтыру

b) жүру

c) өрмелеу

d) секіру

e) еңбектеу

  1. Ертеңгілік жаттығуының әрбір комплексін пайдалану ұзақтығы

a) 4-5

b) 2-3

c) 3-4

d) 1-2

e) 7-10

  1. Тәрбиешінің ауызша бұйрығымен дене жаттығуларын орындайтын топ:

a) сәбилер

b) кішкентайлар

c) мектепке даярлық топтары

d) естиярлар

e) ересектер

  1. Дене тәрбиесі сабағы өткізілетін бөлмелерінің температурасы:

a) 20-21 градус

b) 14-15 градус

c) 10-11градус

d) 8-9 градус

e) 18-17 градус

  1. Адамның жалпы қимыл-қозғалысы қаншалықты жетілгенін айқындайтын қозғалыс:

a) жүру

b) тепе-теңдік сақтау

c) ойын

d) секіру

e) еңбектеу

  1. Туризмнің ең қарапайым түрі

a) сабақтар

b) сергіту сәті

c) жаттығулар

d) ойындар

e) серуендеу мен экскурсия

  1. Балаларды үш дөңгелекті велосипедті тебуге үйрететін жас

a) алты ай

b) сегіз жас

c) алты жас

d) жеті жас

e) екі жас

  1. Аяқтың ұшымен, аяқты артқа сермеп, аяқты алға сермеп ол:

a) жүгіру түрлері

b) жүгіру сатысы

c) жүгіру формасы

d) жүгіру ерекшелігі

e) жүгіру фазасы

  1. Ұзындыққа секіру жаттығуының негізгі техникасы

a) дұрыс түсу

b) қол қозғалысы дұрыс болу

c) дұрыс жүгіру

d) жерден итерілу

e) жерге дұрыс тұру

  1. Дене тәрбиесі жұмыстарын қйымдастыруда қолданылатын ғылыми зерттеу әдістері

a) педагогикалық

b) шынықтыру

c) сауықтыру

d) психологиялық

e) психолого-педагогикалық, дәрігерлік

  1. Жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, өрмелеу, тепе-теңдік сақтау- . . .

a) сергіту сәті жаттығулары

b) ертеңгілік жаттығулары

c) жалпы шынықтыру жаттығулары

d) сапқа тұру жаттығулары

e) негізгі қозғалыс жаттығулары

  1. Бір қатарға тізілу, шеңберге, бір-бірден, екі-екіден лекке тұру жаттығулары:

a) ертеңгілік

b) тыныс алу

c) жалпы шынықтыру

d) негізгі

e) сапқа тұру

  1. Допты тастап жіберу, сырғанату, домалатып лақтырудың. . . формалары

a) аяқталуы

b) бастапқы

c) соңғы

d) негізгі

e) дайындық

  1. Шаңғы үйрету кезінде пайдаланылатын әдіс:

a) сұрақ қою және қайталату

b) әңгімелесу және сұрақ қою

c) түсіндіру және қайталау

d) әңгімелесу және түсіндіру

e) көрсету және түсіндіру

  1. Шаңғы үйрету кезінде пайдаланылатын әдіс:

a) сұрақ қою және қайталату

b) әңгімелесу және сұрақ қою

c) түсіндіру және қайталау

d) әңгімелесу және түсіндіру

e) көрсету және түсіндір

  1. Ертеңгілік жаттығу кезінде жүрістің қарқынын біртіндеп төмендеп, аяқты онша биік көтермей орнында тұрып аяқ басуын орындату

a) жаттығу апта соңында

b) жаттығу екінші күн

c) жаттығу арасында

d) жаттығу басында

e) жаттығу соңында

  1. Бағдарлама бойынша әр түрлі жастағы топтарда дене сабақтары аптасына жүргізілуі тиіс

a) бір рет

b) бес рет

c) төрт рет

d) алты рет

e) үш рет

  1. Гигиеналық факторлар, жаратылыстың табиғи күштері, дене жаттығулары бұл

a) дене тәрбиесінің көрнекіліктері

b) дене тәрбиесінің техникалары

c) дене тәрбиесінің формалары

d) дене тәрбиесінің әдістері

e) дене тәрбиесінің құралдары

  1. Жаттығу кезінде жерге түскен екі аяқ бірдей, әуелі өкше, сосын аяқ ұшы жерге тиетін секіру түрі

a) жоғарыға секіру

b) алысқа секіру

c) биіктікке секіру

d) төменге секіру

e) ұзындыққа секіру

В) Орта деңгей -14

  1. Адам денесінің қозғалысына әсерін тигізетін күштер

a) циклді және циклсіз күштер

b) табиғи және жасанды күштер

c) қосалқы және дара күштер

d) қимылды және қимылсыз күштер

e) ішкі және сыртқы күштер

  1. Ептілікке, икемділікке, көз мөлшеріне тәрбиелейтін жаттығудың түрі:

a) тепе-теңдік сақтау

b) өрмелеу

c) жүгіру

d) секіру

e) лақтыру

  1. Дене жаттығуларының жағымды әсерін күшейтетін және адамның жұмыс қабілетін арттыратын құрал-

a) дене жаттығулары

b) гимнастика

c) сергіту сәті

d) жаратылыстың табиғи күштері

e) гигиеналық факторлар

  1. Балалардың қалыптасқан дағдыны шығармашылықпен қолдана алуы, қосымша қимыл-қозғалыс реакциялар қалыптастыру сатысы

a) бесінші

b) бірінші

c) төртінші

d) екінші

e) үшінші

  1. Бір, екі және үш қатарлы тізбекке, иықтаса тұру, тізбекке қайта тұру ол. . .

a) спорттық жаттығулар

b) емдік жаттығулар

c) жалпы шынықтыру жаттығулары

d) негізгі жаттығулар

e) саптағы жаттығулар

  1. Шаңғымен жүрудің ең қарапайым әдісі

a) жүгірумен ауыстыру

b) біртіндеп жүру

c) жүрумен ауыстыру

d) топтап жүру

e) адымдап жүру

  1. Дене тәрбиесі жөніндегі жұмыстарды есепке алу дегеніміз:

a) баланың білімі мен сезімін анықтау

b) баланың типологиялық ерекшеліктері

c) баланың нерв процесі ағымының көрсеткіші

d) денсаулық жағдайын, дененің даму деңгейі мен дайындығын анықтау

e) баланың білімі мен дағдыларын бір мезгілде игеру

  1. Гигиеналық факторлардың маңызы

a) дене әзірлігін мөлшерлеуді қатаң қадағалауы

b) барлық органдар мен жүйелердің қалыпты жұмыс істеуі

c) қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастыруы

d) барлық балаларда жағымды эмоциялар тудыруы

e) барлық организмді толық шынықтыруы

  1. Шаңғымен жүруде үйлесімі жөнінен күрделі жылжу

a) алма-кезек адымдап жүру

b) бір аяқпен жүру

c) таудан түсу

d) екі аяқпен бірдей жүру

e) жылжи жүру

  1. Гигиеналық факторлар, жаратылыстың табиғи күштері, дене жаттығулары бұл-

a) дене тәрбиесінің техникалары

b) дене тәрбиесінің формалары

c) дене тәрбиесінің құралдары

d) дене тәрбиесінің әдістері

e) дене тәрбиесінің көрнекіліктері

  1. Шана, велосипед тебу, суға түсу, жаттығулар:

a) шынықтыру жаттығулар

b) сауықтыру жаттығулар

c) жеке- дара жаттығулар

d) тыныс алу жаттығулар

e) спорттық жаттығулар

  1. Дене қасиеттерін қалыптастыру үшін спорттық ойындар түрлері волейбол, баскетбол өткізілуі тиіс:

a) жаңа туған балалар тобында

b) естиярлар тобында

c) сәби тобында

d) кішкентайлар тобында

e) ересектер тобында

  1. Дене тәрбиесі жүйесінің негізгі белгілері

a) сәйкестігі, жүйелілігі, біртұтастығы

b) қозғалыстығы, артықшылығы, нәтижелілігі

c) тәрбиелілігі, теориялылығы, руханилығы

d) өміршеңдігі, табиғилығы, заңдылығы

e) идеялылығы, халықтығы, ғылымилығы

  1. Мектеп жасына дейінгі балаларды дене жағынан тәрбиелеудегі жұмыстың мәні

a) сенсорлық тәжірибесін жинақтау

b) өмірге көзқарасын өзгерту

c) гигиеналық талаптарды орындау

d) оқу ісіне дайындау

e) тұлғаны дұрыс қалыптастыру

С) Жоғары деңгей -10


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастырудағы рухани құндылықтар
"Қазақтың ұлттық ойындары."
Жеңіл атлетиканың негізгі жаттығуы - жүгіру
Дене мәдениеті - оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесінде
Пионербол даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері
Оқушыларға сұрақтар қою
Эстафеталық таяқшаларды бір-бітіне дұрыс беру әдісі. Таяқшамен дұрыс жүгіру
Күрес тәсілдері
Қауіпсіздік ережелері сілтеме
Шаңғы даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz