Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері

САБАҚ ЖОСПАРЫ Тексерілді:

Бөлім:
Координация және реттелу
Бөлім:: Мұғалімнің аты-жөні:
Координация және реттелу: Кунбосынова Алтынай Толебаевна
Бөлім::

Күні:

Координация және реттелу: 11. 02. 2022
Бөлім::

Сынып: 7

Координация және реттелу:

Қатысушылар саны: ___

Қатыспағандар саны:__

Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Координация және реттелу: :диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
Координация және реттелу: 7. 1. 7. 1-жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Координация және реттелу:

Барлық оқушылар үшін:

Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Диффузды жүйке жүйесін сипаттап бере алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Түтікше тәрізді жүйке жүйесі қай жануарларға тән екенін айтып бере алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

0-15 мин

Мұғалімнің әрекеті:

«Галереяны шарлау» әдісі

арқылы үй тапсырмаларын тексеру

Оқушының әрекеті: Оқушылар омыртқ мен омыртқасыздардың қозғалу мүшелерін айтады.
Бағалау: Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту.
Ресурстар: а4 қағаз сурет Омыртқа мен омыртқасыздар жануарлар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

16-23 мин

24-29 мин

30-39 мин

Сабақтың соңы

40-45 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері.

Жүйке жүйесінің құрылысы бойынша төрт негізгі түрі бар: диффузды, сатылы, түйінді (ганглионарлы) және түтікшелі

Диффузды жүйке жүйесі - ең ежелгі, ішекқуыстылар (гидра, медуза, коралл полипы) үшін тән. Бұл жүйке жасушаларының денесіне біркелкі шашыраған тор тәрізді қосылыс

Сатылы жүйке жүйесі - нейрондардың клеткалық денелері және олардың өсінділері орналасқан бойлық нерв талшықтары немесе бытыраңқы жүйесінің қалыптасуымен сипатталады. Түйінді жүйке жүйесі - ұлулар, бунақденелілер мен буылтық құрттарға тән . Буылтық құрттар, буынаяқтылар, тікентерілілер және моллюскілерде

эволюциялық даму барысында жүйке жүйесінің түйінді түрі пайда болған.

Тапсырма №1

Жүйке жүйесінің түйінді типтеріне түсініктеме береді.

Тапсырма2

Түтікше тәрізді жүйке жүйесіне мысал келтіріп, ерекшелігін сипаттайды.

«Бір ауыз сөз» әдісі .

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т. б

Оқушының әрекеті:

1. Суретпен жұмыс жасайды.

2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды

1. Суретпен жұмыс жасайды.

2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Бағалау:

3

5

5

Ресурстар:

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Описание: Картинки по запросу шапалақ фото

Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау- Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?:

Ой толғау

Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені жаттады?

Оқу атмосферасы қандай болды?

Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма?

Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай?

Бағалау- Оқушылардың білімін қалай тексересіз?: Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?:

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

3:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты) ?

1:

2:

3:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?


Ұқсас жұмыстар
Жүйке жүйесінің типтері
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтау
Темпераменттің типтері
Жүректің құрылысы
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Сиыр цепені - жалпақ таспа құрттардың өкілі
Темперамент туралы жалпы түсінік
Тірек ұлпа
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Жүйке жасушасының өсіндісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz