Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері
САБАҚ ЖОСПАРЫ Тексерілді:
Бөлім:
Координация және реттелу
Мұғалімнің аты-жөні:
Кунбосынова Алтынай Толебаевна
Күні:
11.02.2022
Сынып: 7
Қатысушылар саны: ___
Қатыспағандар саны:__
Сабақтың тақырыбы:
Жүйкежүйесініңтиптерінсалыстыру:диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.1.7.1 - жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Диффузды жүйке жүйесін сипаттап бере алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Түтікше тәрізді жүйке жүйесі қай жануарларға тән екенін айтып бере алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
0-15 мин
--------------------------------------------------------------------------------
<<Галереяны шарлау>> әдісі
арқылы үй тапсырмаларын тексеру
Оқушылар омыртқ мен омыртқасыздардың қозғалу мүшелерін айтады.
Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту.
а4 қағаз сурет Омыртқа мен омыртқасыздар жануарлар
Сабақтың ортасы
16-23 мин
24-29 мин
30-39 мин
Сабақтың соңы
40-45 мин
Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері.
Жүйке жүйесінің құрылысы бойынша төрт негізгі түрі бар: диффузды, сатылы, түйінді (ганглионарлы) және түтікшелі
Диффузды жүйке жүйесі -- ең ежелгі, ішекқуыстылар (гидра, медуза, коралл полипы) үшін тән. Бұл жүйке жасушаларының денесіне біркелкі шашыраған тор тәрізді қосылыс
Сатылы жүйке жүйесі - нейрондардың клеткалық денелері және олардың өсінділері орналасқан бойлық нерв талшықтары немесе бытыраңқы жүйесінің қалыптасуымен сипатталады. Түйінді жүйке жүйесі - ұлулар, бунақденелілер мен буылтық құрттарға тән. Буылтық құрттар, буынаяқтылар, тікентерілілер және моллюскілерде
эволюциялық даму барысында жүйке жүйесінің түйінді түрі пайда болған.
Тапсырма №1
Жүйке жүйесінің түйінді типтеріне түсініктеме береді.
Тапсырма2
Түтікше тәрізді жүйке жүйесіне мысал келтіріп, ерекшелігін сипаттайды.
<<Бір ауыз сөз>> әдісі .
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б
1.Суретпен жұмыс жасайды.
2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды
1.Суретпен жұмыс жасайды.
2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
3
5
5
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені жаттады?
Оқу атмосферасы қандай болды?
Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
3:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
3:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Бөлім:
Координация және реттелу
Мұғалімнің аты-жөні:
Кунбосынова Алтынай Толебаевна
Күні:
11.02.2022
Сынып: 7
Қатысушылар саны: ___
Қатыспағандар саны:__
Сабақтың тақырыбы:
Жүйкежүйесініңтиптерінсалыстыру:диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.1.7.1 - жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Диффузды жүйке жүйесін сипаттап бере алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Түтікше тәрізді жүйке жүйесі қай жануарларға тән екенін айтып бере алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
0-15 мин
--------------------------------------------------------------------------------
<<Галереяны шарлау>> әдісі
арқылы үй тапсырмаларын тексеру
Оқушылар омыртқ мен омыртқасыздардың қозғалу мүшелерін айтады.
Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту.
а4 қағаз сурет Омыртқа мен омыртқасыздар жануарлар
Сабақтың ортасы
16-23 мин
24-29 мин
30-39 мин
Сабақтың соңы
40-45 мин
Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері.
Жүйке жүйесінің құрылысы бойынша төрт негізгі түрі бар: диффузды, сатылы, түйінді (ганглионарлы) және түтікшелі
Диффузды жүйке жүйесі -- ең ежелгі, ішекқуыстылар (гидра, медуза, коралл полипы) үшін тән. Бұл жүйке жасушаларының денесіне біркелкі шашыраған тор тәрізді қосылыс
Сатылы жүйке жүйесі - нейрондардың клеткалық денелері және олардың өсінділері орналасқан бойлық нерв талшықтары немесе бытыраңқы жүйесінің қалыптасуымен сипатталады. Түйінді жүйке жүйесі - ұлулар, бунақденелілер мен буылтық құрттарға тән. Буылтық құрттар, буынаяқтылар, тікентерілілер және моллюскілерде
эволюциялық даму барысында жүйке жүйесінің түйінді түрі пайда болған.
Тапсырма №1
Жүйке жүйесінің түйінді типтеріне түсініктеме береді.
Тапсырма2
Түтікше тәрізді жүйке жүйесіне мысал келтіріп, ерекшелігін сипаттайды.
<<Бір ауыз сөз>> әдісі .
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б
1.Суретпен жұмыс жасайды.
2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды
1.Суретпен жұмыс жасайды.
2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
3
5
5
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені жаттады?
Оқу атмосферасы қандай болды?
Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
3:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
3:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz