Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Экологиялық сараптама түрлері

№ 35 бұрыққа қосымша

ALEM кәсіби білім беру колледжі
(білім беру ұйымның атауы)

Орта білімнен кейінгі, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогінің
сабақ жоспары

Сабақ тақырыбы: Кәсіпорынмен экологиялық бақылаудың ұйымдық-құқықтық нысандары келісілді.
Модуль / пән атауы: Экологиялық құқық
Дайындаған педагог: Шапауова С.А
2022 жылғы << 09>> 02

1. Жалпы мәліметтер
Курс: 2 курс
Оқу жылы: 2021 - 2022 оқу жылдары
Топ: 0201-20-9-2 тобы
Сабақ типі: Практика

2. Мақсаты, міндеттер
2.1. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін біліктердің тізбегі
Оқыту нәтижелері
Бағалау критерийлері
1 Табиғат пайдалануды басқару
1) Табиғат пайдалану кұқығының түрлері

3. Сабақты жабдықтау
3.1. Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер
3.1.1. Шишмарев В.Ю. Автоматика.-М.: <<Академия>>, 2005
3.1.2. Баркан В.Ф. Жданов В.К. Радиоприемные устройства, М.: В Ш, 1989.
3.1.3. Буланов Ю.А. Усов С.Н. Усилители и радиоприемные устройсва, М.:
3.1.4. Цыкин А.В. Электронные усилители, М.: Радио и связь, 1988.
3.2. Техникалық құралдар, материалдар: компьютер, интеративтік тақта, проектор, маркерлік тақта, плакаттар мен стендтер.

4. Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі -
Үй тапсырмасын сұрау -
Үй тапсырмасын қортындылау -
Жаңа сабақты түсіндіру -
Жаңа сабақты қортындылау -
Экологиялық бақылау-табиғатты ұтымды пайдалануды және қоршаған ортаны зиянды әсерлерден қорғауды қамтамасыз етудің маңызды құқықтық шарасы, Мемлекеттік басқару функциясы және қоршаған орта құқығының құқықтық институты.
Ресейдің әкімшілік Заңы бақылау қызметінің екі түрін ажыратады-бақылау және қадағалау.
Экологиялық бақылау деп уәкілетті субъектілердің экологиялық заңнама талаптарының сақталуын және орындалуын тексеру жөніндегі қызметі түсініледі.
Әкімшілік қадағалау-бұл мемлекеттік бақылаудың белгілі бір түрі. Оның мәні басқару саласындағы қолданыстағы экологиялық ережелердің орындалуын бақылау болып табылады.
Қадағалау атқарушы билік органдарына, кәсіпорындарға, қоғамдық құрылымдарға және азаматтарға қатысты жүргізіледі.
Бұл ретте кейбір мемлекеттік органдар бақылауды да, қадағалауды да бір мезгілде жүзеге асырады. Бұл қызмет түрлерінің арасындағы айырмашылықты түсіну қиын.
1. Ескерту - олардың құқықтық экологиялық талаптарды сақтауын тексеру мүмкіндігі туралы біле отырып, заңнаманы орындауға және бұзушылықтардың алдын алуға мүдделі.
2. Ақпараттық-бақылау және қадағалау процесінде тиісті органдар мен адамдар бақыланатын және Бақыланатын объектілердің экологиялық қызметі туралы әртүрлі ақпарат жинайды.
3. Жазалаушы-тиісті тексерулердің нәтижелері бойынша заңнамада көзделген санкциялардың құқықтық экологиялық талаптарын бұзушыларға қолданылады.
Мемлекеттік экологиялық бақылауды РФ ФС, РФ Үкіметі, РФ субъектілерінің үкіметі, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, сондай-ақ РФ құрамындағы РФ және республикалардың арнайы уәкілетті мемлекеттік органдары ӨҚҚ қорғау саласында жүзеге асырады.
Өндірістік экологиялық бақылауды кәсіпорындардың, мекемелердің, ұйымдардың экологиялық қызметі олар шығарған жергілікті нормативтік актілер негізінде жүзеге асырады. Осы бақылаудың міндеттері:
1. табиғатты қорғау және қоршаған ортаны сауықтыру бойынша жоспарлар мен іс-шараларды орындау;
2. табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және молықтыру;
3. СРО сапа нормативтерін сақтау;
4. табиғатты қорғау заңнамасының талаптарын орындау.
Муниципалды экологиялық бақылау органдары жүзеге асырады МӘМ немесе олар уәкілдік берген органдар.
Қоғамдық экологиялық бақылау әркімнің қолайлы қоршаған ортаға құқықтарын іске асыру және ӨҚҚ қорғау саласындағы заңнаманың бұзылуын болдырмау мақсатында жүзеге асырылады.
Экологиялық сараптама ұғымы "экологиялық сараптама туралы" федералды заңмен анықталады: бұл жоспарланған экономикалық және басқа қызметтің экологиялық талаптарға сәйкестігін белгілеу және экологиялық сараптама объектісін іске асырудың рұқсат етілуін анықтау.
Мақсаты: шаруашылық және өзге де қызметтің қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне сәйкестігін, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды тексеру.
Экологиялық сараптама түрлері:
1.мемлекеттік экологиялық сараптама;
2.қоғамдық экологиялық сараптама
Мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу тәртібі.
Мемлекеттік экологиялық сараптама тәртібі "экологиялық сараптама туралы" федералды заңмен де, Ресей Федерациясы Үкіметінің 1996 жылғы II маусымдағы қаулысымен бекітілген мемлекеттік экологиялық сараптама тәртібі туралы Ережемен де реттеледі және келесі кезеңдерді қамтиды:
а) материалдарды Ресей Федерациясының субъектілері деңгейінде Экология және табиғатты пайдалану саласындағы федералды қадағалау қызметіне немесе оның аумақтық органдарына ұсыну. Мемлекеттік экологиялық сараптама тапсырыс беруші ұсынған материалдардың нысаны мен мазмұны осы Федералды Заңның талаптарына, мемлекеттік экологиялық сараптаманың белгіленген тәртібіне сәйкес келген жағдайда және ұсынылған материалдар құрамында болған жағдайда жүзеге асырылады
б) ұсынылған материалдарды тіркеу, толықтығын және жеткіліктілігін тексеру. Ұсынылған материалдардың толықтығы мен жеткіліктілігін тексеруді Экология және табиғатты пайдалану саласындағы қадағалау жөніндегі Федералдық қызметтің сараптама бөлімшесі жүргізеді
в) мемлекеттік экологиялық сараптама комиссиясын құру. Сараптама бөлімшесі сараптама комиссиясының басшысы мен жауапты хатшысының кандидатурасын таңдайды, содан кейін олардың қатысуымен сараптама комиссиясының құрамы бойынша ұсыныстар дайындалады. Мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу мерзімі мемлекеттік экологиялық сараптама объектісінің күрделілігімен айқындалады, бірақ 6 айдан аспауға тиіс. Мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу мерзімінің басталуы оған ақы төленгеннен және қажетті материалдар мен құжаттар жиынтығы толық көлемде қабылданғаннан кейін бір айдан кешіктірілмей белгіленеді;
"Микробөлшектер жүйесінің 6 механикасы"дәрісіне назар аударыңыз.
г) жеке, топтық қорытындылар мен мемлекеттік экологиялық сараптаманың жиынтық қорытындысын дайындау;
д) мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысына қол қою және оны бекіту. Экологиялық сараптама саласындағы арнайы уәкілетті мемлекеттік орган беретін экологиялық сараптама жүргізуге арналған тапсырмаға сәйкес келетін қорытынды сараптамалық комиссияның тізімдік құрамының басым көпшілігімен мақұлдануға тиіс. Мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы оны экологиялық сараптама саласындағы арнайы уәкілетті мемлекеттік орган бекіткеннен кейін заңды мәртебеге ие болады
Мен бүгін не үйрендім?
Мен алған білімді тәжірибеде қалай қолданамын?
ӘРЕКЕТТЕР
1-әрекет.Өз түсінгенін жазу
2-әрекет. Өз ойын жазу
3-әрекет. Өз біліміне тұжырымдама жасау

6. Үй тапсырмасы
Қысқаша конспект жазу!

Ұқсас жұмыстар
Ауданның экологиялық мәселелерінің қазіргі жағдайына талдау
Экологияның негізгі заңдары мен қағидалары
Әлемдік география
Генетика және селекция негіздері. қолданбалы курс
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Қаратөбе өзен суларының құрамы мен экологиясы
Сыныптан тыс шарада оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру тәжірибемнен
Қазақстанның климаты
Циклограмма
Интерфейстің тәсілдері
Пәндер