Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу
Информатика сабағының өзіндік талдауы
Өтетін күні: 08.02.2022 ж
Сынып: 3 <<А>>
Информатика мұғалімінің аты-жөні: Нурканова Жанат Байбатыровна
Тізім бойынша оқушылар саны: 7
Қатысушылар саны: 7
Сабақтың реттік нөмірі: 3
Өтетін орны: "Озерный негізгі орта мектебі" КММ №5 кабинеті
Интроспекцияның мақсаты: Сабақтың барысына әсер ететін оң және теріс факторларды анықтау.
Тақырыбы: Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.
Сабақтың мақсаты:
Компьютерде файлдар мен бумаларды іздеуді үйреніп, мәтін үзіндісін құжаттан іздеуді біледі. Тәрбиелік:
жүйелік ойлауды қалыптастыру;
компьютерді адамның ақпараттық іс-әрекетінің құралы ретінде қабылдау;
Дамыта оқыту:
танымдық қызығушылықты дамыту;
оқушылардың шығармашылық белсенділігін, логикалық ойлауын дамыту;
талдау, салыстыру, нақтылау, жіктеу қабілеттерін дамыту.
Сабақтың құрылымы:
I. Ұйымдастыру сәті. (3 мин)
II. Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)
III. Жаңа білімді қалыптастыру (10 мин)
IV. Дене шынықтыру минуты (2 мин)
V. практикалық жұмыс (15 мин)
VI. Білімді бастапқы бекіту (5 мин)
VII. Қорытынды шығару (3 мин)
VIII. Үй тапсырмасы (2 мин)
Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларды қарсы алу, сабаққа дайындығын тексеру жүргізіледі. Оқушыларға жеке басын танудан тұратын демократиялық қарым-қатынас стилі қолданылады. Бұл оқушыға қарым-қатынас пен ынтымақтастыққа орналастыруға, достық қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді. Пәнді белгілеу үшін орнату әдісі қолданылды, ол мұғалімнің нақты талаптары арқылы оқушыларға алдағы қызмет түрлерімен таныстыруға, балаларды жұмысқа
Екінші кезең-сабақтың теориялық негізі. Балаларға материалды ұсынудың түсіндірме-иллюстрациялық әдісі қолданылады: мұғалімнің әңгімесі мультимедиялық сүйемелдеумен бірге жүреді ("компьютер қалай жұмыс істейді?>>). Сондай-ақ, СБР қолдану арқасында оқушылардың есте сақтау қабілетінің әртүрлі түрлері іске қосылды: көру, есту, мотор. Алынған білімді неғұрлым берік игеру үшін студенттер ДК-де тапсырманы орындауы керек, бұл сабақтың келесі кезеңі. Жұмыстың бұл түрі, ең алдымен, информатика практикалық тәжірибе алуды қажет ететіндіктен қолданылады.
Жалпы, сабақтың мазмұны әртүрлі жұмыс нұсқаларын ұсынады: мұғалімнің әңгімесі, әңгіме, тақырып бойынша негізгі ойларды дәптерге жазу. Әр түрлі іс-шаралар оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты назар мен қызығушылықты тарту және сақтау үшін қолданылады.
Үй тапсырмасы алынған білімді бекітуге бағытталған.
Жалпы алғанда, сабақ бірқатар принциптерге негізделген:
1) білім, білік және дағдылардың жүйеде белгілі бір тәртіппен қалыптасуын талап ететін жүйелілік пен реттілік, оқу материалының әрбір жаңа элементі басқалармен логикалық байланысқан кезде, кейінгісі алдыңғыға сүйенеді, жаңасын игеруге дайындайды; сабақ материалды қарапайымнан күрделіге дейін баяндау логикасына сәйкес құрылады;
2) білім алушылар өздерінің дене және психикалық денсаулығына теріс әсер ететін зияткерлік, физикалық, моральдық шамадан тыс жүктемелерге ұшырамауы үшін оқытудың нақты оқу мүмкіндіктері деңгейінде құрылуын талап ететін қолжетімділік; сабақ материалы информатиканың ғылыми негіздері тұрғысынан ұсынылған, бірақ оқушылар үшін қолжетімді және түсінікті тіл болып табылады;
3) табиғат сәйкестігі, өйткені педагогикалық процесс оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес құрылады;
4) ізгілендіру, өйткені қарым-қатынас субъективті сипатқа ие, оқушының құқықтарын толық тануға және оны құрметтеуге негізделген;
5) тұтастық, өйткені сабақтың компоненттері бір және мақсатқа жетуге бағытталған.
Ұйымдастыру формасы әртүрлі: түсіндіру кезеңінде фронтальды (Мұғалім бүкіл топты қамтиды, бұл уақытты үнемдейді, материалды бір уақытта оқушыларға жеткізуге мүмкіндік береді), компьютерде практикалық жұмысты орындау үшін жеке немесе жұпты.
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас демократиялық стильде салынған, ол оқушының жеке басын тану, оқушының өз ұстанымын ұсыну мүмкіндігі, оқушыларды шығармашылыққа, бастамаға ынталандыру және өзін-өзі жүзеге асыру үшін жағдай жасаудан тұрады. Мұғалім оңтайлы қарқын, дауыс тембрін таңдады, бұл бүкіл сабақ барысында жағымды психологиялық ахуал орнатуға ықпал етеді.
Рефлексияда оқушылар өздерін материалды қалай меңгергендерін бағалады, кейбір балалар сабақтың бұл түрін ұнататынын айтты, кейбір балалар түсінбеген жерлерін айтты..
Жалпы, сабақтың құрылымы мәлімделген түрге сәйкес келеді және қойылған мақсаттар мен міндеттер жеткілікті деңгейде жүзеге асырылады деп қорытынды жасауға болады.
Өтетін күні: 08.02.2022 ж
Сынып: 3 <<А>>
Информатика мұғалімінің аты-жөні: Нурканова Жанат Байбатыровна
Тізім бойынша оқушылар саны: 7
Қатысушылар саны: 7
Сабақтың реттік нөмірі: 3
Өтетін орны: "Озерный негізгі орта мектебі" КММ №5 кабинеті
Интроспекцияның мақсаты: Сабақтың барысына әсер ететін оң және теріс факторларды анықтау.
Тақырыбы: Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.
Сабақтың мақсаты:
Компьютерде файлдар мен бумаларды іздеуді үйреніп, мәтін үзіндісін құжаттан іздеуді біледі. Тәрбиелік:
жүйелік ойлауды қалыптастыру;
компьютерді адамның ақпараттық іс-әрекетінің құралы ретінде қабылдау;
Дамыта оқыту:
танымдық қызығушылықты дамыту;
оқушылардың шығармашылық белсенділігін, логикалық ойлауын дамыту;
талдау, салыстыру, нақтылау, жіктеу қабілеттерін дамыту.
Сабақтың құрылымы:
I. Ұйымдастыру сәті. (3 мин)
II. Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)
III. Жаңа білімді қалыптастыру (10 мин)
IV. Дене шынықтыру минуты (2 мин)
V. практикалық жұмыс (15 мин)
VI. Білімді бастапқы бекіту (5 мин)
VII. Қорытынды шығару (3 мин)
VIII. Үй тапсырмасы (2 мин)
Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларды қарсы алу, сабаққа дайындығын тексеру жүргізіледі. Оқушыларға жеке басын танудан тұратын демократиялық қарым-қатынас стилі қолданылады. Бұл оқушыға қарым-қатынас пен ынтымақтастыққа орналастыруға, достық қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді. Пәнді белгілеу үшін орнату әдісі қолданылды, ол мұғалімнің нақты талаптары арқылы оқушыларға алдағы қызмет түрлерімен таныстыруға, балаларды жұмысқа
Екінші кезең-сабақтың теориялық негізі. Балаларға материалды ұсынудың түсіндірме-иллюстрациялық әдісі қолданылады: мұғалімнің әңгімесі мультимедиялық сүйемелдеумен бірге жүреді ("компьютер қалай жұмыс істейді?>>). Сондай-ақ, СБР қолдану арқасында оқушылардың есте сақтау қабілетінің әртүрлі түрлері іске қосылды: көру, есту, мотор. Алынған білімді неғұрлым берік игеру үшін студенттер ДК-де тапсырманы орындауы керек, бұл сабақтың келесі кезеңі. Жұмыстың бұл түрі, ең алдымен, информатика практикалық тәжірибе алуды қажет ететіндіктен қолданылады.
Жалпы, сабақтың мазмұны әртүрлі жұмыс нұсқаларын ұсынады: мұғалімнің әңгімесі, әңгіме, тақырып бойынша негізгі ойларды дәптерге жазу. Әр түрлі іс-шаралар оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты назар мен қызығушылықты тарту және сақтау үшін қолданылады.
Үй тапсырмасы алынған білімді бекітуге бағытталған.
Жалпы алғанда, сабақ бірқатар принциптерге негізделген:
1) білім, білік және дағдылардың жүйеде белгілі бір тәртіппен қалыптасуын талап ететін жүйелілік пен реттілік, оқу материалының әрбір жаңа элементі басқалармен логикалық байланысқан кезде, кейінгісі алдыңғыға сүйенеді, жаңасын игеруге дайындайды; сабақ материалды қарапайымнан күрделіге дейін баяндау логикасына сәйкес құрылады;
2) білім алушылар өздерінің дене және психикалық денсаулығына теріс әсер ететін зияткерлік, физикалық, моральдық шамадан тыс жүктемелерге ұшырамауы үшін оқытудың нақты оқу мүмкіндіктері деңгейінде құрылуын талап ететін қолжетімділік; сабақ материалы информатиканың ғылыми негіздері тұрғысынан ұсынылған, бірақ оқушылар үшін қолжетімді және түсінікті тіл болып табылады;
3) табиғат сәйкестігі, өйткені педагогикалық процесс оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес құрылады;
4) ізгілендіру, өйткені қарым-қатынас субъективті сипатқа ие, оқушының құқықтарын толық тануға және оны құрметтеуге негізделген;
5) тұтастық, өйткені сабақтың компоненттері бір және мақсатқа жетуге бағытталған.
Ұйымдастыру формасы әртүрлі: түсіндіру кезеңінде фронтальды (Мұғалім бүкіл топты қамтиды, бұл уақытты үнемдейді, материалды бір уақытта оқушыларға жеткізуге мүмкіндік береді), компьютерде практикалық жұмысты орындау үшін жеке немесе жұпты.
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас демократиялық стильде салынған, ол оқушының жеке басын тану, оқушының өз ұстанымын ұсыну мүмкіндігі, оқушыларды шығармашылыққа, бастамаға ынталандыру және өзін-өзі жүзеге асыру үшін жағдай жасаудан тұрады. Мұғалім оңтайлы қарқын, дауыс тембрін таңдады, бұл бүкіл сабақ барысында жағымды психологиялық ахуал орнатуға ықпал етеді.
Рефлексияда оқушылар өздерін материалды қалай меңгергендерін бағалады, кейбір балалар сабақтың бұл түрін ұнататынын айтты, кейбір балалар түсінбеген жерлерін айтты..
Жалпы, сабақтың құрылымы мәлімделген түрге сәйкес келеді және қойылған мақсаттар мен міндеттер жеткілікті деңгейде жүзеге асырылады деп қорытынды жасауға болады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz