Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құмырсқа мен бидай дәні ертегісі

Мектеп:
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп
Мұғалім:
Жандарбек Амангүл
Күні:
18.02.2021 жыл
Сынып:
2 В

Пәні:
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы
66-сабақ. Құмырсқа және бидай дәні
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;
2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;
2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру;
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар:мәтінді дауыстап , рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды;
Көптеген оқушылар: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттай, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;
Кейбір оқушылар: оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады;
Бағалау критерийлері
Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.
Мәтінді түсініп,рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды
Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бірін-бірі тыңдауға,құрметтеуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
дүниетану
Ресурстар
Видео роликтер,
Тілдік құзыреттілік
Құмырсқа,бидай
Бастапқы білім
Білу; Түсіну; Қолдану;
Сабақтың кезең
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы

Үй жұмысын тексеру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Жұмыс ережесімен таныстыру
-Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-Уақытты үнемдейміз!
-Нақты,дәл жауап береміз!
-Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
-Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Тапсырма <<Леонардо да Винчи>> туралы шағын мәлімет жазып келу
Леонардо да Винчи (1452 ж. 15 ақпан -1519ж. 2 мамыр ) - қайта өрлеу дәуіріндегі Италияның аса ірі қайраткері және сол кезеңнің негізін қалаушылардың бірі. Леонардо да Винчи тек ұлы суретші ғана емес, ұлы математик, физик, астроном, архитектор және инженер болған. Леонардо да Винчи Анкиано елді мекенінде дүниеге келген. Леонардо жастайынан еңбексүйгіш болып өседі. Жас кезінде сурет пен мүсін өнерін жақсы көрген. Ол өзінің оңаша бөлмесіне шегірткелер мен кесірткелердің алуан түрін, жыландарды, көбелектерді, ірі теңіз шаяндарын, жарқанаттар мен басқа да жәндіктерді әкеліп толтырады. Осы мақұлықтарға қарап отырып шабыттанған ол әрқайсысының бейнесін ең бір фантастикалық үйлесімде пайдаланып, құз жартастардың арасынан өрмелеп шығып келе жатқан әлдебір құбыжықтардың бейнесін жасайды. Леонардо До Винчи <<Мона Лиза>> суретін салған. Бұл оның ең әйгілі шығармасы.
<<Дұрыс,бұрыс>>
1.Леонардо да Винчи Италияның аса ірі қайраткері - дұрыс
2. Жас кезінде сурет пен мүсін өнерін жақсы көрген жоқ-бұрыс
3. Леонардо До Винчи <<Мона Лиза>> суретін салған.-дұрыс
4. Бұл оның ең әйгілі шығармасы емес-бұрыс

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Ертегі халық шығармасы, халық мұрасы. Ертегі арқылы біз жақсы мен жаманды, ақымақ пен дананы айырып, армандауға, қиялдауға үйренсек, ой-өрісіміз де кеңеймек. Бүгін біздер халықтың асыл қазынасы ертегілер еліне саяхат жасамақпыз.
- Ал, сіздер ертегілер еліне саяхатқа шығуға дайынсыздар ма? Олай болса алдымен ертегі түрлерін есімізге түсірейік.

<<Сұрақ бізден,жауап сіздерден>>
1.Ауызша тараған халық шығармаларын ата:
2.Ертегілер нешеге бөлінеді?
3.Ертегілер туралы не білесіңдер?

Сабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетін нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.
Бүгінгі сабақта оқушылардың білетіні:
-Ертегінің мазмұны
Бүгінгі сабақта меңгеретіні:
- Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.
Мәтінді түсініп,рөлге бөліп, мәнерлеп оқу
Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру.
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
Формативті бағалау
Психологиялық ахуал.

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.
Ортасы
Тыңдалым.
Жұмбақ шешу.Шешуін үш тілде айту
Қиналып көтеріп,
Өзінен ауырды.
Жорғалап кетеді,
Жүкшідей кәдімгі.
/құмырсқа,муравей, ant /

Ұзын мұртты сарылыр
Қойынында дәні бар.
/бидай, пшеница,wheat /

Құмырсқалар суреті. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез- құлқы мен іс-әрекетін бағалау.
Сұрақ - жауап:
1. Балалар, құмырсқаны көргендерің бар ма?
2. Ол қандай жәндік?
3. Құмырсқадан нені үйренуге болады?
Дескриптор:
1. Жұмбақты шешеді
2. Құмырсқаны сипаттайды
3. Сұрақтарға жауап береді
ҚБ: мұғалім мадақтауы

Оқылым.
"Құмырсқа мен бидай дәні" ертегісі
Олай болса, бүгін біз Леонардо да Винчи итальян жазушысының ертегісімен танысамыз.
"Құмырсқа мен бидай дәні" ертегісін
<<Саммари>> әдісімен оқыту.
Тек құмырсқа мен бидай дәнінің сөздерін ғана оқиды.
Негізгі ойды табу.
Дескриптор:
1. Автормен танысады
2. Мәтінді тізбектей оқиды.
3. Негізгі ойды табады.

Айтылым.
Ой қозғау
- Балалар құмырсқаларды қай кезде кездестіреміз?
- Бидай қандай дақыл?
- Ол туралы не айта аласыңдар?
-Бұл ертегінің қай түріне жатады?
-Ертегіде қандай кейіпкерлер бар?
- Бидай уәдесінде қалай тұрды?
Сұрақтарға жауап беру. Талқылау.
Дескриптор:
1. Тақырыпты анықтай алады, негізгі ойды табады.
2. Сұрақтарға жауап береді
3. Бидай пікірінің дұрыстығын дәлелдейді
4. Сөйлеу барысында сипаттау сөздерін қолданады.

Дәптермен жұмыс. Жазылым.
Кейіпкерлердің басты сипатын жазу.

Кейіпкерлер
Басты сипаты
Құмырсқа

Бидай дәні

Дескриптор:
1. Құмырсқаның басты сипатын табады.
2. Бидайдың басты сипатын табады.

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары
және мәтінмен жұмыс жасайды.

Сөзді буындап оқиды

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Видео

Соңы
<<Досыма ватцаптан хат>>
Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды және жауап бере отырып,сабақты қорытындылайды.
-Балалар,бүгінгі сабақта біз мақсатымызға жете алдық деп ойлаймын.Және бәріңді құмырсқадай еңбекқор болуға шақырамын.

Сұрақтарға жауап береді

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі. сөйлем
Қарлығаш әулие
<<сары ләйлек>> қытай ертегісі
Астық тұқымдас
Әміріңіз орындалады, тақсыр патшам
Қазақ хрестоматиясының авторы кім
Тақтадағы сөзден
Оқушылардың ұраны
Шығарма мазмұнын түсінесің
Жыл басына таласқан жануарлар ертегісі
Пәндер