Құмырсқа мен бидай дәні ертегісі

2. 2. 6. 1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;
2. 2. 1. 1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;
2. 3. 1. 1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру;
Барлық оқушылар: мәтінді дауыстап, рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды;
Көптеген оқушылар: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттай, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;
Кейбір оқушылар: оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады;
Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.
Мәтінді түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды
Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады.
Сабақтың кезең
уақыт
Басы
Үй жұмысын тексеру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Жұмыс ережесімен таныстыру
-Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-Уақытты үнемдейміз!
-Нақты, дәл жауап береміз!
-Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
-Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Тапсырма «Леонардо да Винчи» туралы шағын мәлімет жазып келу
Леонардо да Винчи (1452 ж. 15 ақпан -1519ж. 2 мамыр ) - қайта өрлеу дәуіріндегі Италияның аса ірі қайраткері және сол кезеңнің негізін қалаушылардың бірі. Леонардо да Винчи тек ұлы суретші ғана емес, ұлы математик, физик, астроном, архитектор және инженер болған. Леонардо да Винчи Анкиано елді мекенінде дүниеге келген. Леонардо жастайынан еңбексүйгіш болып өседі. Жас кезінде сурет пен мүсін өнерін жақсы көрген. Ол өзінің оңаша бөлмесіне шегірткелер мен кесірткелердің алуан түрін, жыландарды, көбелектерді, ірі теңіз шаяндарын, жарқанаттар мен басқа да жәндіктерді әкеліп толтырады. Осы мақұлықтарға қарап отырып шабыттанған ол әрқайсысының бейнесін ең бір фантастикалық үйлесімде пайдаланып, құз жартастардың арасынан өрмелеп шығып келе жатқан әлдебір құбыжықтардың бейнесін жасайды. Леонардо До Винчи «Мона Лиза» суретін салған. Бұл оның ең әйгілі шығармасы.
«Дұрыс, бұрыс»
1. Леонардо да Винчи Италияның аса ірі қайраткері -дұрыс
2. Жас кезінде сурет пен мүсін өнерін жақсы көрген жоқ-бұрыс
3. Леонардо До Винчи «Мона Лиза» суретін салған. -дұрыс
4. Бұл оның ең әйгілі шығармасы емес-бұрыс
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Ертегі халық шығармасы, халық мұрасы. Ертегі арқылы біз жақсы мен жаманды, ақымақ пен дананы айырып, армандауға, қиялдауға үйренсек, ой-өрісіміз де кеңеймек. Бүгін біздер халықтың асыл қазынасы ертегілер еліне саяхат жасамақпыз.
- Ал, сіздер ертегілер еліне саяхатқа шығуға дайынсыздар ма? Олай болса алдымен ертегі түрлерін есімізге түсірейік.
«Сұрақ бізден, жауап сіздерден»
1. Ауызша тараған халық шығармаларын ата:
2. Ертегілер нешеге бөлінеді?
3. Ертегілер туралы не білесіңдер?
Сабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетін нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.
Бүгінгі сабақта оқушылардың білетіні:
-Ертегінің мазмұны
Бүгінгі сабақта меңгеретіні:
- Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.
Мәтінді түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу
Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру.
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
Психологиялық ахуал.
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.
Тыңдалым.
Жұмбақ шешу. Шешуін үш тілде айту
Қиналып көтеріп,
Өзінен ауырды.
Жорғалап кетеді,
Жүкшідей кәдімгі.
/құмырсқа, муравей, ant /
Ұзын мұртты сарылыр
Қойынында дәні бар.
/бидай, пшеница, wheat /
Құмырсқалар суреті. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез- құлқы мен іс-әрекетін бағалау.
Сұрақ - жауап:
1. Балалар, құмырсқаны көргендерің бар ма?
2. Ол қандай жәндік?
3. Құмырсқадан нені үйренуге болады?
Дескриптор:
1. Жұмбақты шешеді
2. Құмырсқаны сипаттайды
3. Сұрақтарға жауап береді
ҚБ: мұғалім мадақтауы
Оқылым.
"Құмырсқа мен бидай дәні" ертегісі
Олай болса, бүгін біз Леонардо да Винчи итальян жазушысының ертегісімен танысамыз.
"Құмырсқа мен бидай дәні" ертегісін
«Саммари» әдісімен оқыту.
Тек құмырсқа мен бидай дәнінің сөздерін ғана оқиды.
Негізгі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz