Құмырсқа мен бидай дәні ертегісі

Мектеп:
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп
Мектеп:: Мұғалім:
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: Жандарбек Амангүл
Мектеп:: Күні:
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: 18. 02. 2021 жыл
Мектеп:: Сынып:
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: 2 В
Мектеп:: Пәні:
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: Әдебиеттік оқу
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: 66-сабақ. Құмырсқа және бидай дәні
Мектеп:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп:

2. 2. 6. 1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;

2. 2. 1. 1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2. 3. 1. 1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру;

Мектеп:: Сабақтың мақсаттары
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп:

Барлық оқушылар: мәтінді дауыстап, рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды;

Көптеген оқушылар: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттай, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;

Кейбір оқушылар: оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады;

Мектеп:: Бағалау критерийлері
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп:

Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.

Мәтінді түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды

Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады.

Мектеп:: Құндылықтарды дарыту
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: Оқушыларды бірін-бірі тыңдауға, құрметтеуге тәрбиелеу
Мектеп:: Пәнаралық байланыс
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: дүниетану
Мектеп:: Ресурстар
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: Видео роликтер,
Мектеп:: Тілдік құзыреттілік
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: Құмырсқа, бидай
Мектеп:: Бастапқы білім
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: Білу; Түсіну; Қолдану;
Мектеп::

Сабақтың кезең

уақыт

Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Мектеп::

Басы

Үй жұмысын тексеру

Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп:

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесімен таныстыру

-Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

-Уақытты үнемдейміз!

-Нақты, дәл жауап береміз!

-Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

-Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Тапсырма «Леонардо да Винчи» туралы шағын мәлімет жазып келу

Леонардо да Винчи (1452 ж. 15 ақпан -1519ж. 2 мамыр ) - қайта өрлеу дәуіріндегі Италияның аса ірі қайраткері және сол кезеңнің негізін қалаушылардың бірі. Леонардо да Винчи тек ұлы суретші ғана емес, ұлы математик, физик, астроном, архитектор және инженер болған. Леонардо да Винчи Анкиано елді мекенінде дүниеге келген. Леонардо жастайынан еңбексүйгіш болып өседі. Жас кезінде сурет пен мүсін өнерін жақсы көрген. Ол өзінің оңаша бөлмесіне шегірткелер мен кесірткелердің алуан түрін, жыландарды, көбелектерді, ірі теңіз шаяндарын, жарқанаттар мен басқа да жәндіктерді әкеліп толтырады. Осы мақұлықтарға қарап отырып шабыттанған ол әрқайсысының бейнесін ең бір фантастикалық үйлесімде пайдаланып, құз жартастардың арасынан өрмелеп шығып келе жатқан әлдебір құбыжықтардың бейнесін жасайды. Леонардо До Винчи «Мона Лиза» суретін салған. Бұл оның ең әйгілі шығармасы.

«Дұрыс, бұрыс»

1. Леонардо да Винчи Италияның аса ірі қайраткері -дұрыс

2. Жас кезінде сурет пен мүсін өнерін жақсы көрген жоқ-бұрыс

3. Леонардо До Винчи «Мона Лиза» суретін салған. -дұрыс

4. Бұл оның ең әйгілі шығармасы емес-бұрыс

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Ертегі халық шығармасы, халық мұрасы. Ертегі арқылы біз жақсы мен жаманды, ақымақ пен дананы айырып, армандауға, қиялдауға үйренсек, ой-өрісіміз де кеңеймек. Бүгін біздер халықтың асыл қазынасы ертегілер еліне саяхат жасамақпыз.

- Ал, сіздер ертегілер еліне саяхатқа шығуға дайынсыздар ма? Олай болса алдымен ертегі түрлерін есімізге түсірейік.

«Сұрақ бізден, жауап сіздерден»

1. Ауызша тараған халық шығармаларын ата:

2. Ертегілер нешеге бөлінеді?

3. Ертегілер туралы не білесіңдер?

Сабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетін нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.

Бүгінгі сабақта оқушылардың білетіні:

-Ертегінің мазмұны

Бүгінгі сабақта меңгеретіні:

- Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.

Мәтінді түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу

Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру.

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

Формативті бағалау

Психологиялық ахуал.

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Как выглядел список дел Леонардо да Винчи

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Мектеп:: Ортасы
Нұр - Сұлтан қаласы, № 49 орта мектеп:

Тыңдалым.

Жұмбақ шешу. Шешуін үш тілде айту

Қиналып көтеріп,
Өзінен ауырды.
Жорғалап кетеді,
Жүкшідей кәдімгі.

/құмырсқа, муравей, ant /

Ұзын мұртты сарылыр
Қойынында дәні бар.

/бидай, пшеница, wheat /

Құмырсқалар суреті. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез- құлқы мен іс-әрекетін бағалау.

Сұрақ - жауап:

1. Балалар, құмырсқаны көргендерің бар ма?

2. Ол қандай жәндік?

3. Құмырсқадан нені үйренуге болады?

Дескриптор:

1. Жұмбақты шешеді

2. Құмырсқаны сипаттайды

3. Сұрақтарға жауап береді

ҚБ: мұғалім мадақтауы

Оқылым.

"Құмырсқа мен бидай дәні" ертегісі

Олай болса, бүгін біз Леонардо да Винчи итальян жазушысының ертегісімен танысамыз.

"Құмырсқа мен бидай дәні" ертегісін

«Саммари» әдісімен оқыту.

Тек құмырсқа мен бидай дәнінің сөздерін ғана оқиды.

Негізгі


Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі. сөйлем
Қарлығаш әулие
<<сары ләйлек>> қытай ертегісі
Астық тұқымдас
Әміріңіз орындалады, тақсыр патшам
Қазақ хрестоматиясының авторы кім
Тақтадағы сөзден
Оқушылардың ұраны
Шығарма мазмұнын түсінесің
Жыл басына таласқан жануарлар ертегісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz