Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Енгізу құрылғылары
АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Тақырыбы: «МОДЕМДЕР МЕН ФАКС МОДЕМДЕР.
СИГНАЛДАРДЫҢ МОДЕЛДЕНУ ТӘСІЛДЕРІ»
Пәні: ДЭЕМ және желілердің аппараттық құралдарының кешені
Күні:
Оқытушы:
Тобы:
Сабақтың тақырыбы: Модемдер мен факс модемдер. Сигналдардың моделдену
тәсілдері
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Білім алушыларға модем және факс модемдер туралы мағлұматтар
бере отырып, іскерлік пен дағдыларын жетілдіру. Тапсырмалар беру арқылы
білімдегі жетістіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Білім алушылардың оқуға белсенділігін, оқитын пәніне
қызығушылығын тәрбиелеу.
Дамытушылық: Білім алушылардың танымдық қабілетін, жаңашыл ғылым мен
техниканың жетістіктерін пайдалана білуді дамыту.
Сабақтың типі: Білімді, іскерлікті және дағдыны жетілдіру сабағы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ (Тәжірибелік)
Оқытудың әдісі: техникалық құралдармен жұмыс істеу әдісі
ОТҚ: интерактивті тақтадербес компьютер, модем
Әдістемелік қамтамасыз етілуі: басылым материалдары, слайдтар, кеспелер,
бағалау топтамалары.
Пәнаралық байланыс:
1. Инфарматика (енгізу және шығару құрылғылары, интернет желісі)
2. Физика(жылдамдық)
3. Тарих (модемнің тарихы)
Қолданылатын әдебиеттер:
О.Камардинов «Информатика», Шымеент, 2000ж,
«ДЭЕМ және желілердің аппараттық құралдарының кешені» - әдістемелік
құрал, А.М. Джумагалиева, А.Ж. Нургазинова, «Информатика»
Сабақтың құрылымы мен мазмұны
I. Ұйымдастыру кезеңі: (2-3минут)
1.Сәлемдесу, білім алушыларды түгелдеу, білім алушылардың сабаққа
дайындығын бақылай отырып, зейінін сабаққа аудару.
2. Сабақтың мақсатын және жұмыс жоспарын хабарлау.
II. Білім алушылардың білімін бағалау. (25-30 минут)
Түймедақ әдісі арқылы білім алушылардың өткен тақырып бойынша білімдерін
тексеру. Түймедақ гүлінің жапрақшаларын әрбір білім алушы біреуден алады.
Барлық жапрақшада тапсырмалар берілген.
Жапырақшадағы тапсырмалар:
1,2 жапырақшадағы тапсырма:
№1 жүйелік блокты жинау
Жүйелік блокқа – аналық тақша, винчестер, куллер, қоректендіру
блогі, диск жетегі, шиналар орнатылсын.
3,4 жапырақшадағы тапсырма:
№2 жүйелік блокты жинау
Жүйелік блокқа – аналық тақша, винчестер, куллер, қоректендіру
блогі, диск жетегі, шиналар орнатылсын.
5,6 жапырақшадағы тапсырма:
№3 жүйелік блокты жинау
Жүйелік блокқа – аналық тақша, винчестер, куллер, қоректендіру блогі, диск
жетегі, шиналар орнатылсын.
7 жапырақшадағы тапсырма:
Компьютердің құрылғыларын жалға,
және оны іске қос.
Компьютер құрылғылары
8,9,10,,11 жапырақшадағы
тапсырма:
: монитор, жүйелік блок, пернетақта, тінтуір, принтер,
құлаққап, Flesh жинақтауыш.
|Берілген кестені толтыру |
|Енгізу құрылғылары |Шығару |Енгізу және шығару |
| |құрылғылары |қурылғылары |
| | | |
12 жапырақшадағы тапсырма:
Бақыт жапырақшасы “5”
13, 14, 15, 16 жапырақшадағы тапсырма:
Берілген құрылғылардың атын жаз
| | |
17, 18, 19, 20 жапырақшадағы тапсырма:
| Тест тапсырмасын | |
|орында | |
|1. Ақпаратты енгізудің|3.компьютердің |5. Жуйелік блокта не|
|құрыл-ғысы болып |көмегімен графиканы|орналасқан? |
|табылады |сызатын, сурет |А)принтер, плоттер, |
|А)Монитор |салатын немесе |сканер |
|В) Видиопроектор |диаграмма құратын |В) аналық тақша, |
|С)Пернелік тақта |құрылғы. |винчестер, |
|Д) Принтер |А) Монитор |қоректендіру блогі, |
| |В)Плоттер |диск жетегі, шиналар|
| |С) Планшет Д) | |
| |Принтер |С) Процессор, |
| | |порттар |
| | |Д) В және Д дұрыс |
| | | |
| | |6. 1байт қанша битке|
| | |тең |
| | |А) 255 В)16 С)8 |
| | |Д)32 |
|2.Ақпаратты баспаға |4.Килобайт неге | |
|басып шығаратын |тең? | |
|құрылғы |А) 1024байт | |
|А)Принтер В)Сканер |В)1024 бит | |
|С) Монитор Д)Планшет|С)1 Мбайт Д)8 | |
| |битке | |
III. Жаңа сабақ (20-25 минут)
Жаңа тақырыпты хабарлау және оның жоспарымен таныстыру.
Сабақтың тақырыбы: Модем мен факс модемдер.
Сигналдардың моделдену тәсілдері.
Жоспар
❖ Модем және оның түрлері.
❖ Модем құрылғысының қолданылуы.
❖ Факс модем
❖ Сигналдардың моделдену тәсілдері.
❖ Модем құрылғысының даму тарихы
❖ Модем және оның түрлері.
Internet желісіне қосылу үшін компьютерге желілік тақша мен модем
қажет.Модем –бұл компьютерлерге телефон желілері немесе басқа да байланыс
тораптары арқылы мәліметтер алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы.
| | |
Модем атқаратын қызметіне қарай екі турге бөлінеді: Ішкі
модемдер,cыртқы модемдер
Ішкі модемдер: Компьютердің жуйелік блогына біріктірілген болады
Сыртқы модемдер: Бір коммуникациялық порт арқылы қосылады немесе
корпустан турады
Модемнің атқаратын қызметі: Модемдер сандық сигналдарды –аналогтық
сигналдарға және керісінше аналогтық сигналдарды сандық сигналдарға
алмастыру қызметін атқарады.
| | |
| | |
Модем құрылғысының қолданылуы
Алыс қашықтықтағы компьютерлер арасында байланыс арналары бойынша
мәліметтер алмасу үшін қолданылады.
Басқа компьютерге хабар жіберу кезінде модем шығару қурылғысы ролін
атқарады.Компьютерге хабар келген кезде, модем енгізу құрылғысы ретінде
жұмыс істейді.
Факс модем
Қазіргі кезде модемдер арқылы факстық хабарларды жіберуге жіне
қабылдауға болады. Мұндай құрылғылар факс модем-дер деп аталады
| |Факс-модем – компьютерге факсимильді |
| |бейнелерді басқа факс-модемге немесе |
| |факс-машинаға қабылдауға және жіберуге |
| |мүмкіндік береді. |
| |Модем арқылы қосылым жасау үшін компьютердің|
| |иесі лайықты провайдер тауып, онымен |
| |Internet те жұмыс істеу шарттары туралы |
| |келісімге отыруы тиіс. |
Осыдан кейін ол провайдерден пайдаланушы есімін, құпия сөз және өз
компьютерін өз телефон консолі арқылы Internetке қоса алатын қашықтағы
телефон нөмірін алады.
Модем арқылы қосылым жасау үшін компьютердің иесі лайықты провайдер
тауып, онымен Internet те жұмыс істеу шарттары туралы келісімге отыруы
тиіс. Осыдан кейін ол провайдерден пайдаланушы есімін, құпия сөз және өз
компьютерін өз телефон консолі арқылы Internet-ке қоса алатын қашықтағы
телефон нөмірін алады
Сигналдардың моделдену тәсілдері
Компьютерден модемдерге түскен сандық мәліметтер модуляциялык жолмен
турленіп телефон желісіне бағытталады.
Компьютер дискретті электр сигналдарын жібереді, ал телефон
сымдарымен ақпарат аналықтық түрде беріледі.
Модем құрылғысының даму тарихы
AT&T Dataphone Modems компаниясы Америка Құрама Штаттарында SAGE бір
бөлігі болды. Ол әр-түрлі әуе базаларында, радарларда және бақылау
орталықтарындағы терминалдарды АҚШ пен Канада бойынша шашыраған SAGE
орталық-тарымен байланыстарды. SAGE бөлінген байланыс желілерін пайдаланды,
бірақ осы желілердің әр соңында болған құрылғылар қазіргі заманауи мо-
демдер секілді болды.
Дербес компьютерлер үшін алғашқы модем Hayes Microcomputer Products
компаниясының құрылғысы болды, ол 1979 жылы Apple II дербес компьютері үшін
Micromodem II өнімін шығарды. Модем арқылы қосылым жасау үшін компьютердің
иесі лайықты провайдер тауып, онымен Internet те жұмыс істеу шарттары
туралы келісімге отыруы тиіс. Осыдан кейін ол провайдерден пайдаланушы
есімін, құпия сөз және өз компьютерін өз телефон консолі арқылы Internetке
қоса алатын қашықтағы телефон нөмірін алады.
IV. Жаңа сабақты бекіту (10-15минут)
«Ыстық картошка» технологиясы арқылы білім алушылардың жаңа тақырып бойынша
білімдерін тексеру. Қойылған сұрақты естіп болған соң кортошка білім
алушыларда қолма-қол узатылады. Білім алушылар «тоқта»- деген сөзді
есіткен соң, картошка қолма-қол узатылмайды. Кімнің қолында картошка қалып
кетсе сол білім алушы сұраққа жауап береді.
Қойылатын сұрақтар
1. Модем деп қандай құрылғыға айтамыз?
2. Модемнің қандай қызметі атқарады?
3. Модемдерді неше турге бөлуге болады?
4. Ішкі модемдер қай құрылғыға қондырылады?
5. Сыртқы модем деп қандай құрылғыға айтылады және қай жерге жалғанады?
6. Модем құрылғысы шығару құрылғысыма, әлде енгізу құрылғысыма?
7. Факс модемдер деп қандай құрылғыға айтылады?
8. Сигналдардың моделдену тәсілдері?
9. Модем құрылғысының даму тарихы?
10. Модем құрылғысымен факс модем құрылғысының айырмашылығы неде?
V. Сабақты қорытындылау (5 минут)
Қазіргі таңда модемнің жаңа түрлері жыл сайын пайда болып қолданысқа
шығуда. Модем және факс модем құрылғысыжайлы аз болсада білімге ие
болдыңдар, осы білімдеріңді тағыда ары қарай тереңдетіп, өмірде қолдана
аласыңдар деп ойлаймын.
VI. Оқушыларды бағалау (3-5минут)
Білім алушылар сабақтың басынан соңына дейін әрбір дұрыс жауап бергеніб
және «Түймедақ», «Ыстық картошка», ойындарында жиналған топтамалардың
түстеріне қарай білім алушылардың білімі бағаланады.
VII. Үйге тапсырма беру (3-5 минут)
Д. Ғабдуллаев «Есептеуіш техниканы жөндеу және техникалық
қызмет көрсету»
Оқулық «Фолиант» баспасы, Астана- 2010 132-133бет
Тақырыбы: «МОДЕМДЕР МЕН ФАКС МОДЕМДЕР.
СИГНАЛДАРДЫҢ МОДЕЛДЕНУ ТӘСІЛДЕРІ»
Пәні: ДЭЕМ және желілердің аппараттық құралдарының кешені
Күні:
Оқытушы:
Тобы:
Сабақтың тақырыбы: Модемдер мен факс модемдер. Сигналдардың моделдену
тәсілдері
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Білім алушыларға модем және факс модемдер туралы мағлұматтар
бере отырып, іскерлік пен дағдыларын жетілдіру. Тапсырмалар беру арқылы
білімдегі жетістіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Білім алушылардың оқуға белсенділігін, оқитын пәніне
қызығушылығын тәрбиелеу.
Дамытушылық: Білім алушылардың танымдық қабілетін, жаңашыл ғылым мен
техниканың жетістіктерін пайдалана білуді дамыту.
Сабақтың типі: Білімді, іскерлікті және дағдыны жетілдіру сабағы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ (Тәжірибелік)
Оқытудың әдісі: техникалық құралдармен жұмыс істеу әдісі
ОТҚ: интерактивті тақтадербес компьютер, модем
Әдістемелік қамтамасыз етілуі: басылым материалдары, слайдтар, кеспелер,
бағалау топтамалары.
Пәнаралық байланыс:
1. Инфарматика (енгізу және шығару құрылғылары, интернет желісі)
2. Физика(жылдамдық)
3. Тарих (модемнің тарихы)
Қолданылатын әдебиеттер:
О.Камардинов «Информатика», Шымеент, 2000ж,
«ДЭЕМ және желілердің аппараттық құралдарының кешені» - әдістемелік
құрал, А.М. Джумагалиева, А.Ж. Нургазинова, «Информатика»
Сабақтың құрылымы мен мазмұны
I. Ұйымдастыру кезеңі: (2-3минут)
1.Сәлемдесу, білім алушыларды түгелдеу, білім алушылардың сабаққа
дайындығын бақылай отырып, зейінін сабаққа аудару.
2. Сабақтың мақсатын және жұмыс жоспарын хабарлау.
II. Білім алушылардың білімін бағалау. (25-30 минут)
Түймедақ әдісі арқылы білім алушылардың өткен тақырып бойынша білімдерін
тексеру. Түймедақ гүлінің жапрақшаларын әрбір білім алушы біреуден алады.
Барлық жапрақшада тапсырмалар берілген.
Жапырақшадағы тапсырмалар:
1,2 жапырақшадағы тапсырма:
№1 жүйелік блокты жинау
Жүйелік блокқа – аналық тақша, винчестер, куллер, қоректендіру
блогі, диск жетегі, шиналар орнатылсын.
3,4 жапырақшадағы тапсырма:
№2 жүйелік блокты жинау
Жүйелік блокқа – аналық тақша, винчестер, куллер, қоректендіру
блогі, диск жетегі, шиналар орнатылсын.
5,6 жапырақшадағы тапсырма:
№3 жүйелік блокты жинау
Жүйелік блокқа – аналық тақша, винчестер, куллер, қоректендіру блогі, диск
жетегі, шиналар орнатылсын.
7 жапырақшадағы тапсырма:
Компьютердің құрылғыларын жалға,
және оны іске қос.
Компьютер құрылғылары
8,9,10,,11 жапырақшадағы
тапсырма:
: монитор, жүйелік блок, пернетақта, тінтуір, принтер,
құлаққап, Flesh жинақтауыш.
|Берілген кестені толтыру |
|Енгізу құрылғылары |Шығару |Енгізу және шығару |
| |құрылғылары |қурылғылары |
| | | |
12 жапырақшадағы тапсырма:
Бақыт жапырақшасы “5”
13, 14, 15, 16 жапырақшадағы тапсырма:
Берілген құрылғылардың атын жаз
| | |
17, 18, 19, 20 жапырақшадағы тапсырма:
| Тест тапсырмасын | |
|орында | |
|1. Ақпаратты енгізудің|3.компьютердің |5. Жуйелік блокта не|
|құрыл-ғысы болып |көмегімен графиканы|орналасқан? |
|табылады |сызатын, сурет |А)принтер, плоттер, |
|А)Монитор |салатын немесе |сканер |
|В) Видиопроектор |диаграмма құратын |В) аналық тақша, |
|С)Пернелік тақта |құрылғы. |винчестер, |
|Д) Принтер |А) Монитор |қоректендіру блогі, |
| |В)Плоттер |диск жетегі, шиналар|
| |С) Планшет Д) | |
| |Принтер |С) Процессор, |
| | |порттар |
| | |Д) В және Д дұрыс |
| | | |
| | |6. 1байт қанша битке|
| | |тең |
| | |А) 255 В)16 С)8 |
| | |Д)32 |
|2.Ақпаратты баспаға |4.Килобайт неге | |
|басып шығаратын |тең? | |
|құрылғы |А) 1024байт | |
|А)Принтер В)Сканер |В)1024 бит | |
|С) Монитор Д)Планшет|С)1 Мбайт Д)8 | |
| |битке | |
III. Жаңа сабақ (20-25 минут)
Жаңа тақырыпты хабарлау және оның жоспарымен таныстыру.
Сабақтың тақырыбы: Модем мен факс модемдер.
Сигналдардың моделдену тәсілдері.
Жоспар
❖ Модем және оның түрлері.
❖ Модем құрылғысының қолданылуы.
❖ Факс модем
❖ Сигналдардың моделдену тәсілдері.
❖ Модем құрылғысының даму тарихы
❖ Модем және оның түрлері.
Internet желісіне қосылу үшін компьютерге желілік тақша мен модем
қажет.Модем –бұл компьютерлерге телефон желілері немесе басқа да байланыс
тораптары арқылы мәліметтер алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы.
| | |
Модем атқаратын қызметіне қарай екі турге бөлінеді: Ішкі
модемдер,cыртқы модемдер
Ішкі модемдер: Компьютердің жуйелік блогына біріктірілген болады
Сыртқы модемдер: Бір коммуникациялық порт арқылы қосылады немесе
корпустан турады
Модемнің атқаратын қызметі: Модемдер сандық сигналдарды –аналогтық
сигналдарға және керісінше аналогтық сигналдарды сандық сигналдарға
алмастыру қызметін атқарады.
| | |
| | |
Модем құрылғысының қолданылуы
Алыс қашықтықтағы компьютерлер арасында байланыс арналары бойынша
мәліметтер алмасу үшін қолданылады.
Басқа компьютерге хабар жіберу кезінде модем шығару қурылғысы ролін
атқарады.Компьютерге хабар келген кезде, модем енгізу құрылғысы ретінде
жұмыс істейді.
Факс модем
Қазіргі кезде модемдер арқылы факстық хабарларды жіберуге жіне
қабылдауға болады. Мұндай құрылғылар факс модем-дер деп аталады
| |Факс-модем – компьютерге факсимильді |
| |бейнелерді басқа факс-модемге немесе |
| |факс-машинаға қабылдауға және жіберуге |
| |мүмкіндік береді. |
| |Модем арқылы қосылым жасау үшін компьютердің|
| |иесі лайықты провайдер тауып, онымен |
| |Internet те жұмыс істеу шарттары туралы |
| |келісімге отыруы тиіс. |
Осыдан кейін ол провайдерден пайдаланушы есімін, құпия сөз және өз
компьютерін өз телефон консолі арқылы Internetке қоса алатын қашықтағы
телефон нөмірін алады.
Модем арқылы қосылым жасау үшін компьютердің иесі лайықты провайдер
тауып, онымен Internet те жұмыс істеу шарттары туралы келісімге отыруы
тиіс. Осыдан кейін ол провайдерден пайдаланушы есімін, құпия сөз және өз
компьютерін өз телефон консолі арқылы Internet-ке қоса алатын қашықтағы
телефон нөмірін алады
Сигналдардың моделдену тәсілдері
Компьютерден модемдерге түскен сандық мәліметтер модуляциялык жолмен
турленіп телефон желісіне бағытталады.
Компьютер дискретті электр сигналдарын жібереді, ал телефон
сымдарымен ақпарат аналықтық түрде беріледі.
Модем құрылғысының даму тарихы
AT&T Dataphone Modems компаниясы Америка Құрама Штаттарында SAGE бір
бөлігі болды. Ол әр-түрлі әуе базаларында, радарларда және бақылау
орталықтарындағы терминалдарды АҚШ пен Канада бойынша шашыраған SAGE
орталық-тарымен байланыстарды. SAGE бөлінген байланыс желілерін пайдаланды,
бірақ осы желілердің әр соңында болған құрылғылар қазіргі заманауи мо-
демдер секілді болды.
Дербес компьютерлер үшін алғашқы модем Hayes Microcomputer Products
компаниясының құрылғысы болды, ол 1979 жылы Apple II дербес компьютері үшін
Micromodem II өнімін шығарды. Модем арқылы қосылым жасау үшін компьютердің
иесі лайықты провайдер тауып, онымен Internet те жұмыс істеу шарттары
туралы келісімге отыруы тиіс. Осыдан кейін ол провайдерден пайдаланушы
есімін, құпия сөз және өз компьютерін өз телефон консолі арқылы Internetке
қоса алатын қашықтағы телефон нөмірін алады.
IV. Жаңа сабақты бекіту (10-15минут)
«Ыстық картошка» технологиясы арқылы білім алушылардың жаңа тақырып бойынша
білімдерін тексеру. Қойылған сұрақты естіп болған соң кортошка білім
алушыларда қолма-қол узатылады. Білім алушылар «тоқта»- деген сөзді
есіткен соң, картошка қолма-қол узатылмайды. Кімнің қолында картошка қалып
кетсе сол білім алушы сұраққа жауап береді.
Қойылатын сұрақтар
1. Модем деп қандай құрылғыға айтамыз?
2. Модемнің қандай қызметі атқарады?
3. Модемдерді неше турге бөлуге болады?
4. Ішкі модемдер қай құрылғыға қондырылады?
5. Сыртқы модем деп қандай құрылғыға айтылады және қай жерге жалғанады?
6. Модем құрылғысы шығару құрылғысыма, әлде енгізу құрылғысыма?
7. Факс модемдер деп қандай құрылғыға айтылады?
8. Сигналдардың моделдену тәсілдері?
9. Модем құрылғысының даму тарихы?
10. Модем құрылғысымен факс модем құрылғысының айырмашылығы неде?
V. Сабақты қорытындылау (5 минут)
Қазіргі таңда модемнің жаңа түрлері жыл сайын пайда болып қолданысқа
шығуда. Модем және факс модем құрылғысыжайлы аз болсада білімге ие
болдыңдар, осы білімдеріңді тағыда ары қарай тереңдетіп, өмірде қолдана
аласыңдар деп ойлаймын.
VI. Оқушыларды бағалау (3-5минут)
Білім алушылар сабақтың басынан соңына дейін әрбір дұрыс жауап бергеніб
және «Түймедақ», «Ыстық картошка», ойындарында жиналған топтамалардың
түстеріне қарай білім алушылардың білімі бағаланады.
VII. Үйге тапсырма беру (3-5 минут)
Д. Ғабдуллаев «Есептеуіш техниканы жөндеу және техникалық
қызмет көрсету»
Оқулық «Фолиант» баспасы, Астана- 2010 132-133бет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz