Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының әрекеті. Сабақтың басы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім 6
Астана - мәдениет пен өнер ордасы
Педагогтің Т.А.Ә.:
Есентаева Махан Мамановна
Күні:
02.12.2021
Сынып: 6 <<Б>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Біздің төріміз- Ақорда
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда лепті сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
5 мин.
Ұ).Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
--------------------------------------------------------------------------------
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
3. Бағалау парағын спикерге беремін
Оқушылар ортадағы қорапшадан смайликтерді алады. Көңіл - күйлерің қандай?- смайликтерді көрсетеді
Қораптан алады.
<<Жұлдызша>>, <<Күн>> смайликтері арқылы топқа бөлінеді.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
1-топ: Отан
2-топ: Атамекен
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10 мин
<<Брейн-ринг>> ойыны арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
1. Астананы салу кімнің идеясы?
2. Астана қай жерде орналасқан?
3. Елорданың басты символы не?
4. Астана шаһарында неше аудан бар?
5. Астанада қандай мәдени орындар бар?
Балалар, желтоқсанда қандай мерекелер болады?
Тұңғыш Президент күні мен ҚР Тәуелсіздік мерекелері болады.
Біз қандай елде тұрып жатырмыз?
Қазақстан Республикасы.
Қазақстан Республикамыздың Тәуелсіздігіне неше жыл болады?
Биыл Қазақстан Республикамыздың Тәуелсіздігіне 30 жыл!
<<Ой шақыру>> әдісі
- Балалар,бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?
- Ақорда туралы не білесіңдер?
Оқушыларға сабақтың тақырыбы және мақсаты таныстырылады.
Сабақтың тақырыбы: <<Біздің төріміз -Ақорда>>
Айтылым
Оқушылар ұяшықтардың санын айтып,қойылған сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Айтылым
Оқушылар мәліметтерін айтады.
Мақсаты: алдыңғы білімге кері байланыс жасау, еске түсіру, ойды жинақтау.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
Мақсаты: бейнеролик арқылы,сабақтың тақырыбын болжау
ҚБ: <<Жарайсың>>, <<Жақсы>>, <<Өте жақсы>> сөздері арқылы оқушылардың сұрақтарға берген жауаптары ауызша бағаланады.
Қай топ жеңді?
Бейнероликті көрсетемін.
2мин
https://www.youtube.com/watch?v=XHu_C3WzRL8&ab_channel=LoveAstana
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
25 минут
Мәтіналды жұмыс.
Әйгілі - известный
нышан - символ
кезекті - очередной
іскери - деловой
Тыңдалым,оқылым кезі тапсырмасы.
СЖ. 3- тапсырма. Оқулықтағы мәтінді тыңда, талқылау сұрақтарына жауап бер, мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықта.
Ақорда - Қазақстан Республикасы Президентінің резиденциясы. Қазақы және шығыстық нышандар сарайға ерекше көрік береді. Резиденцияға қазақстандық суретшілердің туындылары қойылған. Резиденцияның құрылысы 2001 жылы басталды. Жоба жұмысын Еуропа мен Қазақстанның белгілі сәулетшілері жүргізді. Олардың қатарында еуропалық әйгілі дизайнерлер М.Гуалаци мен А. Мольтени де бар.
Қазақстан Республикасы Президентінің жаңа резиденциясының ресми тұсаукесері 2004 жылғы желтоқсанда өтті. Ақордада кезекті іскери кездесулер өтеді.
Мәтін не туралы?
Мәтінге қандай ат қоясыңдар?
3.Талқылау сұрақтары:
4.Білімлендтен тақырып бойынша 2-3 тапсырма орындау.
4. Жазылым.Айтылым.
8-тапсырма.Семантикалық кестені толтыр.Түсіндіріп айт.
Жазылым.
4-тапсырма.Мәтінге сүйеніп,өз өмірбаяныңды жаз.
Мен,Бауыржанұлы Батырхан,2004 жылдың 6 қаңтарында Семей қаласында тудым.Ұлтым-қазақ.2011 жылы Семей қаласындағы №6 мектеп-гимназияның бірінші сыныбына бардым.Қазір осы мектептің 6-сыныбында оқимын.
Қазақ тілі-ана тілім.Орыс тілін жетік,ағылшын тілін орташа білемін.Мектептегі баскетбол үйірмесіне қатысамын. <<Химия>> пәні бойынша мектепішілік,аудандық олимпиадаларға қатысып,бірінші орын алдым.
Ата-анам,әпкем және інім бар.
Семей қаласы Абай көшесінде,15-үйде тұрамын.
6-тапсырма.Сөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құра.
/Уақыт қалып жатса,осы тапсырманы да орындайды/
Сарай,іліп жатыр,шеңбер,мемлекет,
туынды,сәулетші,дизайнер,ел,маман,көріні,
айтып отыр,сызып жатыр,түсіндіріп отыр.
5-тапсырма. <<Ақорда>> сөзіне кластер жасау.
Оқушылар жаңа сөздермен танысады, тілдерін жаттықтырып, қайталайды.
Айтылым
Сұрақтарға нақты жауап береді
Оқушылар жеке-жеке орындайды. Тақтаға шығып,түсіндіреді.
Оқушылар өз өмірбаянын жазады,оқиды.
Ақорда туралы ой бөлісіп, өз білген ақпаратын айтады
Әр топ жазған мәтінін постер ретінде қорғап шығады.
Мақсаты: жаңа сөздердің мағынасын түсіну
Бағалау критерийі:
- <<Ақорда>> мәтінінің тақырыбы мен негізгі ойын сұрақтар негізінде түсіндіреді;
Дескриптор:
- оқыған мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды;
- сұрақтар негізінде мәтіннің мазмұнын түсіндіреді.
2 балл
Бағалау критерийі:
Сұрақтарды түсінеді
Дескриптор:
- Дұрыс жауабын табады. 2 балл
Бағалау критерийі:
- Семантикалық кестені толтырады.
Дескриптор:
-Зат есімнің түрлерін ажыратады;
3 балл
Бағалау критерийі:
- Мәтінге сүйене отырып,өз өмірбаяныңды жаз.
Дескриптор:
-стильдік ерекшелігін сақтайды;
5 балл
Бағалау критерийі:
- Сөз тіркестерімен жай сөйлем құрайды.
Дескриптор:
-Сөйлемді дұрыс құрайды;
2 балл
Бағалау критерийі:
- <<Ақорда>> сөзіне кластер жасайды.
Дескриптор:
- мәтін құрайды
-Топта жұмыс жасайды.
3 балл
Аудиомәтін тыңдайды
ҚБ:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Кестені толтырады
Дәптерлеріне жазады.
Дәптерлеріне жазады.
Топпен жұмыс
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
Рефлексия: оқушылар сабақта алған білімдерін бәйтерек ағашының жапырақтарына жазып ағашқа жабыстырады
Үйге тапсырма: <<Ақорда>> тақырыбына диалог құрастыру.
Бағалау. Бағалау парағына қарап,оқушылардың баллдарын қоямын.
Сабағымызды Ескендір Хасанғалиевтің әнімен аяқтайық, бірге орындайық!
Қазақстанымыздың Тәуелсіздік күні құтты болсын! Қазақстанымыз гүлдене берсін! <<АТАМЕКЕН>>
Рефлексия
<<Алма ағашы>>
-Қандай алманы аласың?
-Сабақты түсіндің бе?
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалаймын. Онымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі
Бөлім 6
Астана - мәдениет пен өнер ордасы
Педагогтің Т.А.Ә.:
Есентаева Махан Мамановна
Күні:
02.12.2021
Сынып: 6 <<Б>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Біздің төріміз- Ақорда
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда лепті сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
5 мин.
Ұ).Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
--------------------------------------------------------------------------------
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
3. Бағалау парағын спикерге беремін
Оқушылар ортадағы қорапшадан смайликтерді алады. Көңіл - күйлерің қандай?- смайликтерді көрсетеді
Қораптан алады.
<<Жұлдызша>>, <<Күн>> смайликтері арқылы топқа бөлінеді.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
1-топ: Отан
2-топ: Атамекен
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10 мин
<<Брейн-ринг>> ойыны арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
1. Астананы салу кімнің идеясы?
2. Астана қай жерде орналасқан?
3. Елорданың басты символы не?
4. Астана шаһарында неше аудан бар?
5. Астанада қандай мәдени орындар бар?
Балалар, желтоқсанда қандай мерекелер болады?
Тұңғыш Президент күні мен ҚР Тәуелсіздік мерекелері болады.
Біз қандай елде тұрып жатырмыз?
Қазақстан Республикасы.
Қазақстан Республикамыздың Тәуелсіздігіне неше жыл болады?
Биыл Қазақстан Республикамыздың Тәуелсіздігіне 30 жыл!
<<Ой шақыру>> әдісі
- Балалар,бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?
- Ақорда туралы не білесіңдер?
Оқушыларға сабақтың тақырыбы және мақсаты таныстырылады.
Сабақтың тақырыбы: <<Біздің төріміз -Ақорда>>
Айтылым
Оқушылар ұяшықтардың санын айтып,қойылған сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Айтылым
Оқушылар мәліметтерін айтады.
Мақсаты: алдыңғы білімге кері байланыс жасау, еске түсіру, ойды жинақтау.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
Мақсаты: бейнеролик арқылы,сабақтың тақырыбын болжау
ҚБ: <<Жарайсың>>, <<Жақсы>>, <<Өте жақсы>> сөздері арқылы оқушылардың сұрақтарға берген жауаптары ауызша бағаланады.
Қай топ жеңді?
Бейнероликті көрсетемін.
2мин
https://www.youtube.com/watch?v=XHu_C3WzRL8&ab_channel=LoveAstana
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
25 минут
Мәтіналды жұмыс.
Әйгілі - известный
нышан - символ
кезекті - очередной
іскери - деловой
Тыңдалым,оқылым кезі тапсырмасы.
СЖ. 3- тапсырма. Оқулықтағы мәтінді тыңда, талқылау сұрақтарына жауап бер, мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықта.
Ақорда - Қазақстан Республикасы Президентінің резиденциясы. Қазақы және шығыстық нышандар сарайға ерекше көрік береді. Резиденцияға қазақстандық суретшілердің туындылары қойылған. Резиденцияның құрылысы 2001 жылы басталды. Жоба жұмысын Еуропа мен Қазақстанның белгілі сәулетшілері жүргізді. Олардың қатарында еуропалық әйгілі дизайнерлер М.Гуалаци мен А. Мольтени де бар.
Қазақстан Республикасы Президентінің жаңа резиденциясының ресми тұсаукесері 2004 жылғы желтоқсанда өтті. Ақордада кезекті іскери кездесулер өтеді.
Мәтін не туралы?
Мәтінге қандай ат қоясыңдар?
3.Талқылау сұрақтары:
4.Білімлендтен тақырып бойынша 2-3 тапсырма орындау.
4. Жазылым.Айтылым.
8-тапсырма.Семантикалық кестені толтыр.Түсіндіріп айт.
Жазылым.
4-тапсырма.Мәтінге сүйеніп,өз өмірбаяныңды жаз.
Мен,Бауыржанұлы Батырхан,2004 жылдың 6 қаңтарында Семей қаласында тудым.Ұлтым-қазақ.2011 жылы Семей қаласындағы №6 мектеп-гимназияның бірінші сыныбына бардым.Қазір осы мектептің 6-сыныбында оқимын.
Қазақ тілі-ана тілім.Орыс тілін жетік,ағылшын тілін орташа білемін.Мектептегі баскетбол үйірмесіне қатысамын. <<Химия>> пәні бойынша мектепішілік,аудандық олимпиадаларға қатысып,бірінші орын алдым.
Ата-анам,әпкем және інім бар.
Семей қаласы Абай көшесінде,15-үйде тұрамын.
6-тапсырма.Сөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құра.
/Уақыт қалып жатса,осы тапсырманы да орындайды/
Сарай,іліп жатыр,шеңбер,мемлекет,
туынды,сәулетші,дизайнер,ел,маман,көріні,
айтып отыр,сызып жатыр,түсіндіріп отыр.
5-тапсырма. <<Ақорда>> сөзіне кластер жасау.
Оқушылар жаңа сөздермен танысады, тілдерін жаттықтырып, қайталайды.
Айтылым
Сұрақтарға нақты жауап береді
Оқушылар жеке-жеке орындайды. Тақтаға шығып,түсіндіреді.
Оқушылар өз өмірбаянын жазады,оқиды.
Ақорда туралы ой бөлісіп, өз білген ақпаратын айтады
Әр топ жазған мәтінін постер ретінде қорғап шығады.
Мақсаты: жаңа сөздердің мағынасын түсіну
Бағалау критерийі:
- <<Ақорда>> мәтінінің тақырыбы мен негізгі ойын сұрақтар негізінде түсіндіреді;
Дескриптор:
- оқыған мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды;
- сұрақтар негізінде мәтіннің мазмұнын түсіндіреді.
2 балл
Бағалау критерийі:
Сұрақтарды түсінеді
Дескриптор:
- Дұрыс жауабын табады. 2 балл
Бағалау критерийі:
- Семантикалық кестені толтырады.
Дескриптор:
-Зат есімнің түрлерін ажыратады;
3 балл
Бағалау критерийі:
- Мәтінге сүйене отырып,өз өмірбаяныңды жаз.
Дескриптор:
-стильдік ерекшелігін сақтайды;
5 балл
Бағалау критерийі:
- Сөз тіркестерімен жай сөйлем құрайды.
Дескриптор:
-Сөйлемді дұрыс құрайды;
2 балл
Бағалау критерийі:
- <<Ақорда>> сөзіне кластер жасайды.
Дескриптор:
- мәтін құрайды
-Топта жұмыс жасайды.
3 балл
Аудиомәтін тыңдайды
ҚБ:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Кестені толтырады
Дәптерлеріне жазады.
Дәптерлеріне жазады.
Топпен жұмыс
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
Рефлексия: оқушылар сабақта алған білімдерін бәйтерек ағашының жапырақтарына жазып ағашқа жабыстырады
Үйге тапсырма: <<Ақорда>> тақырыбына диалог құрастыру.
Бағалау. Бағалау парағына қарап,оқушылардың баллдарын қоямын.
Сабағымызды Ескендір Хасанғалиевтің әнімен аяқтайық, бірге орындайық!
Қазақстанымыздың Тәуелсіздік күні құтты болсын! Қазақстанымыз гүлдене берсін! <<АТАМЕКЕН>>
Рефлексия
<<Алма ағашы>>
-Қандай алманы аласың?
-Сабақты түсіндің бе?
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалаймын. Онымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz