Көрсеткіштік функция графигі

y = a x , a 1 , a > 1 , x R y = a^{x}, \ a \neq 1, \ a > 1, \ x \in R
y = a x , a 1 , 0 < a < 1 , x R y = a^{x}, \ a \neq 1, \ 0 < a < 1, \ x \in R
Күні::

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні::

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні::

Сынып: 11

Мұғалімнің аты-жөні::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Күні::

Сабақ тақырыбы

Мұғалімнің аты-жөні::

Көрсеткіштік функция, қасиеттері мен графигі

Күні:: Оқу мақсаты
Мұғалімнің аты-жөні::

11. 4. 1. 14 -көрсеткішт функция анықтамасы және графигін салу

11. 4. 1. 15- Есептер шығаруда көрсеткіштік функция қасиеттерін қолдану

Күні:: Сабақ мақсаты
Мұғалімнің аты-жөні::

Көрсеткіштік функция анықтамасын біледі;

Көрсеткіштік функция қасиеттерін біледі және қолданады;

Көрсеткіштік функция графигін сала алады;

Күні:: Сабақтың түрі
Мұғалімнің аты-жөні:: жаңа білімді енгізу сабағы
Күні:: Бағалау критерийлері
Мұғалімнің аты-жөні::

Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер

  • Көрсеткіштік функция анықтамасын білсе;
  • Көрсеткіштік функция қасиетін білсе;
  • Көрсеткіштік функция графигін сала алса;
  • Көрсеткіштік функция қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алса.
Күні:: Тілдік мақсаттар
Мұғалімнің аты-жөні::

Пәнге тән лексика мен терминология:

Көрсеткіштік функция

Көрсеткіштік дәреже, дәреже негізі, түрлендіру, шешу әдістері

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Көрсеткіштік функция деп . . .

Көрсеткіштік функция келесі қасиеттерге ие . . .

Көрсеткіштік функция графигі . . .

Күні:: Құндылықтарды дарыту
Мұғалімнің аты-жөні::

Өздігінен ақпаратты талдай алу, жағдаяттарды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, мәселелерді анықтау және шешім қабылдау, топпен жұмыс істей алу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу.

Жоғарыда айтылған құндылықтар берілген сабақта жоспарланған жұмыстар бойынша іске асырылады.

Күні:: Пән аралық байланыстар
Мұғалімнің аты-жөні:: физика
Күні:: АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің аты-жөні:: Интерактивті тақтаны көрнекі құрал және жазу құралы ретінде қолданады.
Күні:: Бастапқы білім
Мұғалімнің аты-жөні:: көрсеткіштік теңдеулерді шеше алады.
Күні:: Сабақ барысы
Күні:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мұғалімнің аты-жөні:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Күні::

Сабақтың басы

3 мин

Мұғалімнің аты-жөні::

І. Ұйымдастыру кезеңі

- оқушылардың зейінін шоғырландыруға

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға

көңіл бөлу қажет

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар жұппен өзара үй тапсырмаларын тексереді. Қиындық туғызған жағдайда топта талдайды.

Күні::

Сабақтың ортасы

15 мин

12 минут

8 минут

Мұғалімнің аты-жөні::

ІІІ. Көрсеткіштік функция

Анықтама. Көрсеткіштік функция деп келесі түрдегі функцияны айтады: https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305256/e26cec20_cbea_0133_f359_12313c0dade2.png , https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305257/e34496f0_cbea_0133_f35a_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305258/e421f410_cbea_0133_f35b_12313c0dade2.png . Көрсеткіштік функция графигі негізіне байланысты өзгереді.

Кез келген көрсеткіштік функция графигі https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305273/f23dc860_cbea_0133_f36a_12313c0dade2.png нүктесі арқылы өтеді, өйткені кез келген https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305275/f41a9e80_cbea_0133_f36c_12313c0dade2.png үшін https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305274/f3449120_cbea_0133_f36b_12313c0dade2.png .

Егер https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305277/f5c50cf0_cbea_0133_f36e_12313c0dade2.png функция өспелі, өсу жылдамдығы көрсеткіштік функция негізіне байланысты.

Мысал. https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305248/db2f5ec0_cbea_0133_f351_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305250/dccf7670_cbea_0133_f353_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305278/f68dd620_cbea_0133_f36f_12313c0dade2.png .

https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305293/03cb1200_cbeb_0133_f37e_12313c0dade2.png

Егер https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305303/0c5be680_cbeb_0133_f388_12313c0dade2.png функция кемімелі, кему жылдамдығы көрсеткіштік функция негізіне байланысты.

Мысал. https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305304/0d21e470_cbeb_0133_f389_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305249/dc00b0c0_cbea_0133_f352_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305305/0e30dca0_cbeb_0133_f38a_12313c0dade2.png .

https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305312/143625d0_cbeb_0133_f391_12313c0dade2.png

Көрсеткіштік функция қасиеттері

:
:

IV. Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары . Жалпы сыныппен жұмыс

№ 1. Функция үшін дұрыс тұжырым қайсысы .

A) аралықта функция өспелі, аралықта кемімелі

B) Функцияның анықталу облысы

C) Функция барлық сан осінде өспелі

D) Функция барлық сан осінде кемімелі

E) Функцияның мәндер жиыны

2) Функцияның мәндер жиынын анықтаңыз

Мұғалім бағалайды. Тақтада кері байланыс береді.

Жұппен жұмыс.

Функция графигін салыңыз. Зерттеңіз

1. https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305353/37afd4d0_cbeb_0133_f3ba_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305250/dccf7670_cbea_0133_f353_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305278/f68dd620_cbea_0133_f36f_12313c0dade2.png

2. https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305304/0d21e470_cbeb_0133_f389_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305249/dc00b0c0_cbea_0133_f352_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305305/0e30dca0_cbeb_0133_f38a_12313c0dade2.png

3. https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305354/387574c0_cbeb_0133_f3bb_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305355/393b7b10_cbeb_0133_f3bc_12313c0dade2.png ; https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305356/3a017bd0_cbeb_0133_f3bd_12313c0dade2.png

Бірін- бірі бағалау. Жұптар дәптерлерімен алмасып бір- бірін бағалайды.

1. анықталу облысы

https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305350/35213f10_cbeb_0133_f3b7_12313c0dade2.png

2. мәндер жиыны

https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305351/35e80080_cbeb_0133_f3b8_12313c0dade2.png

3. Ең үлкен ең кіші мәні жоқ.

4. жоғарыдан шектелмеген; төменнен 0 мен шектелген

5. төмен қарай дөңес

6. анықталу облысында монотонды өспелі

1. анықталу облысы

https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305352/36e95a20_cbeb_0133_f3b9_12313c0dade2.png

2. мәндер жиыны

https://static-interneturok.cdnvideo.ru/content/konspekt_image/305351/35e80080_cbeb_0133_f3b8_12313c0dade2.png

3 . Ең үлкен ең кіші мәні жоқ.

4. жоғарыдан шектелмеген; төменнен 0 мен шектелген

5. төмен қарай дөңес.

6. анықталу облысында монотонды кемімелі.

Күні::
Мұғалімнің аты-жөні::
Күні::
Мұғалімнің аты-жөні::
Күні::

Сабақтың соңы

2 мин

Мұғалімнің аты-жөні::

Сабақты қорытындылау. Рефлексия жүргізеді

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?

Үй жұмысы.

Таратпа материал
Күні:: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мұғалімнің аты-жөні:: Бағалау - оқушылардың материалды меңгерудең кейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Күні:: Қабілеті жоғары оқушыларға жоғарғы деңгей тапсырмалары ұсынылады.
Мұғалімнің аты-жөні:: Оқушылардың бір-бірін бағалауы. Қалыптастырушы бағалау сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіледі.
Денсаулық сақтау технологиялары.
Күні::

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Мұғалімнің аты-жөні:: Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Күні::
Күні::

Жалпыбаға

(оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз) ?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз) ?

1:

2:

/, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?


Ұқсас жұмыстар
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі. 11 сынып
Көрсеткіштік функцияның анықтамасы
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі
Функциялар және графиктер
Дәрежелік функция
Сағат саны
Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер
Кері тригонометриялық функциялар
Теңдеуге есептер шешу
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz