Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көрсеткіштік функция графигі

Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 11
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Көрсеткіштік функция, қасиеттері мен графигі
Оқу мақсаты
11.4.1.14 - көрсеткішт функция анықтамасы және графигін салу
11.4.1.15- Есептер шығаруда көрсеткіштік функция қасиеттерін қолдану
Сабақ мақсаты
Көрсеткіштік функция анықтамасын біледі;
Көрсеткіштік функция қасиеттерін біледі және қолданады;
Көрсеткіштік функция графигін сала алады;
Сабақтың түрі
жаңа білімді енгізу сабағы
Бағалау критерийлері
Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер
* Көрсеткіштік функция анықтамасын білсе;
* Көрсеткіштік функция қасиетін білсе;
* Көрсеткіштік функция графигін сала алса;
* Көрсеткіштік функция қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алса.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:
Көрсеткіштік функция
Көрсеткіштік дәреже, дәреже негізі, түрлендіру, шешу әдістері
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Көрсеткіштік функция деп...
Көрсеткіштік функция келесі қасиеттерге ие ...
Көрсеткіштік функция графигі...
Құндылықтарды дарыту

Өздігінен ақпаратты талдай алу, жағдаяттарды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, мәселелерді анықтау және шешім қабылдау, топпен жұмыс істей алу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу.
Жоғарыда айтылған құндылықтар берілген сабақта жоспарланған жұмыстар бойынша іске асырылады.
Пән аралық байланыстар
физика
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақтаны көрнекі құрал және жазу құралы ретінде қолданады.
Бастапқы білім

көрсеткіштік теңдеулерді шеше алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі
- оқушылардың зейінін шоғырландыруға
- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға
- оқушылардың <<жақын даму аймағын>>, сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға
көңіл бөлу қажет
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар жұппен өзара үй тапсырмаларын тексереді. Қиындық туғызған жағдайда топта талдайды.

Сабақтың ортасы
15 мин

12 минут

8 минут
ІІІ. Көрсеткіштік функция
Анықтама. Көрсеткіштік функция деп келесі түрдегі функцияны айтады: , ; . Көрсеткіштік функция графигі негізіне байланысты өзгереді.
Кез келген көрсеткіштік функция графигі нүктесі арқылы өтеді, өйткені кез келген үшін .
Егер функция өспелі, өсу жылдамдығы көрсеткіштік функция негізіне байланысты.
Мысал. ; ; .

Егер функция кемімелі, кему жылдамдығы көрсеткіштік функция негізіне байланысты.
Мысал. ; ; .

Көрсеткіштік функция қасиеттері
y=ax, a!=1, a>1, x∈R
y=ax, a!=1, 01. анықталу облысы

2. мәндер жиыны

3. Ең үлкен ең кіші мәні жоқ.
4. жоғарыдан шектелмеген; төменнен 0 мен шектелген
5. төмен қарай дөңес
6. анықталу облысында монотонды өспелі
1. анықталу облысы

2. мәндер жиыны

3. Ең үлкен ең кіші мәні жоқ.
4. жоғарыдан шектелмеген; төменнен 0 мен шектелген
5. төмен қарай дөңес.
6. анықталу облысында монотонды кемімелі.

IV. Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары . Жалпы сыныппен жұмыс
№ 1. Функция үшін дұрыс тұжырым қайсысы .
A) аралықта функция өспелі, аралықта кемімелі
B) Функцияның анықталу облысы
C) Функция барлық сан осінде өспелі
D) Функция барлық сан осінде кемімелі
E) Функцияның мәндер жиыны
2) Функцияның мәндер жиынын анықтаңыз

Мұғалім бағалайды. Тақтада кері байланыс береді.
Жұппен жұмыс.
Функция графигін салыңыз. Зерттеңіз
1. ; ;
2. ; ;
3. ; ;
Бірін- бірі бағалау. Жұптар дәптерлерімен алмасып бір- бірін бағалайды.

Сабақтың соңы
2 мин
Сабақты қорытындылау. Рефлексия жүргізеді
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру қажет?
Үй жұмысы.
Таратпа материал
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгерудең кейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға жоғарғы деңгей тапсырмалары ұсынылады.
Оқушылардың бір-бірін бағалауы. Қалыптастырушы бағалау сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіледі.
Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?
1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Ұқсас жұмыстар
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі. 11 сынып
Көрсеткіштік функцияның анықтамасы
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі
Функциялар және графиктер
Дәрежелік функция
Сағат саны
Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер
Кері тригонометриялық функциялар
Теңдеуге есептер шешу
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдері
Пәндер