Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кездейсоқ оқиғаның түрлері
Бөлімі:
Ықтималдық
Педагогтің аты-жөні:
Зейнулла Р.А.ПР
Күні:
22-желтоқсан 2021ж
Сыныбы:10А-10Б
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Байес формуласы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
10.2.1.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар істей алады: кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіре алады
Көптеген оқушылар істей алады: кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіруді үйренеді
Кейбір оқушылар істей алады: кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіруге тырысады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
<<Жақсартуға арналған уақыт>>-әдісі
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылармен <<Сәлем>> бес саусақ арқылы амандасу (оқушылар Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір - біріне тілек тілейді. Өткен сабақтың сұрақтары беріледі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бұрынғы білімдерін жаңғыртып еске түсіреді .
Дескриптор
-сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл -2
Оқулық 10 - сынып
<<Миға шабуыл>> әдісі
5 мин
<<100 ұпай ал>> ойыны. Оқушыларға белгілі бір ұпайлар көрсетілген,тапсырмалары бар үлестірмелерді таңдауды ұсынамын. Топта бірігіп жұмыс жасайды. 1-үлестірме (5 ұпай). Сауытта 1, 2, ..., 100 нөмірлерімен белгіленген 100 шар бар. Сауыттан жобалап бір шарды алады. Алынған шардың номірі 5цифры болатынының ықтималдығы қандай? 2-үлестірме (10 ұпай). Сауытта 3 қызыл, 4 көк және 2 жасыл шар бар. Сауыттан жобалап бір шарды алады.Алынған шардың қызыл болатынының ықтималдығын табыңыз. 3-үлестірме.(15 ұпай) Ойын сүйегін бір рет лақтырады.
1) Жұп сандар ұпайы түсуінің ықтималдығы қандай?
2) 3-ке бөлінетен сан түсуінің ықтималдығы қандай?
Оқушы жауаптарын қадағалап , дұрыс жолға бағыттап отырады
Дескриптор:
- тапсырманы орындайды Жалпы балл - 2
ДЭ
Презентация
Оқулық 10-сынып.
Сабақтың ортасы. Ой қозғау
10 мин
Жаңа тақырып ты меңгеру кезеңі
Топтық жұмыс, жеке жұмыс
Түрткі сұрақтар қою арқылы оқушылардың ойын ортаға салғызу. 1.Кездейсоқ оқиға дегеніміз не? 2.Кездейсоқ оқиғаның түрлері? 3.Сынақ дегеніміз не? 4.Ықтималдықтың қасиеттерін ата. Кездейсоқ оқиға деп тәжірбие кезінде өзгеріп отыратын <<Бас бармақ>> әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек беру.Бірақ көпшілік көрсетуде кездейсоқ оқиғалар белгілі бір заңдылыққа бағынады. Бөлек тәжірбие жүргізудегі бақылауды сынақ деп атайды. Кез - келген сынақтың сипаттамасы оқиға деп аталады. Мысалы ,тиынды тастау кезінде екі оқиға болуы мүмкін: тиынның бір жағы немесе екінші жағы. Сынақтың сандық сипаттамасы кездейсоқ көлем деп аталады. Белгілі бір комплекстағы шарттарды орындау кезі бұлай бөлінеді: ықтимал, ықтималды емес, үйлесімсіз. Ықтимал деп міндетті түрде болатын оқиға. Мысалы, жәшіктен шарды алған кездегі ақ шардың түсу ықтималдылығы. Ықтималды емес деп ешқашан болмайтын оқиға. Мысалы, жәшіктен шарды алған кездегі ақ шардың түсу ықтималдылығы. Үйлесімсіз деп бір мезгілде болмайтын оқиға. КЕЗДЕЙСОҚ ОҚИҒАЛАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ КАТАР ОҚИҒА - бір мезгілде орындалатын оқиға (мысалы снарядтың тысанаға тиюі және жарылғыштын жарылуы ); ҚАТАР ЕМЕС ОҚИҒА -- бір мезгілде орындалмайтын оқиға (мысалыт тиынды бір рет лақтырған герб жағының түсуі . ТОЛЫҚ ТОПТЫ ОҚИҒА -- сынақ кезінде оқиғалардың бірі міндетті түрде болады. (мысалы ойын кубигін тастағанда 1,2,3,4,5,6 сандардын түсуі); ҚАРАМА - ҚАРСЫ ОҚИҒА - екі үйлесімсіз топ толық топты береді. (мысалы, тиынды лақтырғанда герб және әріп жағының түсуі қарама - қарсы оқиға); ТӘУЕЛСІЗ ОҚИҒА - болу ықтималдылығы болған оқиғаға байланысты емес оқиғалар. Әрбір оқиға белгілі бір санмен анықталса ол, ықтималдылық деп аталады. Ықтималдық теориясы - кездейсоқ оқиғалардың сандық заңдылығын
зерттейтін математикалық ғылым. Ықтималдықтың қасиеттері: 1-қасиет: Ақиқат оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең. 2-қасиет: Мүмкін емес немесе жалғаны оқиғаның ықтималдығы 0-ге тең.
Оқушылар берілген теңдеуден туынды алады, дәптерге жазады.
Дескриптор:
-сабақты түсінеді
-сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл -2
ДК экраны
10-сынып оқулығы
Оқулықтан
есептер шығару
15 мин
№4 Жәшікте 4 бөлшек: екі ақаусыз а және b және ақауы бар екі с және d бөлшек. Жәшіктен кездейсоқ бір бөлшектен алады, ақауы бар бөлшектердің бәрін алып шыққанша. Осы тәжірибенің қарапайым оқиғаларын әріптер реті түрінде жазамыз. Мысалы, abcd, cad, және т.б.
1) cdab осы тәжірибеде қарапайым оқиға бола ма?
2) Қарапайым оқиғаның жазылуы қандай әріптерге аяқталуы мүмкін?
3) Осы тәжірибенің қарапайым оқиғаларын жазып алыңдар.
4) Үш әріппен қарапайым оқиғаның қанша түрі жазылады ?
Есептердің шығару жолдары талданады, түсініктеме беріледі
Дескриптор: -есепті шығарады
Жалпы балл -3
ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Сабақтың соңы.
<<Білгеніңмен бөліс>>әдісі
Жеке жұмыс
5 мин
Рефлексия
3 мин
Білім дағдысы: Түсіну
Кестені толтырыңыз.
Еркін
Еріксіз
Гармониялық
Ішкі күштердің әсерінен пайда болады
Сыртқы күштердің әсерінен пайда болады
Физикалық өлшемі косинус немесе синус заңымен өлшенеді.
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін таңдаймыз.
Оқушылар берілген кестені толтырады.
Дискриптор:
Жалпы балл -1
ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Ықтималдық
Педагогтің аты-жөні:
Зейнулла Р.А.ПР
Күні:
22-желтоқсан 2021ж
Сыныбы:10А-10Б
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Байес формуласы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
10.2.1.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар істей алады: кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіре алады
Көптеген оқушылар істей алады: кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіруді үйренеді
Кейбір оқушылар істей алады: кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіруге тырысады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
<<Жақсартуға арналған уақыт>>-әдісі
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылармен <<Сәлем>> бес саусақ арқылы амандасу (оқушылар Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір - біріне тілек тілейді. Өткен сабақтың сұрақтары беріледі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бұрынғы білімдерін жаңғыртып еске түсіреді .
Дескриптор
-сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл -2
Оқулық 10 - сынып
<<Миға шабуыл>> әдісі
5 мин
<<100 ұпай ал>> ойыны. Оқушыларға белгілі бір ұпайлар көрсетілген,тапсырмалары бар үлестірмелерді таңдауды ұсынамын. Топта бірігіп жұмыс жасайды. 1-үлестірме (5 ұпай). Сауытта 1, 2, ..., 100 нөмірлерімен белгіленген 100 шар бар. Сауыттан жобалап бір шарды алады. Алынған шардың номірі 5цифры болатынының ықтималдығы қандай? 2-үлестірме (10 ұпай). Сауытта 3 қызыл, 4 көк және 2 жасыл шар бар. Сауыттан жобалап бір шарды алады.Алынған шардың қызыл болатынының ықтималдығын табыңыз. 3-үлестірме.(15 ұпай) Ойын сүйегін бір рет лақтырады.
1) Жұп сандар ұпайы түсуінің ықтималдығы қандай?
2) 3-ке бөлінетен сан түсуінің ықтималдығы қандай?
Оқушы жауаптарын қадағалап , дұрыс жолға бағыттап отырады
Дескриптор:
- тапсырманы орындайды Жалпы балл - 2
ДЭ
Презентация
Оқулық 10-сынып.
Сабақтың ортасы. Ой қозғау
10 мин
Жаңа тақырып ты меңгеру кезеңі
Топтық жұмыс, жеке жұмыс
Түрткі сұрақтар қою арқылы оқушылардың ойын ортаға салғызу. 1.Кездейсоқ оқиға дегеніміз не? 2.Кездейсоқ оқиғаның түрлері? 3.Сынақ дегеніміз не? 4.Ықтималдықтың қасиеттерін ата. Кездейсоқ оқиға деп тәжірбие кезінде өзгеріп отыратын <<Бас бармақ>> әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек беру.Бірақ көпшілік көрсетуде кездейсоқ оқиғалар белгілі бір заңдылыққа бағынады. Бөлек тәжірбие жүргізудегі бақылауды сынақ деп атайды. Кез - келген сынақтың сипаттамасы оқиға деп аталады. Мысалы ,тиынды тастау кезінде екі оқиға болуы мүмкін: тиынның бір жағы немесе екінші жағы. Сынақтың сандық сипаттамасы кездейсоқ көлем деп аталады. Белгілі бір комплекстағы шарттарды орындау кезі бұлай бөлінеді: ықтимал, ықтималды емес, үйлесімсіз. Ықтимал деп міндетті түрде болатын оқиға. Мысалы, жәшіктен шарды алған кездегі ақ шардың түсу ықтималдылығы. Ықтималды емес деп ешқашан болмайтын оқиға. Мысалы, жәшіктен шарды алған кездегі ақ шардың түсу ықтималдылығы. Үйлесімсіз деп бір мезгілде болмайтын оқиға. КЕЗДЕЙСОҚ ОҚИҒАЛАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ КАТАР ОҚИҒА - бір мезгілде орындалатын оқиға (мысалы снарядтың тысанаға тиюі және жарылғыштын жарылуы ); ҚАТАР ЕМЕС ОҚИҒА -- бір мезгілде орындалмайтын оқиға (мысалыт тиынды бір рет лақтырған герб жағының түсуі . ТОЛЫҚ ТОПТЫ ОҚИҒА -- сынақ кезінде оқиғалардың бірі міндетті түрде болады. (мысалы ойын кубигін тастағанда 1,2,3,4,5,6 сандардын түсуі); ҚАРАМА - ҚАРСЫ ОҚИҒА - екі үйлесімсіз топ толық топты береді. (мысалы, тиынды лақтырғанда герб және әріп жағының түсуі қарама - қарсы оқиға); ТӘУЕЛСІЗ ОҚИҒА - болу ықтималдылығы болған оқиғаға байланысты емес оқиғалар. Әрбір оқиға белгілі бір санмен анықталса ол, ықтималдылық деп аталады. Ықтималдық теориясы - кездейсоқ оқиғалардың сандық заңдылығын
зерттейтін математикалық ғылым. Ықтималдықтың қасиеттері: 1-қасиет: Ақиқат оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең. 2-қасиет: Мүмкін емес немесе жалғаны оқиғаның ықтималдығы 0-ге тең.
Оқушылар берілген теңдеуден туынды алады, дәптерге жазады.
Дескриптор:
-сабақты түсінеді
-сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл -2
ДК экраны
10-сынып оқулығы
Оқулықтан
есептер шығару
15 мин
№4 Жәшікте 4 бөлшек: екі ақаусыз а және b және ақауы бар екі с және d бөлшек. Жәшіктен кездейсоқ бір бөлшектен алады, ақауы бар бөлшектердің бәрін алып шыққанша. Осы тәжірибенің қарапайым оқиғаларын әріптер реті түрінде жазамыз. Мысалы, abcd, cad, және т.б.
1) cdab осы тәжірибеде қарапайым оқиға бола ма?
2) Қарапайым оқиғаның жазылуы қандай әріптерге аяқталуы мүмкін?
3) Осы тәжірибенің қарапайым оқиғаларын жазып алыңдар.
4) Үш әріппен қарапайым оқиғаның қанша түрі жазылады ?
Есептердің шығару жолдары талданады, түсініктеме беріледі
Дескриптор: -есепті шығарады
Жалпы балл -3
ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Сабақтың соңы.
<<Білгеніңмен бөліс>>әдісі
Жеке жұмыс
5 мин
Рефлексия
3 мин
Білім дағдысы: Түсіну
Кестені толтырыңыз.
Еркін
Еріксіз
Гармониялық
Ішкі күштердің әсерінен пайда болады
Сыртқы күштердің әсерінен пайда болады
Физикалық өлшемі косинус немесе синус заңымен өлшенеді.
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін таңдаймыз.
Оқушылар берілген кестені толтырады.
Дискриптор:
Жалпы балл -1
ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz