Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ жоспары. Сабақтың атауы
Сабақ жоспары
Күні:
18.04.2022
Сыныбы:
10 <<А>>
Пән атауы:
<<Алгебра және анализ бастамалары>>
Сабақтың атауы:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу.
Сабақтың мақсаты:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу түсінігін меңгеру, есептер шығару.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: Функцияның өсуінің, кемуінің белгілері түсінігі. Функцияның өсу және кему аралығын табу алгоритмін қолдану бейімділіктерін қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: Сөйлеу мәдениетін, өз ойын дәл, нақты айта білуге үйрету, жауапкершілікке тәрбиелеу.
б) Дамытушылық: Білім алушылардың тақырыпты өз бетімен меңгеруге мүмкіндік туғызу, ізденісін, тиянақты ой қорытындысын жасай білу, есте сақтау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Күтілетін нәтижелері:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу түсінігін меңгереді, есептер шығара алады.
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақты меңгеру сабағы
1.Жаңа сабақты мақсатын таныстыру.
2.Қызықшылықтарын арттыру
3. Топтастыру
4. Мағына тану
5. Ой-толғаныс
6.Бағалау
Қажетті жабдықтар мен аспаптар:
дәріс, конспект, плакаттар, таратпалар, жапсырмалар.
Қосымша көздер (әдебиеттер)
<<Алгебра және анализ бастамалары>> орта мектептің 10-11 сыныптарына арналған оқулық.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың барысы
Уақыт
( мин )
Оқытушының әрекеттері
Білім алушылардың
әрекеттері
Оқу ресурстары мен материалдары
1.Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Топпен амандасу, түгендеу
Амандасу,кабинетті сабаққа дайындау
2.Үй тапсырмасын орындауын тексеру
5 мин
Жекеше түрде үй тапсырмаларын тексеру, сұрақтар беру
Ұй жұмысын қорғау, сұрақтарға жауап беру
Жаттығу жұмыстары
3. Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру.
10 мин
Жаңа сабақты хабарлау, мақсат қою.
Жаңа сабақпен танысу және меңгеру
4. Сынып үжымын 3 топқа бөлу
3 мин
Оқушыларды топқа тригонометриялық өрнектер мен туындыны табу арқылы бөлу.
Берілген тригонометриялық өрнектер мен туынды жазылған жапсырмаларды таңдау арқылы топтарға бөліну.
Формулалар мен өрнектер жазылған жапсырмалар
5.Оқулықпен жұмыс
2 мин
Әр топқа оқулықтан есептер бөліп беру.
Өздеріне берілген оқулық бойынша есептерді шығару.
<<Алгебра және анализ бастамалары>> орта мектептің 10-11 сыныптарына арналған оқулық.
6. <<Шарик-Марик>> ойыны
10 мин
Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру.
Ойын барысында берілген 6 есепті шығару.
7. Кітаппен жұмыс
5 мин
Кітаптан оқушыларға есептер беру
Берілген есептерді тақтаға шығару.
Оқулық, тақта
8. Тест тапсырмалары
5 мин
Оқушыларға алдын ала дайындалған тест тапсырмалары жазылған таратпаларды тарату.
Тест жауаптарын белгілеу.
Таратпалар
9.Сабақты қорытындылау және бағалау.
3 мин
Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Қателіктерін түзету
Плакаттар
III. Жаңа сабақты өту барысы.
сандары үшін
теңсіздігі
орындалса, өспелі
үшін
кемімелі
Жаңа түсінік енгізу.
Өспелі функция сандары үшін теңсіздігі орындалса, онда өспелі.
сандары үшін теңдігі орындалса, онда кемімелі.
Теорема. Егер дифференциалданатын функциясының туындысы Х аралығының әрбір нүктесінде оң таңбалы, яғни онда функция осы аралықта өспелі болады.
Теорема. Егер дифференциалданатын функциясының туындысы Х аралығының әрбір нүктесінде теріс таңбалы, яғни болса, онда сол аралықта кемімелі болады.
2. Жаңа түсінікке әкелетін мысалдарды талдау.
1-мысал. функциясының өсу және кему аралықтарын табайық.
Шешуі.
1. D(f)=R; Функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны;
2. ;
3. , яғни ,
,
Ал, анықталу облысының бөлігінде болады;
4. Теорема бойынша функция аралығында өседі, ал аралығында кемиді.
2-мысал.
функциясының өсу және кему аралығын анықтайық.
Шешуі.
1) D(f)=R;
2).
3) . Шыққан теңсізлікті интервалдар әдісімен шешеміз. Сонда
.
Функцияның анықталу облысын үш интервалға бөліп, әрқайсысының таңбасын анықтаймыз., яғни х>2 болғанда, . Енді интервалдардағы туындының таңбасын сан түзуіне кезектеп қоямыз.( сурет).
4) Демек, және аралығында функция өседі, ал аралығында функция кемиді. + - +
-2 2
Жауабы: және аралығында өседі, аралығында функция кемиді.
V. Жаңа сабақты бекіту:
1. Есептер шығару Тақтада
1) Берілген функцияның анықталу облысында өспелі екенін дәлелдеңдер:а) у=;
Шешуі: 1. D(f)=R
2. f1 (x)=2,3
3. f1(x)> 0. 2,3>0, (- infinity, +infinity) өспелі
2) функцияның өсу және кему аралықтарын табыңдар: ә) у=х3-х2;
3) функциясының өсу және кему аралықтарын табыңдар: ә) f(x)=2x2-3x2-12x-1;
Күні:
18.04.2022
Сыныбы:
10 <<А>>
Пән атауы:
<<Алгебра және анализ бастамалары>>
Сабақтың атауы:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу.
Сабақтың мақсаты:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу түсінігін меңгеру, есептер шығару.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: Функцияның өсуінің, кемуінің белгілері түсінігі. Функцияның өсу және кему аралығын табу алгоритмін қолдану бейімділіктерін қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: Сөйлеу мәдениетін, өз ойын дәл, нақты айта білуге үйрету, жауапкершілікке тәрбиелеу.
б) Дамытушылық: Білім алушылардың тақырыпты өз бетімен меңгеруге мүмкіндік туғызу, ізденісін, тиянақты ой қорытындысын жасай білу, есте сақтау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Күтілетін нәтижелері:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу түсінігін меңгереді, есептер шығара алады.
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақты меңгеру сабағы
1.Жаңа сабақты мақсатын таныстыру.
2.Қызықшылықтарын арттыру
3. Топтастыру
4. Мағына тану
5. Ой-толғаныс
6.Бағалау
Қажетті жабдықтар мен аспаптар:
дәріс, конспект, плакаттар, таратпалар, жапсырмалар.
Қосымша көздер (әдебиеттер)
<<Алгебра және анализ бастамалары>> орта мектептің 10-11 сыныптарына арналған оқулық.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың барысы
Уақыт
( мин )
Оқытушының әрекеттері
Білім алушылардың
әрекеттері
Оқу ресурстары мен материалдары
1.Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Топпен амандасу, түгендеу
Амандасу,кабинетті сабаққа дайындау
2.Үй тапсырмасын орындауын тексеру
5 мин
Жекеше түрде үй тапсырмаларын тексеру, сұрақтар беру
Ұй жұмысын қорғау, сұрақтарға жауап беру
Жаттығу жұмыстары
3. Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру.
10 мин
Жаңа сабақты хабарлау, мақсат қою.
Жаңа сабақпен танысу және меңгеру
4. Сынып үжымын 3 топқа бөлу
3 мин
Оқушыларды топқа тригонометриялық өрнектер мен туындыны табу арқылы бөлу.
Берілген тригонометриялық өрнектер мен туынды жазылған жапсырмаларды таңдау арқылы топтарға бөліну.
Формулалар мен өрнектер жазылған жапсырмалар
5.Оқулықпен жұмыс
2 мин
Әр топқа оқулықтан есептер бөліп беру.
Өздеріне берілген оқулық бойынша есептерді шығару.
<<Алгебра және анализ бастамалары>> орта мектептің 10-11 сыныптарына арналған оқулық.
6. <<Шарик-Марик>> ойыны
10 мин
Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру.
Ойын барысында берілген 6 есепті шығару.
7. Кітаппен жұмыс
5 мин
Кітаптан оқушыларға есептер беру
Берілген есептерді тақтаға шығару.
Оқулық, тақта
8. Тест тапсырмалары
5 мин
Оқушыларға алдын ала дайындалған тест тапсырмалары жазылған таратпаларды тарату.
Тест жауаптарын белгілеу.
Таратпалар
9.Сабақты қорытындылау және бағалау.
3 мин
Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Қателіктерін түзету
Плакаттар
III. Жаңа сабақты өту барысы.
сандары үшін
теңсіздігі
орындалса, өспелі
үшін
кемімелі
Жаңа түсінік енгізу.
Өспелі функция сандары үшін теңсіздігі орындалса, онда өспелі.
сандары үшін теңдігі орындалса, онда кемімелі.
Теорема. Егер дифференциалданатын функциясының туындысы Х аралығының әрбір нүктесінде оң таңбалы, яғни онда функция осы аралықта өспелі болады.
Теорема. Егер дифференциалданатын функциясының туындысы Х аралығының әрбір нүктесінде теріс таңбалы, яғни болса, онда сол аралықта кемімелі болады.
2. Жаңа түсінікке әкелетін мысалдарды талдау.
1-мысал. функциясының өсу және кему аралықтарын табайық.
Шешуі.
1. D(f)=R; Функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны;
2. ;
3. , яғни ,
,
Ал, анықталу облысының бөлігінде болады;
4. Теорема бойынша функция аралығында өседі, ал аралығында кемиді.
2-мысал.
функциясының өсу және кему аралығын анықтайық.
Шешуі.
1) D(f)=R;
2).
3) . Шыққан теңсізлікті интервалдар әдісімен шешеміз. Сонда
.
Функцияның анықталу облысын үш интервалға бөліп, әрқайсысының таңбасын анықтаймыз., яғни х>2 болғанда, . Енді интервалдардағы туындының таңбасын сан түзуіне кезектеп қоямыз.( сурет).
4) Демек, және аралығында функция өседі, ал аралығында функция кемиді. + - +
-2 2
Жауабы: және аралығында өседі, аралығында функция кемиді.
V. Жаңа сабақты бекіту:
1. Есептер шығару Тақтада
1) Берілген функцияның анықталу облысында өспелі екенін дәлелдеңдер:а) у=;
Шешуі: 1. D(f)=R
2. f1 (x)=2,3
3. f1(x)> 0. 2,3>0, (- infinity, +infinity) өспелі
2) функцияның өсу және кему аралықтарын табыңдар: ә) у=х3-х2;
3) функциясының өсу және кему аралықтарын табыңдар: ә) f(x)=2x2-3x2-12x-1;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz