Сабақ жоспары. Сабақтың атауы

Сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Күні:
18. 04. 2022
Сабақ жоспары: Сыныбы:
10 « А »
Сабақ жоспары: Пән атауы:
«Алгебра және анализ бастамалары»
Сабақ жоспары: Сабақтың атауы:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу.
Сабақ жоспары: Сабақтың мақсаты:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу түсінігін меңгеру, есептер шығару.
Сабақ жоспары: Сабақтың міндеттері:

а) Білімділік: Функцияның өсуінің, кемуінің белгілері түсінігі. Функцияның өсу және кему аралығын табу алгоритмін қолдану бейімділіктерін қалыптастыру.

ә) Тәрбиелік: Сөйлеу мәдениетін, өз ойын дәл, нақты айта білуге үйрету, жауапкершілікке тәрбиелеу.

б) Дамытушылық: Білім алушылардың тақырыпты өз бетімен меңгеруге мүмкіндік туғызу, ізденісін, тиянақты ой қорытындысын жасай білу, есте сақтау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.

Сабақ жоспары: Күтілетін нәтижелері:
Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табу түсінігін меңгереді, есептер шығара алады.
Сабақ жоспары: Сабақтың түрі:
Жаңа сабақты меңгеру сабағы
Сабақ жоспары:

1. Жаңа сабақты мақсатын таныстыру.

2. Қызықшылықтарын арттыру

3. Топтастыру

4. Мағына тану

5. Ой-толғаныс

6. Бағалау

Сабақ жоспары: Қажетті жабдықтар мен аспаптар:
дәріс, конспект, плакаттар, таратпалар, жапсырмалар.
Сабақ жоспары: Қосымша көздер (әдебиеттер)
«Алгебра және анализ бастамалары» орта мектептің 10-11 сыныптарына арналған оқулық.
Сабақ жоспары: Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Сабақтың барысы

Уақыт

( мин )

Оқытушының әрекеттері

Білім алушылардың

әрекеттері

Оқу ресурстары мен материалдары
Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Топпен амандасу, түгендеу
Амандасу, кабинетті сабаққа дайындау
Сабақ жоспары: 2. Үй тапсырмасын орындауын тексеру
5 мин
Жекеше түрде үй тапсырмаларын тексеру, сұрақтар беру
Ұй жұмысын қорғау, сұрақтарға жауап беру
Жаттығу жұмыстары
Сабақ жоспары: 3. Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру.
10 мин
Жаңа сабақты хабарлау, мақсат қою.
Жаңа сабақпен танысу және меңгеру
Сабақ жоспары: 4. Сынып үжымын 3 топқа бөлу
3 мин
Оқушыларды топқа тригонометриялық өрнектер мен туындыны табу арқылы бөлу.
Берілген тригонометриялық өрнектер мен туынды жазылған жапсырмаларды таңдау арқылы топтарға бөліну.
Формулалар мен өрнектер жазылған жапсырмалар
Сабақ жоспары: 5. Оқулықпен жұмыс
2 мин
Әр топқа оқулықтан есептер бөліп беру.
Өздеріне берілген оқулық бойынша есептерді шығару.
«Алгебра және анализ бастамалары» орта мектептің 10-11 сыныптарына арналған оқулық.
Сабақ жоспары: 6. «Шарик-Марик» ойыны
10 мин
Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру.
Ойын барысында берілген 6 есепті шығару.
Сабақ жоспары: 7. Кітаппен жұмыс
5 мин
Кітаптан оқушыларға есептер беру
Берілген есептерді тақтаға шығару.
Оқулық, тақта
Сабақ жоспары: 8. Тест тапсырмалары
5 мин
Оқушыларға алдын ала дайындалған тест тапсырмалары жазылған таратпаларды тарату.
Тест жауаптарын белгілеу.
Таратпалар
Сабақ жоспары: 9. Сабақты қорытындылау және бағалау.
3 мин
Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Қателіктерін түзету
Плакаттар

III. Жаңа сабақты өту барысы.

сандары үшін

hello_html_33abe451.gif теңсіздігі

орындалса, өспелі

hello_html_m74fba479.gif үшін

hello_html_m4b6ea2e6.gif кемімелі

Жаңа түсінік енгізу.

Өспелі функция hello_html_m24f6e62f.gif сандары үшін hello_html_33abe451.gif теңсіздігі орындалса, онда өспелі.

hello_html_m24f6e62f.gif сандары үшін hello_html_m21c0b6f5.gif теңдігі орындалса, онда кемімелі.

Теорема. Егер дифференциалданатын hello_html_m5fb4d0b.gif функциясының туындысы Х аралығының әрбір нүктесінде оң таңбалы, яғни hello_html_m37057585.gif онда функция осы аралықта өспелі болады.

Теорема. Егер дифференциалданатын hello_html_m5fb4d0b.gif функциясының туындысы Х аралығының әрбір нүктесінде теріс таңбалы, яғни hello_html_mfc9bc77.gif болса, онда сол аралықта кемімелі болады.

hello_html_61c14d3e.png hello_html_m451dbfb5.png hello_html_6c75e4c1.png

2. Жаңа түсінікке әкелетін мысалдарды талдау.

1-мысал. hello_html_m1a8e09b9.gif функциясының өсу және кему аралықтарын табайық.

Шешуі.

  1. D(f) =R; Функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны;
  2. ;
  3. , яғни,

hello_html_m19cb4f81.gif ,

hello_html_m2563ad75.gif Ал, анықталу облысының hello_html_4dadf9c4.gif бөлігінде hello_html_4b7d86f2.gif болады;

  1. Теорема бойынша функцияаралығында өседі, аларалығында кемиді.

2 -мысал.

hello_html_5e61263f.gif функциясының өсу және кему аралығын анықтайық.

Шешуі .

1) D(f) =R;

2) hello_html_76a359bf.gif .

3) hello_html_35fee31.gif hello_html_69b25284.gif . Шыққан теңсізлікті интервалдар әдісімен шешеміз. Сонда hello_html_m573eaca2.gif

hello_html_m43ef9f7f.gif .

Функцияның анықталу облысын үш интервалға бөліп, әрқайсысының таңбасын анықтаймыз. hello_html_m62cae92.gif , яғни х>2 болғанда, hello_html_m6e329f7a.gif . Енді интервалдардағы туындының таңбасын сан түзуіне кезектеп қоямыз. ( сурет) .

4) Демек, hello_html_me4ae22b.gif және hello_html_6a96e0d2.gif аралығында функция өседі, ал hello_html_m3aa15c2a.gif аралығында функция кемиді. + - +

-2 2

Жауабы: hello_html_me4ae22b.gif және hello_html_6a96e0d2.gif аралығында өседі, hello_html_m3aa15c2a.gif аралығында функция кемиді.

V. Жаңа сабақты бекіту:

1. Есептер шығару Тақтада

1) Берілген функцияның анықталу облысында өспелі екенін дәлелдеңдер:а) у= hello_html_mb2eda81.gif ;

Шешуі: 1. D(f) =R

2. f 1 (x) =2, 3

3. f 1 (x) > 0. 2, 3>0, (- ∞, +∞) өспелі

2) hello_html_6cfea6c4.gif функцияның өсу және кему аралықтарын табыңдар: ә) у= hello_html_5dcf800b.gif х 3 - hello_html_70eae77c.gif х 2 ;

3) hello_html_6cfea6c4.gif функциясының өсу және кему аралықтарын табыңдар : ә) f(x) =2x 2 -3x 2 -12x-1;


Ұқсас жұмыстар
Жылдамдық. уақыт. қашықтық
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. Сабақтың тақырыбы
Информатика кабинеті меңгерушісінің қызметтік нұсқауы
Пән атауы
Сөзжасамдық тәсілдер
Негіздердің қасиеттерін түсіндіру
Жаңа сабаққа нұсқау беру
Алтын қақпаның тапсырмалары
Сабақтың нөмірі
Көзге арналған жаттығу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz