Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту
Өзін-өзі тану сабағының жоспарын құру бойынша әдістемелік ұсынымдар
Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
Бөлім: 2
Адам болам десеңіз
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылардың саны:
Қатыспағандардың саны:
№22
сабақтың тақырыбы
Ар - ұждан ілімі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
Ар- ұждан адамның адамгершілік дағдары ретінде түсіндіру
Құндылығы:
Дұрыс әрекет
Қасиеттер:
Батылдық, табандылық, уәдені орындау.
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік
2. Дамытушылық
3. Тәрбиелік
4. Білімділік: Оқушыларды табандылықпен жұмыс жасауға үйрету.
5. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды берген уәделерін орындай білуге тәрбиелеу
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(1 мин)
1.Жағымды көңіл-күй (1,5 мин)
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуын тексереді. Жағымды күйге келу. Нұрға бөлену
.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Оқулық , мұғалімдерге арналан әдістемелік құрал,
2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгімелеу) (3-5 мин)
Алдын ала берілген үй тапсырмасы: оқулықтан
Алдын ала берілген үй тапсырмасынан 1. №21 - сабақ. 3 - тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №22, <<Мұны қалай түсінеміз>> мәтінін оқып келу.
Сұрақтар
Бауыржанның жүзі неліктен жарқын болды?
Адал адам деп қандай адамды айтуға болады?
<<Шындықты айту бәрінен де артық>> дегенді қалай түсінесіңдер? * Адал және шыншыл адамды қандай қасиеттерінен тануға болады?
Ар-ұжданға сай ӛмір сүру дегеніміз не? Айтып бер.
Мұғалім сұрақтардың көмегімен оқушылар өзін өзі тану жақсылыққа бастар жол екенін түсінеді
3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме (3-4 мин)
Адамзатқа ӛмірден ар қымбат, ӛлімнен де ұят күшті.
Бауыржан Момышұлы
Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
Оқушылар қанатты сөздің мағнасын талқылайды, оны бірнеше рет қайталайды және дәптерге жазады. Сұрақтарға жауап береді.
Презентация слайд Жұмыс дәптерлері.
4. Оқиға айту (әңгімелесу) 4-8 мин
Ар, Ұят, Намыс
Бір күні Ар, Ұят, Намыс үшеуі бас қосады. Олар өткен-кеткенді әңгіме етеді. Әңгіме арасында үшеуі өздерінің өмірдегі пайдалары туралы айта бастайды.
- Мен адам бойына кішкентай бөбек күнінен әдептіліктің нәрін себемін, - дейді Ұят.
- Ал мен болсам адам баласына өзінің ғана емес, досының, туысының басқа адамдардың істеріне жауапкершілікті сезіндіремін, - дейді Ар.
Сонда Намыс тұрып:
- Мен болсам, адамға өзі, досы, туысымен қоса бүкіл отбасы, сыныбы, мектебі, ауылы, тіпті елі үшін жауапкершілікті сезіндіремін, - дейді. Осылардың айтқанын сырттарынан бақылап, тыңдап тұрған Әдеп:
- О, достарым, мен сендердің сөздеріңе толық қосыламын, үшеуіңнің де өмірдегі пайдаларың - адамды әдепті ету. Өйткені ұятты, арлы, намысшыл адам - нағыз адам. Үшеуің де адам баласына ауадай қажетсіңдер, біріңді-бірің толықтырасыңдар. Сондықтан да мәңгілікке ажырамастай туыс болыңдар, деп бата беріпті. Содан бері намыс - ағасы, ар - інісі, ұят - кіші інісі болып, бірге өмір сүреді екен. Сондықтан да <<ұяты бар бала арлы бала болып, арлы бала намысшыл бала болып өседі>> деген осыдан қалған екен.
* Әңгімеде қандай қасиеттер туралы айтылады?
* Олардың құндылық ретіндегі мәнін қалай түсінесіңдер?
* Адамның өмірде Ар-ұжданды басшылыққа алуы қандай игіліктерге жеткізеді?
* Осы қасиеттерді өмірде ұстанасыңдар ма? Қалай?
o
Оқушылар оқиғаны тыңдағаннан кейін, бір біріне сұрақ қойып талдау жасайды.
219б
Мөлдір бұлақтан 2- том
5. Шығармашылық жұмыс (топпен немесе жеке) (12-15мин)
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
2-тапсырма
Өлеңді түсініп оқыңдар. Берілген тапсырманы кезеңмен орындаңдар. Айтбай Хангелдин
Ата ақылы
Шындық деген - ар-ұят,
Әділдік пен адалдық.
Бол ісіңе мұқият,
Қашсын десең жамандық.
Айтпа, жаным, өтірік,
Болам десең үлгілі.
Мәпелеген өсіріп,
Сен де еліңнің бір гүлі...
1-кезең. Ар-ұждан ұғымын сипаттайтын қасиеттерді анықтаңдар.
2-кезең. Ар-ұждан ұғымын сипаттайтын іс-әрекеттерді атап көрсетіңдер. 3-кезең. Ар-ұждан ұғымына төмендегі кесте бойынша өз беттеріңше қорытынды жазып, ойларыңмен бөлісіңдер.
Оқушыларға берілген топтық тапсырманы сыныпқа таныстырады.
Флипчарттар, баяу, әуен қойылады.
6.Үй тапсырмасы (1-2 мин)
1 6-тапсырма Ар-ұжданға сай келетін істерді атап айтыңдар.
2 Сағындық Тұрдалиев Алтын бала оқу
Оқушылар үй тапсырмасын жазады.
7. Топпен ән айту
(2-3мин)
Біз өмірдің гүліміз
Өлеңін жазған Әнуарбек Дүйсенбиев
Әнін жазған Бекен Ғизатов
Зеңгір көктен
Нұрын төккен,
Ортақ біздің күніміз.
Жайнап өскен,
Жайдары өскен
Біз - өмірдің гүліміз.
Бал достыққа,
Жолдастыққа
Шақырады әніміз.
Тыныштықта,
Нұр құшақта
Бақыттымыз бәріміз.
Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды.
Экранға өлеңнің мәтініні көрсетіледі.
8. Сабақтың қортынды сәті (1мин)
Мұғалім оқушыларға көздерін жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп,оны жүрегінде сақтауды ұсынады. Мұғалім оқушыларға өз мақсаттарына жетулеріне тілек білдіріп бүгінгі сабақ үшін рахмет айтады.
Оқушылар рефлексия жасайды.
Баяу композиция қойылады.
Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
Бөлім: 2
Адам болам десеңіз
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылардың саны:
Қатыспағандардың саны:
№22
сабақтың тақырыбы
Ар - ұждан ілімі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
Ар- ұждан адамның адамгершілік дағдары ретінде түсіндіру
Құндылығы:
Дұрыс әрекет
Қасиеттер:
Батылдық, табандылық, уәдені орындау.
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік
2. Дамытушылық
3. Тәрбиелік
4. Білімділік: Оқушыларды табандылықпен жұмыс жасауға үйрету.
5. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды берген уәделерін орындай білуге тәрбиелеу
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(1 мин)
1.Жағымды көңіл-күй (1,5 мин)
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуын тексереді. Жағымды күйге келу. Нұрға бөлену
.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Оқулық , мұғалімдерге арналан әдістемелік құрал,
2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгімелеу) (3-5 мин)
Алдын ала берілген үй тапсырмасы: оқулықтан
Алдын ала берілген үй тапсырмасынан 1. №21 - сабақ. 3 - тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №22, <<Мұны қалай түсінеміз>> мәтінін оқып келу.
Сұрақтар
Бауыржанның жүзі неліктен жарқын болды?
Адал адам деп қандай адамды айтуға болады?
<<Шындықты айту бәрінен де артық>> дегенді қалай түсінесіңдер? * Адал және шыншыл адамды қандай қасиеттерінен тануға болады?
Ар-ұжданға сай ӛмір сүру дегеніміз не? Айтып бер.
Мұғалім сұрақтардың көмегімен оқушылар өзін өзі тану жақсылыққа бастар жол екенін түсінеді
3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме (3-4 мин)
Адамзатқа ӛмірден ар қымбат, ӛлімнен де ұят күшті.
Бауыржан Момышұлы
Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
Оқушылар қанатты сөздің мағнасын талқылайды, оны бірнеше рет қайталайды және дәптерге жазады. Сұрақтарға жауап береді.
Презентация слайд Жұмыс дәптерлері.
4. Оқиға айту (әңгімелесу) 4-8 мин
Ар, Ұят, Намыс
Бір күні Ар, Ұят, Намыс үшеуі бас қосады. Олар өткен-кеткенді әңгіме етеді. Әңгіме арасында үшеуі өздерінің өмірдегі пайдалары туралы айта бастайды.
- Мен адам бойына кішкентай бөбек күнінен әдептіліктің нәрін себемін, - дейді Ұят.
- Ал мен болсам адам баласына өзінің ғана емес, досының, туысының басқа адамдардың істеріне жауапкершілікті сезіндіремін, - дейді Ар.
Сонда Намыс тұрып:
- Мен болсам, адамға өзі, досы, туысымен қоса бүкіл отбасы, сыныбы, мектебі, ауылы, тіпті елі үшін жауапкершілікті сезіндіремін, - дейді. Осылардың айтқанын сырттарынан бақылап, тыңдап тұрған Әдеп:
- О, достарым, мен сендердің сөздеріңе толық қосыламын, үшеуіңнің де өмірдегі пайдаларың - адамды әдепті ету. Өйткені ұятты, арлы, намысшыл адам - нағыз адам. Үшеуің де адам баласына ауадай қажетсіңдер, біріңді-бірің толықтырасыңдар. Сондықтан да мәңгілікке ажырамастай туыс болыңдар, деп бата беріпті. Содан бері намыс - ағасы, ар - інісі, ұят - кіші інісі болып, бірге өмір сүреді екен. Сондықтан да <<ұяты бар бала арлы бала болып, арлы бала намысшыл бала болып өседі>> деген осыдан қалған екен.
* Әңгімеде қандай қасиеттер туралы айтылады?
* Олардың құндылық ретіндегі мәнін қалай түсінесіңдер?
* Адамның өмірде Ар-ұжданды басшылыққа алуы қандай игіліктерге жеткізеді?
* Осы қасиеттерді өмірде ұстанасыңдар ма? Қалай?
o
Оқушылар оқиғаны тыңдағаннан кейін, бір біріне сұрақ қойып талдау жасайды.
219б
Мөлдір бұлақтан 2- том
5. Шығармашылық жұмыс (топпен немесе жеке) (12-15мин)
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
2-тапсырма
Өлеңді түсініп оқыңдар. Берілген тапсырманы кезеңмен орындаңдар. Айтбай Хангелдин
Ата ақылы
Шындық деген - ар-ұят,
Әділдік пен адалдық.
Бол ісіңе мұқият,
Қашсын десең жамандық.
Айтпа, жаным, өтірік,
Болам десең үлгілі.
Мәпелеген өсіріп,
Сен де еліңнің бір гүлі...
1-кезең. Ар-ұждан ұғымын сипаттайтын қасиеттерді анықтаңдар.
2-кезең. Ар-ұждан ұғымын сипаттайтын іс-әрекеттерді атап көрсетіңдер. 3-кезең. Ар-ұждан ұғымына төмендегі кесте бойынша өз беттеріңше қорытынды жазып, ойларыңмен бөлісіңдер.
Оқушыларға берілген топтық тапсырманы сыныпқа таныстырады.
Флипчарттар, баяу, әуен қойылады.
6.Үй тапсырмасы (1-2 мин)
1 6-тапсырма Ар-ұжданға сай келетін істерді атап айтыңдар.
2 Сағындық Тұрдалиев Алтын бала оқу
Оқушылар үй тапсырмасын жазады.
7. Топпен ән айту
(2-3мин)
Біз өмірдің гүліміз
Өлеңін жазған Әнуарбек Дүйсенбиев
Әнін жазған Бекен Ғизатов
Зеңгір көктен
Нұрын төккен,
Ортақ біздің күніміз.
Жайнап өскен,
Жайдары өскен
Біз - өмірдің гүліміз.
Бал достыққа,
Жолдастыққа
Шақырады әніміз.
Тыныштықта,
Нұр құшақта
Бақыттымыз бәріміз.
Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды.
Экранға өлеңнің мәтініні көрсетіледі.
8. Сабақтың қортынды сәті (1мин)
Мұғалім оқушыларға көздерін жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп,оны жүрегінде сақтауды ұсынады. Мұғалім оқушыларға өз мақсаттарына жетулеріне тілек білдіріп бүгінгі сабақ үшін рахмет айтады.
Оқушылар рефлексия жасайды.
Баяу композиция қойылады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz