Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Деректер ауқымы
Мектеп: №76 мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев А
Сынып: 9
Қатысқандар: 13
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Бір өлшемді массив

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.3.3.1 - программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында бір өлшемді массивті қолдана отырып программаны құрастыру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: массив элементтері қабылдайтын типтерді анықтау
Көпшілік оқушылар: массивтерді құру тәсілдерін меңгеру
Кейбір оқушылар: массивтермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдана отырып Python программалау тілінде есептер шығару

Бағалау критерийі
массивтің қабылдайтын типтерін анықтайды;
массивтерді құру тәсілдерін меңгереді;
тізімдермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдана отырып Python программалау тілінде есептер шығарады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология
Массив, Тізім, Индекс, Деректер типі,
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Тізімдер генераторы, синтаксистік құрылым, бүтін, нақты типтер.

Құндылықтарға баулу

Индустриаландыру мен инновация негізінде экономикалық өсім:
Жаһандық бәсекеге қабілетті кәсіби маман болуға баулу

Пәнаралық байланыс
Ағылшын, математика
Алдыңғы білім

Python тілінде деректер типтерін, таңдау операторын, параметрлі цикл, соңғы және алғы шартты циклдардарды біледі

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы
1 мин

2 мин

2 мин

5 мин

1. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Психологиялық ахуал
<<Соңғы әріп>> әдісі - оқушылар бір-біріне мақтау сөз айтады. Сен ........ жансың! Мыс. Сен керемет жансың. Керемет сөзінің соңғы әріпі Т. Келесі оқушы Сен Тамаша жансың. Сен Ақылды жансың. Ары қарай жалғастырады.
Топқа бөлу. <<СтикерОрындық астында жасырылған стикерлердің түсіне байланысты 2 топқа бөленеді.

2. Үй тапсырмасын сұрау
<<Кубик>> әдісі арқылы. Әр топ кезек-кезек кубик лақтырады. Кубикте шыққан санның нөмірі арқылы сол сұраққа жауап беру.
1. Массив дегеніміз не?
2. Массив қалай жарияланады?
3. List дегеніміз не?
4. Бір өлшемді массив қандай массив?
5. Индекс дегеніміз не?
6. Индекс қай саннан бастап нөмірленеді?

Қалыптастырушы бағалау: Дұрыс жауап берген оқушыны жұлдызша арқылы бағалау

Стикерлер

Кубик

Сабақтың ортасы

5 мин

15 мин

2 мин

3. Жаңа сабақ
<<Ой қозғау>> әдісі

Тақтаға шкафтың суретін шығарып, жетелеуші сұрақтар арқылы балаларға ой салып, сабақтың мәнін ашу. Әр топтың ойын сұрау.

Шкаф - бұл массив
Суырма номерлері - бұл индекс
Суырма ішіндегі заттар - массив элементтері

Сабақта массив элементтерінің типтерін, массивтерді құру тәсілдерін, арнайы функциялар мен амалдар жолын презентацияда түсіндіру.

№1 Тапсырма

<<Ойлан- жұптас-бөліс>> әдісі арқылы әр топ постерге берілген есепті шығарып, программасын құрады және келесі топқа түсіндіріп, қорғайды.
1-топ: Әртүрлі типтегі массив элементтерін нөлдік массивке айналдырыңдар.
2-топ: Әртүрлі типтегі сандардың квадратымен толтырылған массив құрыңдар.

Дескриптор:
1
массив элементтерін енгізу
2
тізімдер генераторын жазу
3
шығару операторын жазу

Қалыптастырушы бағалау: берілген тапсырма бойынша екі топ бір-бірін тексеріп, қошемет арқылы бағалайды.

№2 Тапсырма

1-топқа:
Классикалық әдіс арқылы 1-ден 5-ге дейін сандарды шығару.
2-топқа:
Генераторлар тізімі арқылы 5-10 ға дейін сандарды шығару

Дескриптор:
1
айнымалыны енгізу
2
тізімді классикалық/генераторлар тізім тәсілі арқылы енгізу
3
шығару операторын жазу

Қалыптастырушы бағалау: Екінші тапсырма бойынша екі топ постерлерін ауыстырып бір-бірін тексеріп, жұлдызша арқылы бағалайды.

Сергіту сәті. Түстер ойынын ойнау
Әр слайдта түстердің аты оған сәйкес емес түспен жазылады. Сдайдты тез ауыстырып отырылады, балалар сөзді оқи отырып, тез сол сөздің түсін дұрыс айту керек.

№3 Тапсырма
Компьютермен жұмыс. Жеке жұмыс
Кез-келген типтегі массивке append(x) және a.extend(s) функциясын қолданып, программа құру.

Дескриптор:
1
массивті енгізу
2
функцияны жазу
3
шығару операторын жазу

Қалыптастырушы бағалау: Жеке жұмыс бойынша оқушы өзін-өзі <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалайды

Слайд 3

Слайд4

Слайд 5

Слайд 6

Постерлер

Презентация

Компьютер

Сабақтың соңы
5 мин

2 мин

1 мин
Саралау әдісі - Сабақты қорытындылау және бағалау
Балалардың сабақтың қаншалықты түсінгенін анықтау мақсатында Socrative программасы арқылы тест алу.
Берілген программа коды орындалғаннан кейін экранға қандай тізім шығады:
hi = ['bonjour', сәлем, 'hola', 'aloha', 'salem']
hi[1] = 'hello'
print(hi)
Append әдісінің көмегімен элементтер қайда қосылатын болады?
Программа коды берілген:
numbers = [1, 2, 3, 4, 5]
strings = ['қазақ', 'дәстүрлері:', 'асар','жылу','конакасы','конаккаде']
mylist = [numbers, strings]
print(mylist)
Экранға қандай нәтиже шығады?
Экранға мына сандар [3, 5, 6, 9, 10, 12, 15, 18, 20] шығатындай етіп, 3-ке немесе 5-ке еселі сандармен тізімді қалай толтыруға болады?

Дескриптор:
1
Программадағы массивтің индексіне назар аудару.
2
Append функциясының қызметін анықтау
3
Mylist массивінің элементіне мән беру
4
Тізімдер генераторын қолдану

Қ.Б Тест қорытындысы бойынша балаларды жұлдызша таратып бағалау, қиын болған сұрақтар бойынша жұмыс жасау
Кері байланыс: <<Желкенді қайық>> әдісі бойынша

сабақ ұнаса және тапсырма түсінікті болса жасылға
бояу
сабақты меңгеріп бірақ тапсырма түсніксіздеу болса сарыға боя
сабақ түсініксіз және тапсырма қиын болса қызылға боя

Үй тапсырмасы
Range функциясының аргументі ретінде қолданылатын тізім элементтерінің санын, одан кейін берілген жолдар санын енгізіп, есептеуге болатын массив құру

Socrative.com

Қызыл, сары, жасыл
маркерлер

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушыларға сабақ мақсатына жету мақсатында саралау әдісінің тапсырмалар тәсілі бойынша жұмыстар беріледі. Оқулықтағы Қолдану және Талдау деңгейлік тапсырмалары орындалады.

Тапсырмалар орындау арқылы сабақ мақсатына жету. Сабақ барысында 1-ші және 2-ші тапсырма бойынша топтар бірін бірі <<Жұлдызша>>, <<Қошемет>> әдістері арқылы бағалайды. Жеке жұмыс кезінде өзін-өзі <<Басбармақ>> әдісі арқылы бағалайды.
Қалыптастырушы бағалау бойынша сабақ соңында Socrative әдісінің қорытындысы <<Жұлдызша>> әдісі бойынша жеке бағаланады.

Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік техникалық ережелерін сақтау ескертіледі.
Сергіту жаттығуы орындалады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Түйе жайлы ақпарат
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Жыл басына таласқан хайуанаттар
Сабақты аяқтау
Ө.Ақыпбеков Наурыз-жыл басы
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту
Практикалық жұмыстар
Циклдік алгоритм
Пәндер