HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3А Web-жобалау

Күні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев А

Сынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Сабақтың тақырыбы
HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
10. 4. 2. 1 Веб парақшаларды әзірлеуде HTML тэгтерін қолдану
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Сабақтың мақсаты
  • Барлығы

Веб парақшаларды әзірлеуде HTML тэгтерін қолданады

  • Кейбірі
  • HTML тілінде құжаттың ішкі элементтерін басқару тегтерін қолданады
  • Басым көпшілігі

HTML тілі құжатының құрылымымен танысады

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Бағалау критерийі

1. HTML тілінің ішкі элементтерінің басқару командаларының жұмысын анықтайды.

2. HTML кодын енгізіп, веб-бет жасай алады.

3. Жасалған құжат жобасына HTML кодын жазып ұсына алады.

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер:

веб программалау, HTML гипермәтіндік тіл, веб-сайт.

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер

1. HTML құжатының құрылымын жазыңдар.

2. HTML тілінде Блокнот программасына жазылған құжатты Веб-бетке ауыстыру жолын жазыңдар.

Пәндік лексика мен терминология: Htm, html, HEAD, TITLE, BODY.

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Құндылықтарға баулу
Құрметтеу. Бір-бірін тыңдай білу қабілетін дамыту. Топпен жұмыс жасау барсында жауапкершілікпен қарауға және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге талпындыру.
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Пәнаралық байланыс

Веб бағдарламалау: (Веб сайт туралы түсінік)

ағылшын тілі, орыс-тілі - термин сөздерін пайдалануда қолданамыз.

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Виртуалды шындық туралы ұғымды біледі, виртуалды шындық құра алады
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Сабақтың барысы
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1: Сабақтың кезеңдері
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1:

І. Сабақтың басы. Ұйымдастыру

7 мин.

13 мин

1. Ұйымдастыру. Салемдесу

2. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын

«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі. . . . . . . » оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады.

Оқушылардың қызығушылығы мен зейінін шоғырландыру мақсатында «Пазл» әдісі арқылы сурет қиындыларын құрастырады және 3 топға бірігеді:

1-топ «Әлеуметтік желілер»

2-топ «Браузер»

3-топ «Веб-сайт»

Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға өткен тақырыпты қайталау мақсатында сұрақтар қойылады:

Әдіс: Сұрақ жауап Əдісі

  1. Алгоритмдеу және программалау дегеніміз не?
  2. Жолдармен жұмыс жасау қалай жүргізіледі?
  3. Файлдармен қалай жұмыс жасаймыз?
  4. Сұрыптау әдістер?
  5. Графтағы алгоритмдер дегеніміз не?

ҚБ: бірін-бірі бағалайды. Әрбір дұрыс жауапқа смайлик беріліп отырады. Мұғалім өз тарапынан түзетулер енгізеді.

Күтілетін нәтиже

-Веб парақшаларды әзірлеуде HTML тэгтерін қолданады

Веб-сайт жасалу жолын түсінеді.

.

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 10. 3АWeb-жобалауКүні: 02. 2022 Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев АСынып: 10 Ә Қатысқандар:12 Қатыспағандар:1:

Сабақтың ортасы

15-20 мин

13мин

12мин

Сабақтың соңы

HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері

Мұғалім түсіндірмесі

Әдіс: Түсіндіру əдісі

Мақсаты: HTML тілінің көмегімен қарапайым веб парақтар жасап үйренеді

Дағды:Оқушылардың белсенділігін байқау және көру, есту арқылы қабылдау деңгейінің шапшаңдығын анықтау.

HTML дегеніміз- ағылшынша , яғни гипертексті таңбалау тілі дегенді білдіреді. Осы тіл арқылы сайттың парақтары жазылады.

Оны ең бірінші болып ашып, әлемге паш еткен интернеттің атасы Тим Бернерс-Ли деген азамат. Ол мұндай тілді ашу үшін сол кезде қолданыста жүрген SGML деген тілді пайдаланған.

Сонымен, HTML тегі дегенді түсіну үшін төмендегі суретке назар салайық, ондағы бұрышты жақшаның ішінде орналасқан бір немесе бірнеше әріптерден тұратын сөздер сол "тег" дегенді сипаттайды.

Енді бұл тегтердің құрамына көз салайық. Олар ашық- жабық тегтер болып және сыңар тегтер болып екіге бөлінеді.

http://asuasu.kz/uploads/htmltag2.png

http://asuasu.kz/uploads/htmltag3.png

Енді осы гипертексті тілдің тәсілін пайдаланып, сайт парақшаларын қалай жазу керек екеніне тоқталайық. Оны жазу үшін әрине редактор керек және бұл үшін ең жақсысы Notepad ++ ті пайдалану керек.

HTML атрибуттары үш топқа бөлінеді:

1. Жалпыға бірдей ортақ атрибуттар. Барлығы алтау, оның тек көбіне төртеуі қолданылады: id, class, title, style.

2. Оқиға (событие) атрибуттары. Бұлар javascript кодында қолданылады. Мысалы, менің сайтымдағы әр мақаламның соңында пікір қалдыру деген түйме сондай атрибут арқылы іске қосылады.

3. Жеке өзіндік атрибуттары. Мысалы, <a></a> сілтемеге арналған тегте өзінің href атрибуты қатар жүреді.

Қазіргі уақытта HTML тегтерінің басым көпшілігінің атрибуттары CSS арқылы сипатталып, жеке стильді файл ретінде HTML парақшасына жүктеледі. Сондықтан, атрибуттың мағынасы CSS ке арналған мақаламда үлкен орын алып сипатталады.

Тапсырма №1 Әр бір топ төмендегі тақырыптар бойынша

Қарапайым HTML файлын жасау

“Кім жылдам” топтық жұмыс

Мақсаты: HTML тілінің көмегімен қарапайым веб парақтар жасап үйренеді

Дағды:Оқушылардың белсенділігін байқау және көру, есту арқылы қабылдау деңгейінің шапшаңдығын анықтау.

1 -топ Интернет

2 - топ Веб -сайт

Оқушылар тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

Компьютерде Блокнотты ашып, HTML тілінің құрылымын жазып шық.

<HTML>
<HEAD> <TITLE> менің алғашқы парағым </TITLE>
</HEAD>
<BODY>

1 курс

</BODY>

</HTML>

  1. Жазылған құжатты мына ретпен сақтауды орында:
  2. Файл - сохранить каккомандасын орындаймыз
  3. Сохранить кактерезесінде папка бөлігінерабочий стол-ды белгілеп, оның ішінен папка« Lesson HTML- өз атың »- ды орнатамыз.
  4. Имя файлабөлігіне« Lesson1. html »деп ат береміз.
  5. .Тип файлабөлігіневсе файлыорнатамыз.
  6. Сохранитьбатырмасына шертеміз.

Дескриптор : HTML тілінің көмегімен қарапайым веб парақтар жасап үйренеді

HTML тегтерімен танысады

HTML құжатының құрылымын анықтайды

Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі бағалау.

C:\Users\User\Downloads\WhatsApp Image 2021-08-31 at 00.06.08.jpeg

  1. 2-- тапсырма. Кестедегі мәліметтерді байланыстыр

Әдіс: Сәйкестендіру əдісі

Мақсаты: Кестедегі мәліметтерді байланыстырады

Дағды: білім алушылардың тапсырманы орындау шапшаңдығын, белсенділігін анықтау

:
:
:
:
:
:
:
:

Саралау тәсілі: Жылдамдық арқылы саралау. Тапсырма оқушылардың жылдамдығына қарай сараланады.

Қарқынды тəсіл.

Тапсырма 3

HTML тілінде Менің парақшам атты веб парақ құру.

Мақсаты: Сабақтың маңыздылығын анықтап, бағалай алады

Дағды: Қолдануға пайдалы болатын нақты кеңес беруге ұмтылады Білімді қолдану дағдысы, есте сақтау қабілеті артады.

1. Алдыңғы парақтағы «Менің алғашқы парағым!» сөйлемінің астына бір шумақ өлең қосайық. Ол үшін сөзді немесе сөйлемді жаңа жолдан бастаймыз. Жолды бөлу үшін <BR> тегін қолданса болады.

Блокнотта:

< HTML>

<HEAD>< TITLE >Менің алғашқы парағым. </TITLE >

</HEAD>

<BODY>

<B><І>

<font color=“#FF”> <H2> ALIGN=“CENTER”> Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіңіздер! <H2></font>

<BR><PRE><font color=“#008080”> <H4 ALIGN=“CENTER”>

Ұстаз болу - жүректің батылдығы,

Ұстаз болу - сезімнің ақындығы.

Ұстаз болу - мінездің күн шуағы,

Азбайтұғын адамның ақылдығы.

</PRE> </H4> </font>

</ BODY >

</HTML>

2. Броузерден нәтижені көреміз.

Рефлексия:

  1. HTML тілінің көмегімен қарапайым веб парақтар жасап үйренеді
  2. Өз бетінше жұмыс істеуін, зейіндік қабілеттерін дамытады

ҚБ «Екі жұлды бір тілек» әдісі

Мақсаты: Алған білімдерін жинақтап, жалпылап, жүйелей алады

Дағды: Білім біліктілігі артады, веб-беттерді қалай ашу керектігін түсінеді, қызығушылығы оянады

Кері байланыс: Білім алушылар жаңа сабақ жайында өз пікірлерін айтады. Тақырыпқа байланысты бір-біріне сұрақ қойып, оған жауап береді.

https://fsd.videouroki.net/html/2020/09/28/v_5f721766e831a/img7.jpg

ALIGN
Ұяшық ішіндегі мәліметті көлденіңіне туралайды
BGCOLOR
Кесте фонының түсін білдіреді
BORDER
Пиксель бойынша кесте

Ұқсас жұмыстар
HTML тілінің тегттері
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
HTML тілінің негізгі тегтерін қолдану
Интернет технологиялар даму үдерісінің теориясы
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың тақырыбы
Сайт жасаушының суреті
HTML тегтерін қолдану
HTML тегтерін қолдану. Сабақтың барысы
Курстың мақсаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz