Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау
Мазмұны
1.Кіріспе......................................................................................................................3
2. Практика бойынша жинақталған материалдар..................................................4
3.Студенттің өзіндік жұмысы...................................................................................9
4. Қорытынды...........................................................................................................14
1. Кіріспе
Мен, Базарбай Бибінұр, <<Өндірістік оқытуды ұйымдастыру формалары>> атты оқу тәжірибені өттім. Тәжірибенің өту аралығы <<08.11.2021ж. - 27.11.2021ж.>>. Тәжірбиені өту барысында сабақ жоспарларын құруды және жаңартылған сабақ жоспарларын үйреніп жасауды жоспарлаймын. Алдағы уақыттарда сабақ жоспарын және сабақ өту барысын толық үйренемін деген ойдамын.
2. Практика бойынша жинақталған материалдар.
Оқу практикасы бойынша күнде төмендегідей тақырыптар бойынша жұмыс жасалды, материалдар жинақталды.
1күн: Өндірістік оқытуды ұйымдастыру формалары
2 күн: Өндірістік оқытудың нормативтік негіздері
Жоспарлау негіздері
1.Оқу бағдарламасы;
2.Оқу жұмыс бағдарламасы;
3.Тақырыптық-күнтізбелік жоспар;
4.Сабақ жоспары;
3 күн: Өндірістік оқытудың әдіс-тәсілдері
Таза тақта-оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.
Миға шабуыл-өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар тез жауап беруі керек. Оңай сұрақтардан бастап қиындатуға болады.
4 күн: Өндірістік оқытуды материалдық-техникалық жабдықтау
Көрнекілік әдісі оқытудың сөздік және тәжірибелік әдістерімен өзара байланыста қолданылады және құбылыстармен, объектілермен оқушыларды таныстырғанда олардың сезім мүшелеріне әсер етіп, алуан түрлі сурет, көшірме, сызба арқылы құбылыс, процесс, объектілердің символдық бейнелерін немесе оларды табиғи күйінде қабылдайды. Қазіргі мектепте осы мақсатпен экрандық және техникалық құралдар кең қолданылады. Көрнекілік әдістерін шартты түрде екі үлкен топқа бөлуге болады: иллюстрация және демонстрация.
5 күн: Оқу шеберханасын тәжірбие өткізуге даярлау
Осы "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары (бұдан әрі - Санитариялық қағидалар) меншік нысанына қарамастан білім беру объектілерінде объект салынатын жер учаскесін таңдауға, жобалауға, реконструкциялауға, пайдалануға, сумен жабдықтауға, су бұруға, жылумен жабдықтауға, жарықтандыруға, желдетуге, ауаны баптауға, жөндеуге және күтіп-ұстауға, тұру, тамақтану, оқыту жағдайларына және өндірістік практикаға, өндірістік бақылауға, персоналдың еңбек және қызмет көрсету жағдайларына, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді медициналық қамтамасыз етуге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды белгілейді.
6 күн: Өндірістік сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі
Ұсынымдардың мақсаты: техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттар талаптары аясында білім беру бағдарламаларын әдістемелік тұрғыда дұрыс жоспарлауды қамтамасыз ету мақсатында модульдер/пәндер бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда педагогикалық, ғылыми - әдістемелік және тәжірибелік қызметкерлерге көмек көрсету.
7күн: Сабақты жоспарлау
Оқыту мақсаты: заманауи сабақты жоспарлау барысында педагогикалық тәсілдерді қолдану.
Күтілетін нәтиже:
oo Сабақты жоспарлау бойынша әдіс-тәсілдерді біледі, түсінеді.
Тиімділік критериялары бойынша сабақ жоспарын құрастырады.
<<Жоспарлау>>- үрдіс
<<Жоспар>>-үрдіс нәтижесі
8күн: Өндірістік оқыту процесіндегі білімді қалыптастырудың әдістемесін жасау.
Өндірістік оқытудың тарихы
Оқытудың өндірістік жүйелерінің өзіндік тарихы бар. Оқытудың заттық жүйесі ешқандай теориялық негізсіз баланы бірнәрсе жасай алуға үйрету (қолөнер).
Дағдының психологиялық тұрғыдан мынадай түрлері бар:
- қимыл дағдысы;
- ойлау дағдысы;
- сезім дағдысы.
Өндірістік оқытудың тарихы: Оқытудың өндірістік жүйелерінің өзіндік тарихы бар. Оқытудың заттық жүйесі ешқандай теориялық негізсіз баланы бірнәрсе жасай алуға үйрету (қолөнер). Оның мысалдары - тері илеу, оны өңдеу мен бояу, пішу, дайындама бөлшектерін жасау, аяқ киім, тон, шапан тігу, ауыл балаларына қойылатын талаптар еді. Қала тұрғындары мен өндіріс ошақтары маңында жеке бұйым немесе зат жасау жұмыстары орындалатын. Мысалы, балға дайындамасынан, пайдалануға жарамды темір балға жасау көптеген қол еңбегін талап ететін, технологиялық үдеріс ретсіз орындалып, оны орындаушы үйренушінің өз еркінде болатын.
9күн: Инструкциялық карта және кіріспе нұсқау жасау.
10күн: Өндірістік оқыту сабақтарында инновациялық әдістерді қолдану.
Қазіргі білім беру жүйесіндегі маңызды мәселелердің бірі - оқу үрдісіне жаңа инновациялық технологияларды енгізу, білім беруді ақпараттандыру болып табылады. Жаңа ақпараттық технологиялар дегеніміз - білім беру ісінде ақпараттарды даярлап, оны білім алушыға беру процесі. Бұл процесті іске асыруда негізгі құрал компьютер болып табылады. Компьютер - білім беру ісіндегі бұрын шешімін таппай келген жаңа, тың дидактикалық мүмкіндіктерді шешуге мүмкіндік беретін зор құрал.
Қазіргі кезде сабақтарды ақпараттық технология мен кіріктірілген оқыту технологиясын байланыстыра өту өте тиімді нәтиже береді. Мұнда компьютерді мұғалім косымша материалдар, әртүрлі анықтамалыкмәліметтерден акпараттар беру үшін көрнекі кұрал ретінде пайдалана алады. Мұндай мәліметтерге физикалык және математикалық формулалар, физикалык және математикалық шамалар, графиктер, схемалар,иллюстрациялар, физикалык кұбылыстардың динамикалык бейнесі және т.б. жатқызуға болады.
11күн: Өндірістік оқыту сабақтарында студенттердің жұмыстарын тексеру және бағалау жүйесі.
Бақылау - бір нәрсені кең көлемде тексеру деген мағынаны білдіреді. Бақылаусыз жеке адамның дамуы мен қалаптасуын басқаруға болмайды. Бақылаудың мәні оқушыларға дер кезінде көмек көрсету, шығармашылық күшіне, қабілетіне сенім білдіру, нәтижеге ынталандыру, іске жұмылдыру. Бағалау оқытудың құрамдас бөлігі және қорытындылау сатысы, білім білік дағдының сапасын анықтау. Бақылау және бағалау қызметі үш жақты сипатта; білім беру, тәрбиелеу, дамыту.
12күн:Өндірістік оқыту сабақтарына қатысу және сараптамалау.
Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасында
<<Білім беру жүйесінде білікті мамандар даярлаушы кәсіби білім беретін оқу орындарының басты мақсаты - мамандықтарды игерту ғана болса, ал қазір әлемдік білім кеңестігіне ене отырып, басекеге қабілетті тұлға дайындау үшін адамның құзырлылық қабілетіне сүйену арқылы нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесін ұсыну - қазіргі таңда негізгі өзекті мәселелердің бірі>> деп атап көрсетілген болатын. Еліміздің экономикасының өрлеу деңгейінің жоғарылауы білімді, бәсекеге бейімді мамандарға негізделеді.
13күн:Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау.
Оқытудың - кластық сабақтық жүйесі - оқушылар класқа (сыныпқа) топтастырыла отырғызылып, оқытудың негізгі формасы сабақ болып табылатын оқу процесін ұйымдастырудың түрі. Кластық сабақтық жүйесінің негізін қалаған Ян Амос Коменский.
САБАҚ - шығармашылық акті. Ол мұғалімнен де, оқушыдан да дене, ақыл-ой, сезімдік күш-жігер жұмсауды талап етеді.
Сабақ мақсатқа бағытталған мұғалім мен оқушылардың ұжымдық шығармашылық еңбегі. Сабақта оқыту мен тәрбиенің мақсаттары, міндеттері жүзеге асады; оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, қабілеті дамиды, көзқарасы, адамгершілік қасиеті қалыптасады. Сабақтың негізгі мақсаты - тұлғаны оның қабілеті мен дарындылығына сүйініп дамыту. Сабақ - бұл бір-бірімен өзара байланысқан тұтас жүйе, мақсат, оқу материалын ашу деңгейі, қолданылатын әдістер, сабақтың құрылымы, нәтижесі, т.б.
14күн: Өндірістік оқыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу.
Интербелсенді әдістеме- өзара әрекеттесу, әрекет арқылы үйрену, яғни үйрету. Көптеген белсенді оқыту әдістерінің ішінде өндірістік оқытуда қолдануға ыңғайлысы біздің ойымызша, іскерлік ойындар. Іскерлік ойын-шешілетін ситуацияның, есептің немесе мәселенің дамуы барысының реттілігіне сәйкес кеңейтілген қозғалыстағы дамуы міндеттілігі сақталған, шынайы жағдайға модельдеу арқылы жақындатылған мамандық қызыметіне үйрету тәсілі.
15күн: Өндірістік оқыту шеберінің әдістемелік жұмысы.
Кәсіптік-техникалық оқу орындарында студенттерді кәсіби мамандыққа үйрету және тәрбиелеуде өндірістік оқу шеберлері педагог болып саналады. Оқу үрдісін жетілдіру, студенттердің қазіргі кезеңдегі технологиялық процестерді меңгеруі соларға байланысты. Өндірістік оқыту шебері - студенттерді оқыту және тәрбиелеудегі басты тұлға.
16күн: Педагогикалық қызметкердің картасы.
Мұғалімнің кәсіби даму шеберлігі мұғалімнің алған дипломына сай тынбай еңбектенуі арқылы келетін жетістік. Бұл жетістік, В. И. Нефедованың пікірінше, жас қызметкердің аяқтануы мен кәсіби дамуы маманның кәсіби және тұлға ретіндегі дамуы үрдісі нәтижесінде мүмкін болады.
Ломакина дипломанан кейінгі білім алу үрдісін сипаттай келе, оның маманның көзқарасының нақтылана бастауы мен жан - жақты тұлғаның қалыптасуы ретіндегі үздіксіз білім алу үрдісі ретінде бөліп көрсетеді. Қазіргі кездегі зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, жас маманның кәсіби дамуы оның білім деңгейінің жоғарылауы, дайындықтың жетілуі, педагог санаты деңгейінің жоғарылауы тәрізді сапалы өзгерістермен дәйектеліп отыратындығын көреміз.
17күн: Педагог портфолиосы - шығармашылық жетістіктер жинағы.
Жас ұрпақты оқыту және тәрбие беру - мемлекетіміздің, қоғамымыздың, оқу мекеменің басты міндеттерінің бірі. Елбасы Н.Назарбаев мемлекет жастарының алдына 30 ең бәсекеге қабілетті дамыған елдердің қатарына кіретін қазіргі заманға сай және жаңа Қазақстанның құрылысын іске асыру міндетін қойды. Жас ұрпақтың басты мақсаты мамандық пен сапалы білім алу, кәсіпқой маман атанып, тәуелсіз Қазақстанның пайдасына игі істерді атқару болып табылады.
18күн: Өндірістік оқыту шеберінің тәжірибе алмасуы
ОПТ болып табылатын негізгі өлшем-талаптары:
- өзектілігі - қоғамдық дамудың заманауи үрдістеріне, педагогикалық ғылым мен іс-тәжірибенің озық идеяларына сәйкестігі;
- инновациялылығы - әдістемелік жүйенің және оның жекелеген құрамдастарының жетілдірілуіне септігін тигізетін педагогикалық қызметтің жаңашылдығы (жаңа енгізілім);
Педагогикалық тәжірибе - педагогика мен білім беру заңдарын, ұстанымдарын және заңдылықтарын білу, оларды нақты жағдайларды, балалардың, балалар ұжымының және білім беру маманының өз тұлғасының ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асыруға дайындығы және қабілеттілігі.
3. Студенттің өзіндік жұмысы
Бұл бөлімде оқу практикасынан өткен кездегі негізгі атқарған жұмыстарым берілген.
1 күн: Өндірістік оқытуды ұйымдастыру формалары
1 тапсырма: 2 тапсырма:
3 тапсырма: Тренинг: <<Туылған күн>>, <<Сынған телефон>>
2 күн: Өндірістік оқытудың нормативтік негіздері
1 тапсырма: 2 тапсырма:
3 тапсырма:
3күн: Өндірістік оқытудың әдіс-тәсілдері
1 тапсырма:
4күн:Оқыту кеңістігін материалдық-техникалық және оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету
5күн: Оқу шеберханасын тәжірбие өткізуге даярлау
6күн: Əдістемелік ұсынымдар
7 күн: Сабақты жоспарлау
8күн: Өндірістік оқыту процесіндегі білімді қалыптастырудың әдістемесін жасау.
9күн: Технологиялық карта
10 күн:Өндірістік оқыту сабақтарында инновациялық әдістерді қолдану
11 күн: Өндірістік оқыту сабақтарында студенттердің жұмыстарын тексеру және бағалау жүйесі.
12 күн: Өндірістік оқыту сабақтарына қатысу және талдау.
13 күн: Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау.
14 күн: Өндірістік оқыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу.
15 күн: Өндірістік оқыту шеберінің әдістемелік жұмысы.
16 күн: Педагогтың білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы кәсіби дамуы.
17 күн: Педагог портфолиосы - шығармашылық жетістіктер жинағы.
18 күн: Білім беру ұйымдарында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және тарату кезеңдері.
4. Қорытынды
Мен Базарбай Бибінұр оқу практикамды 8-27қараша 2021 жылы аралығында <<Жоғары агротехникалық>> колледжінде өттім. Практиканы өткен уақытымда өз мамандығыма байланысты көптеген мағлұматтар алдым. Сондай ақ, тәжірибеге арналған жоспар бойынша материлдарды жақсы меңгеріп, олармен толықтай жұмыс жасай алатыныма сенімді болдым.
Тәжірибемнің есебімнің мақсаты - информатика пәнінің теориялық және әдістемелік негізі туралы мағұлмат алу, оны ұғыну, оларға талдау жүргізу. Сонымен осы диплом алды тәжірибеден мен кәсіби білімдерді тереңдету және информатика мамандығының болашақ мамандарының қажетті іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру, және өзімнің білім сапасын көтеру мақсатындағы дайындық жасадым.
1.Кіріспе......................................................................................................................3
2. Практика бойынша жинақталған материалдар..................................................4
3.Студенттің өзіндік жұмысы...................................................................................9
4. Қорытынды...........................................................................................................14
1. Кіріспе
Мен, Базарбай Бибінұр, <<Өндірістік оқытуды ұйымдастыру формалары>> атты оқу тәжірибені өттім. Тәжірибенің өту аралығы <<08.11.2021ж. - 27.11.2021ж.>>. Тәжірбиені өту барысында сабақ жоспарларын құруды және жаңартылған сабақ жоспарларын үйреніп жасауды жоспарлаймын. Алдағы уақыттарда сабақ жоспарын және сабақ өту барысын толық үйренемін деген ойдамын.
2. Практика бойынша жинақталған материалдар.
Оқу практикасы бойынша күнде төмендегідей тақырыптар бойынша жұмыс жасалды, материалдар жинақталды.
1күн: Өндірістік оқытуды ұйымдастыру формалары
2 күн: Өндірістік оқытудың нормативтік негіздері
Жоспарлау негіздері
1.Оқу бағдарламасы;
2.Оқу жұмыс бағдарламасы;
3.Тақырыптық-күнтізбелік жоспар;
4.Сабақ жоспары;
3 күн: Өндірістік оқытудың әдіс-тәсілдері
Таза тақта-оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.
Миға шабуыл-өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар тез жауап беруі керек. Оңай сұрақтардан бастап қиындатуға болады.
4 күн: Өндірістік оқытуды материалдық-техникалық жабдықтау
Көрнекілік әдісі оқытудың сөздік және тәжірибелік әдістерімен өзара байланыста қолданылады және құбылыстармен, объектілермен оқушыларды таныстырғанда олардың сезім мүшелеріне әсер етіп, алуан түрлі сурет, көшірме, сызба арқылы құбылыс, процесс, объектілердің символдық бейнелерін немесе оларды табиғи күйінде қабылдайды. Қазіргі мектепте осы мақсатпен экрандық және техникалық құралдар кең қолданылады. Көрнекілік әдістерін шартты түрде екі үлкен топқа бөлуге болады: иллюстрация және демонстрация.
5 күн: Оқу шеберханасын тәжірбие өткізуге даярлау
Осы "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары (бұдан әрі - Санитариялық қағидалар) меншік нысанына қарамастан білім беру объектілерінде объект салынатын жер учаскесін таңдауға, жобалауға, реконструкциялауға, пайдалануға, сумен жабдықтауға, су бұруға, жылумен жабдықтауға, жарықтандыруға, желдетуге, ауаны баптауға, жөндеуге және күтіп-ұстауға, тұру, тамақтану, оқыту жағдайларына және өндірістік практикаға, өндірістік бақылауға, персоналдың еңбек және қызмет көрсету жағдайларына, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді медициналық қамтамасыз етуге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды белгілейді.
6 күн: Өндірістік сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі
Ұсынымдардың мақсаты: техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттар талаптары аясында білім беру бағдарламаларын әдістемелік тұрғыда дұрыс жоспарлауды қамтамасыз ету мақсатында модульдер/пәндер бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда педагогикалық, ғылыми - әдістемелік және тәжірибелік қызметкерлерге көмек көрсету.
7күн: Сабақты жоспарлау
Оқыту мақсаты: заманауи сабақты жоспарлау барысында педагогикалық тәсілдерді қолдану.
Күтілетін нәтиже:
oo Сабақты жоспарлау бойынша әдіс-тәсілдерді біледі, түсінеді.
Тиімділік критериялары бойынша сабақ жоспарын құрастырады.
<<Жоспарлау>>- үрдіс
<<Жоспар>>-үрдіс нәтижесі
8күн: Өндірістік оқыту процесіндегі білімді қалыптастырудың әдістемесін жасау.
Өндірістік оқытудың тарихы
Оқытудың өндірістік жүйелерінің өзіндік тарихы бар. Оқытудың заттық жүйесі ешқандай теориялық негізсіз баланы бірнәрсе жасай алуға үйрету (қолөнер).
Дағдының психологиялық тұрғыдан мынадай түрлері бар:
- қимыл дағдысы;
- ойлау дағдысы;
- сезім дағдысы.
Өндірістік оқытудың тарихы: Оқытудың өндірістік жүйелерінің өзіндік тарихы бар. Оқытудың заттық жүйесі ешқандай теориялық негізсіз баланы бірнәрсе жасай алуға үйрету (қолөнер). Оның мысалдары - тері илеу, оны өңдеу мен бояу, пішу, дайындама бөлшектерін жасау, аяқ киім, тон, шапан тігу, ауыл балаларына қойылатын талаптар еді. Қала тұрғындары мен өндіріс ошақтары маңында жеке бұйым немесе зат жасау жұмыстары орындалатын. Мысалы, балға дайындамасынан, пайдалануға жарамды темір балға жасау көптеген қол еңбегін талап ететін, технологиялық үдеріс ретсіз орындалып, оны орындаушы үйренушінің өз еркінде болатын.
9күн: Инструкциялық карта және кіріспе нұсқау жасау.
10күн: Өндірістік оқыту сабақтарында инновациялық әдістерді қолдану.
Қазіргі білім беру жүйесіндегі маңызды мәселелердің бірі - оқу үрдісіне жаңа инновациялық технологияларды енгізу, білім беруді ақпараттандыру болып табылады. Жаңа ақпараттық технологиялар дегеніміз - білім беру ісінде ақпараттарды даярлап, оны білім алушыға беру процесі. Бұл процесті іске асыруда негізгі құрал компьютер болып табылады. Компьютер - білім беру ісіндегі бұрын шешімін таппай келген жаңа, тың дидактикалық мүмкіндіктерді шешуге мүмкіндік беретін зор құрал.
Қазіргі кезде сабақтарды ақпараттық технология мен кіріктірілген оқыту технологиясын байланыстыра өту өте тиімді нәтиже береді. Мұнда компьютерді мұғалім косымша материалдар, әртүрлі анықтамалыкмәліметтерден акпараттар беру үшін көрнекі кұрал ретінде пайдалана алады. Мұндай мәліметтерге физикалык және математикалық формулалар, физикалык және математикалық шамалар, графиктер, схемалар,иллюстрациялар, физикалык кұбылыстардың динамикалык бейнесі және т.б. жатқызуға болады.
11күн: Өндірістік оқыту сабақтарында студенттердің жұмыстарын тексеру және бағалау жүйесі.
Бақылау - бір нәрсені кең көлемде тексеру деген мағынаны білдіреді. Бақылаусыз жеке адамның дамуы мен қалаптасуын басқаруға болмайды. Бақылаудың мәні оқушыларға дер кезінде көмек көрсету, шығармашылық күшіне, қабілетіне сенім білдіру, нәтижеге ынталандыру, іске жұмылдыру. Бағалау оқытудың құрамдас бөлігі және қорытындылау сатысы, білім білік дағдының сапасын анықтау. Бақылау және бағалау қызметі үш жақты сипатта; білім беру, тәрбиелеу, дамыту.
12күн:Өндірістік оқыту сабақтарына қатысу және сараптамалау.
Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасында
<<Білім беру жүйесінде білікті мамандар даярлаушы кәсіби білім беретін оқу орындарының басты мақсаты - мамандықтарды игерту ғана болса, ал қазір әлемдік білім кеңестігіне ене отырып, басекеге қабілетті тұлға дайындау үшін адамның құзырлылық қабілетіне сүйену арқылы нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесін ұсыну - қазіргі таңда негізгі өзекті мәселелердің бірі>> деп атап көрсетілген болатын. Еліміздің экономикасының өрлеу деңгейінің жоғарылауы білімді, бәсекеге бейімді мамандарға негізделеді.
13күн:Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау.
Оқытудың - кластық сабақтық жүйесі - оқушылар класқа (сыныпқа) топтастырыла отырғызылып, оқытудың негізгі формасы сабақ болып табылатын оқу процесін ұйымдастырудың түрі. Кластық сабақтық жүйесінің негізін қалаған Ян Амос Коменский.
САБАҚ - шығармашылық акті. Ол мұғалімнен де, оқушыдан да дене, ақыл-ой, сезімдік күш-жігер жұмсауды талап етеді.
Сабақ мақсатқа бағытталған мұғалім мен оқушылардың ұжымдық шығармашылық еңбегі. Сабақта оқыту мен тәрбиенің мақсаттары, міндеттері жүзеге асады; оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, қабілеті дамиды, көзқарасы, адамгершілік қасиеті қалыптасады. Сабақтың негізгі мақсаты - тұлғаны оның қабілеті мен дарындылығына сүйініп дамыту. Сабақ - бұл бір-бірімен өзара байланысқан тұтас жүйе, мақсат, оқу материалын ашу деңгейі, қолданылатын әдістер, сабақтың құрылымы, нәтижесі, т.б.
14күн: Өндірістік оқыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу.
Интербелсенді әдістеме- өзара әрекеттесу, әрекет арқылы үйрену, яғни үйрету. Көптеген белсенді оқыту әдістерінің ішінде өндірістік оқытуда қолдануға ыңғайлысы біздің ойымызша, іскерлік ойындар. Іскерлік ойын-шешілетін ситуацияның, есептің немесе мәселенің дамуы барысының реттілігіне сәйкес кеңейтілген қозғалыстағы дамуы міндеттілігі сақталған, шынайы жағдайға модельдеу арқылы жақындатылған мамандық қызыметіне үйрету тәсілі.
15күн: Өндірістік оқыту шеберінің әдістемелік жұмысы.
Кәсіптік-техникалық оқу орындарында студенттерді кәсіби мамандыққа үйрету және тәрбиелеуде өндірістік оқу шеберлері педагог болып саналады. Оқу үрдісін жетілдіру, студенттердің қазіргі кезеңдегі технологиялық процестерді меңгеруі соларға байланысты. Өндірістік оқыту шебері - студенттерді оқыту және тәрбиелеудегі басты тұлға.
16күн: Педагогикалық қызметкердің картасы.
Мұғалімнің кәсіби даму шеберлігі мұғалімнің алған дипломына сай тынбай еңбектенуі арқылы келетін жетістік. Бұл жетістік, В. И. Нефедованың пікірінше, жас қызметкердің аяқтануы мен кәсіби дамуы маманның кәсіби және тұлға ретіндегі дамуы үрдісі нәтижесінде мүмкін болады.
Ломакина дипломанан кейінгі білім алу үрдісін сипаттай келе, оның маманның көзқарасының нақтылана бастауы мен жан - жақты тұлғаның қалыптасуы ретіндегі үздіксіз білім алу үрдісі ретінде бөліп көрсетеді. Қазіргі кездегі зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, жас маманның кәсіби дамуы оның білім деңгейінің жоғарылауы, дайындықтың жетілуі, педагог санаты деңгейінің жоғарылауы тәрізді сапалы өзгерістермен дәйектеліп отыратындығын көреміз.
17күн: Педагог портфолиосы - шығармашылық жетістіктер жинағы.
Жас ұрпақты оқыту және тәрбие беру - мемлекетіміздің, қоғамымыздың, оқу мекеменің басты міндеттерінің бірі. Елбасы Н.Назарбаев мемлекет жастарының алдына 30 ең бәсекеге қабілетті дамыған елдердің қатарына кіретін қазіргі заманға сай және жаңа Қазақстанның құрылысын іске асыру міндетін қойды. Жас ұрпақтың басты мақсаты мамандық пен сапалы білім алу, кәсіпқой маман атанып, тәуелсіз Қазақстанның пайдасына игі істерді атқару болып табылады.
18күн: Өндірістік оқыту шеберінің тәжірибе алмасуы
ОПТ болып табылатын негізгі өлшем-талаптары:
- өзектілігі - қоғамдық дамудың заманауи үрдістеріне, педагогикалық ғылым мен іс-тәжірибенің озық идеяларына сәйкестігі;
- инновациялылығы - әдістемелік жүйенің және оның жекелеген құрамдастарының жетілдірілуіне септігін тигізетін педагогикалық қызметтің жаңашылдығы (жаңа енгізілім);
Педагогикалық тәжірибе - педагогика мен білім беру заңдарын, ұстанымдарын және заңдылықтарын білу, оларды нақты жағдайларды, балалардың, балалар ұжымының және білім беру маманының өз тұлғасының ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асыруға дайындығы және қабілеттілігі.
3. Студенттің өзіндік жұмысы
Бұл бөлімде оқу практикасынан өткен кездегі негізгі атқарған жұмыстарым берілген.
1 күн: Өндірістік оқытуды ұйымдастыру формалары
1 тапсырма: 2 тапсырма:
3 тапсырма: Тренинг: <<Туылған күн>>, <<Сынған телефон>>
2 күн: Өндірістік оқытудың нормативтік негіздері
1 тапсырма: 2 тапсырма:
3 тапсырма:
3күн: Өндірістік оқытудың әдіс-тәсілдері
1 тапсырма:
4күн:Оқыту кеңістігін материалдық-техникалық және оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету
5күн: Оқу шеберханасын тәжірбие өткізуге даярлау
6күн: Əдістемелік ұсынымдар
7 күн: Сабақты жоспарлау
8күн: Өндірістік оқыту процесіндегі білімді қалыптастырудың әдістемесін жасау.
9күн: Технологиялық карта
10 күн:Өндірістік оқыту сабақтарында инновациялық әдістерді қолдану
11 күн: Өндірістік оқыту сабақтарында студенттердің жұмыстарын тексеру және бағалау жүйесі.
12 күн: Өндірістік оқыту сабақтарына қатысу және талдау.
13 күн: Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау.
14 күн: Өндірістік оқыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу.
15 күн: Өндірістік оқыту шеберінің әдістемелік жұмысы.
16 күн: Педагогтың білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы кәсіби дамуы.
17 күн: Педагог портфолиосы - шығармашылық жетістіктер жинағы.
18 күн: Білім беру ұйымдарында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және тарату кезеңдері.
4. Қорытынды
Мен Базарбай Бибінұр оқу практикамды 8-27қараша 2021 жылы аралығында <<Жоғары агротехникалық>> колледжінде өттім. Практиканы өткен уақытымда өз мамандығыма байланысты көптеген мағлұматтар алдым. Сондай ақ, тәжірибеге арналған жоспар бойынша материлдарды жақсы меңгеріп, олармен толықтай жұмыс жасай алатыныма сенімді болдым.
Тәжірибемнің есебімнің мақсаты - информатика пәнінің теориялық және әдістемелік негізі туралы мағұлмат алу, оны ұғыну, оларға талдау жүргізу. Сонымен осы диплом алды тәжірибеден мен кәсіби білімдерді тереңдету және информатика мамандығының болашақ мамандарының қажетті іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру, және өзімнің білім сапасын көтеру мақсатындағы дайындық жасадым.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz