Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың қорытынды сәті
Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
18 - сабақ
Бөлім:
Адам және Әлем
Педагогтің аты-жөні
Көшен Ұлдана Пернебайқызы
Күні:
Сынып:
Қатысушылардың саны:25
Қатыспағандардың саны:
№18
сабақтың тақырыбы
Отбасы татулығы-қоғамдағы татулық
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
Рухани-адамгершілік нормаларға сәйкес өзінің мақсаттары мен жетістіктерінің мүмкіндіктерін анықтай білу
Құндылығы:
Дұрыс әрекет
Қасиеттер:
Сыйластық, кішіпейілдік, адалдық
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға <<отбасы>>, <<әке>>, <<ана>> ұғымдарын түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
оқушыларға отбасының ұрпақтарына ықпалы туралы түсіндіру;
оқушыларды өздігінен үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға баулу;
оқушыларды отбасында татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі(1 мин)
1.Жағымды көңіл күй(1-3 мин)
Мұғалім оқушылармен амандасып, түгендейді. Сіздерді өзін-өзі тану сабағында қайта көргеніме қуаныштымын. Күндеріңізге сәттілік тілей отырып, <<Отбасы татулығы - қоғамдағы татулық>> тақырыбы бойынша жұмысты әрі қарай жалғастырамыз.
Мұғалім <<Нұрға бөлену>> жаттығуын өткізеді.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Оқушылар тыныс алып, жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді.
Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал.
https://www.youtube.com/watch?v=TM0ZYGnlsMo
2. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме (3-4 мин)
Мұғалім сабақтың дәйексөзін оқып, таныстырады.
<<Балаға берілетін бірінші тәрбие ата-анасын, туған-туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден басталады>>.
Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша бейнемәлімет көрсетіледі.
Оқушылардың жауабын тыңдап, бір-бірімен пікір алысқан соң, мұғалім өзі қорытынды жасайды.
Оқушылар
Ыбырай Алтынсариннің қанатты сөзінің мағынасын қайталайды.
Презентация, слайд.
Жұмыс дәптерлері
https://www.youtube.com/watch?v=s67LBf2g1bM
3. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме)
Мұғалім алдын ала оқу үшін берілген <<Жалғасқан өмір>> атты үзінді бойынша жұмыс ұйымдастырды. Сұрақтардың көмегімен оқушыларға әкенің отбасындағы алатын маңызды рөлі арқылы, балаларының бойына сүйіспеншілік, мұсылмандық мейірімділік, адалдық, әділеттілік қасиеттері арқылы тәрбиелегенінтүсінуге мүмкіндік туғызады.
Әңгімеден алған әсерлерін ортаға салып, бөлісу үшін, сұрақтарға жауап беру ұсынылады:
Отбасындағы үлкендердің өсиеті адам өмірінде қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
--------------------------------------------------------------------------------
<<Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің>> деген нақыл сөзді қалай түсінесіздер?
Сіз өз отбасыңызға деген сүйіспеншіліктеріңізді қалай білдіресіз?
Өзіңіз шеше алмаған жағдайдың дұрыс шешімін табу үшін ата-анаңызбен еркін сыр бөлісіп, ақылдаса аласыз ба? Мысал келтіріп, әңгімелеп беріңіз.
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, адамның рухани табиғатының ең жоғарғы көрінісі болып табылатын жалпыадамзаттық құндылықтар және мейірімділік, қамқорлық, адалдық, қайырымдылық қасиеттерін
танып білуге болатындығын түсінеді.
Оқулық, 18-сабақ
4. Оқиға айту (әңгіме)(4-8 мин)
Мұғалім <<Отбасы - басты құндылық>> атты бейнебаянды тамашалап, жетекші сұрақтар бойынша пікір алмасу жұмыс ұйымдастырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Сіздің пікіріңізше, отбасында ұлттық құндылықтардың сақталуы қаншалықты маңызды? Неліктен?
Отбасы жарастығына қалай қол жеткізуге болады деп санайсыз?
Оқушылар мұға-лімнің сұрақтары-на жауап бере отырып, адамның рухани табиғаты-ның ең жоғарғы көрінісі болып табылатын жал-пыадамзаттық құндылықтардың маңызы туралы өз ойларын ортаға салады.
https://www.youtube.com/watch?v=VCPSNYgc0XE
5. Шығармашылық жұмыс
Мұғалім оқушыларға шығармашылық тапсырмалардың орындалу жолын түсіндіріп береді.
1-тапсырма.<<Қамқор әке>>, <<Мейірімді ана>>, <<Ақылды бала>> тақырыбында өз ойларыңызды постерге салып, қорғаңыздар.
2-тапсырма. <<Отбасы - татулық мекені>> тақырыбы бойынша ақын, жазушы ретінде өлең, әңгіме құрастырып, суретші ретінде сурет салыңыздар.
3-тапсырма.Интеллект-карта бойынша өз тұжырымдарыңызды жазыңыздар.
Оқушылар
тапсырмаларын орындап, сыныпқа таныстырады.
Дәйексөзбен байланыстырып, қорытынды жасайды.
Баяу әуен қойылады:
https://www.youtube.com/watch?v=mUQaPm0KJ9g
--------------------------------------------------------------------------------
6. Үй тапсырмасы
Мұғалім оқушыларға алдын ала оқу үшін үй тапсырмасын береді: Оқулықта (19-сабақ) берілген Сансызбай Сарғасқаевтың <<Алға, командир!>> атты әңгімесінен үзіндіні оқып, сұрақтарға жауап беруге даяр болу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазады.
Оқулық
--------------------------------------------------------------------------------
7. Жобалық іс-әрекет
<<Менің құрдастарым>> жобасының үшінші кезеңінде
БАҚ және өздеріңіз тамашалаған фильм материалдарын пайдалана отырып, өз замандас, құрбы-құрдастарыңызға жалпы сипаттама беру қажет.
Қандай кейіпкерді мысалға келтіресіз?
Бұл кейіпкер өзінің қандай әрекеттерімен атақты, танымал болды?
Оқушылар бірлесіп жоба жұмысын орындайды.
Жоба күнделігі
--------------------------------------------------------------------------------
8. Топпен ән айту
Мұғалім оқушыларға отбасындағыәке тәрбиесінің ерекше қымбат үлгісі болатынын айтып, топпен ән айту бөлігінде,оқушылармен бірге <<Менің әкем жақсы адам>> әнін орындайды.
Сөзін жазған: Ж.Әбдіханов
Әнін жазған: Д.Құйқас
Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды.
Экранға әннің мәтіні көрсетіледі.
https://www.youtube.com/watch?v=kVNcE1jQ7fs&list=RDJaPftAG7JUI&inde
9. Сабақтың қорытынды сәті
Мұғалім сабақ соңында оқушылармен бүгінгі сабақты қорытындылайды.
Балалар, отбасының әрбір мүшесі, өзара түсінісіп, не болмаса ата-ананың, баланың міндетін атқару ғана емес, береке-бірлік, сүйіспеншілікпен араласса, босағасы берік, шаңырағы биік отбасына айналатыны сөзсіз.
Бүгінгі сабақта алған жақсы қасиеттерімізді жүрегімізге түйіп алайық.
Сабағымыз аяқталды. Сау болыңыздар!
Оқушылар сабақта алған әсерлерімен бөліседі. Жақсы қасиеттерді жүрекке сақтап алуға тырысады.
Баяу композиция қойылады.
https://www.youtube.com/watch?v=nK9wWSJA9MY
18 - сабақ
Бөлім:
Адам және Әлем
Педагогтің аты-жөні
Көшен Ұлдана Пернебайқызы
Күні:
Сынып:
Қатысушылардың саны:25
Қатыспағандардың саны:
№18
сабақтың тақырыбы
Отбасы татулығы-қоғамдағы татулық
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
Рухани-адамгершілік нормаларға сәйкес өзінің мақсаттары мен жетістіктерінің мүмкіндіктерін анықтай білу
Құндылығы:
Дұрыс әрекет
Қасиеттер:
Сыйластық, кішіпейілдік, адалдық
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға <<отбасы>>, <<әке>>, <<ана>> ұғымдарын түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
оқушыларға отбасының ұрпақтарына ықпалы туралы түсіндіру;
оқушыларды өздігінен үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға баулу;
оқушыларды отбасында татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі(1 мин)
1.Жағымды көңіл күй(1-3 мин)
Мұғалім оқушылармен амандасып, түгендейді. Сіздерді өзін-өзі тану сабағында қайта көргеніме қуаныштымын. Күндеріңізге сәттілік тілей отырып, <<Отбасы татулығы - қоғамдағы татулық>> тақырыбы бойынша жұмысты әрі қарай жалғастырамыз.
Мұғалім <<Нұрға бөлену>> жаттығуын өткізеді.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Оқушылар тыныс алып, жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді.
Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал.
https://www.youtube.com/watch?v=TM0ZYGnlsMo
2. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме (3-4 мин)
Мұғалім сабақтың дәйексөзін оқып, таныстырады.
<<Балаға берілетін бірінші тәрбие ата-анасын, туған-туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден басталады>>.
Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша бейнемәлімет көрсетіледі.
Оқушылардың жауабын тыңдап, бір-бірімен пікір алысқан соң, мұғалім өзі қорытынды жасайды.
Оқушылар
Ыбырай Алтынсариннің қанатты сөзінің мағынасын қайталайды.
Презентация, слайд.
Жұмыс дәптерлері
https://www.youtube.com/watch?v=s67LBf2g1bM
3. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме)
Мұғалім алдын ала оқу үшін берілген <<Жалғасқан өмір>> атты үзінді бойынша жұмыс ұйымдастырды. Сұрақтардың көмегімен оқушыларға әкенің отбасындағы алатын маңызды рөлі арқылы, балаларының бойына сүйіспеншілік, мұсылмандық мейірімділік, адалдық, әділеттілік қасиеттері арқылы тәрбиелегенінтүсінуге мүмкіндік туғызады.
Әңгімеден алған әсерлерін ортаға салып, бөлісу үшін, сұрақтарға жауап беру ұсынылады:
Отбасындағы үлкендердің өсиеті адам өмірінде қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
--------------------------------------------------------------------------------
<<Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің>> деген нақыл сөзді қалай түсінесіздер?
Сіз өз отбасыңызға деген сүйіспеншіліктеріңізді қалай білдіресіз?
Өзіңіз шеше алмаған жағдайдың дұрыс шешімін табу үшін ата-анаңызбен еркін сыр бөлісіп, ақылдаса аласыз ба? Мысал келтіріп, әңгімелеп беріңіз.
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, адамның рухани табиғатының ең жоғарғы көрінісі болып табылатын жалпыадамзаттық құндылықтар және мейірімділік, қамқорлық, адалдық, қайырымдылық қасиеттерін
танып білуге болатындығын түсінеді.
Оқулық, 18-сабақ
4. Оқиға айту (әңгіме)(4-8 мин)
Мұғалім <<Отбасы - басты құндылық>> атты бейнебаянды тамашалап, жетекші сұрақтар бойынша пікір алмасу жұмыс ұйымдастырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Сіздің пікіріңізше, отбасында ұлттық құндылықтардың сақталуы қаншалықты маңызды? Неліктен?
Отбасы жарастығына қалай қол жеткізуге болады деп санайсыз?
Оқушылар мұға-лімнің сұрақтары-на жауап бере отырып, адамның рухани табиғаты-ның ең жоғарғы көрінісі болып табылатын жал-пыадамзаттық құндылықтардың маңызы туралы өз ойларын ортаға салады.
https://www.youtube.com/watch?v=VCPSNYgc0XE
5. Шығармашылық жұмыс
Мұғалім оқушыларға шығармашылық тапсырмалардың орындалу жолын түсіндіріп береді.
1-тапсырма.<<Қамқор әке>>, <<Мейірімді ана>>, <<Ақылды бала>> тақырыбында өз ойларыңызды постерге салып, қорғаңыздар.
2-тапсырма. <<Отбасы - татулық мекені>> тақырыбы бойынша ақын, жазушы ретінде өлең, әңгіме құрастырып, суретші ретінде сурет салыңыздар.
3-тапсырма.Интеллект-карта бойынша өз тұжырымдарыңызды жазыңыздар.
Оқушылар
тапсырмаларын орындап, сыныпқа таныстырады.
Дәйексөзбен байланыстырып, қорытынды жасайды.
Баяу әуен қойылады:
https://www.youtube.com/watch?v=mUQaPm0KJ9g
--------------------------------------------------------------------------------
6. Үй тапсырмасы
Мұғалім оқушыларға алдын ала оқу үшін үй тапсырмасын береді: Оқулықта (19-сабақ) берілген Сансызбай Сарғасқаевтың <<Алға, командир!>> атты әңгімесінен үзіндіні оқып, сұрақтарға жауап беруге даяр болу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазады.
Оқулық
--------------------------------------------------------------------------------
7. Жобалық іс-әрекет
<<Менің құрдастарым>> жобасының үшінші кезеңінде
БАҚ және өздеріңіз тамашалаған фильм материалдарын пайдалана отырып, өз замандас, құрбы-құрдастарыңызға жалпы сипаттама беру қажет.
Қандай кейіпкерді мысалға келтіресіз?
Бұл кейіпкер өзінің қандай әрекеттерімен атақты, танымал болды?
Оқушылар бірлесіп жоба жұмысын орындайды.
Жоба күнделігі
--------------------------------------------------------------------------------
8. Топпен ән айту
Мұғалім оқушыларға отбасындағыәке тәрбиесінің ерекше қымбат үлгісі болатынын айтып, топпен ән айту бөлігінде,оқушылармен бірге <<Менің әкем жақсы адам>> әнін орындайды.
Сөзін жазған: Ж.Әбдіханов
Әнін жазған: Д.Құйқас
Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды.
Экранға әннің мәтіні көрсетіледі.
https://www.youtube.com/watch?v=kVNcE1jQ7fs&list=RDJaPftAG7JUI&inde
9. Сабақтың қорытынды сәті
Мұғалім сабақ соңында оқушылармен бүгінгі сабақты қорытындылайды.
Балалар, отбасының әрбір мүшесі, өзара түсінісіп, не болмаса ата-ананың, баланың міндетін атқару ғана емес, береке-бірлік, сүйіспеншілікпен араласса, босағасы берік, шаңырағы биік отбасына айналатыны сөзсіз.
Бүгінгі сабақта алған жақсы қасиеттерімізді жүрегімізге түйіп алайық.
Сабағымыз аяқталды. Сау болыңыздар!
Оқушылар сабақта алған әсерлерімен бөліседі. Жақсы қасиеттерді жүрекке сақтап алуға тырысады.
Баяу композиция қойылады.
https://www.youtube.com/watch?v=nK9wWSJA9MY
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz