Сабақтың қорытынды сәті

Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
18 - сабақ
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылардың саны:25
Қатыспағандардың саны:
№18
сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
Қасиеттер:
Сабақтың мақсаты
- оқушыларға отбасының ұрпақтарына ықпалы туралы түсіндіру;
- оқушыларды өздігінен үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға баулу;
- оқушыларды отбасында татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі (1 мин )
1. Жағымды көңіл күй (1-3 мин )
Мұғалім оқушылармен амандасып, түгендейді. Сіздерді өзін-өзі тану сабағында қайта көргеніме қуаныштымын. Күндеріңізге сәттілік тілей отырып, «Отбасы татулығы - қоғамдағы татулық» тақырыбы бойынша жұмысты әрі қарай жалғастырамыз.
Мұғалім «Нұрға бөлену» жаттығуын өткізеді.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Оқушылар тыныс алып, жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді.
Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал.
https://www. youtube. com/watch?v=TM0ZYGnlsMo
Мұғалім сабақтың дәйексөзін оқып, таныстырады.
«Балаға берілетін бірінші тәрбие ата-анасын, туған-туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден басталады».
Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша бейнемәлімет көрсетіледі.
Оқушылардың жауабын тыңдап, бір-бірімен пікір алысқан соң, мұғалім өзі қорытынды жасайды.
Оқушылар
Ыбырай Алтынсариннің қанатты сөзінің мағынасын қайталайды.
Презентация, слайд.
Жұмыс дәптерлері
https://www. youtube. com/watch?v=s67LBf2g1bM
Мұғалім алдын ала оқу үшін берілген «Жалғасқан өмір» атты үзінді бойынша жұмыс ұйымдастырды. Сұрақтардың көмегімен оқушыларға әкенің отбасындағы алатын маңызды рөлі арқылы, балаларының бойына сүйіспеншілік, мұсылмандық мейірімділік, адалдық, әділеттілік қасиеттері арқылы тәрбиелегенінтүсінуге мүмкіндік туғызады.
Әңгімеден алған әсерлерін ортаға салып, бөлісу үшін, сұрақтарға жауап беру ұсынылады:
- Отбасындағы үлкендердің өсиеті адам өмірінде қаншалықты маңызды деп ойлайсыздар?
- «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген нақыл сөзді қалай түсінесіздер?
- Сіз өз отбасыңызға деген қалай білдіресіз?
- Өзіңіз шеше алмаған жағдайдың дұрыс шешімін табу үшін ата-анаңызбен еркін сыр бөлісіп, ақылдаса аласыз ба? Мысал келтіріп, әңгімелеп беріңіз.
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, адамның рухани табиғатының ең жоғарғы көрінісі болып табылатын жалпыадамзаттық құндылықтар және мейірімділік, қамқорлық, адалдық, қайырымдылық қасиеттерін
танып білуге болатындығын түсінеді.
Мұғалім «Отбасы - басты құндылық» атты бейнебаянды тамашалап, жетекші сұрақтар бойынша пікір алмасу жұмыс ұйымдастырады.
- Сіздің пікіріңізше, отбасында ұлттық құндылықтардың сақталуы қаншалықты маңызды? Неліктен?
- Отбасы жарастығына қалай қол жеткізуге болады деп санайсыз?
Мұғалім оқушыларға шығармашылық тапсырмалардың орындалу жолын түсіндіріп береді.
1-тапсырма. «Қамқор әке», «Мейірімді ана», «Ақылды бала» тақырыбында өз ойларыңызды постерге салып, қорғаңыздар.
2-тапсырма. «Отбасы - татулық мекені» тақырыбы бойынша ақын, жазушы ретінде өлең, әңгіме құрастырып, суретші ретінде сурет салыңыздар.
3 -тапсырма. Интеллект-карта бойынша өз тұжырымдарыңызды жазыңыздар.
Оқушылар
тапсырмаларын орындап, сыныпқа таныстырады.
Дәйексөзбен байланыстырып, қорытынды жасайды.
Баяу әуен қойылады:
https://www. youtube. com/watch?v=mUQaPm0KJ9g
«Менің құрдастарым» жобасының үшінші кезеңінде
БАҚ және өздеріңіз тамашалаған фильм материалдарын пайдалана отырып, өз замандас, құрбы-құрдастарыңызға жалпы сипаттама беру қажет.
- Қандай кейіпкерді мысалға келтіресіз?
- Бұл кейіпкер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz