Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Анасымен арасындағы әңгіме

Қ.Қалыбеков атындағы орта мектеп

Тақырыбы: Б.Майлин. Күлпаш

Сыныбы: 3 <<Б>>

Өткізген: Ш.Қарағойшиева

2014 - 2015 оқу жылы
Сыныбы __3Б____ Пәні:_әдебиеттік оқу_ Күні: _20.11.2014 ж.

Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин. Күлпаш
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Б. Майлин туралы мағлұмат беру. Ел басынан өткен қиын кезеңдер туралы түсінік бере отырып, бүгінгі өмірмен байланыстыра баяндай білуге үйрету.
Дамытушылығы: Сөздік қорын молайта отырып, ауызша баяндап беру дағдысын қалыптастыру, ой - өрісін, тіл байлығын дамыту.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұлтжандылыққа, адамгершілікке, ізденімпаздыққа, елін, жерін сүйе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Б.Майлин портреті, суреттер, мақал-мәтелдер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың зейінін, ынтасын сабаққа аудару
Психологиялық дайындық.
Күлімдеп күн бүгін
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін
Қарады баршаға
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Азаттық жолында.
- Тоқаш Бокин не үшін күрескен?
- Түрмеде оған қандай айып тағылды?
- Тоқашқа жолығуға кім келді?
- Анасымен арасындағы әңгіме?
- Әңгіменің әр бөліміне ат қой
- Тоқашқа мінездеме бер
- Тоқаш анасына не айтты?
- Айыпталу қорытындысы не болды?
- Оның ойлаған арманы орындалды ма?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Ата - бабам тарихым менің тарихым.
Бейімбет Майлин өмірінен қысқаша мағлұмат.
1894 - 1938ж Қостанай облысы, Таран ауданында дүниеге келген. Бір жасқа толмай жатып әкесінен,алтыға шығарда анасынан айрылған. Әкеден ерте жетім қалған ол жалшылықта жүріп, ауыл молдасынан сауат ашып, хат таниды. 1911-1915 ж. Уфадағы <<Ғалия >>медресесінде оқып білім алған.
Аса көрнекті суреткер, жазушы, ақын, драматург. Қозғаған тақырыптары: ауыл өмірін бейнелеп, қазақ адамының шынайы образын жасады. Шығармалары: Шұғаның белгісі.
Өлең жолдары.
Жырлағаным - кедейдің жыры,
Сырлағаным - кедейдің сыры.
Сырым да бір, жырым да бір -
Мендағы сол кедейдің бірі.
Сұрақ.
<<Кедей>> деген сөзді қалай түсінесің?
Қазақ шаруаларын күштеп ұжымдастырудың барысында өкімет халықтың күн көрісінің жалғыз ғана жолы қолындағы малын зорлық пен жинап алып, қоғамдық мемлекеттік меншікке айналдырады. Одан қалған жарым малдарын ет, май астық жоспарларын дайындап тағы тартып алды. Сөйтіп негізгі кәсібі мал шаруашылығы болған қазақ шаруалары төрт - түлік малдан түгел жұрдай болып, ашыға бастады. Табысы жоқ колхоздан, жергілікті үкіметтен жәрдем ала алмаған халқымыз ендігі жерде ашаршылыққа ұшырады.
1921 - 1922 жылдары және 1931 - 1933 жылдар Қазақтың тіпті адамзат тарихында бұрын - соңды естіп білмеген қасіретке толы жылдар. Кейбір деректер бойынша 4 млн 100 мың қазақ баласы қайтыс болды.
ІҮ. Мәтінмен жұмыс.
Күлпаш.
Тақырыпты жоспар бойынша түсіндіру.
Күлпаштың, баласы Қалидың, күйеуі Мақтымның, үйінің болмысын сипаттау.
Күлпаш пен Қалидың әңгімесі.
Мақтымның бос оралуы.
Ү. Сергіту сәті.
ҮІ. Дәптермен жұмыс.
1.Сөздік жұмыс.
Өрім - өрім - тозған, жыртылған.
Бөкебай - басқа жамылатын шәлі.
Ызғырық - суық жел.
Өлмем кедей - өте кедей.
2. Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі: Күлпаш сөзіне дыбыстық талдау жасау.
Дүниетану: Мәтін қай мезгілді бейнелеп тұр?
ҮІІ. Суретпен жұмыс: Суретте ел басынан өткен қай кезең бейнеленген деп ойлайсыз?
ҮІІІ. Мақал-мәтелдер:
Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерге байланысты мақал-мәтелдер айту.
Қара судан басқа. Судың да сұрауы бар.
Аштықтың азабы. Еңбектің наны тәтті. Кім еңбек етсе - сол тоқ.
Шықпа, жаным, шықпа. Қатқан нан
ІХ. Сахналық көрініс:
Х. Сабақты қорыту.
Сұрақтар:
1. Ел басынан немесе Күлпаштың басынан өткен әңгімедегі оқиға қай кезеңде болған?
2. Күлпашты сипаттау.
3. Күлпаштың үйін сипаттау.
4. Қали мен Күлпаш Мақтымның келгенін неге күтеді?
5. Бәрі де шықпа жаным шықпа деп отырған секілді дегенді қалай түсінесің?
6. Мақтыммен Күлпаш неге жылады?
7. Қали мен қазіргі баланы салыстырайықшы.
ХІ. Үй тапсырмасы. Күлпаш түсініп оқу. 9-тапсырма.
ХІІ. Бағалау

Ұқсас жұмыстар
Басқа балаларға қатынасы
Топқа тапсырмалар
Тәрбиелі - тәртіптің құлы жайлы ақпарат
Мұғалімнің оқушылармен және олардың ата-аналармен өзара қарым-қатынасының кәсіби мәдениеті
Жасөспірімдер арасындағы суицидальды мінез–құлықтың себептері және болдырмау жолдары
Тәрбие жұмыс жоспары
Анам және мен
Мен үлгілі ата-анамын
Б.майлин “күлпаш”. с.торайғыров “кедей”
Жадынама
Пәндер