Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалімнің әрекеті
Бөлім:
5-бөлім..
Мұғалімнің ТАӘ:
Абуова Ж.З.
Күні:
31.01- 04.02
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қашықты жүріп өтудегі шығармашылық тапсырмалар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту масматтары:
Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындай алу
Сабақтың мақсаттары:
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу
6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен эенергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету
Сабақ барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Білім алушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
І.Ұйымдастыру
Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру;
Оқушылармен баскетбол туралы әңгімелесу. №1 сурет.
Таныстырылым арқылы баскетбол жөнінде ақпаратты жетілдіру.
Оқушылардың жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды:
-жүру, жүгіру жаттығулары;
-демді қалыпқа келтіру үшін жәй жүріспен жүріп созылу жаттығуларын жасау,
Арнайы жетілдіру жаттығулар кешенін орындау. №2 сурет.
ЖДЖ қайталайды
https://www.youtube.com/watch?v=F4pKzkeCgAE
ІІ.Негізгі бөлім
Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін тағы да бір есетріне салу қажет. Жасағалы отырған әрекеттерге қызығушылық ояту үшін баскетбол туралы видеоролик қарау ұсынылады.
Қозғалыс үйлесімділігін дамыту үшін екі доппен жасалатын жаттығулар:
- екі допты алма-кезек ауада айналдыру (жонглирование);
- бір допты домалату екіншісін алып жүру;
- екі қолмен бір мезетте екі допты алып жүру;
- қабырғаға лақтырып ұстап алу;
- жұппен бір допты еденге соғып берсе екіншісін биікте лақтырып беру;
- жұпта екі допты биікте лақтырып кері қабылдау;
- жұпта екі допты қатар еденге соғып беріп қабылдап алу;
Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:
1. баскетболдағы лақтыру түрлерін айтады;
2. лақтыру кезіндегі дұрыс дене қалыпын көрсетеді;
3. аяқ пен қолдың жазылу қозғалыстарын дұрыс орындайды.
ҚБ: әр оқушыға детальді кері байланыс жүргізіледі (карточкалар арқылы)
. Шабуылдауда тактикалық әрекеттерге үйрету.
Мұғалім оқушыларға тактикалық әрекеттер туралы және оның не үшін қажеттігі туралы түсіндіреді.
Ойын тактикасына үйрету келесі әрекеттерден басталады:
Жеке тактикалық әрекеттерді меңгеру. Сонымен қатар әр этапта әреттер қиындатылып отырады
-- тапсырма бойынша баяу темпте енжар қорғанмен;
-- жарыс үрдісне тән темпте;
-- тапсырма бойынша ойынынды меңгеруді бекіту (азайтылған құраммен, ойын алаңының жартысында, қарсыластың белгілі бір шабуылынан кейін т.с.с.).
Мұғалім допты тартып алу және шығарып жіберу амалдары туралы түсіндіреді.№3 сурет.
Келесі әрекетте оқушылар допты тартып алғаннан кейінгі амалдар мен тәсілдерді ойластырады: жалғау, қоршап алу және жауып тастау, сонымен қатар солардың барлығын финт ретінде жасап қарайды.
Тиімді меңгеру үшін жаттығулар:
- айнаға қарсы тұрып денемен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен жасау;
- айнаға қарсы тұрып аяқтармен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен және допсыз жасау;
- айнаға қарсы тұрып баспен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен бір орында және қозғалыста жасау;
Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:
1. тактика сөзінің мағынасына анықтама береді,
2. тактикалық амалдар көрсетеді.
ҚБ: әр оқушыға детальді кері байланыс жүргізіледі (карточкалар арқылы)
Ережелерді түсініп оқиды, танысып шыгады
https://www.youtube.com/watch?v=NCeOs72IzGU
ІІІ. Қорытынды
Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:
Сабақта не түсініксіз болды?
Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?
Не қосу қажет деп ойлайсың?
Өзіңізге нені жетілдіру қажет?
Үй тапсырмалары беріледі;
Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады)
Келесі сабаққа дайындалу үшін киім ауыстыру бөлмесіне бару.
Жалпы дамыту жаттығуларды қайталайды және қауыпсіздік ережелерді есте сақтау қажет
Бөлім
5 бөлім
Педагогтың аты-жөні
Абуова Ж.З.
Күні
31.01- 04.02
Сынып
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Қашықтықтан өту тактикасының негізі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу
6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен эенергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға ойындағы тактика және стратегия туралы түсіндіру
Оқушыларды тактикалық әрекеттер мен оны қолдануға үйрету
Бағалау критерииі
1. Тактика және стратегия термині туралы біледі;
2. Бір немесе бірнеше тактикалық амалдар жасай алады;
3. Ойын үрдісінде тактикалық амалдар қолданады.
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру;
Оқушылардың жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды:
-жүру, жүгіру жаттығулары;
-демді қалыпқа келтіру үшін жәй жүріспен жүріп созылу жаттығуларын жасау,
Бір орындағы ЖДЖ кешенін жасау
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
Қол шапалақ
Спорт киімдерінің дұрыстығына назар аудару
Ортасы
Мұғалім допты дұрыс жалғау және қабылдау амалдарын және қауіпсіздік ережелерін еске салады.
Таныстырылым көрсету
<<Допты көршіге жалғау>>
Оқушылар шеңберге тұрады, доптар шеңберде қарама-қарсы бағытта болады. Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар допты бір бағытқа көршісіне жалғай береді солай бір доп екіншісіне жетіп алу керек. Бір мезгілде екі доп та қолында қалған оқушы жеңліс табады. Содан соң доп келесі бағытқа айналу арқылы ойынды қайталаймыз. Ойыннан соң допты белсенді жалғай білген ойыншылардың аттары аталатын болады. Допты жерге түсіріп алған ойыншы допты кері көтеріп жалғастыру керек толық емес шеңберде ойын жалғаспайды. Ойыншы міндетті түрде допты қасында тұрған ойыншыға беру керек.
ҚБ: бағдаршам амалы (сабақ барысында оқушылар үш түсті (қызыл, сары, жасыл) қағаз қиындыдларын жинайды және ол қиындыларда ынталандыру сөз тіркестері жазылған).
Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары:
1. оқушылар әріптесіне допты тез жалғайды;
2. оқушылар допты тура жалғайды.
(Б, ф) Оқушылар тактикалық әрекеттерге үйренуді жалғастырады.
Тақырыпты игеру видеороликті қараумен жалғастырылады (ағылшын тілінде).
Меңгеру үшін жаттығулар:
- бір орында тұрып допты денені айналдырып жерге ұру; №1 сурет
- бір орында тұрып допты аяқтың ортасынан өткізіп жерге ұру; №2 сурет
- бір орында тұрып допты әртүрлі биіктіктерге көтеріп жерге ұру; №3 сурет
- бір орында тұрып аласа көтерілуден жиі жерге допты ұру, оң және сол қолға ауыстырулар;
- бір орында тұрып екі қолмен қатар екі допты жерге ұру.
ҚБ: бағдаршам
Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары::
1. допты алып жүрудің дұрыс техникасын көрсетеді;
2. әр түрлі биіктікпен допты алып жүруді көрсетеді.
Сабақтың негізгі бөлімінен кейін мұғалім оқушылардың ие болған қиындыларын жинап алып, сәйкесінше кері байланыс жүргізеді.
Алдыңғы, кейінгі келе жатқан әпіптесіңе кедергі жасама.
Қолды түзі ұста.
Денені барынша артқа бұр.
Тізені бүкпеу керек.
Тарсылдатпай жасау керек
Уақытқа жүгіру
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ <<Бағдаршам>>
ҚБ <<От шашу>>
футбол доптары, ысқырғыш
Сабақтыңсоңы
Тазалық>>
Еттартқыш- ақпаратты оқуым,толықтыруым керек
Чемодан-тақырып бойынша алған керекті ақпараттар
Қоқыс жәшігі- Керек емес артық ақпарат
.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Рефлексия парағы
Бөлім
5 бөлім
Педагогтың аты-жөні
Абуова Ж.З.
Күні
31.01- 04.02
Сынып
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.2.6.1 - жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін түсіне білу
Сабақтың мақсаты
Тоғызқұмалақтан жарыс ұйымдастырып,өткізе алады.
Бағалау критерииі
Ойында тактика және стратегияның мағынасын біледі.
Ойын кезінде тактика және стратегияны көрсете алады.
Ойын өткізеді ұйымдастыра алады.
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Сабақтың тақырыбымен, оқыту мақсатымен, жетістік критериилерімен таныстыру.
Сабақтың негізгі мақсатын айту
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
Жалпы жүру, жүгіру жатығулары
Дем алу, дем басу
Жалпы дамыту жатығулары
Оқушыларға сабақ тақырыбына байланысты активити ойынын өткізу: Оқушылар шеңбер көлемінде жұппен тұрады, бір оқушы қуалайды, екінішісі қашады. Қашып бара жатқан оқушы кез келген жұптың алдына тұрып қалады, сол жұптың артында тұрған оқушы қашады. Қуып бара жатқан оқушы ұстап алса, ұсталған оқушы оны қуады. Бұл ойын оқушылардың ептілігін икемділігін, тез шешім қабылдау әрекетін арттырады.
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
Қол шапалақ
Тренинг жазылған парақшалар
Ортасы
Тоғызқұмалақ ойын ережесімен таныстыру.
Қабілетті оқушылар жарысты өткізу және қадағалау.
Оқушыларды жұпқа бөлу
Тоғызқұмалақ ойынын ойнау.
Формативтік бағалау:
Оқушыларға сұрақ: Оқушыларға арналған Сұрақтар:
1. Тоғызқұмалақ ойынын не деп атаған?
2. Тоғызқұмалақ ойынының негізгі ережелері қандай?
3. Отау дегеніміз не?
4. Бастаушы, қостаушы дегеніміз не?
5. Ойын барысында қандай тактикалар, стратегиялар қолдандыңыз?
Формативтік бағалау: тоғызқұмалақ ойынымен жарыс өткізу
2. Мұғәлімнің таңдауы бойынша құрылған камбинацияны аяқтау (тактика және стратегия)
Бірін- бірі бағалау.
Мына суретегі қай жұріспен тұздық алуға болады?
3. Жұптар арасында жарыс ұйымдастыру.
Төмендегі спорттық құралдардың (жеңіл атлетика барьерлері, фитбол доптары,тығыздалған доптар, конустар) көмегімен кедергілерден жүгіріп өту ойынын құрастырып, оны көрсетеді және ойындағы қиындық ережелерін үйренеді
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ <<Бағдаршам>>
ҚБ <<От шашу>>
АКТ-ні пайдалану
Видеоролик көруге арналған планшет, жеңіл гимнастикалық төсеніштер,фитбол доптары
https://www.youtube.com/watch?v=FkvHN6YHHw8
https://www.youtube.com/watch?v=IknYT0Xye3g
Сабақтыңсоңы
Рефлексия
Пайдалы болды.
Қызықты идея! Есімде қалды.
Сұрағым бар.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Рефлексия парағы
5-бөлім..
Мұғалімнің ТАӘ:
Абуова Ж.З.
Күні:
31.01- 04.02
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қашықты жүріп өтудегі шығармашылық тапсырмалар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту масматтары:
Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындай алу
Сабақтың мақсаттары:
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу
6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен эенергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету
Сабақ барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Білім алушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
І.Ұйымдастыру
Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру;
Оқушылармен баскетбол туралы әңгімелесу. №1 сурет.
Таныстырылым арқылы баскетбол жөнінде ақпаратты жетілдіру.
Оқушылардың жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды:
-жүру, жүгіру жаттығулары;
-демді қалыпқа келтіру үшін жәй жүріспен жүріп созылу жаттығуларын жасау,
Арнайы жетілдіру жаттығулар кешенін орындау. №2 сурет.
ЖДЖ қайталайды
https://www.youtube.com/watch?v=F4pKzkeCgAE
ІІ.Негізгі бөлім
Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін тағы да бір есетріне салу қажет. Жасағалы отырған әрекеттерге қызығушылық ояту үшін баскетбол туралы видеоролик қарау ұсынылады.
Қозғалыс үйлесімділігін дамыту үшін екі доппен жасалатын жаттығулар:
- екі допты алма-кезек ауада айналдыру (жонглирование);
- бір допты домалату екіншісін алып жүру;
- екі қолмен бір мезетте екі допты алып жүру;
- қабырғаға лақтырып ұстап алу;
- жұппен бір допты еденге соғып берсе екіншісін биікте лақтырып беру;
- жұпта екі допты биікте лақтырып кері қабылдау;
- жұпта екі допты қатар еденге соғып беріп қабылдап алу;
Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:
1. баскетболдағы лақтыру түрлерін айтады;
2. лақтыру кезіндегі дұрыс дене қалыпын көрсетеді;
3. аяқ пен қолдың жазылу қозғалыстарын дұрыс орындайды.
ҚБ: әр оқушыға детальді кері байланыс жүргізіледі (карточкалар арқылы)
. Шабуылдауда тактикалық әрекеттерге үйрету.
Мұғалім оқушыларға тактикалық әрекеттер туралы және оның не үшін қажеттігі туралы түсіндіреді.
Ойын тактикасына үйрету келесі әрекеттерден басталады:
Жеке тактикалық әрекеттерді меңгеру. Сонымен қатар әр этапта әреттер қиындатылып отырады
-- тапсырма бойынша баяу темпте енжар қорғанмен;
-- жарыс үрдісне тән темпте;
-- тапсырма бойынша ойынынды меңгеруді бекіту (азайтылған құраммен, ойын алаңының жартысында, қарсыластың белгілі бір шабуылынан кейін т.с.с.).
Мұғалім допты тартып алу және шығарып жіберу амалдары туралы түсіндіреді.№3 сурет.
Келесі әрекетте оқушылар допты тартып алғаннан кейінгі амалдар мен тәсілдерді ойластырады: жалғау, қоршап алу және жауып тастау, сонымен қатар солардың барлығын финт ретінде жасап қарайды.
Тиімді меңгеру үшін жаттығулар:
- айнаға қарсы тұрып денемен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен жасау;
- айнаға қарсы тұрып аяқтармен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен және допсыз жасау;
- айнаға қарсы тұрып баспен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен бір орында және қозғалыста жасау;
Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:
1. тактика сөзінің мағынасына анықтама береді,
2. тактикалық амалдар көрсетеді.
ҚБ: әр оқушыға детальді кері байланыс жүргізіледі (карточкалар арқылы)
Ережелерді түсініп оқиды, танысып шыгады
https://www.youtube.com/watch?v=NCeOs72IzGU
ІІІ. Қорытынды
Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:
Сабақта не түсініксіз болды?
Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?
Не қосу қажет деп ойлайсың?
Өзіңізге нені жетілдіру қажет?
Үй тапсырмалары беріледі;
Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады)
Келесі сабаққа дайындалу үшін киім ауыстыру бөлмесіне бару.
Жалпы дамыту жаттығуларды қайталайды және қауыпсіздік ережелерді есте сақтау қажет
Бөлім
5 бөлім
Педагогтың аты-жөні
Абуова Ж.З.
Күні
31.01- 04.02
Сынып
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Қашықтықтан өту тактикасының негізі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу
6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен эенергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға ойындағы тактика және стратегия туралы түсіндіру
Оқушыларды тактикалық әрекеттер мен оны қолдануға үйрету
Бағалау критерииі
1. Тактика және стратегия термині туралы біледі;
2. Бір немесе бірнеше тактикалық амалдар жасай алады;
3. Ойын үрдісінде тактикалық амалдар қолданады.
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру;
Оқушылардың жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды:
-жүру, жүгіру жаттығулары;
-демді қалыпқа келтіру үшін жәй жүріспен жүріп созылу жаттығуларын жасау,
Бір орындағы ЖДЖ кешенін жасау
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
Қол шапалақ
Спорт киімдерінің дұрыстығына назар аудару
Ортасы
Мұғалім допты дұрыс жалғау және қабылдау амалдарын және қауіпсіздік ережелерін еске салады.
Таныстырылым көрсету
<<Допты көршіге жалғау>>
Оқушылар шеңберге тұрады, доптар шеңберде қарама-қарсы бағытта болады. Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар допты бір бағытқа көршісіне жалғай береді солай бір доп екіншісіне жетіп алу керек. Бір мезгілде екі доп та қолында қалған оқушы жеңліс табады. Содан соң доп келесі бағытқа айналу арқылы ойынды қайталаймыз. Ойыннан соң допты белсенді жалғай білген ойыншылардың аттары аталатын болады. Допты жерге түсіріп алған ойыншы допты кері көтеріп жалғастыру керек толық емес шеңберде ойын жалғаспайды. Ойыншы міндетті түрде допты қасында тұрған ойыншыға беру керек.
ҚБ: бағдаршам амалы (сабақ барысында оқушылар үш түсті (қызыл, сары, жасыл) қағаз қиындыдларын жинайды және ол қиындыларда ынталандыру сөз тіркестері жазылған).
Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары:
1. оқушылар әріптесіне допты тез жалғайды;
2. оқушылар допты тура жалғайды.
(Б, ф) Оқушылар тактикалық әрекеттерге үйренуді жалғастырады.
Тақырыпты игеру видеороликті қараумен жалғастырылады (ағылшын тілінде).
Меңгеру үшін жаттығулар:
- бір орында тұрып допты денені айналдырып жерге ұру; №1 сурет
- бір орында тұрып допты аяқтың ортасынан өткізіп жерге ұру; №2 сурет
- бір орында тұрып допты әртүрлі биіктіктерге көтеріп жерге ұру; №3 сурет
- бір орында тұрып аласа көтерілуден жиі жерге допты ұру, оң және сол қолға ауыстырулар;
- бір орында тұрып екі қолмен қатар екі допты жерге ұру.
ҚБ: бағдаршам
Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары::
1. допты алып жүрудің дұрыс техникасын көрсетеді;
2. әр түрлі биіктікпен допты алып жүруді көрсетеді.
Сабақтың негізгі бөлімінен кейін мұғалім оқушылардың ие болған қиындыларын жинап алып, сәйкесінше кері байланыс жүргізеді.
Алдыңғы, кейінгі келе жатқан әпіптесіңе кедергі жасама.
Қолды түзі ұста.
Денені барынша артқа бұр.
Тізені бүкпеу керек.
Тарсылдатпай жасау керек
Уақытқа жүгіру
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ <<Бағдаршам>>
ҚБ <<От шашу>>
футбол доптары, ысқырғыш
Сабақтыңсоңы
Тазалық>>
Еттартқыш- ақпаратты оқуым,толықтыруым керек
Чемодан-тақырып бойынша алған керекті ақпараттар
Қоқыс жәшігі- Керек емес артық ақпарат
.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Рефлексия парағы
Бөлім
5 бөлім
Педагогтың аты-жөні
Абуова Ж.З.
Күні
31.01- 04.02
Сынып
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.2.6.1 - жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін түсіне білу
Сабақтың мақсаты
Тоғызқұмалақтан жарыс ұйымдастырып,өткізе алады.
Бағалау критерииі
Ойында тактика және стратегияның мағынасын біледі.
Ойын кезінде тактика және стратегияны көрсете алады.
Ойын өткізеді ұйымдастыра алады.
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Сабақтың тақырыбымен, оқыту мақсатымен, жетістік критериилерімен таныстыру.
Сабақтың негізгі мақсатын айту
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
Жалпы жүру, жүгіру жатығулары
Дем алу, дем басу
Жалпы дамыту жатығулары
Оқушыларға сабақ тақырыбына байланысты активити ойынын өткізу: Оқушылар шеңбер көлемінде жұппен тұрады, бір оқушы қуалайды, екінішісі қашады. Қашып бара жатқан оқушы кез келген жұптың алдына тұрып қалады, сол жұптың артында тұрған оқушы қашады. Қуып бара жатқан оқушы ұстап алса, ұсталған оқушы оны қуады. Бұл ойын оқушылардың ептілігін икемділігін, тез шешім қабылдау әрекетін арттырады.
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
Қол шапалақ
Тренинг жазылған парақшалар
Ортасы
Тоғызқұмалақ ойын ережесімен таныстыру.
Қабілетті оқушылар жарысты өткізу және қадағалау.
Оқушыларды жұпқа бөлу
Тоғызқұмалақ ойынын ойнау.
Формативтік бағалау:
Оқушыларға сұрақ: Оқушыларға арналған Сұрақтар:
1. Тоғызқұмалақ ойынын не деп атаған?
2. Тоғызқұмалақ ойынының негізгі ережелері қандай?
3. Отау дегеніміз не?
4. Бастаушы, қостаушы дегеніміз не?
5. Ойын барысында қандай тактикалар, стратегиялар қолдандыңыз?
Формативтік бағалау: тоғызқұмалақ ойынымен жарыс өткізу
2. Мұғәлімнің таңдауы бойынша құрылған камбинацияны аяқтау (тактика және стратегия)
Бірін- бірі бағалау.
Мына суретегі қай жұріспен тұздық алуға болады?
3. Жұптар арасында жарыс ұйымдастыру.
Төмендегі спорттық құралдардың (жеңіл атлетика барьерлері, фитбол доптары,тығыздалған доптар, конустар) көмегімен кедергілерден жүгіріп өту ойынын құрастырып, оны көрсетеді және ойындағы қиындық ережелерін үйренеді
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ <<Бағдаршам>>
ҚБ <<От шашу>>
АКТ-ні пайдалану
Видеоролик көруге арналған планшет, жеңіл гимнастикалық төсеніштер,фитбол доптары
https://www.youtube.com/watch?v=FkvHN6YHHw8
https://www.youtube.com/watch?v=IknYT0Xye3g
Сабақтыңсоңы
Рефлексия
Пайдалы болды.
Қызықты идея! Есімде қалды.
Сұрағым бар.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Рефлексия парағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz