Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Заманауй кітапхана және ақпараттық кеңістік

Биханова Жанат Жаксыбаевна
Түркістан облысы, Түркістан қаласы <<№ 24 М.Шоқай атындағы жалпы орта мектеп>> коммуналдық мемлекеттік мекемесінің кітапхана меңгерушісі
Заманауй кітапхана және ақпараттық кеңістік.
Мектеп кітапханасында қазіргі уақытта заманауи әдіс-тәсілдерді кітапхана жұмысында пайдалануда, оқырмандарға интерактивті білім беру жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытудың жаңа әдістерді: интерактивті оқыту, <>, << Graphic organizer>> , интеллект карта тағы басқа тиімді оқырмандардың қызығушылығын арттырумен жұмыс жасаған жөн. Қазіргі мектеп кітапханасы дизайнына сәйкес кітапхананы зоналарға: демалу, жеке жұмыс орны, топтық жұмыс, мультимедиялық зона,кітап көрмелер бұрышы, , <<ОҚЫ>> сөйлейтін қабырғаға бөлген жөн. Әсіресе мектеп кітапханасында CLIL әдісі бойынша оқушы мен оқырман арасындағы әрбір іс-шараны қазақ және ағылшын тілінде өткізген тиімді. Дегенмен де, эстетикалық пәндерде кітапхана жұмысы да кіреді, яғни, <<Кітапханаға кітап сыйла!>> акциясы, <<Өнерлото>> лоторея билеттері ойыны, <<Рахмет алу>> күні, <<Үздік оқырман>> байқауы да өткізілгені дұрыс. Заманауи әдістер оқушылар шығармашылығының шыңдалуына, өз ойын еркін жеткізе алатыны, сындарлы ойлауға, топтық жұмыстағы талпынысының артуына, жаттанды емес жаңа интерактивті білімді алып, өмірде қолданылатынымен маңызды, әрі тиімді болады. Сондай-ақ, интерактивті тақтаны қолдану арқылы Learning Apps.org сайтына кіріп, сондай-ақ, нтерактивті қосымшалардан викторина құрап кітапханашылармен жұмыс жасауға да болады. 2016 жылғы 20 маусымда ҚР Сыртқы істер министрі Ерлан Ыдырысовтың халыққа есеп беру кездесуінің барысында <<Қазақстан - Ұлы Дала Елі>> сандық технологиялар саласындағы жаңа өнімнің таныстырылымы өткен болатын. Онда, сандық қосымшаны таныстыру кезінде Е. Ыдырысов атап өткендей, жаңа өнім ҚР Сыртқы істер министрлігі атқарған ақпараттық-имидждік жұмыстың нақты жемісі және Бес институционалды реформалар аясында атқарылатын <<100 нақты қадам>> Ұлт Жоспарының шеңберіндегі 87-ші <<қадамды>> жүзеге асыруға елеулі үлес болып табылды. Мұнда <<Қазақстан - Ұлы Дала Елі>> қосымшасы, заманауи және интерактивті үлгіде еліміз туралы жан-жақты ақпаратпен қолжетімді танысу мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін әзірленген болатын. Мұнда Қосымша Windows, Apple, Android жүйелеріне негізделген құрылғылардың барлық түрлері (ұялы телефондар, планшеттер, ноутбуктер, компьютерлер) үшін жасалған. Осыған байланысты қазіргі уақытта мектеп кітапханаларында ақпарат материалдары мен қосымша әдеби оқулықтарды қолжетімді етіп жеткізу үшін ақпарттық электронды жүйе орнатуымыз қажет мысалы: Энциклопедиялар, сөздіктер, кітаптар, мақалалар, сирек құжаттар мен қолжазбалар, газеттер, түркітілдес елдердің кітапханасы бөлімдерден тұратын электронды каталог сияқты бөлімдерден тұратын оқулық топтамасын жасаған қолайлы деп ойлаймын. Себебі оқырман өзіне қажетті ақпаратты дер кезінде тауып оқып таныса алады. Уақытты да үнемдейді. Яғни қазіргі уақытта білім алаушыларға арналған білім беру платформасы bilimland.kz, Twig-Bilim, Айтест сияқты жобалар білім алушылардың білімін тереңдетуге және алған білімін өмірге қолдануға үйретуге жол ашады. Сондықтан да, мектеп кітапханасыында да осындай электронды каталогтық жүйе ашқан тиімді. Қазіргі ақпараттық кеңістік кітапхана ролінінің артуына және дамуына жол ашады. Сондықтан да қазір біз осы электронды каталог жасаумен айналысып көрейік.

ТРЕНИНГ ӨТКІЗУ ЖОСПАРЫ
Тақырып <<Заманауй кітапхана және ақпараттық кеңістік>> Күні:
Тренинг өткізуші: Ж.Биханова


Тренинг тізбегі
Барысы
1
Мақсаты
Кітапханашылармен бірлесіп мектеп кітапханасын заманауй кітапхана жүйесінде оқу ақпараттық каталогын құруды ойластыру арқылы оқырманды қаматамас ету.
2
Күтілетін нәтиже
Кітапхана ісінде заманауй ақпаратты кеңістікте қолдануда каталогтық жүйеге үйлестіру жұмысын тиімді пайдалану.
3
Түйінді идея
Ақпараттық кеңістікте заманауй кітапхана жұмысын үйлестіру
4
Материалдар және ресурстар
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары

Тренинг сессияның өту барысы
Тренинг сессияны өткізу кезеңдері
Мерзімі
Жүргізуші және тренингке қатысушылардың іс-әрекеттері
Сәлемдесу
1 мин
Тренинг тақырыбы және оның мақсатымен таныстырады.
Сергіту сәті
2 мин
Тренинг сессиясына қатысушыларға ең алдымен психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру бойынша <<Қітап қуанышы>> жаттығуын жасату
Шағын топқа бөлу
3 мин
Тренингке қатысушыларды шағын топқа бөлу.
Нақыл сөздер арқылы топқа бөліп, топ ұстанымын құрғызып, тренингке қатысушыларды жауапкершілікке шақыру.
Жаттығулар
8 мин
Тренинг қатысушылары <<Кітапхана каталогы>> жайында түсіндіріп, жоспар құрастыру.
1. Сызба арқылы каталог жүйесін жасау
1. Каталог жүйесінің тиімділігін анықтау.
2. Каталог жүйесін бірге талқылау.
3. Салыстыру Топтың әрбір мүшесі өз жазғандарын оқиды және жалғасымен салыстырады
Түйінді идеялар
3 мин
Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер жасадыңыз? Осы жүйені құрастыруда қандай қабілетті пайдаландыңыздар?
Презентациялар таныстырылымы
5 мин
Заманауй кітапхана және ақпараттық кеңістікте кітапхана жүйелігін ұйымдастырудың тиімді ойларын жинақтауда негізгі ерекшеліктері туралы анықтама беру:
1. Ұтымды;
2. Жинақылық;
3. Жүелілік;
4. Реттік;
5. Қүнды ақпараттар сыйымдылығы;
Жеке жұмыс
3 мин
Ақапарттық каталогтарды құрастыруда негізгі айғақтар мен сурет ресурстарын сұрыптайды, талдайды, анықтайды.
Топпен жұмыс
15 мин
<<Заманауй кітапхана және ақпараттық кеңістік>> деген ұғымды қалай түсінуге болады. "Бірге ойланайық" постер жасау
Рефлексия
2 мин
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> стратегиясына сүйене отырып тренинг сессияның ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту .
Қорытындылау
3 мин
Тренинг сессия қатысушыларға <<мен бүгінгі тренинг сессиясы жайлы не білемін?>> смайлик арқылы өздерінің сабақты қаншалықты меңгергендерін көрсетеді. Тренинг сессияны талқылау, стикерлерге кері байланыс жаздыру.

Энциклопедиялар
бөлімге өтіңіз
Сөздіктер
бөлімге өтіңіз
Кітаптар
бөлімге өтіңіз
Журналдар
бөлімге өтіңіз
Мақалалар
бөлімге өтіңіз
Сирек құжаттар мен қолжазбалар
бөлімге өтіңіз
Газеттер
бөлімге өтіңіз
Түркітілдес елдердің кітапханасы
бөлімге өтіңіз
Мұрағаттық материалдар
бөлімге өтіңіз
Ескертулер
бөлімге өтіңіз
Аудио файлдар
бөлімге өтіңіз
Бейне файлдары
бөлімге өтіңіз
Баяндамалар
бөлімге өтіңіз
Тезистер
бөлімге өтіңіз
Кітапханалар
бөлімге өтіңіз
Авторлар
бөлімге өтіңіз
Мекемелер
бөлімге өтіңіз
ҚОСЫМША САНАТТАР

Энциклопедиялар
бөлімге өтіңіз
Сөздіктер
бөлімге өтіңіз
Кітаптар
бөлімге өтіңіз
Журналдар
бөлімге өтіңіз
Мақалалар
бөлімге өтіңіз
Сирек құжаттар мен қолжазбалар
бөлімге өтіңіз
Газеттер
бөлімге өтіңіз
Түркітілдес елдердің кітапханасы
бөлімге өтіңіз
Мұрағаттық материалдар
бөлімге өтіңіз
Ескертулер
бөлімге өтіңіз
Аудио файлдар
бөлімге өтіңіз
Бейне файлдары
бөлімге өтіңіз
Баяндамалар
бөлімге өтіңіз
Тезистер
бөлімге өтіңіз
Кітапханалар
бөлімге өтіңіз
Авторлар
бөлімге өтіңіз
Мекемелер
бөлімге өтіңіз
ҚОСЫМША САНАТТАР

Ұқсас жұмыстар
Кітапхана сабақтарында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану
Кітапхана меңгерушісі
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Power Point бағдарламасында жасалған презентациялар
Тест бағдарламасы арқылы білімді тексеру
Ақпараттық мәдениет дегеніміз не
Бірінші мақсат - мектепте медиатека құру
Кітапхана бағдарламасы
Кітап - рухани қазына
Кітапханада. 8 сынып
Пәндер