Санды теңсіздіктердің қасиеттері

№1 ҚМЖ

Бекітілді

Оқу ісінің меңгерушісі: Құлымов Қ. Ж.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
Мектеп: АОМФММИ: Мектеп: АОМФММИ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні:
Мектеп: АОМФММИ: Мұғалімнің аты-жөні:ТаңатароваҰБ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сынып: 9А
Мектеп: АОМФММИ: Қатысқандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ тақырыбы
Мектеп: АОМФММИ: Санды теңсіздіктердің ақиқаттығын анықтаудың негізгі әдістері
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: АОМФММИ:

тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану;

Санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолданып, шығару;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ мақсаттары
Мектеп: АОМФММИ:

Оқушылардың барлығы: санды теңсіздіктер және тура санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

Оқушылардың басым көпшілігі: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін талдап шығарады.

Оқушылардың кейбірі: Тура санды теңсіздіктерге амалдар қолданады;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: АОМФММИ:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Басы

4 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Ұйымдастыру кезеңі

1) Оқушылардың сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын тексеру.

2) Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Ал енді оқушылар сабағымызды жақсы-көңіл күймен бастайықшы Психологиялық тренинг: « Гүлмен тілек » әдісі арқылы оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша 3 топқа біріктіріледі.

« Гүлмен тілек » әдісі арқылы оқушылар бір-біріне тілек айтады. Топқа бөлінеді.

1топ Дарынды ұрпақ

2 топ Кемел келешек

3 топ Жарқын болашақ

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Интерактивті тақта, презентация
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сабақтың ортасы

36 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Жаңа сабақ «Мағынаны ажырату»

Жоғарыда қойылған сұрақтардан мынадай жауап алынады.

Өзара тең емес ажәне b сандарын салыстыру нәтижесінде, қай санның үлкен, одан қай санныі кіші екендігі анықталады.

Егер а - b айырмасы оң сан болса, онда а саны b санынан үлкен болады. Егер а - b айырмасы теріс сан болса, онда а саны b санынан кіші болады.

Егер а - b > \mathbf{>} 0 болса, онда а > \mathbf{>} b. Егер а - b < \mathbf{<} 0 болса, онда а < \mathbf{<} b.

Екі санды өрнектің теңсіздік белгісімен (« > > » немесе « < < ») жазылуы санды теңсіздік деп аталады.

Мысалы, 9 \bullet 3+5 > 4 6 > 4 \bullet 6 - санды теңсіздік.

9 \bullet 3+5 - сол жақ бөлігі, 4 6 4 \bullet 6 - оң жақ бөлігі.

а < < b және а > > b түріндегі теңсіздіктерді қатаң теңсіздіктер деп атайды. а \geq b және а \leq b түріндегі теңсіздіктерді қатаң емес деп атайды. а < < х < < b , а < < х \leq b, а \leq х < < b және т. б. түріндегі теңсіздіктерді қос теңсіздіктер деп атайды.

< < және > > ; \leq және \geq таңбаларын бір-біріне қарама-қарсы таңбалар деп атайды.

Санды теңсіздіктердің қасиеттері:

1 - қасиет: егер а саны b санынанүлкен, ал bсаны с санынан үлкен болса, онда а саны с санынан үлкен болады.

Егер а > \mathbf{>} b, b > \mathbf{>} с болса, онда а > с \mathbf{а}\mathbf{>}с .

Мысалы, 1) 7 > > 5, 5 > > 3, онда 7 > > 3. 2) 2 < < 5, 5 < < 9, онда 2 < < 9.

2 - қасиет: Егер тура теңсізідктің екі жақ бөлігіне де бірдей сан қосылса, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

Егер а > \mathbf{>} b болса, онда а + с > \mathbf{+ с} > b + с, с - кез келген сан.

Мысалы, 1) 9 > > 6, 9+2 > > 6+2; 2) 9 > > 6, 9+(-2 ) > ) > 6+(-2) .

3) 7, 2 + 3 > > 8, 1; 7, 2 + 3 - 3 > > 8, 1 - 3; 7, 2 > > 8, 1 - 3 түрінде жазуға болады.

Теңсіздіктің бір жақ бөлігіндегі қосылғышты екінші жақ бөлігіне көшіргенде, оның таңбасын қарама-қарсытаңбаға өзгерту керек.

3 - қасиет: а) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей оң санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

4 - қасиет: Егер теңсіздік белгілері бірдей тура теңсіздіктер мүшелеп қосылса, онда теңсіздік белгісі қосылғыш теңсіздіктердің белгілеріндей тура теңсіздік шығады.

Егер а > \mathbf{>} b және с > d \mathbf{>}d\ болса, онда а + с > \mathbf{+ с} > b +d .

Мысалы: 1) 5, 3 > > 2, 7 2) 2, 7 < < х < < 6, 5

+ 1, 5 > > 0, 8 + 4, 5 < < у < < 7

6, 8 > > 3, 5. 7, 2 < < х+у < < 13, 5.

5 - қасиет: Теңсіздік белгілері бірдей және

оң жақ бөлігі мен сол бөлігі оң сандар болатын тура теңсіздіктерді мүшелеп көбейтуге болады. Нәтижесінде теңсіздік белгісі көбейткіш теңсіздіктердің белгісіндей тура теңсіздік шығады.

Егер а > \mathbf{>} b, с > d \mathbf{>}d\ және а, b, с, 𝐝 \mathbf{d} - оң сандар болса, онда а с > \mathbf{с} > bd .

Мысалы: 1) 0, 3 > > 0, 2 2) 9 < < х < < 12

× \times 4 > > 1, 5 × \times 4 < < у < < 7

1, 2 > > 0, 3. 36 < < ху < < 84.

6 - қасиет: Егер а < \mathbf{<} b болса, онда 𝟏 а > 𝟏 𝐛 \frac{\mathbf{1}}{\mathbf{а}}\mathbf{>}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{b}} . Мұндағы a > \mathbf{>} 0, b > \mathbf{>} 0.

Оқушылар алған білімдерін жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады

1 - қасиет: егер а саны b санынан үлкен, ал b саны с санынан үлкен болса, онда а саны с санынан үлкен болады.

Егер а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_e46468a3ea6ef539.gif b, b https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_e46468a3ea6ef539.gif с болса, онда https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_e097f091bfd13d46.gif .

2 - қасиет: Егер тура теңсізідктің екі жақ бөлігіне де бірдей сан қосылса, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

Егер а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_e46468a3ea6ef539.gif b болса, онда а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_a31cbf3c656de0a5.gif b + с, с - кез келген сан.

3 - қасиет: а) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей оң санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

Егер а b және с болса, онда а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_93f14cd7ad0d8f3b.gif b +с ,

б) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей теріс санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі қарама-қарсы таңбаға өзгертіліп, тура теңсіздік шығады.

Егер а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_e46468a3ea6ef539.gif b және с https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_dea277be6f7d47b0.gif болса, онда а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_876d12ec9fb59100.gif b +с ,

4 - қасиет: Егер теңсіздік белгілері бірдей тура теңсіздіктер мүшелеп қосылса, онда теңсіздік белгісі қосылғыш теңсіздіктердің белгілеріндей тура теңсіздік шығады.

Егер а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_e46468a3ea6ef539.gif b және с https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_b7e1f25f8a16429b.gif болса, онда а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_a31cbf3c656de0a5.gif b +d .

5

Бағалау: Топтар есептерін тақтаға жазып қорғайды, интербелсенді тақтадағы жауаптары бойынша өздерін бағалау жүргізеді.

Дескриптор:

  • топ ретінде жұмыс жасай алады
  • аудандар формуласын дұрыс қолдана алады
  • фигураның әр бөліктерінің аудандарын дұрыс табады

Бағалау:

критерий бойынша топ оқушыларының бірін-бірі бағалау

Дескриптор:

-сөйлемді толықтырады;

1-балл

-Анықтамаларды толық жазып шығады; 1-балл

Дескриптор:

  • фигураның аудан табу формуласын біледі
  • Ауданның шамасын дұрыс есептеп табЫнталандыру сөздерін

қолдану «жақсы»,

«жарайсың»,

«өте жақсы»

Топ басшысының жұлдызща арқылы бағалануы

Түрлі-түсті конверттер

Таратпа қағаздар

ДК экраны

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Соңы

5 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Сабақты бекіту.

«Математикалық диктант» - 4 топтан бір-бірден оқушы шығып тақтада тұрып орындайды. Қалған оқушылар орындарында орындайды. 1-ші топ 3-ші топпен, ал 2-ші топ 4 топпен дәптерлерін алмастырып тексереді.

Үйге тапсырма: №877 - есеп.

Бағалау

Кері байланыс «Шеринг» әдісі Харизма бойынша

Сабақты елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың сөзімен қорытындылап кетейін

«Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып-көркеюі жолында жан теріңді салып жүріп білім алып, еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екендігін ұмытпа»

Үй тапсырмасын жазып алады

Топ басшысының бағалауы

Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады

Барлығы топта отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.

Бағалау . Өзін-өзі бағалайды

2 сабақ

Бекітілді

Оқу ісінің меңгерушісі: Құлымов Қ. Ж.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
Мектеп: АОМФММИ: Мектеп: АОМФММИ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні:
Мектеп: АОМФММИ: Мұғалімнің аты-жөні: Таңатарова ҰБ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сынып: 9А
Мектеп: АОМФММИ: Қатысқандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ тақырыбы
Мектеп: АОМФММИ: Санды теңсіздіктердің ақиқаттығын анықтаудың негізгі әдістері
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: АОМФММИ:

тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану;

Санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолданып, шығару;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ мақсаттары
Мектеп: АОМФММИ:

Оқушылардың барлығы: санды теңсіздіктер және тура санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

Оқушылардың басым көпшілігі: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін талдап шығарады.

Оқушылардың кейбірі: Тура санды теңсіздіктерге амалдар қолданады;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: АОМФММИ:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Басы

4 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу.

Үй тапсырмасын тексеру. Бір оқушыны тұрғызып оқытып, қате болса, тақтаға шығарып талдау жасау. Оқушылар қатесін түзетіп отырады.

Өтілген тақырыпты қайталау және жүйелеу .

« Гүлмен тілек » әдісі арқылы оқушылар бір-біріне тілек айтады. Топқа бөлінеді.

1топ Дарынды ұрпақ

2 топ Кемел келешек

3 топ Жарқын болашак

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Интерактивті тақта, презентация
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сабақтың ортасы

36 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Жаңа сабақты түсіндіру. Кез келген екі нақты санды салыстыруға болады. Басқаша айтқанда, әрбір а және b сандары үшін а< b, а= b, немесе а>b қатынастарының біреуі ғана орындалады. Егер а оң сан болса, а>0 деп ал а теріс сан болса, а< 0 деп жазады.

Анықтама. Егер а- b>0 болса, онда а саны b санынан үлкен (кіші) деп атайды. Оларды сәйкесінше былай жазады: а>b ( а< b ) .

Мысалы, hello_html_339e4a35.gif және hello_html_2f272d4d.gif сандарын салыстырайық:

hello_html_339e4a35.gif - hello_html_2f272d4d.gif = hello_html_12a4212e.gif - hello_html_m32062d9d.gif болғандықтан, анықтама бойынша hello_html_339e4a35.gif < hello_html_2f272d4d.gif болады.

Көп жағдайда а< b (не а>b) белгілеулерімен бірге а≥ b (не а≤b)

белгілеулерін де қолданады. а≥ b жазуын « а саны b санынан үлкен не тең » деп оқимыз.

Жалпы құрамында <, >, ≥, ≤ таңбалары бар санды салыстыруларды сан теңсіздіктері деп атайды.

Мұнда: >, < - қатаң, ≤, ≥ қатаң емес теңсіздік деп атайды.

  • а>bжәнес> d -бірдей мағыналы теңсіздіктер
  • а>bжәнес< d-қарама-қарсы маңыналы теңсіздіктер
  • а< с< b, а≤с< b, а≤с≤b-қос маңыналы теңсіздіктер

Теңсіздіктердің негізгі қасиеттері

1. а< b, b<c → а< с

үлнстырымдылық қасиет

2. а< b, кез келген с үшін а+ с< b+c

теңсіздікке санды қосу

С1 а+ с< b → а< b-c

өрнектерді теңсіздіктің бір бөлігінен екінші бөлігіне көшіру

3. а< b, с< d → а+ с< b+ d

теңсіздіктерді қосу

С2 а< b, с< d → а- d < b- с

теңсіздіктерді азайту

4. с>0→ac а< b →c< 0→ac>bc

а >b→ с>0→ac<bc

c< 0→ac<bc теңсіздіктерді санға көбейту

5. а< b → с>0→a/c /c

c< 0→a/c>b/c

а >b→с>0→a/c<b/c

c< 0→a/c<b/c теңсіздіктерді санға бөлу

6 а>b>0 және с> d>0→ ac<bd

теңсіздіктерді көбейту

7. а≥b>0 және с> d>0→ a/d<b/с

теңсіздіктерді бөлу

С3 с> d>0→1/с<1/d кері шамалар теңсіздігі

С4

а>b>0, кез келген n€N→a n >b n

теңсіздікті дәрежеге шығару

Құрамындағы әріптердің барлық мүмкін мәндерінде орындалатын теңсіздіктерді ақиқат теңсіздіктер деп атайды. Ал берілген теңсіздіктің ақиқаттығын көрсетуді теңсіздіктерді дәлелдеу деп аталады.

1-мысал: (а-3) (а-5) < (а-4) 2 дәлелдеу керек.

Дәлелдеуі: (а-3) (а-5) - (а-4) 2 < 0

а 2 -5а-3а -а 2 +8а-16+15 < 0

-1 < 0

Оқушылар алған білімдерін жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады

1 - қасиет: егер а саны b санынан үлкен, ал b саны с санынан үлкен болса, онда а саны с санынан үлкен болады.

2 - қасиет: Егер тура теңсізідктің екі жақ бөлігіне де бірдей сан қосылса, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

3 - қасиет: а) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей оң санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

б) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей теріс санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі қарама-қарсы таңбаға өзгертіліп, тура теңсіздік шығады.

,

Бағалау: Топтар есептерін тақтаға жазып қорғайды, интербелсенді тақтадағы жауаптары бойынша өздерін бағалау жүргізеді.

Дескриптор:

  • топ ретінде жұмыс жасай алады
  • аудандар формуласын дұрыс қолдана алады
  • фигураның әр бөліктерінің аудандарын дұрыс табады

Бағалау:

критерий бойынша топ оқушыларының бірін-бірі бағалау

Дескриптор:

-сөйлемді толықтырады;

1-балл

-Анықтамаларды толық жазып шығады; 1-балл

Дескриптор:

  • фигураның аудан табу формуласын біледі
  • Ауданның шамасын дұрыс есептеп табады

Ынталандыру сөздерін

қолдану «жақсы»,

«жарайсың»,

«өте жақсы»

Топ басшысының жұлдызща арқылы бағалануы

Түрлі-түсті конверттер

Таратпа қағаздар

ДК экраны

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Соңы

5 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Сабақты бекіту.

«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.
Бағалау . Өзін-өзі бағалайды
парақтар

№3 ҚМЖ

Бекітілді

Оқу ісінің меңгерушісі: Құлымов Қ. Ж.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
Мектеп: АОМФММИ: Мектеп: АОМФММИ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні:
Мектеп: АОМФММИ: Мұғалімнің аты-жөні: Таңатарова ҰБ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сынып: 9А
Мектеп: АОМФММИ: Қатысқандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ тақырыбы
Мектеп: АОМФММИ: Санды теңсіздіктердің ақиқаттығын анықтаудың негізгі әдістері
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: АОМФММИ:

тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану;

тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолданып, шығару;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ мақсаттары
Мектеп: АОМФММИ:

Оқушылардың барлығы: санды теңсіздіктер және тура санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

Оқушылардың басым көпшілігі: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін талдап шығарады.

Оқушылардың кейбірі: Тура санды теңсіздіктерге амалдар қолданады;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: АОМФММИ:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Басы

4 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Ұйымдастыру:

оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін ескертемін. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өтемін.

Оқушыларды топка бөлу

синусы, косинусы, тангенсі және котангенс

Үй тапсырмасымен жұмыс

«Аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді, өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып, жақсы көңіл күй сыйлайды.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сабақтың ортасы

36 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Есептер шығару ;

C:\Users\Асер\Downloads\photo5267116277569272322.jpg

C:\Users\Асер\Downloads\photo5267116277569272323.jpg

Саралау:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың « Қарқын » тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

Оқушылар алған білімдерін жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады

1 - қасиет: егер а саны b санынан үлкен, ал b саны с санынан үлкен болса, онда а саны с санынан үлкен болады

2 - қасиет: Егер тура теңсізідктің екі жақ бөлігіне де бірдей сан қосылса, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

Егер а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_e46468a3ea6ef539.gif b болса, онда а https://fsd.multiurok.ru/html/2022/02/15/s_620bb3f39179f/phptlJvOT_Sandy-teszdkter-zhne-olardy-asietter_html_a31cbf3c656de0a5.gif b + с, с - кез келген сан.

3 - қасиет: а) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей оң санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

с ,

Бағалау: Топтар есептерін тақтаға жазып қорғайды, интербелсенді тақтадағы жауаптары бойынша өздерін бағалау жүргізеді.

Дескриптор:

  • топ ретінде жұмыс жасай алады
  • аудандар формуласын дұрыс қолдана алады
  • фигураның әр бөліктерінің аудандарын дұрыс табады

Бағалау:

критерий бойынша топ оқушыларының бірін-бірі бағалау

Дескриптор:

-сөйлемді толықтырады;

1-балл

-Анықтамаларды толық жазып шығады; 1-балл

Ынталандыру сөздерін

қолдану «жақсы»,

«жарайсың»,

«өте жақсы»

Топ басшысының жұлдызща арқылы бағалануы

Түрлі-түсті конверттер

Таратпа қағаздар

ДК экраны

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Соңы

5 минут

Мектеп: АОМФММИ:

Сабақты бекіту.

Үй тапсырмасын беру. Теоремалар мен қасиеттерін жаттап келу.

Қорытындылау .

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.
Бағалау . Өзін-өзі бағалайды

№4 ҚМЖ

Бекітілді

Оқу ісінің меңгерушісі: Құлымов Қ. Ж.


Ұқсас жұмыстар
Екі санды өрнектің теңсіздік белгісімен жазылуы
Санды теңсіздіктердің қасиеттері. 6 сынып
Санды теңсіздіктің қасиеттері
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Сабақ жоспары. Сабақ барысы
Санды теңсіздіктің қасиеттері. 6 сынып
Сан аралықтары жайлы
Санды теңсіздіктер тарауын қайталау . 6 сынып
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту. қысқа мерзімді жоспар
Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz