Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ

Сабақ жоспары №52
Ұзaк мерзімді жоспар
бөлім:
Күні: ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ
Kypс 1 Жакипжанов Е
Топтар 17 мка
Сабақ тақырыбы: ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ ҚОЛМЕН ИТЕРМЕЙ ШЫРША ӘДІСІ
Осы сабакта қол жеткізілетін оқу максаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыкка тигізетін әсерін жеке басты үлгісімен көрсету;
8.1.4.1 кимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу

Сабақ мақсаттары

-Қауіпсіздік ережесін біледі
-Шаңғы дайындығы кезінде салауатты өмір салтының денсаулыкка тигізетін
әсерін жеке бастың үлгісімен көрсетеді:
-Шаңғы дайындығы кезінде қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі
өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра біледі
Бағалау критериі

-Шаңғы дайындығы кезінде салауатты өмір салтының денсаулыкка тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсете алады:
-Шаңгы дайындыгы кезінде қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра біледі:
Тілдік мақсаттар

Оқушылар:
денсаулықты нығайтуда физикалык касиеттерді дамытуға бағытталған
бірқатар дене жаттығуларын талқылай және көрсете алады.
Пәнге тән лексика мен терминология:
:: денсаулык, жаттығу, калпына келу техникасы
:: жүрек соғу жылдамдығы
:: багыт, кеңістік
:: <<шырша>> <<баспалдақ>> тәріздес шаңғымен биікке көтерілу
:: бір уакытта екі каламмен, бір уакытта бір кадаммен және конький тәрізді сырғанау,
<<жартылай дога>>, <<дога>> тәсілдерімен тежелу
:: эстафеталар және ойындар
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Талқылау үшін сұрақтар
сіздің пульсіңіз арақашықтықты өткергеннен кейін қандай өзгерісте болды.?
Құндылықтарды
дарыту

(Өмір бойы үздіксіз білім алу) Оқуға деген сүйіспеншілікті білуге құмарлык. шығамашылык пен оқылатын материалға сыни карау, карым-катынас пен мінезді, денені және акыл-ойды үздіксіз дамыту аркылы бойға сіңіру.Оқушылардың өз бетімен оқуға болысатын дагдылары мен кабілеттерін дамытуды қамтиды.
(Ынтымақтастык) Жылы карым-қатынасты орнату, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру мен құрылымдық ұстанымды дамыту, карым- қатынас орнату кезіндегі сыни ойлау қабілеті.
(Академиялык шындык) Басқа адамдардың ойлары мен идеяларын кұрметтеу, академиялық шындыктын ұстанымдарын сақтау, плагиатка және
акпараттың көзін көрсетпеуге төзбеушілік.
Пәнаралык
байланыстар
Биология пәнімен байланыс.

АКТ қолдану
дағдылары

Физикалық белсенділік видео сілтеме http://sosmektebiki/ka/proieckie uprazhneniya
Шаңғы даярлығы сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=Our BGN/wм

Бастапқы білім

Шlаңғы, кросс және коньки даярлығы сабактарында әр түрлі жабдыкты пайдалану және қозғалыс әрекеттерін орындау кезінде киындыктарды және қауіп-қатерлерді ұғынады. Жаттығу мен қалпына келтіру әдістерінің негізгі компоненттерін түсінеді

Сабактын
жоспарланға
н кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы
30 мин

7-8

І. Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі
Мұғалім айтады: <<Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз>>.
Мұғалім Сіздер үшін денсаулық ұғымы нені білдіреді деп сұрақ қояды.
Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады.
Күтілетін нәтижелер
- қауіпсіздік ережесін біледі.
- Жаттығу мен калпына келтіру әдістерінің негізгі
компоненттерін түсінеді.
-Өздерінің тактикалық және коммуникативтік дағдыларын
жетілдіру үшін жаттығулардағы реттілік пен комбинацияны
түсіндіреді және көрсетеді.
II. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске
салады.
(П) <<Миға шабуыл>> (әдіс) өткізеді
Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-
өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің
еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамау керек, қағазға
түсіріліп, талқылау жұмысы болады.
Оқушылар тамыр ырғағын санайды.
Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім
оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне
ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын
ширатып шынықтыру үшін кошбасшыны таңдайды.
Денені ширатып шынықтырғаннан кейін мұғалім
оқушыларға <<смайликтер>> стратегиясы бойынша
жаттығудан кейінгі көңіл-күйді анықтауды ұсынады.

Кен, таза кеңістік әрбір әрекет үшін
Мұғалімге ыскырык

Сабақтың ортасы

50 мин

20-30

(К, Қ, Тәж) Сыныпты жұттарға бөлеміз. Мұғалім оқушыларға
шаңғымен бір қалыпты екі кадаммен сырғанау суреті бар
парақтар таратылады. Оқушылар таратылган парақтармен
танысып, жаттығуларды қайталайды.

Бірқалыпты екі кадаммен сырғанау циклінің жүрісі:
1.екі кламмен сырғанау кадамы
2 таякен бірқалыпты игерілу;
3.кос шангымен жеңіл сырғанау
Осы таныскан тапсырмадан кейін оқушылар 1000 метр аракашыктакты екі каламмен сырғанап етеді.
Дескриптор
-екі каламмен сырғанау кадамын орындай алады.
таяқпен бірқалыпты итеріле алады:
кое тангымен женіл сырғанау әдісін орындайды.
(Т. Ж. Э) Топ бірнеше топқа бөлінеді. Командалар сере
сырығынан бастап бір лекке тізбектеле тұрады. Мұғалімнің белгісімен оқушылар өздеріне тапсырылған аракашыктыкты етіп шығулары тиіс;
1. <<Шырша>> тәріздес көтерілу
2. <<Баспалдақ>> болып көтерілу
Сурет 1 және 2

Дескриптор :
-кауіпсіздік ережесін біледі.
- жаттығу кезінде ағзадағы өзгерістерді біледі.
- тамыр соғысын дұрыс есептей алады..
-топта жұмыс барысында құрмет көрсетеді.
Саралау жүзеге асырылады:
а) физиологиялық сипаттамаларға:
ұлдар жоғары жүктеме жасайды;
- қыздар аз жұмыс істейді:
б) физикалық қабілеттерге:
- оқушылар өздерінің моторикасын кеңейту үшін күрделі жаттығулар жасай алады:
Негұрлым қабілетті оқушылар кем мүмкіндіктері
шектеулі оқушыларға қолдау көрсетеді.
Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларга дескриптор аркылы өзара бағалау жүргізуді ұсынады.
Мұғалім сұрақ қояды:
- Cұраңыз: сіздің пульсіңіз арақашықтықты өткергеннен кейін кандай өзгерісте болды.?
Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы
орындаумен айналысып отырғанын тексереді.
Қажетті жағдайда мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге талпынады.

Қауіпсіздік ережелерiне сілтеме: http://mp.nashaucheba.ru/doc
s/index.100773.html
Әрбір әрекет үшін кең.
бос кеңістік, ыскырык.
секундомер, бор.

Физикалык белсенділік
Видео сілтеме http://sosmektebi kakz/proje
ct/fizicheskie-uprazhneniya

Сабактын
соны
10 мин

VI. Рефлексия: Мұғалім оқушыларға <<Бес бармақ>> әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатынын
1 Мен.............. Түсіндім
2 Мен. Түсініп келемін
3 -Мен........... Түсінбедім
стратегиясын ұсынып, рефлексия жүргізед
Зейінді және Тыныс алуды қалпына келтіру
жаттығулары.

Кең, таза кеңістік әрбір
әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық. Шаңғы

Оқушылар мұғалімнің көрсеткенін және айтканын істейді дамытушы жаттығулар), қателескен оқушы
орнына отырады. Ергежейлілер -- алыптар (Ергежейлілер - отырды, алыптар - тұрды).
Мұғалім үй жұмысын береді:
пән терминологиясын жаттау;
- таңғы жаттығу, кеудені жерден көтеру, пресс, тартылу.
Оқушылар тамырдың ырғағын санайды.

<<Бас бармақ>> тәсілі

Саралау - оқушыларға
қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап
отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды
меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?

Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы

:: Композициялық
тапсырмалар кезінде
нәтижесі, тапсырмасы
мен жабдығы бойынша
айырмашылық.
Өз қимылдар сөз қорын
тереңдету үшін
реттіліктерін құрғанда
қабілетті оқушыларға
қиындау сұрақтар
қойыңыз.

:: Байқау, тыңдау, сұрақ қою.
:: Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда
тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп,
тапсырмаға қатыса ма?
:: Оқушылар иірілу мен бұрылу
арасындағы айырмашылықты біле ме?


:: Ғылыммен байланыс -
денсаулық пен дене,
қауіпсіздік,
салмақ ағын
динамикасы

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс
қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ
қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды,
неліктен?

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Шаңғы
Шаңғы дайындығының күнделікті сабақ жоспары. 8 сынып
Шаңғы даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері
Қысқы спорт түрлері. шаңғы спорты
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Жаттығуларды орындаумен үйлесімділіктегі жүріс
Ауыр доппен жаттығулар
2000м жүру әдіс-тәсілдері
Тақырып - Қыс қызығы
Бағдарлама бөлімдері
Пәндер