Мұғалім оқушылардың сұрақтарға толық

«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу жоспары

(орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында)

2-сынып

Мазмұны

1-бөлім. Өзім туралы . . .

2-бөлім. Менің отбасым және достарым . . .

3-бөлім. Менің мектебім . . .

4-бөлім. Менің туған өлкем . . .

5-бөлім. Дені саудың - жаны сау . . .

6-бөлім. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті . . .

7-бөлім. Қоршаған орта . . .

8-бөлім. Саяхат . . .

Қысқа мерзімді жоспар . . .

Ұзақ мерзімді жоспар

«Қазақ тілі» пәні. 2-сынып

1-тоқсан
2-тоқсан
3-тоқсан
4-тоқсан
1-тоқсан: Тыңдалым және айтылым:
1-тоқсан:

2. 1. 1. 1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу

2. 1. 4. 1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

  • 2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б. ) назарын аударту.
2-тоқсан:

2. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу

2. 1. 5. 1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі . . . , пайдалы/пайдасыз болды, себебі . . . т. б. ) білдіру

  • 2. 1. 7. 1 сөз ішінде дауысты дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (бүгін-бүгүн, түтін - түтүн, көсеу - көсөу, т. б. )
3-тоқсан:

2. 1. 1. 1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2. 1. 2. 1 мұғалімнің көмегімен тақырыбы және бірінші азат жол бойынша оқиғаның жалғасын болжау мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу

2. 1. 4. 1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2. 1. 5. 1 аудио-бейнежазба мазмұны туралы өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі . . . , пайдалы немесе пайдасыз болды . . . т. б. ) білдіру

  • 2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б. ) назарын аударту.
4-тоқсан:

2. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу

2. 1. 4. 1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

  • 2. 1. 5. 1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі . . . , пайдалы/пайдасыз болды, себебі . . . т. б. ) білдіру.
1-тоқсан: Оқылым:
1-тоқсан:

2. 2. 1. 1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау

2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

  • 2. 2. 5. 1 анықтамалық/сөздік/энциклопедиялардан берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты табу
2-тоқсан:

2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2. 2. 5. 1 дереккөздерді (сөздік, анықтамалық, энциклопедия, кітапхана, ғаламтор) және ақпаратты табу жолын анықтайды, берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты іріктеп алу

  • 2. 2. 6. 1 мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын табу
3-тоқсан:

2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2. 2. 2. 1 синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

2. 2. 5. 1 дереккөздерді (сөздік, анықтамалық, энциклопедия, кітапхана, ғаламтор) және ақпаратты табу жолын анықтайды, берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты іріктеп алу

  • 2. 2. 6. 1 мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын табу
4-тоқсан:

2. 2. 1. 1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау

2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2. 2. 5. 1 анықтамалық/сөздік/энциклопедиялардан берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты табу

1-тоқсан
2-тоқсан
3-тоқсан
4-тоқсан
1-тоқсан: Жазылым:
1-тоқсан:

2. 3. 1. 1 мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу

2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу

2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру

2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

  • 2. 3. 7. 1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) .
2-тоқсан:

2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып шағын мәтін жазу

2. 3. 4. 1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру

2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

  • 2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру
3-тоқсан:

2. 3. 2. 1 үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және ас әзірлеу рецептісін жазу

2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу

2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру

  • 2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
4-тоқсан:

2. 3. 1. 1 мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу

2. 3. 2. 1 үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және ас әзірлеу рецептісін жазу

2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу

2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру

2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

1-тоқсан: Тілдік нормалардың қолданысы
1-тоқсан:

2. 4. 1. 1 я, ю әріптерінің емлесін сақтап жазу

2. 4. 1. 2 «у», «и, й» әріптерінің емлесін сақтап жазу

2. 4. 1. 3 дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2. 4. 1. 4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2. 4. 1. 5 у, й, ң дыбыстары екі дауысты дыбыстың ортасында келген жағдайда тасымалдау

2-тоқсан:
3-тоқсан:

2. 4. 2. 1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

2. 4. 2. 2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану

2. 4. 2. 3 сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

2. 4. 2. 4 зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау

2. 4. 2. 5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/ етістікті анықтау

4-тоқсан:

2. 4. 1. 4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2. 4. 2. 1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

2. 4. 2. 5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/ етістікті анықтау

Ескертулер:

Бөлім дегеніміз - белгілі бір лексикалық тақырыпта дайындалған сабақтар жиынтығы.

Берілген тақырыптар ұзақ мерзімді жоспар мен орта мерзімді жоспарлардың әрбір пән үшін контексі анық болуын қамтамасыз етеді. Әр тоқсанға екі тақырып берілген. Тоқсан үшін белгіленген әр тақырып үшін бірдей уақыт бөлінген.

Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен) ОТ = оқушының тәжірибесі

Т = топтық жұмыс МК = мұғалімнің көрсетуі

Ж = жұптық жұмыс Қ = қалыптастырушы (формативті) бағалау Ө = өзіндік жұмыс

Орта мерзімді жоспардың «Оқыту ресурстары» бөлігінде мұғалімдерге қосымша ақпарат ретінде дереккөздер берілді.


Ұқсас жұмыстар
Потенциалдық энергия
Мәдениет пен тіл
Transport in London. Лондон қаласындағы транспорт түрлері
Информатика. ақпарат. ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Paint графикалық редакторы жайлы ақпарат. 7-сынып
Математика сабағында диалогтық оқытудың маңызы
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Четверг жұма
Сабаққа қатысқан оқушылар саны
Термодинамикадағы жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz