Мұғалім оқушылардың сұрақтарға толық

«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу жоспары
(орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында)
2-сынып
Мазмұны
1-бөлім. Өзім туралы . . .
2-бөлім. Менің отбасым және достарым . . .
3-бөлім. Менің мектебім . . .
4-бөлім. Менің туған өлкем . . .
5-бөлім. Дені саудың - жаны сау . . .
6-бөлім. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті . . .
7-бөлім. Қоршаған орта . . .
8-бөлім. Саяхат . . .
Қысқа мерзімді жоспар . . .
Ұзақ мерзімді жоспар
«Қазақ тілі» пәні. 2-сынып
2. 1. 1. 1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу
2. 1. 4. 1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
- 2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б. ) назарын аударту.
2. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау
2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу
2. 1. 5. 1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі . . . , пайдалы/пайдасыз болды, себебі . . . т. б. ) білдіру
- 2. 1. 7. 1 сөз ішінде дауысты дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (бүгін-бүгүн, түтін - түтүн, көсеу - көсөу, т. б. )
2. 1. 1. 1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2. 1. 2. 1 мұғалімнің көмегімен тақырыбы және бірінші азат жол бойынша оқиғаның жалғасын болжау мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау
2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу
2. 1. 4. 1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
2. 1. 5. 1 аудио-бейнежазба мазмұны туралы өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі . . . , пайдалы немесе пайдасыз болды . . . т. б. ) білдіру
- 2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б. ) назарын аударту.
2. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау
2. 1. 3. 1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу
2. 1. 4. 1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
- 2. 1. 5. 1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі . . . , пайдалы/пайдасыз болды, себебі . . . т. б. ) білдіру.
2. 2. 1. 1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау
2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
- 2. 2. 5. 1 анықтамалық/сөздік/энциклопедиялардан берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты табу
2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
2. 2. 5. 1 дереккөздерді (сөздік, анықтамалық, энциклопедия, кітапхана, ғаламтор) және ақпаратты табу жолын анықтайды, берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты іріктеп алу
- 2. 2. 6. 1 мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын табу
2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
2. 2. 2. 1 синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2. 2. 5. 1 дереккөздерді (сөздік, анықтамалық, энциклопедия, кітапхана, ғаламтор) және ақпаратты табу жолын анықтайды, берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты іріктеп алу
- 2. 2. 6. 1 мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын табу
2. 2. 1. 1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау
2. 2. 3. 1 мәтін мазмұны бойынша фактілерді анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
2. 2. 5. 1 анықтамалық/сөздік/энциклопедиялардан берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты табу
2. 3. 1. 1 мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу
2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу
2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру
2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
- 2. 3. 7. 1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) .
2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып шағын мәтін жазу
2. 3. 4. 1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру
2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
- 2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру
2. 3. 2. 1 үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және ас әзірлеу рецептісін жазу
2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу
2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру
- 2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
2. 3. 1. 1 мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу
2. 3. 2. 1 үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және ас әзірлеу рецептісін жазу
2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу
2. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру
2. 3. 6. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
2. 4. 1. 1 я, ю әріптерінің емлесін сақтап жазу
2. 4. 1. 2 «у», «и, й» әріптерінің емлесін сақтап жазу
2. 4. 1. 3 дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу
2. 4. 1. 4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу
2. 4. 1. 5 у, й, ң дыбыстары екі дауысты дыбыстың ортасында келген жағдайда тасымалдау
2. 4. 2. 1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату
2. 4. 2. 2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану
2. 4. 2. 3 сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату
2. 4. 2. 4 зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау
2. 4. 2. 5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/ етістікті анықтау
2. 4. 1. 4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу
2. 4. 2. 1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату
2. 4. 2. 5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/ етістікті анықтау
Ескертулер:
Бөлім дегеніміз - белгілі бір лексикалық тақырыпта дайындалған сабақтар жиынтығы.
Берілген тақырыптар ұзақ мерзімді жоспар мен орта мерзімді жоспарлардың әрбір пән үшін контексі анық болуын қамтамасыз етеді. Әр тоқсанға екі тақырып берілген. Тоқсан үшін белгіленген әр тақырып үшін бірдей уақыт бөлінген.
Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен) ОТ = оқушының тәжірибесі
Т = топтық жұмыс МК = мұғалімнің көрсетуі
Ж = жұптық жұмыс Қ = қалыптастырушы (формативті) бағалау Ө = өзіндік жұмыс
Орта мерзімді жоспардың «Оқыту ресурстары» бөлігінде мұғалімдерге қосымша ақпарат ретінде дереккөздер берілді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz