Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қысқа қашықтыққа жүгіру
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 4 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
<<Дене шынықтыру>> пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 102 сағатты құрайды
№
р/с
Ауыспалы
тақырыптар
Сабақ №
Сабақтардың тақырыптары
Оқудың мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
Ескер-тулер
А
Ә
Б
В
1-тоқсан
26 сағат
1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру 12 сағат
1
1
Қауіпсіздік ережесі.
Қысқа қашықтыққа жүгіру. (30 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
2
2
Қысқа қашықтыққа жүгіру. (4х10 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
3
3
Қысқа қашықтыққа жүгіру (30 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
4
4
Қысқа қашықтыққа жүгіру (4х10 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
5
5
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру, көрсету, еске түсіру)
4.3.2.2. Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
6
6
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру техникасын үйрету)
4.3.3.3. Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
1
7
7
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру,секіру екпінін дамыту)
4.3.2.2. Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
8
8
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан ұзындыққа секіру)
4.3.3.3. Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
1
9
9
Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер (кіші допты нысанаға лақтыру)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
10
10
Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер (кіші допты қашықтыққа лақтыру)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
11
11
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета таяқшаларын беру, алу техникасы)
4.1.1.1 түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету
1
12
12
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета жүгіру кезіндегі элементтер)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
2-бөлім Жеңілдетілген спорттық ойындар.12 сағат
13
13
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау.
1
14
14
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау.
1
15
15
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау.
1
16
16
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Қорғаныста ойнау)
4.2.2.2 - көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
17
17
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Шабуылда ойнау)
4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
18
18
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Екі жақты ойын )
4.2.2.2 - көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
19
19
Техникасы жеңіл тапсырмалар. (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер)
4.2.1.1. Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру
1
20
20
Техникасы жеңіл тапсырмалар (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер)
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу.
1
21
21
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
22
22
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Техникалық жеңіл әрекеттер)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
23
23
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Допты ауада тебу әдісі)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
24
24
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Допты ауада тебу әдісі)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындары 3 сағат
25
25
Ұлттық зияткерлік ойындар (шахмат ойынын игеру)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық апсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
26
26
Ұлттық зияткерлік ойындар (дойбы ойынын игеру)
4.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
*4-Тарау: +2сағат
2-тоқсан
22 сағат
3-бөлім Гимнастиканың негізгі элементтері 15 сағат
28
1
Қауіпсіздік ережесі.
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар.( Гимнастика. Домалау түрлері)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
29
2
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Бастың қозғалысы)
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
30
3
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Мойынның қозғалысы)
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
31
4
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Дененің козғалысы)
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
32
5
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. (Гимнастика. Аяқтың қозғалысы)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
33
6
Акробатиканың жеңіл элементтері (Гимнастика. Кермеде тартылу)
4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
34
7
Акробатиканың жеңіл элементтері (Гимнастика. Сырықта жаттығулар жасау)
4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
35
8
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастика. Кіші атта секіру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
36
9
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастика. Кіші атта секіру)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
37
10
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастикалық төсеніштерде көпір әдісін құру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
38
11
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастикалық төсеніштерде жаттығулар жасау )
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
39
12
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (нығыздаған доппен эстафета)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
40
13
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (нығыздаған доппен эстафета)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
41
14
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (тепе-теңдікке арналған жаттығулар жасау )
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
42
15
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (тепе-теңдікке арналған жаттығулар жасау )
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындары 3 сағат
43
16
Қазақтың қозғалмалы ойындары (асық ату, бес тас ойындары)
4.2.7.7. Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету
1
44
17
Қазақтың қозғалмалы ойындары (асық ату, бес тас ойындары)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары қарастыру
1
*4-Тарау: -5 сағат
45
18
Қазақтың қозғалмалы ойындары (асық ату, бес тас ойындары)
4.2.7.7. Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету
1
3-тоқсан
30 сағат
5-бөлім *Гимнастика /кросс/ даярлық негіздері 15 сағат
46
1
Қауіпсіздік ережесі.
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
47
2
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (аяқ күшін дамыту жаттығулары)
4.3.3.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
48
3
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (қарама-қарсы эсафета)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
49
4
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (қомандалық эстафета)
4.3.3.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
50
5
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (алдыға, артқа домалау)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
1
51
6
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (алдыға, артқа домалау)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
52
7
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (оңға,солға домалау)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
1
53
8
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (оңға,солға домалау)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
54
9
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (флешмоб)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
55
10
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (иілгіштікке арнайы жаттығулар легі)
4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
56
11
Қашықтықтан өту тапсырмалары (секіртпемен секіру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
57
12
Қашықтықтан өту тапсырмалары (30 м кедергіден секіру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
58
13
Қашықтықтан өту тапсырмалары (3х10м жылдамдыққа жүгіру )
. 4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
59
14
Қашықтықтан өту тапсырмалары (жылан әдісімен жүгіру )
4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
60
15
Қашықтықтан өту тапсырмалары (3х10м жылдамдыққа жүгіру )
4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
6-бөлім Бірлескен және шытырман тапсырмалар арқылы оқыту 15 сағат
61
16
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (Айдахар, ханшайым, ханзада ойыны)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
62
17
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (<<Допты жерде>> ойыны)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
63
18
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (Айдахар, ханшайым, ханзада ойыны)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
64
19
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (<<Ақ аяз>> ойыны)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
65
20
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<аққу қаздар>> ойыны)
4.2.8.8 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау
1
66
21
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<желаяқ>> ойыны)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
67
22
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<аққу қаздар>> ойыны)
4.2.8.8 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау
1
68
23
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<кесіп өту>> ойыны)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
69
24
Ойындардағы қиялды дамыту
(<<Шабандоз спортшылар>> ойыны)
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айырмашылығын білу.
1
70
25
Ойындардағы қиялды дамыту (<<Шабандоз спортшылар>> ойыны)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
71
26
Ойындардағы қиялды дамыту
(<<Ғарышкерлер>> ойыны)
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айырмашылығын білу.
1
72
27
Ойындардағы қиялды дамыту
(<<Шабандоз спортшылар>> ойыны)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
73
28
Баскетбол элементтері бар ойындар (<<Допты торға тастау>> ойыны)
4.2.1.1 Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру.
1
74
29
Баскетбол элементтері бар ойындар (<<Допты торға тастау>> ойыны)
4.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
75
30
Баскетбол элементтері бар ойындар (<<Допты торға тастау>> ойыны)
4.2.1.1 Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру
1
4-тоқсан
24 сағат
7-бөлім Қарым-қатынас орнату үшін ойындар 13 сағат
76
1
Қауіпсіздік ережесі.
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Ойын ережелері)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
77
2
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Доппен және допсыз қозғалыстар)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау
1
78
3
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Допты оң және сол аяқпен алып жүру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
79
4
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Допты кедергілер арасымен алып жүру)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау
1
80
5
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру Футбол. Допты ауада тебу әдісі
4.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
81
6
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру (Футбол.Ойыншыға пас беру әдістері)
4.2.4.4. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасау және қолдану
1
82
7
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру (Футбол.Ойыншыдан тартып алу әдістері)
44.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
83
8
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру (Футбол.Қақпаға тебу әдістері)
4.2.4.4. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасау және қолдану
1
84
9
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер (Футбол.Ойыншыға пас беру әдістері)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
85
10
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер (Футбол.Қорғаныста ойнау әдістері)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
86
11
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер (Футбол.Шабуылда ойнау әдістері)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
87
12
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер ((Футбол.Командалық қозғалыстар)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
88
13
Доппен түрлендірілген ойындар (Футбол.Екі жақты ойын)
4.1.6.6. Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу
1
8-бөлім Денсаулық туралы білім алу және практика арқылы машықтандыру 12 сағат
89
14
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде (<<поезд>> ойыны)
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
90
15
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде (<<поезд>> ойыны)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
1
91
16
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде (<<Үшінші артық>> ойыны)
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
92
17
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Үйректер мен аңшылар ойыны)
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
93
18
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Қармақ>> ойыны)
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
94
19
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Үйректер мен аңшылар ойыны)
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
95
20
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Қармақ>> ойыны)
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
96
21
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Таяқшамен жүгіру)
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
97
22
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Таяқты алу, беру техникасы)
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
98
23
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Таяқшамен жүгіру)
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
99
24
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Эстафета 4х60м)
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
100
25
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Эстафета 4х60м)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындары 3 сағат 2 сағат
101
26
Қазақтың қозғалмалы ойындары (тоғызқұмлақ ойыны)
4.2.7.7. Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету
*4-Тарау: +2 сағат
102
27
Қазақтың қозғалмалы ойындары (тоғызқұмлақ ойыны)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары қарастыру
Кодта бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар - бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан - оқу мақсатының реттік санын көрсетеді.
Мысалы, 4.2.1.1. кодында <<3>> - сынып, <<2.1>> - екінші бөлімнің бірінші бөлімшесі, <<1>> - оқу мақсатының реттік саны.
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
<<Дене шынықтыру>> пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 102 сағатты құрайды
№
р/с
Ауыспалы
тақырыптар
Сабақ №
Сабақтардың тақырыптары
Оқудың мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
Ескер-тулер
А
Ә
Б
В
1-тоқсан
26 сағат
1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру 12 сағат
1
1
Қауіпсіздік ережесі.
Қысқа қашықтыққа жүгіру. (30 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
2
2
Қысқа қашықтыққа жүгіру. (4х10 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
3
3
Қысқа қашықтыққа жүгіру (30 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
4
4
Қысқа қашықтыққа жүгіру (4х10 м жүгіру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
5
5
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру, көрсету, еске түсіру)
4.3.2.2. Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
6
6
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру техникасын үйрету)
4.3.3.3. Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
1
7
7
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру,секіру екпінін дамыту)
4.3.2.2. Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
8
8
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан ұзындыққа секіру)
4.3.3.3. Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
1
9
9
Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер (кіші допты нысанаға лақтыру)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
10
10
Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер (кіші допты қашықтыққа лақтыру)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
11
11
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета таяқшаларын беру, алу техникасы)
4.1.1.1 түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету
1
12
12
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета жүгіру кезіндегі элементтер)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
2-бөлім Жеңілдетілген спорттық ойындар.12 сағат
13
13
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау.
1
14
14
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау.
1
15
15
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау.
1
16
16
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Қорғаныста ойнау)
4.2.2.2 - көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
17
17
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Шабуылда ойнау)
4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
18
18
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Екі жақты ойын )
4.2.2.2 - көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
19
19
Техникасы жеңіл тапсырмалар. (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер)
4.2.1.1. Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру
1
20
20
Техникасы жеңіл тапсырмалар (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер)
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу.
1
21
21
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
22
22
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Техникалық жеңіл әрекеттер)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
23
23
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Допты ауада тебу әдісі)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
24
24
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Допты ауада тебу әдісі)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру
1
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындары 3 сағат
25
25
Ұлттық зияткерлік ойындар (шахмат ойынын игеру)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық апсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
26
26
Ұлттық зияткерлік ойындар (дойбы ойынын игеру)
4.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
*4-Тарау: +2сағат
2-тоқсан
22 сағат
3-бөлім Гимнастиканың негізгі элементтері 15 сағат
28
1
Қауіпсіздік ережесі.
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар.( Гимнастика. Домалау түрлері)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
29
2
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Бастың қозғалысы)
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
30
3
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Мойынның қозғалысы)
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
31
4
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Дененің козғалысы)
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау
1
32
5
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. (Гимнастика. Аяқтың қозғалысы)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
33
6
Акробатиканың жеңіл элементтері (Гимнастика. Кермеде тартылу)
4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
34
7
Акробатиканың жеңіл элементтері (Гимнастика. Сырықта жаттығулар жасау)
4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
35
8
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастика. Кіші атта секіру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
36
9
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастика. Кіші атта секіру)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
37
10
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастикалық төсеніштерде көпір әдісін құру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
38
11
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар (Гимнастикалық төсеніштерде жаттығулар жасау )
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
39
12
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (нығыздаған доппен эстафета)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
40
13
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (нығыздаған доппен эстафета)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
41
14
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (тепе-теңдікке арналған жаттығулар жасау )
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
42
15
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар (тепе-теңдікке арналған жаттығулар жасау )
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындары 3 сағат
43
16
Қазақтың қозғалмалы ойындары (асық ату, бес тас ойындары)
4.2.7.7. Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету
1
44
17
Қазақтың қозғалмалы ойындары (асық ату, бес тас ойындары)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары қарастыру
1
*4-Тарау: -5 сағат
45
18
Қазақтың қозғалмалы ойындары (асық ату, бес тас ойындары)
4.2.7.7. Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету
1
3-тоқсан
30 сағат
5-бөлім *Гимнастика /кросс/ даярлық негіздері 15 сағат
46
1
Қауіпсіздік ережесі.
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
47
2
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (аяқ күшін дамыту жаттығулары)
4.3.3.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
48
3
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (қарама-қарсы эсафета)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
49
4
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (қомандалық эстафета)
4.3.3.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану
50
5
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (алдыға, артқа домалау)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
1
51
6
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (алдыға, артқа домалау)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
52
7
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (оңға,солға домалау)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
1
53
8
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (оңға,солға домалау)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
54
9
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (флешмоб)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
55
10
Аэробикалық жаттығудың пайдасы (иілгіштікке арнайы жаттығулар легі)
4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
56
11
Қашықтықтан өту тапсырмалары (секіртпемен секіру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
57
12
Қашықтықтан өту тапсырмалары (30 м кедергіден секіру)
4.1.5.5 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
58
13
Қашықтықтан өту тапсырмалары (3х10м жылдамдыққа жүгіру )
. 4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
59
14
Қашықтықтан өту тапсырмалары (жылан әдісімен жүгіру )
4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
60
15
Қашықтықтан өту тапсырмалары (3х10м жылдамдыққа жүгіру )
4.1.3.3 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
6-бөлім Бірлескен және шытырман тапсырмалар арқылы оқыту 15 сағат
61
16
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (Айдахар, ханшайым, ханзада ойыны)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
62
17
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (<<Допты жерде>> ойыны)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
63
18
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (Айдахар, ханшайым, ханзада ойыны)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
64
19
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық (<<Ақ аяз>> ойыны)
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
65
20
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<аққу қаздар>> ойыны)
4.2.8.8 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау
1
66
21
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<желаяқ>> ойыны)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
67
22
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<аққу қаздар>> ойыны)
4.2.8.8 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау
1
68
23
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту (<<кесіп өту>> ойыны)
4.1.4.4. Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру
1
69
24
Ойындардағы қиялды дамыту
(<<Шабандоз спортшылар>> ойыны)
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айырмашылығын білу.
1
70
25
Ойындардағы қиялды дамыту (<<Шабандоз спортшылар>> ойыны)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
71
26
Ойындардағы қиялды дамыту
(<<Ғарышкерлер>> ойыны)
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айырмашылығын білу.
1
72
27
Ойындардағы қиялды дамыту
(<<Шабандоз спортшылар>> ойыны)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
73
28
Баскетбол элементтері бар ойындар (<<Допты торға тастау>> ойыны)
4.2.1.1 Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру.
1
74
29
Баскетбол элементтері бар ойындар (<<Допты торға тастау>> ойыны)
4.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
75
30
Баскетбол элементтері бар ойындар (<<Допты торға тастау>> ойыны)
4.2.1.1 Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру
1
4-тоқсан
24 сағат
7-бөлім Қарым-қатынас орнату үшін ойындар 13 сағат
76
1
Қауіпсіздік ережесі.
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Ойын ережелері)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
77
2
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Доппен және допсыз қозғалыстар)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау
1
78
3
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Допты оң және сол аяқпен алып жүру)
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
79
4
Допты игеру дағдыларын дамыту (Футбол. Допты кедергілер арасымен алып жүру)
4.2.8.8. Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау
1
80
5
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру Футбол. Допты ауада тебу әдісі
4.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
81
6
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру (Футбол.Ойыншыға пас беру әдістері)
4.2.4.4. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасау және қолдану
1
82
7
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру (Футбол.Ойыншыдан тартып алу әдістері)
44.2.6.6. Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау
1
83
8
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру (Футбол.Қақпаға тебу әдістері)
4.2.4.4. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасау және қолдану
1
84
9
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер (Футбол.Ойыншыға пас беру әдістері)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
85
10
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер (Футбол.Қорғаныста ойнау әдістері)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
86
11
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер (Футбол.Шабуылда ойнау әдістері)
4.2.5.5. Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
87
12
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер ((Футбол.Командалық қозғалыстар)
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
1
88
13
Доппен түрлендірілген ойындар (Футбол.Екі жақты ойын)
4.1.6.6. Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу
1
8-бөлім Денсаулық туралы білім алу және практика арқылы машықтандыру 12 сағат
89
14
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде (<<поезд>> ойыны)
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
90
15
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде (<<поезд>> ойыны)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
1
91
16
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде (<<Үшінші артық>> ойыны)
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
92
17
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Үйректер мен аңшылар ойыны)
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
93
18
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Қармақ>> ойыны)
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
94
19
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Үйректер мен аңшылар ойыны)
4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу
1
95
20
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту (<<Қармақ>> ойыны)
4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу
1
96
21
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Таяқшамен жүгіру)
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
97
22
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Таяқты алу, беру техникасы)
4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу
1
98
23
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Таяқшамен жүгіру)
4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру
1
99
24
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Эстафета 4х60м)
4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
1
100
25
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар (Эстафета 4х60м)
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындары 3 сағат 2 сағат
101
26
Қазақтың қозғалмалы ойындары (тоғызқұмлақ ойыны)
4.2.7.7. Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету
*4-Тарау: +2 сағат
102
27
Қазақтың қозғалмалы ойындары (тоғызқұмлақ ойыны)
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары қарастыру
Кодта бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар - бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан - оқу мақсатының реттік санын көрсетеді.
Мысалы, 4.2.1.1. кодында <<3>> - сынып, <<2.1>> - екінші бөлімнің бірінші бөлімшесі, <<1>> - оқу мақсатының реттік саны.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz