Сабақтағы оқушы

«Бекітемін»

Некрасов атындағы

№9 мектеп-гимназия директоры

Ж. А. Орынбаева

Қазақ тілі мен әдебиеті

пәні мұғалімі

Қалкөзова Айгүл Оспанқызы

Қазақ тілі зерттеу сабақ жүргізудің «LESSON STUDY»

бойынша жоспары 2014-15 оқу жылы.
(7 «Г» сыныбы )

Өтілу мерзімі

Зерттеу

мазмұны

Зерттеу

мақсаты

Тиімділігін
анықтау

жолдары

Күтілетін

нәтиже

Өтілу мерзімі: 1
Зерттеумазмұны: 2
Зерттеумақсаты: 3
Тиімділігінанықтаужолдары: 5
Күтілетіннәтиже: 6
Өтілу мерзімі: 14. 04
Зерттеумазмұны:

«LESSON STUDY» зерттеу

тобына кіретін пән мұғалімдерімен алғашқы отырыс

өткізу:

Зерттеумақсаты: Пікірлесу және болжау негізінде топ мүшелерінің нәтижелерді қадағалаудағы алғышарт-тары мен жұмыс алгоритмін анықтап алу; жұмыс нәтижелілігін қамтамасыз ететін ережелерді анықтап алу;
Тиімділігінанықтаужолдары: . «А, В, С» деңгейлі оқушылары туралы деректер жинау; Зерттелетін оқушыларды бақылауға қажетті дескриптор-ларын белгілеу
Күтілетіннәтиже:

Зерттеудегі

түйінді

идеялармен танысады, бекіту

(кімді және нені зерттеуге байланысты)

Өтілу мерзімі: 20. 04
Зерттеумазмұны:

№1-зерттеу сабағын өткізу:
7-сынып сабақ тақырыбы

«Қай тіл көп тараған ?»

Зерттеумақсаты: Оқу сапасын арттыру үшін топтық және жұптық жұмыс түрлерін пайдалану; топ мүшелерінің оқу үдерісін зерделеудегі дағдыларын қалыптастыру
Тиімділігінанықтаужолдары:

Топтық, жұптық

жұмыс нәтижесіндегі оқушылардың өздігінен жаңа сабақты меңгеруі; дарынды оқушылардың әлеуеті

Күтілетіннәтиже: Дескрипторлар және арнайы талдау кестелері бойынша деректер жинау (бейнетаспа негізіндегі кәсіби әңгіме)
Өтілу мерзімі:
Зерттеумазмұны: Зерттеу тобы мүшелерінің оқушылардан сұхбат алуы (АВС деңгейлі)
Зерттеумақсаты: Оқушылардың пікірін түсіну
Тиімділігінанықтаужолдары:

Сабақтағы оқушы

ның қажеттілігін анықтау

Күтілетіннәтиже:

Бейнетаспа

түсірілген сұхбат (қайта қарап шығу үшін)

Өтілу мерзімі:
Зерттеумазмұны: Сабақ соңындағы зерттеу тобының талқылауы
Зерттеумақсаты: Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу
Тиімділігінанықтаужолдары: Болжамдар мен нақты нәтижелерді салыстыру негізінде келесі сабақты бірлесіп жоспарлау
Күтілетіннәтиже: Топ мүшелерінің талқылауы/ деректер/ кәсіби әңгіме
Өтілу мерзімі: 21. 04
Зерттеумазмұны:

№2-зерттеу сабақ тақырыбы :
7-сынып

сабақ тақырыбы

«Қазақ тілін өзге ұлттардың үйренуі»

Зерттеумақсаты:

Қайта жоспарлау негізінде оқытуды жақсарту бойынша топ мүшелерінің ұсыныстарын ескеру;

СТО арқылы оқытуды жақсарту

Тиімділігінанықтаужолдары: СТО стратегиялары арқылы оқушылардың топтық жұмысқа дағдылануы, С деңгейлі оқушының және дарынды оқушының білімге қызығушылығын салыстыру мүмкіндігі
Күтілетіннәтиже: Салыстыру негізінде деректер, дескрипторлар арқылы оқушы білімін бақылау деректері
Өтілу мерзімі:
Зерттеумазмұны: Зерттеу тобы мүшелерінің оқушылардан сұхбат алуы (сабақтан соң Сабақ соңындағы зерттеу тобының кезекті талқылауы
Зерттеумақсаты: . Оқушылардың пікірін, қажеттіліктерін түсіну (кері байланыс) Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу
Тиімділігінанықтаужолдары: Болжамдармен нақты нәтижелерді салыстыру негізінде келесі сабақты бірлесіп жоспарлау
Күтілетіннәтиже: Топ мүшелерінің талқылауы/ деректер/ кәсіби әңгіме


22. 04

№3-зерттеу

сабақ тақырыбы

7 сынып

«Тіл дамыту»

Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру
Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу
Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері)
22. 04:
№3-зерттеусабақ тақырыбы7 сынып«Тіл дамыту»: Дарынды және С деңгейіндегі оқушымен сұхбаттасу (салыстырмалы
Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру: Алғашқы сабақтағы әсері мен сұхбатын салыстыру негізінде айырмашылықтарды анықтау
Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу: Салыстыру негізінде оқушылардың оқу сапасының артқанын/ артпағанын дескрипторлар арқылы анықтау
Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері): Анықталған қажеттіліктер мен артықшылықтардың деректері
22. 04:
№3-зерттеусабақ тақырыбы7 сынып«Тіл дамыту»: Сабақ соңындағы зерттеу тобының кезекті талқылауы
Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру: Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу
Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу: Болжамдармен нақты нәтижелерді салыстыру негізінде келесі сабақты бірлесіп жоспарлау
Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері): Топ мүшелерінің талқылауы/ деректер/ кәсіби әңгіме / ұсыныстар/ пікірлер
22. 04:
№3-зерттеусабақ тақырыбы7 сынып«Тіл дамыту»: Зерделенген тізбекті сабақтардағы өзгерістерді көпшілікке тарату жолдарын келісу
Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру: Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру
Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу: Басқа пәндер бойынша оқытуды жақсартуға қол жеткізу
Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері): Топ мүшелерінің талқылауы/ деректер/ кәсіби әңгіме
22. 04: 24. 04
№3-зерттеусабақ тақырыбы7 сынып«Тіл дамыту»:

№4-зерттеу

сабақ тақырыбы

7 сынып

«Нәтиже сабақ»

Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру: Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру; оқушылардың тілдік құзіреттілігін жетілдіру
Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу: Қазақ тіліндегі құзіреттіліктерін өздігінен білім алу арқылы жетілдіру
Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері): Топ мүшелерінің талқылауы/ деректер/ кәсіби әңгіме / ұсыныстар/ пікірлер
22. 04:
№3-зерттеусабақ тақырыбы7 сынып«Тіл дамыту»: Қазақ тілінен зерттеу сабағын өткізуді жоспарлау
Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру: Оқушылардың пікірін, қажеттіліктерін түсіну (кері байланыс) Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу
Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Параллель түзулер. 7 сынып
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Оқушы қызығушылығын дамытуда мұғалімнің атқаратын жұмысы
Төлен Әбдік Қонақтар әңгімесі
Сынып деңгейі
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Үү дыбысы мен әрпі Ү дыбысы дауысты дыбыс
Мұғалім оқушыларды сабаққа қозғау
ИДЕНТИФИКАЦИЯЛАУ ӘДІСТЕРІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz