ҰОҚ Ермексаз әлемі

Н. В. Тарасова, Н. Г. Заметайло, А. Е. Григорова

МҮСІНДЕУ Әдістемелік нұсқау

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы бойынша мектепалды дайындық тобы мен сыныбы педагогтеріне арналған

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі ұсынған

Алматыкітап баспасы 2017

ӘОЖ 373. 2 КБЖ 74. 102 Т 21

Т 21

Тарасова Н. В., және т. б.

Мүсіндеу. Әдістемелік нұсқау. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы бойынша мектепалды дайындық тобы мен сыныбы педагогтеріне арналған. / Тарасова Н. В., Заметайло Н. Г., Григорова А. Е. - Алматы: Алматыкiтап баспасы, 2017. - 104 б.

ISBN 978-601-01-3082-1

ISBN 978-601-01-3082-1

ӘОЖ 373. 2 КБЖ 74. 102

© Тарасова Н. В., Заметайло Н. Г., Григорова А. Е., мәтіні, 2017 © «Алматыкітап баспасы» ЖШС, 2017

АЛҒЫ СӨЗ

«Мүсіндеу » оқу-әдістемелік кешені төмендегі нормативтік құжаттарға сәйкес дайындалған. 1. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты

( Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 ж. 15 мамырдағы 292 қаулысымен бекітілген ) . Аталған стандарт Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі және мектепалды даярлық білім берудің жаңа методологиялық негізін анықтайды;

2. 1 жастан 6(7) жастағы балаларға арналған Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы ( Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2016 ж. 22 маусымдағы 391 бұйрығымен бекітілген ) ;

3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы ( Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2016 ж. 12 тамыздағы 499 бұйрығымен бекітілген ) . Жаңартылған бағдарлама мектепке дейінгі білім берудің контекстегі 5 білім беру саласына жаңа мазмұн ұсынып отыр.

ОӘК дайындаудың негізгі мақсаты - аталған нормативтік құжаттарда көрсетілген мектепалды даярлық пен бастауыш мектеп арасындағы оқытудың бірізділігін сақтау.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы«Шығармашылық» білім беру саласы бойынша дайындалған.

Бағдарламада оқыту мен тәрбиелеудің мынадай мақсаттары мен міндеттері белгіленген: Мақсаты: мүсіндеудің көмегімен мектепке дейінгі жастағы балалардың шығармашылық

қабілетін дамыту, кеңістікті түйсіну қабілетін, ой-қиялын, сенсорлық және эстетикалық қабылдау қабілетін, саусақ қимылдарын дамыту.

Міндеттері:

− балалардың бойында мүсіндеуге арналған түрлі материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;

− мүсіндеуге қызығушылығын арттырып, шығармашылық ой-қиялын дамыту, есте сақтау қабілетін, байқампаздық қасиетін жетілдіру;

− кеңістікті түйсіну қабілетін қалыптастыру;

− заттарды шынайы затқа қарап, көзге елестете отырып және ойдан құрастырып мүсіндеу қабілетін дамыту;

− заттардың, мүсінделетін бұйымдардың пішіні мен өлшемі туралы кеңістіктік түсініктерін қалыптастыру;

− заттарды шынайы бейнесіне қарап елестететін, ойдан шығарып мүсіндеу дағдыларын дамыту;

− мүсіндеу барысында түрлі бейнелерді, олардың сипатының, пішінінің, пропорцияларының, фактураларының, зат қозғалыстарының ерекшеліктерін өздігінен бере білу дағдыларын дамыту;

− көркем-эстетикалық талғамды қалыптастыру және бейнеленген образдарға жанашырлық сезімдерін тәрбиелеу;

− қарапайым еңбек дағдыларына, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;

− мүсіндеудің түрлі техникасын (конструктивтік, мүсіндік, аралас), сондай-ақ мүсіндеуге арналған материалдармен жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру;

− мүсіндеу барысында әртүрлі образдарды, әсіресе оның мінез ерекшеліктерін, заттардың пішінін, пропорциясын, фактурасын, қозғалысын өз бетінше бере білу қабілетін дамыту;

− заттардың пішініне, олардың кеңістіктегі орнына қарапайым талдау жасау қабілетін дамыту;

− эстетикалық талғамын дамыту және өзі бейнелейтін образдарды жан-тәнімен түйсінуге баулу;

− бала саусақтарының ұсақ қол моторикасын және сенсорлық қабылдау қабілетін дамыту; − мүсіндеу барысында қазақ халқының ұлттық сәндік-қолданбалы өнерінің желісін

пайдалана отырып отансүйгіштікке баулу.

«Мүсіндеу» ҰОҚ мазмұны оқу бөлімдері бойынша ұйымдастырылған. Оқу бөлімдері әрі қарай жинақталған білім, түсінік және дағдыларды қалыптастыру мақсаттарын көздейтін бөлімшелерден тұрады. Әрбір бөлімше ішінде реттілікпен құрылған оқу мақсаттары педагогке жұмысын жоспарлауға, балалардың жетістіктерін бағалауға және оларға оқудың келесі кезеңдері

3

туралы ақпарат беруге мүмкіндік береді.

Бөлім

Бөлімше

№:

1

Бөлім:

Мүсіндеу бағыты

Бөлімше:

1. 1. Заттық мүсіндеу. 1. 2. Сюжеттік мүсіндеу. 1. 3. Сәндік мүсіндеу.

№:

2

Бөлім:

Еңбек гигиенасын, құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау.

Бөлімше:

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен, құралдармен жұмыс.

Аталған бөлімдердің мазмұны мынадай сегіз тақырып арқылы ашылады: • «Мен кіммін және қандаймын?»

• «Мектепке не үшін барамыз?»

• «Менің айналамда кімдер бар?»

• «Менің айналамды не қоршап тұр?» • «Жолдар бізді қайда бастайды?»

• «Салт-дәстүрді білу не үшін керек?» • «Мен үшін не дәмді және пайдалы?» • «Денсаулықты қалай күту керек?»

Әдістемелік нұсқауға ұзақмерзімді (күнтізбелік-тақырыптық жоспар) және қысқамерзімді жоспарлау енгізілген. Қысқамерзімді жоспарлауда ресурстар, тілдік мақсаттар, ҰОҚ-нің мақсаттары жазылған.

Әр ҰОҚ-де балаларға композицияларды таңдауға, түстерді немесе мүсіндеу тәсілдерін іріктеуге еркіндік беріледі. Бұл балаларды дербестікке, бастама көтере білуге тәрбиелеп, шығармашылық қабілеттерін арттыруға ықпал етеді. Жұмыс кезінде балалардың эстетикалық талғамы ғана емес, ойлау қабілеті де дамиды. Өйткені берілген тапсырмаларды орындау барысында олар талдау және жинақтау, салыстыру тәрізді ақыл-ой операцияларына жүгінеді. Кейбір тапсырмалардың соңында орындалған жұмысты пысықтау тәсілі қолданылады. Олар «Шығармашылық минуты», «Жас мультипликаторлар студиясы» және т. б. деген атаумен берілген. ҰОҚ балаларды өз жұмысы туралы достарына әңгімелеп беруге, өзінің жасаған таңдауын негіз-деуге қызықтыратындай етіп құрастырылған («Досыңа айтып бер . . . ») .

Әр ҰОҚ-де қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде лексикалық түсініктер берілген. Авторлар балалардың ҰОҚ-не деген қызығушылығын арттыру мақсатында Ермек атты

мүсінші кейіпкерді алған. Балалар Ермектің көмегімен өнер әлемімен: халық шеберлерінің құпиясымен танысады. Мүсіндеудің: шиыршықтау, ию, қысу, қажетсізін алып тастау және созу сынды тәсілдерін меңгереді, оның пішінін, кейпін жасап, пропорциясын, мінез-құлық ерекшеліктері мен қимыл-қозғалысын беруді, заттарды ортақ сюжет арқылы біріктіріп, халықтық ойыншықтар жасауды үйренеді.

Өзі атқарған жұмысқа ойын түрінде, өз бетінше баға беру арқылы балалар өзіне жүктелген міндетті қалай атқарғанын түйсінуге үйренеді.

ҰОҚ құрастыру барысында авторлар бүлдіршіндердің шығармашылығын дамытуға, ой-қиялын жетілдіруге, байқампаздық белсенділігін, берілген тапсырмаға мұқият зер салу қабілетін, қолының икемін, пішінді түйсіну, көзбен өлшеу және түсті ажырату, сөздік қорын байытатын, балалардың бойында ерік-жігер қалыптастыратын түрлі ойын тәсілдерін пайдалануға ден қойды.

«Мүсіндеу» ОӘК-і әдістемелік нұсқау мен әліппе-альбомнан тұрады.

Ұсынылып отырған материал арқылы педагогтер балалардың бойында жағымды эмоциялар қалыптастырып қана қоймай, тәрбие берудегі маңызды мәселелерді шешуге, әр баланың жан-жақты дамуына жағдай жасауға мүмкіндік алады.

Аталған оқу-әдістемелік кешен балалармен «Мүсіндеу» циклі бойынша жұмыс істеуді ұйымдастыруға көмектеседі деп үміттенеміз. Еңбектеріңіз жемісті болсын!

Құрметпен авторлар

4

МҮСІНДЕУ. Ұзақмерзімді жоспарлау Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (32 сағат)

Тақырып

Бөлім

Бөлімшелер

Оқу мақсаттары

ҰОҚ-нің тақырыбы

Сағат саны

Тақырып:

Мен кім-мін және

қандаймын?

Бөлім:

I. Мүсіндеу бағыты

II. Еңбек гигиенасы талаптарын және құрал-дармен жұмыс істеу барысында қауіпсіздік ере-желерін сақтау

Бөлімшелер:

1. 1. Заттық мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

Оқумақсаттары:

0. 1. 1. 1. Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жеміс-жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу.

0. 2. 1. 1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану.

ҰОҚ-ніңтақырыбы:

1-ҰОҚ Ермексаз әлемі

Сағатсаны:

1

Тақырып:

1. 2. Сюжеттік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

Бөлім:

0. 1. 2. 1. Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік компо-зициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен) .

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

Бөлімшелер:

2-ҰОҚ. Кірпілер жанұясы

күні бойы жеміс-жидек жинайды (кірпінің жанұясы)

Оқумақсаттары:

1

Тақырып:

1. 3. Сәндік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

Бөлім:

0. 1. 3. 1. Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштер-ді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ жасау.

0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

Бөлімшелер:

3-ҰОҚ. Сазбалшықтан мүсінделіп, бояулар-мен сәнделген ғажап ойыншықтар әлемі (Филимонов ойыншықтарының үлгісі бойынша)

Оқумақсаттары:

1

Тақырып:

1. 1. Заттық мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құ-ралдармен жұмыс істеу.

Бөлім:

0. 1. 1. 2. Дененің қарапайым пропорцияларын есепке ала отырып, қозғалыстағы адамның не-месе жануардың қарапайым фигурасын мүсіндеу, фигураны тік немесе көлденең орналастыру, фи-гура бөліктерін өзара қосып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп, жымдастыру.

Бөлімшелер:

4-ҰОҚ. Түйе

(қазақтың «Түйе су ішкенде неге артына бұрылып қарайды?» ертегісінің желісімен)

Оқумақсаттары:

1

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

:

Мектеп-ке не үшін барамыз?

:

I. Мүсіндеу бағыты

II. Еңбек гигие-насы талап-тарын және құралдармен жұмыс істеу барысында тех-ника қауіпсіздігі талаптарын сақтау

:

1. 1. Сюжеттік мүсіндеу. 2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.:

0. 1. 2. 2. Бұйымды тұғырға орнату техникасын пайда-лану, бір тұғырға бірнеше бұйымды орналастыру. 0. 2. 1. 1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану.

:

5-ҰОҚ. Түлкі мен ешкі (қазақтың «Түлкі мен ешкі» ертегісінің желісімен)

:

1

:

1. 1. Сәндік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

:

0. 1. 3. 2. Әлем халықтарының ұлттық ойыншықтары мысалында затқа қарап, елестетіп және ойдан құрастырып жапсырып мәнерленген образды сәндеу әдістерін пайдалану (рельеф, илеу, кескішпен ойып алу немесе қырып із салу) .

0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

:

6-ҰОҚ. Қарасаң көзің тоймайды, Қыз Жібек қандай тамаша! (Дымков

ойыншықтарының үлгісі бойынша)

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.:

1

:

1. 1. Заттық мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

:

0. 1. 1. 3. Кейіпкерлерге тән бөліктерді (мұрын, ауыз, көз, құлақ, аяқ, қанат) пропорцияны сақтай отырып, қарапайым әдістерді (жұмырлау, жаю, жалпайту, кескіш көмегімен ойып алу, т. б. ) қолданып мүсіндеу, жұмыстың конструктивті және пластикалық техникаларын үйлестіріп, бөліктерді біріктіру. 0. 2. 1. 1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану.

:

7-ҰОҚ. Қарлығаштың ұясы (Қазақтың «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» ертегісінің желісі бойынша мүсіндеу)

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.:

1

:

1. 2. Сюжеттік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

:

0. 1. 2. 1. Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік компо-зициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен) .

0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

:

8-ҰОҚ. Ермексаз қойылымы

(Ы. Алтынсариннің «Жануарлардың айтысы» ертегісі бойынша мүсіндеу)

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.:

1

Менің айна-ламда кімдер бар?

I. Мүсіндеу бағыты

II. Еңбек гигиенасы талаптарын және құрал-дармен жұмыс істеу барысында қауіпсіздік ере-желерін сақтау.

1. 3. Сәндік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 3. 1. Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштер-ді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ жасау.

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

9-ҰОҚ.

Ақ дастарқан үстіне, әдемі табақ сән бер-ген (ою өнері)

1

1. 1. Заттық мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 1. 4. Қарапайым көркем образдарды жа-сау, образды түрлі ұсақ бөліктермен, сәндік элементтермен толықтыра отырып, көңіл-күйін бере білу, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдау.

0. 2. 1. 1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану.

10-ҰОҚ. Ермексаз-дан жасалған

күлдіргі шарлар (қамырпластика)

1

1. 2. Сюжеттік мүсіндеу 2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 2. 2. Бұйымды тұғырға орнату техникасын пай-далану, бір тұғырға бірнеше бұйымды орналастыру. 0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

11-ҰОҚ. Құлдыр-құлдыр,

құлыншақ

1

1. 3. Сәндік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 3. 2. Әлем халықтарының ұлттық ойыншықтары мысалында затқа қарап, елестетіп және ойдан құрастырып жапсырып мәнерленген образды сәндеу әдістерін пайдалану (рельеф, илеу, кескішпен ойып алу немесе қырып із салу) .

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

12-ҰОҚ. Сәукеле

(модульді мозаика)

1

Меніңайна-ламдакімдербар?:

Менің айналамды не қоршап тұр?

I.МүсіндеубағытыII.Еңбекгигиенасыталаптарынжәнеқұрал-дарменжұмысістеубарысындақауіпсіздікере-желерінсақтау.:

I. Мүсіндеу бағыты

1. 3. Сәндік мүсіндеу.2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.:

1. 1. Заттық мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 3. 1. Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштер-ді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ жасау.0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.:

0. 1. 1. 1. Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жеміс-жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу.

0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

9-ҰОҚ.Ақдастарқанүстіне,әдемітабақсәнбер-ген(оюөнері):

13-ҰОҚ.

Тон киген Айсұлу

1:

1

II. Еңбек гигие-насы талап-тарын және құралдармен жұмыс істеу барысында тех-ника қауіпсіздігі талаптарын сақтау

1. 2. Сюжеттік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 2. 1. Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік компо-зициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен) .

0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

14-ҰОҚ. Аққала және оның

достары

1

1. 3. Сәндік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 3. 1. Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштер-ді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ жасау.

0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

15-ҰОҚ.

Не деген ғажап кесе!

1

1. 1. Заттық мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 1. 2. Дененің қарапайым пропорцияларын есепке ала отырып, қозғалыстағы адамның не-месе жануардың қарапайым фигурасын мүсіндеу, фигураны тік немесе көлденең орналастыру, фи-гура бөліктерін өзара қосып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп, жымдастыру.

0. 2. 1. 1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану.

16-ҰОҚ. Бұйра қошақан

1

:

Жолдар бізді қайда бастайды?

II.Еңбекгигие-насыталап-тарынжәнеқұралдарменжұмысістеубарысындатех-никақауіпсіздігіталаптарынсақтау:

I. Мүсіндеу бағыты

1. 2. Сюжеттік мүсіндеу.2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.:

1. 2. Сюжеттік мүсіндеу. 2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0. 1. 2. 1. Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік компо-зициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен) .0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.:

0. 1. 2. 2. Бұйымды тұғырға орнату техникасын пай-далану, бір тұғырға бірнеше бұйымды орналастыру. 0. 2. 1. 2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

14-ҰОҚ.Аққалажәнеоныңдостары:

17-ҰОҚ. Аязата қонаққа келді

1:

1

:

1. 3. Сәндік мүсіндеу.

2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

II.Еңбекгигие-насыталап-тарынжәнеқұралдарменжұмысістеубарысындатех-никақауіпсіздігіталаптарынсақтау:

0. 1. 3. 2. Әлем халықтарының ұлттық ойыншықтары мысалында затқа қарап, елестетіп және ойдан құрастырып жапсырып мәнерленген образды сәндеу әдістерін пайдалану (рельеф, илеу, кескішпен ойып алу немесе қырып із салу) .

0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

1. 2. Сюжеттік мүсіндеу.2. 1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.:

18-ҰОҚ. Сандықты аш,

білімнен шашу шаш. Сандықты безендір (ою өнері)

0. 1. 2. 1. Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік компо-зициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен) .0. 2. 1. 3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.:

1


Ұқсас жұмыстар
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу туралы
Баланы толыққанды дамыту
Ғажайып моншақтар әлемі
жануар мүсіні
Ерік-жігері бұзылған балаларға арналған сабақ жоспары
Аяқталмаған суреттер әдістемесі
Қатты дене қасиеттері
Педагог балалардан
Ғасырлар қойнауынан
Суретшілер әлемінде сайысы (сыныптан тыс шара)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz