Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағдарлама тақырыбы

Келісілді Бекітемін
<<Шет ауданының білім бөлімі>> <<М.Мәметова атындағы ЖОББМ>>
ММ басшысы КММ директоры
_____________ Е.Смағұл _____________С.И.Махмудова
<<_____>> ___________ 2019ж. <<____>> ___________ 2019ж.

<<М.Мәметова атындағы жалпы орта білім беру мектебі>> КММ
2019-2020 оқу жылына арналған
ОҚУ ЖОСПАРЫ

Ақадыр кенті
2019 жыл
<<М.Мәметова атындағы жалпы орта білім беру мектебі>> КММ
2019-2020 оқу жылына арналған оқу жоспарына түсініктеме хат

Жаһандық өзгерістер мен әлемдік трендтер мектептегі білім беру мазмұнының жылдам қарқында жаңаруын талап етеді. Жаңа оқу жылында
төмендегі айрықша оқиғалар аталып өтіледі.
2019 жыл Қазақстанда Жастар жылы деп жарияланды, ТМД елдерінде - Кітап жылы болып жарияланды.
2020 жылы Абай Құнанбаевтың 175 жылдық мерейтойы аталып өтеді. 2020 жылы елімізде Волонтерлер жылы болып жарияланды.

2019-2020 оқу жылының ерекшелігі еліміздің білім беру ұйымдарының 4, 9 және 10-сыныптарында жаңартылған білім мазмұнын енгізу болып табылады.

1. 2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

1)мектепалды даярлық сыныптары/топтарында және 1-4-сыныптарда білім беру процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10 қазандағы № 556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;
<<ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы>> ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10 қазандағы № 556 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (<<Ақпараттық-коммуникациялық технология>> пәні бойынша 2018 жылғы 17 қазандағы № 576 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
+ <<Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқада қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы>> Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 ж17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
2) 5-10-сыныптарда білім беру процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы
3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта
білім берудің жалпы білім
беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7
наурыздағы № 105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 бұйрықпен <<Зайырлылық және дінтану негіздері>> пәні бойынша
өзгерістер мен толықтырулар ; енгізілген)

+ <<ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы>> ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады;
3) 11-сыныпта білім беру процесі:
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2013 жылғы 25 шілдедегі № 296 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2013 жылғы 27 қарашадағы № 471 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары;
+ <<Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы>> Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2014 жылғы 25 ақпандағы № 61 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
+ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары (2015 жылғы 18 маусымдағы № 393 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
<<Оқулықтарды,оқу-әдістемелік кешендермен оқу-әдістемелік құралдарын әзірлеу, оларға сараптама, сынақ өткізу және мониторинг жүргізу, оларды басып шығару жөніндегі жұмысты ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы>> Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 24 шілдедегі № 344 бұйрығы (2017 жылғы 27 желтоқсандағы № 651 бұйрықпен соңғы өзгерістер енгізілген);

2. МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОПТАРЫ МЕН СЫНЫПТАРЫНДА ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 <<мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары>> бұйрығына 5 жастағы балаларға арналған өзгерістер мен толықтырулар енгізілді:
<<Коммуникация>> білім саласы>>:
- <<көркем әдебиет>> ЖОП міндеттеріне Драма>> енгізілген, апталық оқу
жүктемесінің көлемі 1 сағатты құрайды ;
- <<Шет тілі>> ЖОП вариативті бӛлімге ауыстырылды. <<Социум>> білім беру саласы>>:
- <<экология негіздері>> ЖОП міндеттері <<қоршаған ортамен танысу>> ЖОП енгізілген, апталық оқу жүктемесінің көлемі-0,5 сағатты құрайды.
Осыған байланысты мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына өзгерістер енгізілетін болады.
Апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы рұқсат етілген жалпы көлемі - 20 сағат:
- қазақ тілінде оқыту: инвариантты бөлім -17 және вариативті бөлім-3 сағат;
- орыс тілінде оқыту: инвариантты бөлім - 18, вариативті бөлім - 2 сағат. Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы 25-30 мин. құрайды. Сабақтар арасындағы үзілістерде орташа қарқынды қозғалмалы ойындар, қызмет
ұйымдастырылады. Тәрбие-білім беру процесін сапалы жүзеге асыру үшін педагогтер ҚР БҒМ 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 <<Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы>> бұйрығын басшылыққа алуы қажет. Осы тізбеде көрсетілмеген оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер, құралдар және басқа да қосымша әдебиеттер білім беру ұйымының педагогикалық процесінде пайдаланылмайды.
2019-2020 оқу жылында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың басым бағыттары:
- мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру;
- ерте жастағы балалардың дамуы;
- әлеуметтік дағдылар мен өзін-өзі оқыту дағдыларын дамыту;
- 4К дағдыларын дамыту (креативтілікті, сыни ойлауды дамыту, тіл табысуға дайын және командада жұмыс істей білу).
Мектепке дейінгі дайындық білім беру жүйесінің бастапқы сатысы ретінде мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз етеді, 5 жастағы балалардың интеллектуалдық және физикалық дамуы үшін жағдай жасайды.
Мектепке дейінгі дайындық міндетті және отбасында, мектепке дейінгі ұйымдарда, жалпы білім беретін мектептердің, лицейлер мен гимназиялардың мектепалды сыныптарында жүзеге асырылады ("Білім туралы"ҚРЗ 30-бабының 2-тармағы). Мемлекеттік білім беру ұйымдарында мектепалды даярлық тегін болып табылады.
Мектепке дейінгі дайындық шеңберінде балаларда мектепке әлеуметтік-психологиялық, тұлғалық, ерік-жігері, физикалық және зияткерлік дайындығы қалыптасады.
Мектепке дейінгі дайындықтың негізгі міндеттері:
балалардың мектепте оқуға сапалы дайындығын қамтамасыз ету. Бұл міндет ұйымдастырылған оқу қызметін жүзеге асыру, еркін қызметті қалыптастыру арқылы іске асырылады (не істейді? не үшін жасайды? қалай жасайды?), өзін-өзі оқыту дағдыларын қолдану.
мектепте оқуға ынтасын қалыптастыру.
Білім құмарлықтың, шығармашылық белсенділіктің және қоршаған ортаға бейімділіктің, бастамашылдықтың дамуына ықпал ететін алған білім арқылы жүзеге асырылады.
мектепке дейінгі жастағы балалардың ерте дамуы.
Мектепалды даярлық топтары мен сыныптарында педагогикалық процесті жүзеге асырудың негізгі бағыттары
Білім беру процесі балаларды мектепте оқуға табысты дайындау үшін сапалы білім беру қызметтерін ұсынуға бағытталған.
Осы мақсатты жүзеге асыру үшін 2019-2020 оқу жылында келесі міндеттер анықталды:
- балалардың физикалық және психикалық денсаулығын нығайту; - білім беру процесін жетілдіру;
- баланы тәрбиелеу және дамыту, оның ішінде инклюзивті білім беру мәселелерінде ата-аналарды қолдау;
- балаларды рухани-адамгершілік құндылықтарға баулу.
Білім беру процесін жетілдіру;
2019-2020 оқу жылында меншік нысанына қарамастан мектепалды даярлық сыныптары мен топтарындағы тәрбие-білім беру процесінің мазмұны мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына (бұдан әрі-Стандарт) сәйкес қамтамасыз етіледі.
Вариативті компонентті анықтау кезінде баланың жас және жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, оның қажеттіліктері, мүдделері, сондай-ақ білім беру ұйымы қызметінің бағыттары ескерілуі тиіс. Вариативті компонент сынып/мектепалды даярлық тобы балаларының рұқсат етілген жүктемесінің деңгейінен аспауы тиіс.
Вариативтік бөлімге ағылшын тілін, логиканы, білім беру ұйымдарының мүмкіндіктерін (кабинеттердің болуы, штат кестесінің сәйкестігін) ескере отырып қызығушылықтары бойынша сабақты енгізу ұсынылады.
2019-2020 оқу жылында ҮОЖ негізге ала отырып, тәрбиеленушілердің ойлау қабілетін жетілдірумен ойната отырып, тілдік қорын байытуда мектепалды даярлық сыныптарына <<Табиғат ортақ үйіміз>>, <<Логика>>, <<Ағылшын тілін үйренеміз!>> <<Ұлттық ойындар>> қазақ тобына, <>, <<Математика-царица всех наук>> вариативті компоненттерін орыс тобына енгіздік.

3. 1-4-СЫНЫПТАРДА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

2019-2020 оқу жылында 1-4-сыныптар жаңартылған білім мазмұнындағы оқу бағдарламалары мен жоспарлары бойынша оқитын болады.
Еліміздің жалпы білім беру ұйымдарының бастауыш мектептерінде оқу процесі ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандартына сәйкес жүзеге асырылады.
ББ МЖМС талаптарын негізге ала отырып, бастауыш білім беру білім алушыларды жан-жақты дамытуды, қоғамда өзіне лайықты орнын табуға қабілетті жеке тұлғаның қалыптасуы үшін негіз қалауды, оқыту мен тәрбиелеудің сапасын арттыруды, қолданбалы сипаттағы тапсырмаларды шешу үшін алған білімдерін қолдана білуін дамытуды қамтамасыз етуі тиіс.
2019-2020 оқу жылында республиканың жалпы білім беретін мектептерінің 3-ші және 4-сыныптарында АКТ пәнін оқыту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің 1-4-сыныптарына арналған <<Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар>> пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылады.

1) 3-сыныпта аптасына 1 сағат, оқу жылы бойынша 34 сағат;
2) 4-сыныпта аптасына 1 сағат, оқу жылы бойынша 34 сағат;

Осы бұйрыққа 4 қосымшада: 1-сыныптар үшін 2021 жылғы 1 қаңтардан бастап, 2 және 3 сыныптар үшін2021 жылғы 1 қыркүйектен бастап, 4- сыныптар үшін 2019 жылғы 1 қыркүйектен бастап қолданысқа енгізілетін осы қосымшаға қосымшада көрсетілген бастауыш білім беру деңгейінің 1-4- сыныптары үшін <<ақпараттық-коммуникациялық технологиялар>> оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру жөніндегі ұзақ мерзімді жоспардың негізінде жүзеге асырылады;
Жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу жоспарларындағы вариативтік компонентті қоса алғанда, жалпы білім беретін мектептерде білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы шекті көлемі 1-сыныпта - 24 с., 2-сыныпта - 25 с., 3-сыныпта - 29 с., 4-сыныпта - 29 с

Қарағанды облысы әдістемелік орталығының <<Оқу шаттығы>> әлеуметтік - педагогикалық жобасы аясында жұмысын іске асыру мақсатында математика бастапқы білім ретінде түрлі есептер шығару барысында сыни тұрғыда ойлау қабілеті дамиды, математикалық білімді өмірде қолданудың алғашқы дағдыларын қалыптастыруда<<Қызықты математика>>1<<А>> қазақ сыныбында, <<Умелые ручки>>1<<Б>> орыс сыныбында, <<Математика бізбен бірге>> 3<<А>> қазақ сыныбында, <<Математика әлемі>> 4<<А>> қазақ сыныбында, <<Сила разума в мире логике>> 4<<Б>> орыс сыныбына енгізілді.
1-4 сынып оқушыларының тілдік қорын дамытып, курсты игеру барысында қоршаған орта құбылыстарын, білім мен іс-әрекет тәсілдерін меңгеруге негіз болатын, сауаттылыққа бейімдейтін 1<<А>>қазақ сыныбында <<Көркем жазу>>, <<Исследуй и узнавай>> 1<<Б>> орыс сыныбында, <<Пиши грамотно и красиво>> 2 <<Б>> орыс сыныбы, <<Табиғат - әсемдік әлемі>> 3<<А>> қазақ сыныбында, <<Шешендік өнер>> 4<<А>> қазақ сыныбында вариативтік курстары бөлінді.
Бүгінгі заман талабына сай, білімді өнермен ұштастыру аясында баланың қызығушылығын арттыруда бастауыш сынып оқушыларын бағытына қарай, өнерге бейімдер <<Домбыра-дастан>> вариативтік курсы енгізіліп, 2-4 сынып аралығына енгізілді.

4. 5-9 -СЫНЫПТАРДА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Білім мазмұнын ұйымдастырудағы ерекшеліктер:
5-9-сыныптарда оқу процесі <<Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы>> ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы>> ҚР Білім және ғылым министрі міндетін
атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада № 15982 тіркелген) бекітілген <<Негізгі орта білім беру деңгейінің <<Қазақ тілі>> пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
Ұзақ мерзімді жоспар оқу бағдарламасының құрамына енгізілді және ұзақ мерзімді жоспарда әр сынып бойынша оқылатын шығармалар, тілдік дағдылар бойынша күтілетін нәтижелер оқу мақсаттары түрінде нақты көрсетілді.
Негізгі орта білім беру деңгейінің 6 және 7-сыныптарында <<Қазақ әдебиеті>> пәнінің базалық мазмұнына <<Өлкетану>> материалдары кіріктірілген.
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5,6,7-сыныптарында <<Қазақстан тарихы>> пәні мазмұнына <<Өлкетану>> материалдары кіріктіріліп оқытылады.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев <<Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру>> бағдарламалық мақаласы негізінде әзірленген <<Өлкетану>> материалдарын оқыту:
Өлкетану мәдени және ұлттық сәйкестікті дамыту мен сақтаудың маңызды міндетін орындайды. Өлкетанулық білім жаңа буынды аймақтың мәдени құндылықтарымен қамтамасыз етіп отыратын әлеуметтік-мәдени ақпарат көзінің бірі. Бұл жеке тұлғаның мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
6-сыныпта <<Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада>>, <<Өлкені сипаттау өнері>> тақырыптарын оқытуда білім алушыларды туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын поэтикалық және прозалық шығармаларды, туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығын білуге, олардың шығармашылығы туралы деректер жинауға және мәтіннің ақпараттылық, оның көркемдік, тілдік ерекшеліктері негізінен өлкетану сипаттамаларын талдауға үйрету ұсынылады.
7-сыныпта <<Туған өлке публицистика беттерінде>>, <<Менің туған өлкем>> электрондық энциклопедиясы>> тақырыптарын оқытуда өңірде шығатын газет-журналдарды білуге, туған өлке туралы, шындық көзқарас тұрғысынан адамдар туралы мақалалар мен очерктерді ақпараттылығы, мазмұнының тереңдігі, эмоционалдық әсері тұрғысынан талдауға, энциклопедия ұғымын түсінуге, энциклопедияға қажетті материалдарды іріктей білуге, электрондық энциклопедия құрастырудың ұжымдық жұмысына қатысуға баулу ұсынылады.
Бүгінгі заман талабына сай, білімді өнермен ұштастыру аясында баланың қызығушылығын арттыруда бастауыш сынып оқушыларын бағытына қарай, өнерге бейімдер <<Домбыра-дастан>> вариативтік курсы енгізіліп, 5-6 сынып аралығына енгізілді.
<<Абайтану>> факультативтік курсы
ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламасы арқылы оқыту жүзеге асырылады.
Курстың білім мазмұны ұлы ақын шығармаларын терең де, жан-жақты таныту арқылы елжанды, халқымыздың әдебиетін, өнерін, салт-дәстүрін, мәдениетін, тілін ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары, білім, білік, дағдылармен қаруланған, түйген ойларын іс жүзінде өз кәдесіне жарата білетін, ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, өркениетті қоғамда өмір сүруге лайықты, терең ойлайтын дара тұлға қалыптастыруға бағытталған.
Жалпы білім беретін мектептердің 9-сыныбына арналған <<Абайтану>> курсын ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының вариативтік компоненті есебінен жүргізу ұсынылады.

<<Зайырлылық және дінтану негіздері>> факультатив курсы
2019-2020 оқу жылында жалпы білім беретін мектептердің 9-сыныбында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15 шілдедегі №281 бұйрығына сәйкес <<Зайырлылық және дінтану негіздері>> факультативтік курсы оқытылады.
<<Зайырлылық және дінтану негіздері>> факультативтік курсын міндетті түрде оқыту үшін 9-сыныпта үлгілік оқу жоспарының вариативтік компоненті есебінен аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат бөлінеді.
Осы факультативтік курс сыныптың оқу журналына жазылады. Зайырлылық және дінтану негіздері>> курсының мәні және маңызы оның қазіргі қоғам қажеттілігі мен тұрақтылығының ғылыми тұғырнамасы ретіндегі өзектілігінен, қоғам тарихы, мәдениеті мен рухани құндылығын анықтайтын бастаулардан тұрады. <<Зайырлылық және дінтану негіздері>> курсы жалпы орта білім жүйесіндегі әлеуметтік-гуманитарлық және қоғамтанулық білімнің құрамдас бөлігі болып табылады.
2019-2020 оқу жылында <<Зайырлылық және дінтану негіздері>> курсы бойынша оқу процесін ұйымдастыруда келесі оқу бағдарламасы қолданылады:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15 шілдедегі №281 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 9-сыныбына арналған <<Зайырлылық және дінтану негіздері>> курсының оқу бағдарламасы.
5-9 сыныптар аралығындағы білім алушылардың тілдік қорын дамытуға, білім сапасын арттыруға, бүгінгі алған білімін өмірмен байланыстыруға барынша мүмкіндік тудырып, ата-аналардың сұранысымен жаңартылған білім мазмұндағы үлгілік оқу жоспарларының негізінде,
Қоғамдық- гуманитарлық бағытында пәндерге қосымша жүргізілетін вариативтік сабақтар
5 <<А>> қазақ сыныбында <<Қазақ тілінің грамматикасы>>, <<В мире английской грамматики>> 6 <<Б>> орыс сыныбында, <> 7<<А>> қазақ сыныптарына енгізілді.
Жаратылыстану-математика бағытындағы жұмысын жүзеге асыру мақсатында 6<<А>> қазақ сыныбында <<Гистология>>, <<Гүл- денсаулық кепілі>>, <<Биология ағылшын тілінде>> 8<<А>> қазақ сыныптарына берілсе, 5,6,9 қазақ сыныптарына <<Робототехника>>, 8, 9 қазақ сыныптарына <<Болашақ инженер>>, 8,9 қазақ және орыс сыныптарына оқу өндірістік комбинатынан <<ІІ дәрежелі тігінші>>, <<Көлік жүргізуші>>, <<Дербес компьютер пайдаланушы>> курстары белгіленді.
Жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу жоспарларындағы вариативтік компонентті қоса алғанда, жалпы білім беретін мектептерде білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы шекті көлемі 5-сыныпта - 32 с., 6-сыныпта - 33 с., 7-сыныпта - 34 с., 8-сыныпта - 36 с., 9-сыныпта - 38 с. аспауы тиіс.

5. 10-11 - СЫНЫПТАРДА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Білім мазмұнын ұйымдастырудағы ерекшеліктер:
10-сыныпта оқу процесі <<Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы>> Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына ӛзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы>> Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығына ӛзгерістер енгізу туралы>> Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы №105 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 наурызда № 18382 болып тіркелді) бекітілген оқу бағдарламаларымен жүзеге асырылады:
Жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу жоспарларындағы вариативтік компонентті қоса алғанда, жалпы білім беретін мектептерде 10-сыныпта білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы шекті көлемі - 39 с.,
Оқу жүктемелерін қысқарту Педагогтер кеңесінің шешімі негізінде білім беру ұйымдары таңдай алатын қысқартылған оқу жүктемесімен Үлгілік оқу жоспарында қарастырылған (ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығы). Білім беретін ұйымдар ата-аналар комитеті және қамқоршылық кеңесінің келісімімен күнделікті өткізілетін сабақтар саны белгіленді.
10-сыныпты оқытудағы басты ерекшелік білім алушыны нақты мамандануға және оның болашақ кәсіби қажеттіліктері мен болашақта таңдауы мүмкін мамандығына сәйкес стандартты және тереңдетілген деңгейлердің оқу пәндерін таңдауға бағыттау болып табылады.
Тереңдетілген деңгейдегі <<Физика>>, <<Химия>>, <<Биология>>, <<География>> оқу пәндерін таңдауға 4 сағаттан 2 пән берілсе, білім алушылар <<Физика>>, <<География>> оқу пәндерін таңдаса, стандарттық деңгейде <<Дүниежүзі тарихы>>, <<Кәсіпкерлік және бизнес негіздері>>, <<Графика және жобалау>>, <<Құқық негіздері>> 2 сағаттан 1 оқу пәндерінен <<Кәсіпкерлік және бизнес негіздері>> оқу пәнін таңдау негізінде қосымша вариативтік сағаттар енгізілді.
Оқу жоспарының вариативтік / мектеп және оқушы/ компенентінің мазмұнында енген таңдау курстар аудандық білім бөлімі мамандарымен енгізілген. Бұл курстар оқушылар мен ата-аналарының сұранысын ескере отырып, оқушылардың барлық мүмкіндіктерінің жетілуіне бағыт береді. 11 сынып оқушылары физика, география, химия, биология пәндерін таңдауына байланысты ерекше білім беруге қажеттілігі бар білім алушылар үшін жеке және топтық сабақтарға бөлінген сағаттар шеңберінде қосымша түзету-дамыту вариативтік сабақтары ұйымдастырылады.
10 <<А>> қазақ сыныбында <<Химиядан әртүрлі типтік есептерді шығару жолдары>>, <<Генетика және селекция>>
11<<Б>> орыс сыныбында <<Общая химия>>, 11 <<А>> қазақ сыныбында <<Химиядан типтік есептерді шығару жолдары>>, <<Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу>>, <<Кәсіпкерлік және бизнес негіздері>>, <<Генетика және селекция>> тақырыбында вариатив сағаттар енгізілді.
<<М.Мәметова атындығы жалпы орта білім беру мектебі>> КММ <<Рухани жаңғыру бағдарламасы аясында>> оқушылардың танымдық қабілетін арттыра отырып, ата-баба мұрасын қадірлеп, ұлттық өнерімізді құрметтеумен дарынды шәкірттеріміздің өнерін дамыту жолында ата- аналар сұранысы бойынша 2019-2020 оқу жылы мектебімізде <<Домбыра-дастан>> үйірмесі ашылды.
Тәрбие қауымдастығы жобасын жүзеге асыру мақсатында <<Далалық оқу жиыны>> 10- сыныпта 1 сағатты құрайды.
<<Абайтану>> факультативтік курсы
<<Абайтану>> курсы ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламасы арқылы жүзеге асырылады.
Курстың білім мазмұны ұлы ақын шығармаларын терең де, жан-жақты таныту арқылы елжанды, халқымыздың әдебиетін, ӛнерін, салт-дәстүрін, мәдениетін, тілін ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары,білім, білік, дағдылармен қаруланған, түйген ойларын іс жүзінде ӛз кәдесіне жарата білетін, ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ӛркениетті қоғамда ӛмір сүруге лайықты, терең ойлайтын дара тұлға қалыптастыруға бағытталған.
Жалпы білім беретін мектептердің 10-11-сыныбына арналған <<Абайтану>> курсын ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының вариативтік компоненті есебінен жүргізу ұсынылады.

Вариативтік сабақтар тізімі

Мұғалімнің аты-жөні
Бағдарлама тақырыбы
Сағат саны
сыныбы
1
Исакаева Ж.Б
<<Табиғат - ортақ үйіміз!>>
1
<<Тұмар>> ш/о
2
Махмудова С.И
<<Ағылшын тілін үйренеміз!>>
1
<<Тұмар>> ш/о,

<>
2
Даярлық /с, пред.шк.
3
Марткен Б.А
<<Ұлттық ойындар>>,
1
Даярлық /с

<<Логика>>
1

4
Политаева И.А
<<Математика - царица всех наук>>
1
Пред/шк
5
Нуркеева А.О
<<Көркем жазу>>
1
1 <<А>>

<<Қызықты математика>>
1

6
Абдрахманова А.Т

<<Умелые ручки>>
1
1 <<Б>>

<<Исследуй и узнавай>>
1

7
Жақанова Ж.К
<<Логика әлемі>>
1
2 <<А>>
8
Мурсалиева Ж.Е
<<Пиши грамотно и красиво>>
1
2 <<Б>>
9
Жалғабекова Ж.Р
<<Табиғат - әсемдік әлемі>>
1
3 <<А>>

<<Математика - бізбен бірге!>>
1

10
Кох. Е.В
<<Чистописание>>
1
3 <<Б>>

<<Занимательная грамматика>>
1

11
Тохметова Г.Т
<<Шешендік өнер>>
1
4 <<А>>

<<Математика әлемі>>
1

12
Ибышева Г.Х
<<Сила разума в мире логики>>
1
4 <<Б>>
13
Үйірме
<<Домбыра- дастан>>
5
2<<А>>, 3<<А>>, 4<<А>> 5 <<А>> 6 <<А>>
14
Бейсен Г.Р
<<Гистология>>
1
6 <<А>>

<<Химиядан әртүрлі типтегі есептерді шығару жолдары>>
1
10<<А>>

<<Химиядан типтік есептерді шығару жолдары>>
1
11 <<А>>

<<Общая химия>>
1
11 <<Б>>
15
Смагулова Ш.М
<<Гүл-денсаулық кепілі>>
1
6<<А>>

<<Биология ағылшын тілінде>>
1
8 <<А>>

<<Генетика және селекция>>
2
10 <<А>>, 11 <<А>>
16
Белгітаева Л.С
<<Қазақ тілінің грамматикасы>>
1
5<<А>>
17
Жетписова Г.С
<<Зайырлылық және дінтану негіздері>>
1
9<<А>>

<<Светскость и основы религиоведения>>
1
9<<Б>>
18
Курмангалиева Б.А
<<Абайтану>>
4
9<<А>>,10<<А>>, 9<<Б>>, 11<<Б>>,
19
Отыншин К.Х
<<Абайтану>>
1
11<<А>>
20
Тохметова С.Т
<<Кәсіпкерлік негіздері>>
1
11<<А>>
21
Смагулов Н.Б
<<Далалық оқу жиыны>>
1
10<<А>>
22
Карсембаева М.К
Робототехника
7

5 <<А>>, 5 <<Б>>,6 <<А>>,6 <<Б>>,10 <<А>>,11 <<А>>,11 <<Б>>

<<Болашақ инженер>>
4
7 <<А>>, 8 <<А>>, 8 <<Б>>, 9 <<А>>
23
Құрақбай А.Ж
<>,
1
7 <<А>>

<<В мире английской грамматики>>
1
6<<Б>>
24
Сайфуллина Г.Т
<<Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу>>
1
11 <<А>>
25
ОӨК
<<Дербес компьютер пайдаланушы>>
<<Көлік жүргізуші>>
<< ІІ дәрежелі тігінші>>
5
8<<А>>, 9<<А>>, 10<<А>>, 11<<А>>, 11<<Б>>

Ұқсас жұмыстар
Паскаль бағдарламалау тілінде сызықтық бағдарлама жасау жолдары
Авторлық оқу бағдарламаларын құрастыруға әдістемелік ұсыныстар
Ақпаратты сығу программалары
Паскаль бағдарламмалау тілінде сызықты бағдарлама құру
Windows терезесінің құрылымы
Сан цифрларымен жұмыс бағдарламасын талдау
Паскаль. массив
Интеграцияланған өңдеу ортасы. lazarus бағдарламасы. бағдарлама интерфейсі. 10 сынып,
Паскаль тіліне аудару
Шың Ағылшын тілі
Пәндер