Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шығармашылық жұмыстың атауы

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 1

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері. Қазақ кілемдері. Алаша. Кілем тоқу. Гобелен. Қазіргі кілемдер үлгілері § 1. 8-13 бет § 2. 14-17бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.2.1-Өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салысытрмалы талдауды жасау
9.1.3.1-Шығармашылық ойды жүзеге асыру мен дамытуда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты түрде және өнімді қолдану (ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)
9.2.2.2-Әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өдірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету
Сабақтың мақсаты
Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы - тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту;
Кілемдер түрлерін меңгереді; Қазіргі кілемдер үлгілерін зерттейді.
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді
Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу
Топқа бөлу
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы - тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту;
Кілемдер түрлерін меңгереді;
Қазіргі кілемдер үлгілерін зерттейді.
Оқушыларға өткен заман мен қазіргі кездегі дәстүрлі технологиялық процесті салыстыруды, өз бетінше зерттеу мәселесін анықтауды ұсыныңыз. Оқушылар бұйым дайындауда қолданылатын материалдар мен құрылғыларды салыстыруына болады.
Дискриптор арқылы бағалау
Қазақтардың сәндік қолданбалы өнері. Тоқыма өнері және кілем тоқу. https://www.
youtube.c om/watch?v=02q
Ojm k_ESg
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 2

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары
§ 3. 18-19 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын қолдану бойынша өзіндік (оригиналды) шешімдерді ұсыну
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға кілем тоқу үшін керекті материалдар мен құралдары туралы толық мағлұмат беру;
Кілемші-шеберлердің жұмыстарын таныстыру;
Шығармашылық талғамдарын қалыптастыру, іскерлікке, шеберлікке икемділігін дамыту.
Қолөнердің эстетикалық мазмұнының қажеттілігі туралы білім қалыптастыру;
Ұлттық қолөнерге деген танымын дамыту.
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Қазақ халқының тоқу және кілем тоқу арқылы орындалған бұйымдары туралы мысал келтіріңіз. - Тоқыма бойынша жасалған бұйымның технологиялық ерекшелігі неде? - Бұл бұйымдарды дайындау үшін қандай материалдар мен құралдар қолданылады? - Қазақтың кілемдерін атаңыз және олардың айырмашылығы неде?
Қазақтың сәндік қолданбалы өнері туралы суреттер, бейнематериалдар, дайындауға, сәндік өнер бойынша жергілікті шеберлермен кездесу, жергілікті өлкетану мұражайына, тоқыма бұйымдарын жасайтын қолөнер шеберлерінің шеберханаларына экскурсия ұйымдастыруға болады.
Дискриптор арқылы бағалау
Қол тоқымасын жасауға арналған негіз: тоқылған бұйымдарға арналған материалдар, түрлер мен есептер. https://tvistatik.com/ru/handmade /blog/osnova_dlya_ru chnogo_tkachestva_ti pyi_materialyi_i_rasc hetyi_dlya_tkanyih_iz deliy
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 3

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Бұйым нобайын жасау. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау § 4. 20-21бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.5.1-Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау
9.1.4.1-Жұмысты орындаудың тиімді (оптималды) әдістері мен реттілігін анықтай отырып, шығармашылық қызметін жоспарлау
Сабақтың мақсаты
Кілем тоқуға арналған құрал-жабдықтармен танысады;
Кілем тоқуға арналған материалдармен, шикізаттармен танысады;
Кілем бұйымы үшін нобай жасай алады; Нобайда ұлттық құндылықты ұстана алады,
Түстік шешіммен нақты жұмыс істей алады;
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Нобай (фр. esquisse) -- ізденіс жұмысы,белгілі-бір шығарманың бастапқы идеясы, негізгі ой және қосымша бөлігі ретінде қарауға болады. Сызба құжаттарындағы негізі элементтер - нобай - сызба болуы мүмкін. Негізгі ерекшелі сол - ол қолмен салынып, көзбен шамамен өлшенеді.
Нобай -- суретшінің қолымен жылдам орындалатын сурет. Көбінесе сурет ерекше және бірнеше қайталанатын сызықтардан турады. Кейде әр түрлі техникада орындалуы мүмкін
Оқушылар жұмыстың орындалу
тәсілін таңдауда қиналуы
мүмкін. Сондықтан оларға
тоқыма техникасына байланысты
жұмысты орындау кезеңдерінің
әртүрлі болуы мүмкін екендігі
туралы нұсқаулық беру
ұсынылады.
Дискриптор арқылы бағалау
Қолөнер - киіз кілемдер дайындау шебері https://www.youtube.c om/watch?v=wUDVF dOlpDo
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 4

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру. § 5. 22-27 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.1.1-Мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану
9.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану
9.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану
Сабақтың мақсаты
1. Кілемнің жасалу жолдарын түсіндіре отырып нобай қарастыру кезеңін орындау;
2. Шығармашылық талғамдарын қалыптастыру,
3. Шеберлікке икемділігін дамыту.
4. Ұлттық өнерге деген танымын қалыптастыру.
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Шығармашылық жұмысты орындаукритерийлерін құрастырады:
- түстік гамманы үйлесімді таңдайды;
- материалдарды тиімді қолданады;
- бұйымды безендіруде этникалық нақыштарды
қолданады;
- шығармашылық идеяны іске
асыруда тоқыманың белгілі бір
Сәндеуге арналған түрлі материалдарды
(моншақ, металл және ағаш салпыншақтар
, таспа, баулар, пайетклара, шашақтар
және т.б.) қолдана отырып, жіптердің түрлі өрілім тәсілін және сәнді элементтің
этностильдегі бұйыммен
біріктіру әдістерін көрсету
ұсынылады.
Дискриптор арқылы бағалау
Балалармен бірге қызықты тоқыма тоқу https://ihappymama.ru /interesnoetkachestvo-s-detmi/
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 5

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жұмысты презентациялау. Көрмені ұйымдастыру.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) 9.3.2.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы тарихи, әлеуметтік және мәдениеттік мәнмәтіндерді талдау мен бағалау
Сабақтың мақсаты
*Өздерінің жұмысын және сыныптастарының жұмысын талдауда маңызды аспектілерін айқындау. *Мектеп оқушыларына арналған дайын жұмыстардың көрмесін ұйымдастырыңыз.
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Оқушылар жұмыстың негізгі кезеңдерін ұстана отырып, кішігірім тоқыма бұйымдарын жасау бойынша өз идеяларын іске асырады.
Мысалы, белдік, білезік, телефонға арналған сырт қап, чокер, тұмар, сөмке бауы және т.б.
Сәндеуге арналған түрлі
материалдарды (моншақ, металл
және ағаш салпыншақтар, таспа,
баулар, пайетклара, шашақтар
және т.б.) қолдана отырып,жіптердің түрлі өрілім тәсілін және сәнді элементтің
этностильдегі бұйыммен біріктіру әдістерін көрсету.
Дискриптор арқылы бағалау
Шебер сыныбында
тоқылған сәнді
әшекей
https://www. livemaste
r.ru/topic/2928553-
sozdanie-tkanogoukrasheniya-chastvtoraya
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 1

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері) § 7. 34-37 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.2.1-Тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау. 9.1.3.1-Шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)
Сабақтың мақсаты
Сән саладағы стильдердің бағыттарын зерттеп, нобай салып орындау.
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Киім сән үлгісіндегі әртүрлі стильдік бағыттар
туралы бейне материалдарды суреттерді
қарастырады.
- Өткен жүз жылдықтағы сәннің заманауи
сәннен айырмашылығы неде?
- Заманауи киімдегі негізгі сызықтарды
сипатаңыздар.
- Суреттегі киімдердің ұқсас элементтері
(пішіні, фасоны, түсті гаммасы және т.б)
бойынша бір бірінен айырмашылығы қандай?
- Киімдегі стильдер қалай аталады?
- Қандай стильдерді білесіздер?
Сәндегі негізгі стильдік бағыттар
(классикалық, спорттық,
романтикалық, этникалық,
эклектикалық және т.б.) туралы
бейнематериал, презентация,
суреттер және т.б. дайындау
ұсынылады
Дискриптор арқылы бағалау
Стиль бойынша
анықтама (гид)
https://www. adme.ru/s
voboda-kultura/samyjpolnyj-gid-po-stilyamodezhdy-ot-admeru1354465/amp/
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 2

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
<<Сән және жеке тұлға үйлесімділігі>> эксперименті.Жеке даралық имиджін жасау. Идеяларды жүзеге асыру. § 8. 38-39 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.5.1- Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау
Сабақтың мақсаты
- күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау; зерделеу, анықтау және бағалау;
- трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманау, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау жане бағалау;
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Қазақстан жұлдыздарының имиджін өзгерту бойынша топтама қарап шығып, талқылайды және олардың имиджін өзгерту алдындағы және кейінгі түрін салыстырады. Имидж жасау үшін мақсат, киім стилін таңдайды, денебітім типтерін талдайды, пішін, силуэт, түсті палитраны және т.б. үйренеді. Зерттеу нәтижесі негізінде өзінің имиджін немесе құрбысының/ туысының имиджін жасауға презентация дайындау үшін барынша әдемі бейне жасау үшін идея ойластырады.
Имидж жасау үшін нысанды өздігінен таңдауға мүмкіндік беру ұсынылады.
Мысалы, нысан оқушының өзі немесе туысы, құрбысы және т.б болуы мүмкін. Визуалды тәсілдердің денебітімді визуалды түзетуге ғана емес, тұтас әсем, үйлесімді образ жасауға көмектесетініне назарын аудару.
Дискриптор арқылы бағалау
Өз имиджіңді қалай жасауға болады? https://www. artimage.r u/info/articles/ kak_soz dat_imidzh_poshagova ya_instruktsiya/ https://kulturologia. ru/ blogs/170516/29564/
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 3

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Аксессуарлар, шаш үлгісі, визаж құралдары негізінде жеке даралық образды жасау. § 9. 40-41 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.6.2-Бұйымды дайындау мен безендіру барысында заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданудың өзіндік (оригиналды) шешімдері мен жолдарын ұсыну
Сабақтың мақсаты
Аксессуарлар,шаш үлгісі ,визаж түсінігін, визажисттің кім екенін ажыратып үйрену.
Сән әлеміндегі мамандықтармен танысады;
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
1. Түс типтерін анықтау. Өзіңіздің сыртқы келбетіңіздің ерекшелігін дұрыс анықтау үшін: - күндізгі жарықтың жақсы түсуі; - шашты буып, жинап қою; - айна; - көздің түсіне зер салып қарау; - ерін мен тері өңін қарастыруы қажет. 2. Шашты сәндеу. Шашты сәндеу түрін таңдау кезінде ойластырылған образдың шаш түрі мен ұзындығын, бет пішінін ескеру ұсынылады. 3. Макияж жасау. Образға арналған түстер палитрасын таңдап алу, макияжды жағу кезеңдерін (теріні дайындау, кемшіліктерін түзету, қас, көз бен ерінді бояу) анықтау. 4. Аксессуарлар дайындау. Образды толықтыру үшін ұсынылған образға сәйкес аксессуарлар, сәндік элементтер таңдау.
Сәнді шаш үлгісін жасауға арналған өру үлгілерін және шаш үлгілерінің суреттерін дайындау ұсынылады.
Шаш сәндеуге және макияж жасауға арналған материалдар мен құралдар дайындау.
Макияж жағуға арналған әртүрлі бет пішінінің қимаүлгілерін басып шығару, ұсынылады
Дискриптор арқылы бағалау
Шаш үлгісі http://womenshealth.s u/pricheski/kaksdelat-prichesku/

Макияж жасау неден басталады http://facemakeup.ru/ s-chego-nachat- makiyazh-litsa.html

Түрлі-түсті қарындаштар, тендер
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 4

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Киім топтамасын жасау эксперименті/жеке даралық имидж үшін аксессуарлар. § 10. 42-51 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.5.- Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау
9.1.6.3-Трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманауи, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау және бағалау
9.2.3.1-Бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану
9.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсаттың өзіндік анық көруін және негізделген бағаны өзіндік білдіру
Сабақтың мақсаты
- бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану;
-өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсаттың өзіндік анық көруін және негізделген бағаны өзіндік білдіру
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Оқушылар А3/А4 форматты қағазға дизайнерлердің, мысалы, Эдгар Артистің шығармашылық жұмыстары негізінде киім топтамасының коллажын жасайды. Оқушылар коллаж техникасында (әртүрлі қағаз түрлері, пластик, фольга және т.б.) әртүрлі материалдармен эксперимент жасап, түсті палитрасын анықтай отырып, өзінің топтамасына арналған тақырыпты, образы мен стилін таңдайды.
Идеясын қағазға түсіре отырып, әртүрлі техникамен, мысалы, бүрмелеу, қатпарлау және т.б. дәстүрлі емес материалдар арқылы қалай жүзеге асыруға болатыны туралы ойлану.
Дискриптор арқылы бағалау
Эдгар Артис жұмыстары http://secondstreet.
ru/b log/Fashion_foto/platja -edgara-artisa.html
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 5

Күні:

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жұмысты қорғау. § 11. 52-55 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.3.1.1-Медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер)
Сабақтың мақсаты
Интерьердегі жұмсақ ойыншықтарды зерттейді;
-Пайдаланылатын материалдардың қасиетін түсінеді;
-Кесу-пішу жұмыстарын сауатты орындайды;
-Орындалған жұмыстың бірізділік тұрғыда сындарлы зерттеу нәтижесін жариялайды
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Онлайн көрмеге арналған портфолио/фотоальбом/электронды презентация құрылымын талқылайды:
1. Негізгі бет (титул): мектеп, авторы, сыныбы;
2. Шығармашылық жұмыстың атауы;
3. Аннотация (қысқаша сипаттама, қолданылуы, материалы мен сән сипаттамасы).
Оқушылармен шығармашылық жұмысты рәсімдеу және әртүрлі презентация түрлерін талқылау
Дискриптор арқылы бағалау
Онлайн портфолио жасауға арналған 10 сайт https://serblog.ru/10- sajtov-dlya-sozdaniyaportfolio-onlajn
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді


Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 1
Күні:
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Сәнді киім дизайны <> қарапайым геометриялық формалар (пончо, кейп, туника) (сән журналдары). Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі § 12. 56-57 бет § 13. 58-59 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.2.1-Тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау.
9.1.3.1-Шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)
9.2.2.2-Әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өндірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету
Сабақтың мақсаты
тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау;
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Күрделі конструкциялы киім модельдерінің суреттерін немесе презентациясын қарап шығады, оларды күрделілігі мен дайындауға жұмсалатын уақыты бойынша салыстырып, сұрақтарға жауап береді: - Ұсынылған суреттердегі қандай модельді жылдам дайындауға болады? - Оны дайындауға жұмсалатын уақытты қысқарту модельдің конструкциясына қалай әсер етеді?
Кейп, пончо, жамылғы, туника модельдерін анықтайды, оларды салыстырады, жалпы және ерекше айырмашылықтарын анықтайды.
Киімді жекелей тігудің жаппай
өндіруден айырмашылығы нақты
денебітімнен өлшем алу, шақтап көру,
денебітімге киімді шақтап тігу

Дискриптор арқылы бағалау
Кейп, пончо және
жамылғы:
айырмашылығы
неде?
https://trendy-u.com/schem-nosit/capeponcho-nakidkaraznitsa-foto-lukiobrazy/
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 2
Күні:
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Нобай. Идеяны жүзеге асыру. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау § 14. 60-61 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.5.1 -Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау
9.1.5.2-Әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құру
Сабақтың мақсаты
әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өндірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Сән журналынан модель таңдау немесе өз шығарамышлық жұмысының эскизін жасауды таңдау . 1-нұсқа. Сән журналынан модель таңдау.
2-нұсқа. Модель эскизін орындау.
Материал және бұйым түрін таңдайды, адам денебітімінің модулін қолдана отырып, модельдің нобайын орындайды.
Мойын ойындысы қиығының пішінін, оның өңделу тәсілдерін таңдауға әсер ететіндігі туралы нұсқаулық беру ұсынылады. Мысалы, мойын ойындысының төртбұрышты пішіні әдіппен өңделуі, ал дөңгелек пішін - әдіппен, қиғаш жиекпен, бүктемелі тігіспен өңделуі мүмкін
Дискриптор арқылы бағалау
Кейп тігеміз. https://burdastyle.ru/st ati/shem-keyp-/
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 3
Күні:
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Бұйымды жасау .Бөлшектерді пішу. Жеке бөлшектерді өңдеу. Бөлшектерді жинау мен бұйымды сәндеу
§ 15. 62-68 бет § 16. 68-73 бет
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.2.1-Заманауи тігін құрал-жабдықтарын білу және торлау тігін машинасын қолдану
9.2.2.3-Тігін машиналарында күрделі операцияларды (аппликация, кестелеу) орындау және зерделеу
9.2.3.1-Бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану
9.2.3.2-Сенімділік пен дербестігін көрсете, әртүрлі техникаларды, конструкция түрлері мен заманауи материалдарды қолдана отырып ерекше күрделі бұйым жасау
9.2.6.1-Материалдар мен құрал жабдықтарды қолданудағы қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығы мен сақтық шараларын айтып отырып, жұмыс орындау
9.2.6.2-Белгілі бір бұйым мен жұмыс түріне арналған техника қауіпсіздігі бойынша нұсқаулық құру
Сабақтың мақсаты
Конструкцияларды, түрлі техникаларды қолдана отырып кейп,панчо,туника жасау
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Типтік кесте бойынша өз денебітімдерінің өлшемін анықтайды, пішім сызықтарын калька, пленка және т.б. арқылы түсіріп алады. Бақылау белгілерін қойып, пішімдерді түзетеді, қиып алады. Жұмсалатын мата шығынын есептейді.
Бұйымды жасау барысында материалды өңдеудің тиімді әдістерін таңдау және қолдану

Дискриптор арқылы бағалау
Пончо пішімі
http://www.redcafe.ru/
women-ponchopattern
Ольга Никишичева.
Төртбұрыштан
жасалған кардиган.
https://www.youtube.c
om/watch?v=4jBiDd0
1LJ4
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
сабақ № 4
Күні:
Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жұмысты талдау мен бағалау. Жұмысты қорғау § 17. 74-75 бет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.4.2-Пайданы (табысты) анықтау мақсатында түрлі тауарларды өткізу нарығын талдау
9.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсатты өзгеше көзқарасын білдіру және негізделген өзіндік баға беру
9.3.1.1-Медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер)
Сабақтың мақсаты
Шығармашылық жобаны таныстыру;
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
басы

Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер
YOU TUBE,

ортасы
Табыс түсіру мақсатында бұйымның өзіндік құнын есептеп, ұқсас тауар туралы мәлімет іздеп, өз жұмысының құнын анықтайды.
Фотосессия немесе бейнетүсірілім жасауға орын, музыкалды сүйемелдеу дайындап, бейнесюжет құрастыру (бұйымның құны, өзінің және өзгелердің (суретшілер, дизайнерлер) жұмыстарының маңыздылығы мен мақсатына деген өз көзқарасымен) қысқаша сипаттама беру
Дискриптор арқылы бағалау
Fashion-брендтің
бірінші бейнеролигі:
кеңестер мен
мысалдар
https://fafastudio.com.
ua/budget_video/
соңы
Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Ұқсас жұмыстар
Механикалық жұмыс және қуат
Оқушылардың ғылыми жұмысын рәсімдеу
«меруерт» алқа тұмаршасын – бисермен тоқу
Орташа қуат
Сабақ типі
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы. 5 сынып
Бисерден жасалған гүлдесте
Автокөліктің жалпы құрылымы
Бисерден көбелек тоқу
Оқушыларды ұйымдастыру
Пәндер