Шығармашылық жұмыстың атауы

9. 1. 2. 1-Өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салысытрмалы талдауды жасау
9. 1. 3. 1-Шығармашылық ойды жүзеге асыру мен дамытуда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты түрде және өнімді қолдану (ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)
9. 2. 2. 2-Әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өдірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету
Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы - тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту;
Кілемдер түрлерін меңгереді; Қазіргі кілемдер үлгілерін зерттейді.
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді
Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу
Топқа бөлу
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы - тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту;
Кілемдер түрлерін меңгереді;
Қазіргі кілемдер үлгілерін зерттейді.
Қазақтардың сәндік қолданбалы өнері. Тоқыма өнері және кілем тоқу. https://www.
youtube. c om/watch?v=02q
Ojm k_ESg
Кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары
§ 3. 18-19 бет
- Оқушыларға кілем тоқу үшін керекті материалдар мен құралдары туралы толық мағлұмат беру;
- Кілемші-шеберлердің жұмыстарын таныстыру;
- Шығармашылық талғамдарын қалыптастыру, іскерлікке, шеберлікке икемділігін дамыту.
- Қолөнердің эстетикалық мазмұнының қажеттілігі туралы білім қалыптастыру;
- Ұлттық қолөнерге деген танымын дамыту.
Сабақтың
кезеңі
Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
9. 1. 5. 1-Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау
9. 1. 4. 1-Жұмысты орындаудың тиімді (оптималды) әдістері мен реттілігін анықтай отырып, шығармашылық қызметін жоспарлау
Кілем тоқуға арналған құрал-жабдықтармен танысады;
Кілем тоқуға арналған материалдармен, шикізаттармен танысады;
Кілем бұйымы үшін нобай жасай алады; Нобайда ұлттық құндылықты ұстана алады,
Түстік шешіммен нақты жұмыс істей алады;
Сабақтың
кезеңі
Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
Нобай (фр. esquisse) - ізденіс жұмысы, белгілі-бір шығарманың бастапқы идеясы, негізгі ой және қосымша бөлігі ретінде қарауға болады. Сызба құжаттарындағы негізі элементтер - нобай - сызба болуы мүмкін. Негізгі ерекшелі сол - ол қолмен салынып, көзбен шамамен өлшенеді.
Нобай - суретшінің қолымен жылдам орындалатын сурет. Көбінесе сурет ерекше және бірнеше қайталанатын сызықтардан турады. Кейде әр түрлі техникада орындалуы мүмкін
Оқушылар жұмыстың орындалу
тәсілін таңдауда қиналуы
мүмкін. Сондықтан оларға
тоқыма техникасына байланысты
жұмысты орындау кезеңдерінің
әртүрлі болуы мүмкін екендігі
туралы нұсқаулық беру
ұсынылады.
9. 2. 1. 1-Мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану
9. 2. 3. 3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану
9. 2. 6. 1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану
1. Кілемнің жасалу жолдарын түсіндіре отырып нобай қарастыру кезеңін орындау;
2. Шығармашылық талғамдарын қалыптастыру,
3. Шеберлікке икемділігін дамыту.
4. Ұлттық өнерге деген танымын қалыптастыру.
Сабақтың
кезеңі
Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
Шығармашылық жұмысты орындаукритерийлерін құрастырады:
- түстік гамманы үйлесімді таңдайды;
- материалдарды тиімді қолданады;
- бұйымды безендіруде этникалық нақыштарды
қолданады;
- шығармашылық идеяны іске
асыруда тоқыманың белгілі бір
Сәндеуге арналған түрлі материалдарды
(моншақ, металл және ағаш салпыншақтар
, таспа, баулар, пайетклара, шашақтар
және т. б. ) қолдана отырып, жіптердің түрлі өрілім тәсілін және сәнді элементтің
этностильдегі бұйыммен
біріктіру әдістерін көрсету
ұсынылады.
Сабақтың
кезеңі
Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
Оқушылар жұмыстың негізгі кезеңдерін ұстана отырып, кішігірім тоқыма бұйымдарын жасау бойынша өз идеяларын іске асырады.
Мысалы, белдік, білезік, телефонға арналған сырт қап, чокер, тұмар, сөмке бауы және т. б.
Сәндеуге арналған түрлі
материалдарды (моншақ, металл
және ағаш салпыншақтар, таспа,
баулар, пайетклара, шашақтар
және т. б. ) қолдана отырып, жіптердің түрлі өрілім тәсілін және сәнді элементтің
этностильдегі бұйыммен біріктіру әдістерін көрсету.
Шебер сыныбында
тоқылған сәнді
әшекей
https://www. livemaste
r. ru/topic/2928553-
sozdanie-tkanogoukrasheniya-chastvtoraya
Сабақтың
кезеңі
Тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
Киім сән үлгісіндегі әртүрлі стильдік бағыттар
туралы бейне материалдарды суреттерді
қарастырады.
- Өткен жүз жылдықтағы сәннің заманауи
сәннен айырмашылығы неде?
- Заманауи киімдегі негізгі сызықтарды
сипатаңыздар.
- Суреттегі киімдердің ұқсас элементтері
(пішіні, фасоны, түсті гаммасы және т. б)
бойынша бір бірінен айырмашылығы қандай?
- Киімдегі стильдер қалай аталады?
- Қандай стильдерді білесіздер?
Сәндегі негізгі стильдік бағыттар
(классикалық, спорттық,
романтикалық, этникалық,
эклектикалық және т. б. ) туралы
бейнематериал, презентация,
суреттер және т. б. дайындау
ұсынылады
Стиль бойынша
анықтама (гид)
https://www. adme. ru/s
voboda-kultura/samyjpolnyj-gid-po-stilyamodezhdy-ot-admeru1354465/amp/
- күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау; зерделеу, анықтау және бағалау;
- трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманау, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау жане бағалау;
Сабақтың
кезеңі
Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу. Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
Имидж жасау үшін нысанды өздігінен таңдауға мүмкіндік беру ұсынылады.
Мысалы, нысан оқушының өзі немесе туысы, құрбысы және т. б болуы мүмкін. Визуалды тәсілдердің денебітімді визуалды түзетуге ғана емес, тұтас әсем, үйлесімді образ жасауға көмектесетініне назарын аудару.
Аксессуарлар, шаш үлгісі, визаж түсінігін, визажисттің кім екенін ажыратып үйрену.
Сән әлеміндегі мамандықтармен танысады;
Сабақтың
кезеңі
Тапсырмаларды демонстрация арқылы
көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді
Оқушыны түгендеу. Үй жұмысын тексеру
TV онлайн сабақ көреді қосымша
Сілтеме арқылы сабаққа кіреді
TV, сілтемелер
YOU TUBE,
Сәнді шаш үлгісін жасауға арналған өру үлгілерін және шаш үлгілерінің суреттерін дайындау ұсынылады.
Шаш сәндеуге және макияж жасауға арналған материалдар мен құралдар дайындау.
Макияж жағуға арналған әртүрлі бет пішінінің қимаүлгілерін басып шығару, ұсынылады
Шаш үлгісі http://womenshealth. s u/pricheski/kaksdelat-prichesku/
Макияж жасау неден басталады http://facemakeup. ru/ s-chego-nachat- makiyazh-litsa. html
Түрлі-түсті қарындаштар, тендер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz