Шығармашылық жұмыстың атауы

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: сабақ № 1
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні: Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері. Қазақ кілемдері. Алаша. Кілем тоқу. Гобелен. Қазіргі кілемдер үлгілері § 1. 8-13 бет § 2. 14-17бет
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні:

9. 1. 2. 1-Өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салысытрмалы талдауды жасау

9. 1. 3. 1-Шығармашылық ойды жүзеге асыру мен дамытуда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты түрде және өнімді қолдану (ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)

9. 2. 2. 2-Әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өдірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні:

Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы - тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту;

Кілемдер түрлерін меңгереді; Қазіргі кілемдер үлгілерін зерттейді.

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың барысы
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер:

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация

арқылы көрсетеді

Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу

Топқа бөлу

Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: ортасы
Педагогтің аты-жөні:

Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы - тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту;

Кілемдер түрлерін меңгереді;

Қазіргі кілемдер үлгілерін зерттейді.

Оқушыларға өткен заман мен қазіргі кездегі дәстүрлі технологиялық процесті салыстыруды, өз бетінше зерттеу мәселесін анықтауды ұсыныңыз. Оқушылар бұйым дайындауда қолданылатын материалдар мен құрылғыларды салыстыруына болады.
Дискриптор арқылы бағалау

Қазақтардың сәндік қолданбалы өнері. Тоқыма өнері және кілем тоқу. https://www.

youtube. c om/watch?v=02q

Ojm k_ESg

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: сабақ № 2
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні:

Кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары

§ 3. 18-19 бет

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні: 9. 1. 6. 4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын қолдану бойынша өзіндік (оригиналды) шешімдерді ұсыну
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні:
  1. Оқушыларға кілем тоқу үшін керекті материалдар мен құралдары туралы толық мағлұмат беру;
  2. Кілемші-шеберлердің жұмыстарын таныстыру;
  3. Шығармашылық талғамдарын қалыптастыру, іскерлікке, шеберлікке икемділігін дамыту.
  4. Қолөнердің эстетикалық мазмұнының қажеттілігі туралы білім қалыптастыру;
  5. Ұлттық қолөнерге деген танымын дамыту.
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың барысы
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер:

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация

арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу.

Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: ортасы
Педагогтің аты-жөні: Қазақ халқының тоқу және кілем тоқу арқылы орындалған бұйымдары туралы мысал келтіріңіз. - Тоқыма бойынша жасалған бұйымның технологиялық ерекшелігі неде? - Бұл бұйымдарды дайындау үшін қандай материалдар мен құралдар қолданылады? - Қазақтың кілемдерін атаңыз және олардың айырмашылығы неде?
Қазақтың сәндік қолданбалы өнері туралы суреттер, бейнематериалдар, дайындауға, сәндік өнер бойынша жергілікті шеберлермен кездесу, жергілікті өлкетану мұражайына, тоқыма бұйымдарын жасайтын қолөнер шеберлерінің шеберханаларына экскурсия ұйымдастыруға болады.
Дискриптор арқылы бағалау
Қол тоқымасын жасауға арналған негіз: тоқылған бұйымдарға арналған материалдар, түрлер мен есептер. https://tvistatik. com/ru/handmade /blog/osnova_dlya_ru chnogo_tkachestva_ti pyi_materialyi_i_rasc hetyi_dlya_tkanyih_iz deliy
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: сабақ № 3
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні: Бұйым нобайын жасау. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау § 4. 20-21бет
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні:

9. 1. 5. 1-Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау

9. 1. 4. 1-Жұмысты орындаудың тиімді (оптималды) әдістері мен реттілігін анықтай отырып, шығармашылық қызметін жоспарлау

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні:

Кілем тоқуға арналған құрал-жабдықтармен танысады;

Кілем тоқуға арналған материалдармен, шикізаттармен танысады;

Кілем бұйымы үшін нобай жасай алады; Нобайда ұлттық құндылықты ұстана алады,

Түстік шешіммен нақты жұмыс істей алады;

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың барысы
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер:

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация

арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу.

Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: ортасы
Педагогтің аты-жөні:

Нобай (фр. esquisse) - ізденіс жұмысы, белгілі-бір шығарманың бастапқы идеясы, негізгі ой және қосымша бөлігі ретінде қарауға болады. Сызба құжаттарындағы негізі элементтер - нобай - сызба болуы мүмкін. Негізгі ерекшелі сол - ол қолмен салынып, көзбен шамамен өлшенеді.

Нобай - суретшінің қолымен жылдам орындалатын сурет. Көбінесе сурет ерекше және бірнеше қайталанатын сызықтардан турады. Кейде әр түрлі техникада орындалуы мүмкін

Оқушылар жұмыстың орындалу

тәсілін таңдауда қиналуы

мүмкін. Сондықтан оларға

тоқыма техникасына байланысты

жұмысты орындау кезеңдерінің

әртүрлі болуы мүмкін екендігі

туралы нұсқаулық беру

ұсынылады.

Дискриптор арқылы бағалау
Қолөнер - киіз кілемдер дайындау шебері https://www. youtube. c om/watch?v=wUDVF dOlpDo
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: сабақ № 4
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні: Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру. § 5. 22-27 бет
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні:

9. 2. 1. 1-Мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану

9. 2. 3. 3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

9. 2. 6. 1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні:

1. Кілемнің жасалу жолдарын түсіндіре отырып нобай қарастыру кезеңін орындау;

2. Шығармашылық талғамдарын қалыптастыру,

3. Шеберлікке икемділігін дамыту.

4. Ұлттық өнерге деген танымын қалыптастыру.

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың барысы
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер:

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация

арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу.

Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: ортасы
Педагогтің аты-жөні:

Шығармашылық жұмысты орындаукритерийлерін құрастырады:

- түстік гамманы үйлесімді таңдайды;

- материалдарды тиімді қолданады;

- бұйымды безендіруде этникалық нақыштарды

қолданады;

- шығармашылық идеяны іске

асыруда тоқыманың белгілі бір

Сәндеуге арналған түрлі материалдарды

(моншақ, металл және ағаш салпыншақтар

, таспа, баулар, пайетклара, шашақтар

және т. б. ) қолдана отырып, жіптердің түрлі өрілім тәсілін және сәнді элементтің

этностильдегі бұйыммен

біріктіру әдістерін көрсету

ұсынылады.

Дискриптор арқылы бағалау
Балалармен бірге қызықты тоқыма тоқу https://ihappymama. ru /interesnoetkachestvo-s-detmi/
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: сабақ № 5
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні: Жұмысты презентациялау. Көрмені ұйымдастыру.
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні: 9. 3. 1. 1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) 9. 3. 2. 1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы тарихи, әлеуметтік және мәдениеттік мәнмәтіндерді талдау мен бағалау
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні: *Өздерінің жұмысын және сыныптастарының жұмысын талдауда маңызды аспектілерін айқындау. *Мектеп оқушыларына арналған дайын жұмыстардың көрмесін ұйымдастырыңыз.
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: Сабақтың барысы
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер:

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация

арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу.

Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

Үй жұмысын мұғалімге жібереді Wattsapp месенджері арқылы

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: ортасы
Педагогтің аты-жөні:

Оқушылар жұмыстың негізгі кезеңдерін ұстана отырып, кішігірім тоқыма бұйымдарын жасау бойынша өз идеяларын іске асырады.

Мысалы, белдік, білезік, телефонға арналған сырт қап, чокер, тұмар, сөмке бауы және т. б.

Сәндеуге арналған түрлі

материалдарды (моншақ, металл

және ағаш салпыншақтар, таспа,

баулар, пайетклара, шашақтар

және т. б. ) қолдана отырып, жіптердің түрлі өрілім тәсілін және сәнді элементтің

этностильдегі бұйыммен біріктіру әдістерін көрсету.

Дискриптор арқылы бағалау

Шебер сыныбында

тоқылған сәнді

әшекей

https://www. livemaste

r. ru/topic/2928553-

sozdanie-tkanogoukrasheniya-chastvtoraya

Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге жібереді
Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Дизайн және технология: сабақ № 1
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Дизайн және технология: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Дизайн және технология: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні: Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері) § 7. 34-37 бет
Бөлім: Дизайн және технология: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні: 9. 1. 2. 1-Тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау. 9. 1. 3. 1-Шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)
Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні: Сән саладағы стильдердің бағыттарын зерттеп, нобай салып орындау.
Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың барысы
Бөлім: Дизайн және технология:

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Дизайн және технология: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация

арқылы көрсетеді Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу.

Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Орындаған тапсырмаларын Wattsapp месенджері арқылы мұғалімге жібереді

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Дизайн және технология: ортасы
Педагогтің аты-жөні:

Киім сән үлгісіндегі әртүрлі стильдік бағыттар

туралы бейне материалдарды суреттерді

қарастырады.

- Өткен жүз жылдықтағы сәннің заманауи

сәннен айырмашылығы неде?

- Заманауи киімдегі негізгі сызықтарды

сипатаңыздар.

- Суреттегі киімдердің ұқсас элементтері

(пішіні, фасоны, түсті гаммасы және т. б)

бойынша бір бірінен айырмашылығы қандай?

- Киімдегі стильдер қалай аталады?

- Қандай стильдерді білесіздер?

Сәндегі негізгі стильдік бағыттар

(классикалық, спорттық,

романтикалық, этникалық,

эклектикалық және т. б. ) туралы

бейнематериал, презентация,

суреттер және т. б. дайындау

ұсынылады

Дискриптор арқылы бағалау

Стиль бойынша

анықтама (гид)

https://www. adme. ru/s

voboda-kultura/samyjpolnyj-gid-po-stilyamodezhdy-ot-admeru1354465/amp/

Бөлім: Дизайн және технология: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді
Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Дизайн және технология: сабақ № 2
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Дизайн және технология: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Дизайн және технология: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні: «Сән және жеке тұлға үйлесімділігі» эксперименті. Жеке даралық имиджін жасау. Идеяларды жүзеге асыру. § 8. 38-39 бет
Бөлім: Дизайн және технология: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні: 9. 1. 5. 1- Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау
Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні:

- күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау; зерделеу, анықтау және бағалау;

- трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманау, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау жане бағалау;

Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың барысы
Бөлім: Дизайн және технология:

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Дизайн және технология: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация арқылы

көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу. Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Дизайн және технология: ортасы
Педагогтің аты-жөні: Қазақстан жұлдыздарының имиджін өзгерту бойынша топтама қарап шығып, талқылайды және олардың имиджін өзгерту алдындағы және кейінгі түрін салыстырады. Имидж жасау үшін мақсат, киім стилін таңдайды, денебітім типтерін талдайды, пішін, силуэт, түсті палитраны және т. б. үйренеді. Зерттеу нәтижесі негізінде өзінің имиджін немесе құрбысының/ туысының имиджін жасауға презентация дайындау үшін барынша әдемі бейне жасау үшін идея ойластырады.

Имидж жасау үшін нысанды өздігінен таңдауға мүмкіндік беру ұсынылады.

Мысалы, нысан оқушының өзі немесе туысы, құрбысы және т. б болуы мүмкін. Визуалды тәсілдердің денебітімді визуалды түзетуге ғана емес, тұтас әсем, үйлесімді образ жасауға көмектесетініне назарын аудару.

Дискриптор арқылы бағалау
Өз имиджіңді қалай жасауға болады? https://www. artimage. r u/info/articles/ kak_soz dat_imidzh_poshagova ya_instruktsiya/ https://kulturologia. ru/ blogs/170516/29564/
Бөлім: Дизайн және технология: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді
Бөлім: Дизайн және технология
Педагогтің аты-жөні
Бөлім: Дизайн және технология: сабақ № 3
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Дизайн және технология: Күні:
Педагогтің аты-жөні:
Бөлім: Дизайн және технология: Сынып: 9
Педагогтің аты-жөні: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың тақырыбы
Педагогтің аты-жөні: Аксессуарлар, шаш үлгісі, визаж құралдары негізінде жеке даралық образды жасау. § 9. 40-41 бет
Бөлім: Дизайн және технология: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Педагогтің аты-жөні: 9. 1. 6. 2-Бұйымды дайындау мен безендіру барысында заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданудың өзіндік (оригиналды) шешімдері мен жолдарын ұсыну
Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың мақсаты
Педагогтің аты-жөні:

Аксессуарлар, шаш үлгісі, визаж түсінігін, визажисттің кім екенін ажыратып үйрену.

Сән әлеміндегі мамандықтармен танысады;

Бөлім: Дизайн және технология: Сабақтың барысы
Бөлім: Дизайн және технология:

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің аты-жөні: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: Дизайн және технология: басы
Педагогтің аты-жөні:

Тапсырмаларды демонстрация арқылы

көрсетеді. Сілтемені оқушыға жібереді

Оқушыны түгендеу. Үй жұмысын тексеру

TV онлайн сабақ көреді қосымша

Сілтеме арқылы сабаққа кіреді

TV, сілтемелер

YOU TUBE,

Бөлім: Дизайн және технология: ортасы
Педагогтің аты-жөні: 1. Түс типтерін анықтау . Өзіңіздің сыртқы келбетіңіздің ерекшелігін дұрыс анықтау үшін: - күндізгі жарықтың жақсы түсуі; - шашты буып, жинап қою; - айна; - көздің түсіне зер салып қарау; - ерін мен тері өңін қарастыруы қажет. 2. Шашты сәндеу . Шашты сәндеу түрін таңдау кезінде ойластырылған образдың шаш түрі мен ұзындығын, бет пішінін ескеру ұсынылады. 3 . Макияж жасау. Образға арналған түстер палитрасын таңдап алу, макияжды жағу кезеңдерін (теріні дайындау, кемшіліктерін түзету, қас, көз бен ерінді бояу) анықтау. 4. Аксессуарлар дайындау . Образды толықтыру үшін ұсынылған образға сәйкес аксессуарлар, сәндік элементтер таңдау.

Сәнді шаш үлгісін жасауға арналған өру үлгілерін және шаш үлгілерінің суреттерін дайындау ұсынылады.

Шаш сәндеуге және макияж жасауға арналған материалдар мен құралдар дайындау.

Макияж жағуға арналған әртүрлі бет пішінінің қимаүлгілерін басып шығару, ұсынылады

Дискриптор арқылы бағалау

Шаш үлгісі http://womenshealth. s u/pricheski/kaksdelat-prichesku/

Макияж жасау неден басталады http://facemakeup. ru/ s-chego-nachat- makiyazh-litsa. html

Түрлі-түсті қарындаштар, тендер

Бөлім: Дизайн және технология: соңы
Педагогтің аты-жөні: Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындап мұғалімге Wattsapp месенджері арқылы жібереді

Ұқсас жұмыстар
Механикалық жұмыс және қуат
Оқушылардың ғылыми жұмысын рәсімдеу
«меруерт» алқа тұмаршасын – бисермен тоқу
Орташа қуат
Сабақ типі
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы. 5 сынып
Автокөліктің жалпы құрылымы
Бисерден жасалған гүлдесте
Бисерден көбелек тоқу
Оқушыларды ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz