Сабақтың кезеңі уақыты

Білім беру ұйымының атауы
Мыңшұңқыр ЖОМ
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
Мыңшұңқыр ЖОМ: Қазақ тілі
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
Мыңшұңқыр ЖОМ: I бөлім. Мәңгілік Ел-Мұратым
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
Мыңшұңқыр ЖОМ: Жұматай Бақытгүл
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
Мыңшұңқыр ЖОМ:
Білім беру ұйымының атауы: Сыныбы: 9
Мыңшұңқыр ЖОМ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
Мыңшұңқыр ЖОМ: Мәңгілік Ел-ұлт пен ұлыс тілегі
Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Мыңшұңқыр ЖОМ:

9. 3. 6. 1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу редакциялау;

9. 4. 1. 1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
Мыңшұңқыр ЖОМ: Жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөле алады, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды және мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Білім беру ұйымының атауы: Бағалау критерийі:
Мыңшұңқыр ЖОМ:

- оқылым стратегияларын қолданады;

- жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөледі;

- ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды;

- мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Білім беру ұйымының атауы: Ойлау деңгейінің дағдысы
Мыңшұңқыр ЖОМ: қолдану
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
Мыңшұңқыр ЖОМ: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдастыру

7 минут

Өткен білімді еске түсіру

3 минут

Жаңа сабақ

Кері байланыс

Мыңшұңқыр ЖОМ:

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Психологиялық ахуал туғызу.

«Ыстық алақан» әдісі арқылы орындалады.

«Сиқырлы конверт» әдісі арқылы әр оқушыларды топқа бөлемін

І топ «Ақорда»

ІІ топ «Бәйтерек»

ІІІ топ «Ханшатыр»

Әр топқа бағалау парағын таратып беремін.

Үй тапсырмасын «Кім жылдам» әдісі арқылы тексеремін.

1. Қазақ елінің астанасы болған қалалар туралы не білесіңдер?

2. Мәңгілік елдің астанасы қандай болу керек?

3. Мәңгілік ел құндылығы туралы не білесіңдер?

4. Құндылыққа нені жатқызар едіңдер?

5. Фонетикалық және морфологиялық принцип дегеніміз не?

(Оқушылардан деңгейлеріне қарай сұрақтардың жауабын күтемін)

Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі

Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырылады.

Жаңа сабақты бастамас бұрын бейнежазба көрсетемін

(Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында түрлі проблемалық сұрақтар құрастыру арқылы жаңа тақырыпты анықтайды. )

Сабақтың тақырыбы:

Мәңгілік Ел-ұлт пен ұлыс тілегі

1-тапсырма ТЖ

Мәтінді азат жолдарға бөліп, стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазыңдар.

(оқылым стратегияларын қолдана отырып, оқушылар мәтінді шолып оқиды, бөлімдердің аттарын, абзац сандарын анықтап, редакциялап жазады. Деңгейлеріне сай қосымша уақыт беремін) .

2-тапсырма Жеке жұмыс

«Бэкроним» әдісі арқылы берілген екі тақырыптың бірін таңдап өмірмен байланыстыра отырып орфографиялық нормаға сай жазыңыз және сөйлем ішіне, соңына қойылатын тыныс белгілерін орынды қолданып, жазба жұмысын орындаңыз.

( 50-70 сөз болу керек)

  1. . . .
  2. . . .

(Тапсырманы орындау барысында білім алушылардан әр түрлі деңгейдегі жазба жұмысын күтемін)

«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі арқылы оқышалардың алған білімін саралай білуге дағдыландыру

Оқушылар қол ұстасып тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

Әр оқушы конверттегі мәтінді оқи отырып, тобын анықтап топ басшыларын сайлайды.

Бағалау парағы арқылы топ басшылар өз топтарын бағалап отырады.

Оқушылар сұрақтарды интерактивті тақтадан оқиды, сұрақтарға жылдам жауап бере отырып, ойлау жүйелері қалыптасады.

жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысады.

Жаңа сабақты зер салып тыңдайды. Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыра отырып, әр түрлі проблемалық сұрақтар құрастырады және тақырыпты болжайды.

Оқушылар оқулықтағы мәтінді әрқайысысы жеке-жеке топ ішінде шолып оқып, топпен талқылайды.

Мақсатқа сәйкес постер қорғау арқылы

мәтінді азат жолдарға бөліп, стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазады.

Оқушылар мәтінді таңдау арқылы жазба жұмысын орындайды.

Мәтінді орфографиялық нормаға сай жазып, тыныс белгілерін орынды қолданады.

Мұғалім тарапынан бағалаймын .

«Жарайсың!», «Керемет!», «Тамаша!» деген сөздер арқылы бағаланады.

Дескриптор:

Жалпы балл: 4 балл

1) оқылым стратегияларын қолданады- 1балл

2) мәтінді азат жолдарға бөледі- 1 балл

3) стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазады- 2 балл

Дескриптор:

Жалпы балл: 4 балл

1) орфографиялық нормаға сай жазады- 2 балл

2) тыныс белгілерін орынды қолданады- 1балл

3) шағын мәтін жазады- 1балл

1-10 БАЛЛ

Открытый урок на тему: "Қазақ тілі сабағында" 3 класс

https://infourok. ru/otkritiy-urok-na-temu-aza-tili-sabainda-klass-2403291. html

Сиқырлы конверт

І топ «Ақорда»

ІІ топ «Бәйтерек»

ІІІ топ «Ханшатыр»

9 сынып оқулығы

«Арман-ПВ» баспасы, 2019


Ұқсас жұмыстар
Кестені баспаға дайындау
Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу
Өрнекті жазбаша есепте
Компьютерлік желілер туралы
Ғарышқа ұшу. ғарышты игеру. 4 сынып
Егемендік жағдайындағы саясат
Өсімдіктерді қорғау. 1 сынып
Жай бөлшектерді көбейту туралы
Ақпаратты жазу және санау, ақпаратты тасымалдаушылар
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz