Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың кезеңі уақыты
Білім беру ұйымының атауы
Мыңшұңқыр ЖОМ
Пәні:
Қазақ тілі
Бөлім:
I бөлім. Мәңгілік Ел-Мұратым
Педагогтің аты-жөні:
Жұматай Бақытгүл
Күні:
Сыныбы: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Мәңгілік Ел-ұлт пен ұлыс тілегі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат,идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу редакциялау;
9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың мақсаты
Жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөле алады, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды және мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Бағалау критерийі:
- оқылым стратегияларын қолданады;
- жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөледі;
- ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды;
- мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Ойлау деңгейінің дағдысы
қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
7 минут
Өткен білімді еске түсіру
3 минут
Жаңа сабақ
Кері байланыс
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
Психологиялық ахуал туғызу.
<<Ыстық алақан>> әдісі арқылы орындалады.
<<Сиқырлы конверт>> әдісі арқылы әр оқушыларды топқа бөлемін
І топ <<Ақорда>>
ІІ топ <<Бәйтерек>>
ІІІ топ <<Ханшатыр>>
Әр топқа бағалау парағын таратып беремін.
Үй тапсырмасын <<Кім жылдам>> әдісі арқылы тексеремін.
1. Қазақ елінің астанасы болған қалалар туралы не білесіңдер?
2. Мәңгілік елдің астанасы қандай болу керек?
3. Мәңгілік ел құндылығы туралы не білесіңдер?
4. Құндылыққа нені жатқызар едіңдер?
5. Фонетикалық және морфологиялық принцип дегеніміз не?
(Оқушылардан деңгейлеріне қарай сұрақтардың жауабын күтемін)
Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі
Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырылады.
Жаңа сабақты бастамас бұрын бейнежазба көрсетемін
(Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында түрлі проблемалық сұрақтар құрастыру арқылы жаңа тақырыпты анықтайды.)
Сабақтың тақырыбы:
Мәңгілік Ел-ұлт пен ұлыс тілегі
1-тапсырма ТЖ
Мәтінді азат жолдарға бөліп, стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазыңдар.
(оқылым стратегияларын қолдана отырып, оқушылар мәтінді шолып оқиды, бөлімдердің аттарын, абзац сандарын анықтап, редакциялап жазады. Деңгейлеріне сай қосымша уақыт беремін).
2-тапсырма Жеке жұмыс
<<Бэкроним>> әдісі арқылы берілген екі тақырыптың бірін таңдап өмірмен байланыстыра отырып орфографиялық нормаға сай жазыңыз және сөйлем ішіне, соңына қойылатын тыныс белгілерін орынды қолданып, жазба жұмысын орындаңыз.
( 50-70 сөз болу керек)
........................
........................
(Тапсырманы орындау барысында білім алушылардан әр түрлі деңгейдегі жазба жұмысын күтемін)
<<Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі>> әдісі арқылы оқышалардың алған білімін саралай білуге дағдыландыру
Оқушылар қол ұстасып тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.
Әр оқушы конверттегі мәтінді оқи отырып, тобын анықтап топ басшыларын сайлайды.
Бағалау парағы арқылы топ басшылар өз топтарын бағалап отырады.
Оқушылар сұрақтарды интерактивті тақтадан оқиды, сұрақтарға жылдам жауап бере отырып, ойлау жүйелері қалыптасады.
жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысады.
Жаңа сабақты зер салып тыңдайды. Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыра отырып, әр түрлі проблемалық сұрақтар құрастырады және тақырыпты болжайды.
Оқушылар оқулықтағы мәтінді әрқайысысы жеке-жеке топ ішінде шолып оқып, топпен талқылайды.
Мақсатқа сәйкес постер қорғау арқылы
мәтінді азат жолдарға бөліп, стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазады.
Оқушылар мәтінді таңдау арқылы жазба жұмысын орындайды.
Мәтінді орфографиялық нормаға сай жазып, тыныс белгілерін орынды қолданады.
Мұғалім тарапынан бағалаймын .
<<Жарайсың!>>, <<Керемет!>>, <<Тамаша!>> деген сөздер арқылы бағаланады.
Дескриптор:
Жалпы балл: 4 балл
1)оқылым стратегияларын қолданады- 1балл
2)мәтінді азат жолдарға бөледі-1 балл
3)стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазады-2 балл
Дескриптор:
Жалпы балл: 4 балл
1)орфографиялық нормаға сай жазады-2 балл
2)тыныс белгілерін орынды қолданады-1балл
3)шағын мәтін жазады-1балл
1-10 БАЛЛ
https://infourok.ru/otkritiy-urok-na-temu-aza-tili-sabainda-klass-2403291.html
Сиқырлы конверт
І топ <<Ақорда>>
ІІ топ <<Бәйтерек>>
ІІІ топ <<Ханшатыр>>
9 сынып оқулығы
<<Арман-ПВ>> баспасы, 2019
Мыңшұңқыр ЖОМ
Пәні:
Қазақ тілі
Бөлім:
I бөлім. Мәңгілік Ел-Мұратым
Педагогтің аты-жөні:
Жұматай Бақытгүл
Күні:
Сыныбы: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Мәңгілік Ел-ұлт пен ұлыс тілегі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат,идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу редакциялау;
9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың мақсаты
Жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөле алады, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды және мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Бағалау критерийі:
- оқылым стратегияларын қолданады;
- жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөледі;
- ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды;
- мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Ойлау деңгейінің дағдысы
қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
7 минут
Өткен білімді еске түсіру
3 минут
Жаңа сабақ
Кері байланыс
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
Психологиялық ахуал туғызу.
<<Ыстық алақан>> әдісі арқылы орындалады.
<<Сиқырлы конверт>> әдісі арқылы әр оқушыларды топқа бөлемін
І топ <<Ақорда>>
ІІ топ <<Бәйтерек>>
ІІІ топ <<Ханшатыр>>
Әр топқа бағалау парағын таратып беремін.
Үй тапсырмасын <<Кім жылдам>> әдісі арқылы тексеремін.
1. Қазақ елінің астанасы болған қалалар туралы не білесіңдер?
2. Мәңгілік елдің астанасы қандай болу керек?
3. Мәңгілік ел құндылығы туралы не білесіңдер?
4. Құндылыққа нені жатқызар едіңдер?
5. Фонетикалық және морфологиялық принцип дегеніміз не?
(Оқушылардан деңгейлеріне қарай сұрақтардың жауабын күтемін)
Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі
Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырылады.
Жаңа сабақты бастамас бұрын бейнежазба көрсетемін
(Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында түрлі проблемалық сұрақтар құрастыру арқылы жаңа тақырыпты анықтайды.)
Сабақтың тақырыбы:
Мәңгілік Ел-ұлт пен ұлыс тілегі
1-тапсырма ТЖ
Мәтінді азат жолдарға бөліп, стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазыңдар.
(оқылым стратегияларын қолдана отырып, оқушылар мәтінді шолып оқиды, бөлімдердің аттарын, абзац сандарын анықтап, редакциялап жазады. Деңгейлеріне сай қосымша уақыт беремін).
2-тапсырма Жеке жұмыс
<<Бэкроним>> әдісі арқылы берілген екі тақырыптың бірін таңдап өмірмен байланыстыра отырып орфографиялық нормаға сай жазыңыз және сөйлем ішіне, соңына қойылатын тыныс белгілерін орынды қолданып, жазба жұмысын орындаңыз.
( 50-70 сөз болу керек)
........................
........................
(Тапсырманы орындау барысында білім алушылардан әр түрлі деңгейдегі жазба жұмысын күтемін)
<<Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі>> әдісі арқылы оқышалардың алған білімін саралай білуге дағдыландыру
Оқушылар қол ұстасып тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.
Әр оқушы конверттегі мәтінді оқи отырып, тобын анықтап топ басшыларын сайлайды.
Бағалау парағы арқылы топ басшылар өз топтарын бағалап отырады.
Оқушылар сұрақтарды интерактивті тақтадан оқиды, сұрақтарға жылдам жауап бере отырып, ойлау жүйелері қалыптасады.
жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысады.
Жаңа сабақты зер салып тыңдайды. Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыра отырып, әр түрлі проблемалық сұрақтар құрастырады және тақырыпты болжайды.
Оқушылар оқулықтағы мәтінді әрқайысысы жеке-жеке топ ішінде шолып оқып, топпен талқылайды.
Мақсатқа сәйкес постер қорғау арқылы
мәтінді азат жолдарға бөліп, стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазады.
Оқушылар мәтінді таңдау арқылы жазба жұмысын орындайды.
Мәтінді орфографиялық нормаға сай жазып, тыныс белгілерін орынды қолданады.
Мұғалім тарапынан бағалаймын .
<<Жарайсың!>>, <<Керемет!>>, <<Тамаша!>> деген сөздер арқылы бағаланады.
Дескриптор:
Жалпы балл: 4 балл
1)оқылым стратегияларын қолданады- 1балл
2)мәтінді азат жолдарға бөледі-1 балл
3)стильдік түзетулер енгізіп, редакциялап жазады-2 балл
Дескриптор:
Жалпы балл: 4 балл
1)орфографиялық нормаға сай жазады-2 балл
2)тыныс белгілерін орынды қолданады-1балл
3)шағын мәтін жазады-1балл
1-10 БАЛЛ
https://infourok.ru/otkritiy-urok-na-temu-aza-tili-sabainda-klass-2403291.html
Сиқырлы конверт
І топ <<Ақорда>>
ІІ топ <<Бәйтерек>>
ІІІ топ <<Ханшатыр>>
9 сынып оқулығы
<<Арман-ПВ>> баспасы, 2019
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz