№
Сабақтың тақырыбы
Мақсаты :
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Күтілетін нәтиже
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№:
1
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Электролиттер мен бейэлектролиттер
Тақырыптың мазмұнын ашу арқылы түсінеді, есте сақтау әдіс - тәсілдерін үйренеді. оқушы ойлау қабілеттерін дамытадыу, сөйлеу тілдерін байытады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Түстер арқылы бөлу.
Кім жылдам, Миға шабуыл, Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тақырыптың мазмұнын талдайды, пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
2
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Көмірсутектердің жіктелуі, номенклатурасы, изомериясы. Қаныққан көмірсутектер. Метан.
№4. Көрсетілім (4, 1)
№8. Зертханалық тәжірибе.
Химия кабинетінде жұмыс істеу кезінде қте таныстыру; лаб-лық тұрғыны құрастыру, сынауықты тұрғыға бекіту, химиялық ыдыстармен, спирт шамның құрылысымен танысу
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім жылдам
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
ҚТЕ танысады және химиялық құралдармен жұмыс жасап үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
3
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Күшті және әлсіз электролиттер.
Электролиттік диссоциациялану дәрежесі
Оқушылар тақырып жайлы түсінік алады, тақырыптың мазмұнын игеру арқылы топпен талқылау арқылы ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыланады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топқа бөлу:
Түстер арқылы,
Миға шабуыл
Салыстыру кестесі, Жиго, Эссе
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
4
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Қышқылдардың, сілтілердің және тұздардың сулы ерітінділерде диссоциациялануы. Көп негізгі қышқылдардың, қышқылдық және негіздік тұздардың диссоциациялануы
Тақырыпты оқу, мазмұнын түсіну, ауызша әңгімелеу дағдысын дамыту арқылы топпен тақырыпты меңгереді
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, Миға шабуыл,
Жигсо» Ассоциация,
Кім шапшаң
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
5
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Катиондар мен аниондарға сапалық реакциялар
Тақырып мазмұнын тапсырмалрмен байланыстыра отырып түсіну арқылы тақырыптың негізі мағанасын ашады, сыни тұрғыдан ойлау арқылы қызығушылықтарын артады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Кім жылдам
Миға шабуыл
Жигсо әдісі
Венн диаграммасы
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
6
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Көмірсутектердің табиғи көздері. Қазақстандағы көмірсутектердің табиғи қорларның кен орындары, игеру, өңдеу.
№9. Зертханалық тәжірибе.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл
Болжау
Стикерлік диалг
Сэнквейн» әдісі
Бес жолды өлең
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тақырыпты түсіне отырып тапсырмалармен жұмыс істеуде негізгі анықтамаларды біледі, түснеді және практикада пайдаланады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
7
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың қасиеттері
Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау. оз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Топптық жұмысты арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Мәліметті толықтыр, топтастыру стратегиясы,
Миға шабуыл, Жигсо2, Венн диаграмасы, Эссе
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
8
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Қышқылдардың, сілтілердің және тұздардың сулы ерітінділерде диссоциациялануы. Көпнегізгі қышқылдардың, қышқылдық және негіздік тұздардың диссоциациялануы
Тақырыптың мазмұнын түсінеді, реакция жазу туралы алғашқы тақырыпты меңгереді, ойлау қабілеттерін арттыру арқылы топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Түс қағаздарымен топқа бөлу, Композициялық талдау, Венн диагамманы, Бес жолды өлең, Адасқа әріптер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
9
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Катиондар мен аниондарға сапалық реакциялар.
Оқушылар тақырып туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға, түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді, тапсырманы топпен орындауға дағдыланады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау»
Жеке, топтық жұмыс,
Миға шабуыл, Жигсо, Аквариум, Ойлан бірік бөліс,
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып практикада пайдалана алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
10
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Алюминий және оның қосылыстарының биологиялық, экологиялық ролі. Алюминий құймасы, қолданылуы. Өндірісі
Оқушыларға атомдар, молекулалар туралы, атом-молекулалық іліммен оның жетістіктері мен артықшылықтары туралы білім қалыптастыру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалар орындай алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
11
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың қасиеттері
Тақырыптытүсініп оқуға, реакция арқылы тақырыптың негізгі мағанасын табуға үйренеді, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыланады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Суреттер сөйлейді, Салыстыру кестесі, Семантикалық карта, Кім біледі
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отыры машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
12
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан негіздердің қасиеттері
Тақырып туралы мәлімет алады, реакциялардың мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге дағдай жасайды, есептер шығару арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамытады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Ептілер, жүйріктер, алғырлар, Сәйкестендіру, Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
13
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұздардың қасиеттері
Түсініп оқуға, реакциялар мен есептерді білуге үйренеді, топ арқылы тапсырмаларды дұрыс орындауға пайдаланады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл, Конверт-сұрақ, Жұптық әңгіме, Топтастыру
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Топпен жұмыс жасай отырып өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады.
Өзін және өзгелерді қорғауға үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
14
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Сандық есептер шығару:
заттың мөлшерін, массасын, химиялық реакция теңдеуі бойынша өнімнің көлемін, егер әрекеттесуші заттын біреуі артық болса, диссоциациялану дәрежесін есептеулер
Тақырыптардың мазмұнын өз бетімен түсініп оқуға және оның идеясын ашуға үйренеді. тапсырмаларменн жұмыс істеуге, негізгі ойды таба білуге жағдай жасаайды.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
«Кім жылдам, Сақина салмақ, Аялдама ойыны, Суреттер сөйлейді,
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып картамен жұмыс істеуде пайдаланады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
15
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Тұздар гидролизі. Тұздар гидролизінің биосферадағы манызы. рН (сутектік көрсеткіш) туралы, организмдегі қышқылдік-негіздік баланс туралы ұғым
Оқушылар тақырып жайлы түсінік ала отырып, есептерді шешуге үйренеді, үлкенді сыйлауға, құрметтеуге дағдыланады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Трениннг топқа бөлу, «Бейне сұрақ» Миға шабуыл, Ыстық орындық, Суретпен әңгіме, Жалғасын тап
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тақырыптың ң ерекшеліктерін меңгереді. Топтық жұмыс арқылы бір-бірімен шешімге келіп ынтымақтасып жұмыс істеуге үйренеді. Өз ойын тұжырымдап, қорытынды шығарады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
16
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Бейметалдар мен металдардың, қосылыстарының арасындағы генетикалық байланыс.
Оқушыларды химиялық есептер шығаруға баулу
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Трениннг Топқа бөлу,
миға шабуыл ойлан, жұптас, бөліс БҮҮ кестесі
синкуэй
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Практикалық жұмыстарды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
17
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Сандық есептер шығару:химиялық теңдеу бойынша, әрекеттесуші заттың біреуі артық мөлшерде алынса шыққан заттың массасын, немесе мөлшерін, көлемін есептеу;
Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топқа бөлу
миға шабуыл
Кім шапшаң, Аквариум, Инсерт
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырыптың жалпы сипаттамасы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
18
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Сандық есептер шығару:химиялық теңдеу бойынша, әрекеттесуші заттың біреуі артық мөлшерде алынса шыққан заттың массасын, немесе мөлшерін, көлемін есептеу;
Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Тапсырмаларды орындау тақырыпты меңгереді жұмыс істеуге дағдыланады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
19
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі (IV-VII топтардыңнегізгі топшалары) салыстырмалы сипаттамасы. Бейметалдардың электртерістілігі. Бейметалдардың тотығу-тотықсыздану қасиеттері.
Оқушылар тақыптың негізгі маңыздылығын біледі, түсініп оқуға үйренеді, тілін, сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамытуға машықтары дамыйды
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Миға шабуыл, Жигсо2, Автор орындығы
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Жаңа есепте мен химиялық реакцияла үйренеді. Сұрақ қойып жауап алмасуды қалыптастырадыОйын түрлерін салыстырады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
20
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Күкірт және оның қосылыстары
Оқушылар тақырыпты түсініп оқу арқылы біліктілігін, сөздік қорын жетілдіреді, жан-жақты ойлауға үйренеді
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Кім шапшаң, Сөзімді аяқта, Почто, Автор орындығы
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№:
21
Сабақтың тақырыбыМақсаты ::
Күкірт қышқылы және оның тұздары
Тақырыптың мағанасы аша отырып, тапсымаларды орындау арқылы оқушы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, оп арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға пайдаланады
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Тренинг
Топтастыру
Миға шабуыл, Жигсо 1, Трек сызбасы, Салыстыру кестесі, Эссе
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық