Ақжайық ауылының ӛсімдіктері

Тақырыбы: «Ғажайып табиғат» ҥйірмесінің бағдарламасы 2 - 4 сыныптарға арналған дүниетану пәні бойынша

Құрастырушылар: А. К. Кунусова, Ж. И. Турегалиева, Г. Д. Каражанова

Теректі ауданы Ақжайық ЖОББМ

Рецензент: М. Ӛтемісов атындағы БҚМУ аға оқытушысы, педагогика

ғылымының кандидаты - І. О. Хасанова

Тҥсінік хат

Қазіргі кезеңдегі білім беру ісінің негізгі нысаны - жас ұрпақтың біліктілігін қалыптастырып қана қоймай, олардың бойында ақпаратты ӛздері іздеп табатын және талдай алатын, сондай - ақ ұтымды пайдалана білетін, жылдам ӛзгеріп жатқан бүгінгі дүниеге лайықты ӛмір сүріп, қызмет жасауға қабілетті тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру болып отыр.

Оқушылардың зерттеу шығармашылығын дамыту қазіргі таңда негізгі мәселелерінің бірі болып табылады. Мектеп оқушыларын, еліміздің болашақ кәсіби мамандарын заман талабына сай тәрбиелеу және оларға жаңаша кӛзқарас қалыптастырып, шапшаң шешiм қабылдауға бейiмделудi үйрету

  • ұстаздар алдында тұрған үлкен міндет. Мектеп қабырғасындағы оқушылардың алған білімдері, жоғарғы оқу орындарындағы кәсіптік дайындық - маманның ӛз жұмысына деген шеберлігін

қалыптастыруға үлкен ықпалын тигізеді. Педагог ғалым А. Дистервергтің ―Нашар мұғалім ақиқатты ӛзі айтып береді, жақсы мұғалім оқушының ӛзін ізденуге жетелейді― - дейтін қанатты сӛзі, мүғалімнің негізгі мақсаты оқушының ӛз бетімен іс-әрекетін дамытуға бағытталуы тиіс екендігіне кӛз жеткізеді. Жоба тақырыптары әр түрлі жағдайға байланысты әр түрлі болу мүмкін. Бір жағдайда тақырып білім ұйымдарының ұсынысымен беріледі, кейбір жағдайда мұғаліммен ұсынады, кейбір жағдайда оқушы тақырыпты ӛзі таңдауы мүмкін. Кӛбінесе тақырыптар зерттеулік бағытта тәжірибемен байланысты. Бастауыш сынып оқушыларына тақырыптарды оқулық пәндермен байланыстырып берген ыңғайлы, ӛйткені олардың зерттеу дағдылары қалыптаспаған. Тақырыптарды қоғамдық-гуманитарлық, жаратылыстану бағыттарда тандаған жӛн.

Бұл курс бағдарламасы бастауыштың 3- 4 сыныптарына арналған. әр сыныпта аптасына 1 сағаттан жылына 34 сағат. Білім

91

негізі бастауышта берілетіні анық. Сондықтан да бастауыш сынып мұғалімі бағдарлама кӛлемінде ғана білім беріп қоймай, баланың жан-жақты дамуын қамтамасыз етуі керек. Жалпы дамыту яғни сӛйлеу, оқу, қоршаған орта жӛнінде кӛзқарас қалыптастыру, жағдайларды обьективті түрде бақылап, талдау жасауға үйрету, ойын дұрыс айтуға, салыстыра білуге, дәлелдеуге және сӛйлеу мәдениетіне үйрету. Оқушының білуге деген құштарлығын, бақылауға тырысушылығын тәжіребиеден ӛткізуге дайын тұруы, мәлімет жинауы балаға тән дәстүрлі мінез болып табылады. Ендеше зерттеушілік, ізденушілік бала бағытына тән құбылыс. Нағыз білім, ол ӛз бетіңмен алған білім. Ӛз бетінше іздену, зерттеу нәтижесіне қол жеткізген білім. Бүгінгі жедел ақпарат алу заманында айналаңды танып

білуге, ізденуге, зерттеуге жол ашық. Оқулықтар, энциклопедиялар, анықтамалар қарап шығу, осы мәселе бойынша ата-анасынан, достарынан сұрау, кинофильмдермен танысу, қызығушылығын туғызған материалдарды ғаламтор желісінен іздеуге болады. Оқушылар ӛзіне осындай жоспар құрып алғаннан кейін, бұл іске үлкен қызығушылықпен кірісіп, одан бір нәтиже шығарады. Сол зерттеген тақырыбы бойынша кез-келген сұрақтарға нақты жауап бере алып, жұмыстарын қорғап шығуды үйрене бастайды.

Бағыты: Қоғамдық-гуманитарлық, жаратылыстану,

салауаттану.

Жаңашылдығы: Туған жердің тарихын, мәдениетін,

табиғатын танып білуге қызығады, дүниетанымы кеңейеді, ӛз бетімен ізденуге талпынады.

Ӛзектілігі:

1. Ғылыми болжамы жаратылыстану пәнімен тығыз байланыста болуы.

  1. Тапсырмалардың дерек кӛздерімен, оқушылардың ӛздері қосқан жаңалықтарымен ұштастырылуы.
  2. Зерттеу жұмысындағы оқушының алғашқы қадамы ӛз бетімен жұмыстануға жетелейді.
  3. Авторлық бағдарламабастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік құрал ретінде ұсынылады.

92

Мақсаты:

  • Адам, Табиғат, Қоғам туралы біртұтас ғылыми кӛзқарас қалыптастыру, олардың арасындағы байланысты кӛрсету.
  • Оқушыларда экологиялық мәдениет, кӛзқарас қалыптастыру
  • Адамныңіс-әрекеті туралы оқушылардың білімін «Отбасы», «Табиғат», «Қоғам» бағытында кеңейту.
  • Патриоттық сезімге баули отырып, құзіретті жеке тұлға тәрбиелеу.
  • Оқушылардың ой - ӛрісін кеңейту, алған білімдерін одан-әрі тереңдету.

Міндеттері: Тақырып таңдай білу, зерттеу, мақсатқа ұмтылу, жету, жүзеге асыру. Оқушылардың «Отан», «Туған ел» тарихына ерекше кӛзқарас білдіру.

Жиілігі: сағат саны - 34, аптасына 1 рет.

Оқушылар білуі тиіс:

  • Ӛз бақылауына қорытынды жасау
  • Тұжырым жасауға дағдылану

Оқушылар істей алуы тиіс:

  • Бақылау күнделігін жүргізе білу
  • Зерттеу жұмысынан болжам жасай білу

Оқушылардың дағдылары болуы тиіс:

  • Ғылыми жоба арқылы ғылымға алғашқы қадам жасау

Пәнаралық байланыс:

Үйірме жұмысының бағдарламасы жаратылыстану (дүниетану, биология, география, салауаттану) пәндерімен ӛте тығыз

байланысты.

Сабақ

барысындағы

күнделікті

ӛтетін
байланысты.: тақырыптарды
Сабақ:

ауқымды,

барысындағы:

кең кӛлемде

күнделікті:

ашу

ӛтетін: мақсатында
байланысты.: әдебиеттік оқу, жазбаша сӛйлеу дағдысын дамытуда қазақ
Сабақ: тілі,
байланысты.: аннотация жазуда орыс тілі, ағылшын тілі
Сабақ: пәндерінің маңызы
байланысты.: ӛте зор.
Сабақ:
барысындағы:
күнделікті:
ӛтетін:

Ҧйымдастыру формалары:

Топтық жұмыс, зерттеу жұмысы, ізденіс сабақ, жүргізілген

бақылау жұмысының күнделігі, тәжірибе жұмыс, сарамандық жұмыс, топжорық.

93

II. Кҥтілетін нәтиже:

  1. Қолданылған зерттеу әдістерін тиімді пайдаланады.
  2. Тақырыптың ӛзектілігі, мақсаты мен міндеттері, зерттеу әдістері, ғылыми болжамы, дерек кӛздері, ӛзі қосқан жаңалығы нақтыланады.
  3. Жергілікті жердің табиғат ерекшеліктерін жан-жақты білуге, құрметтеуге ұмтылады.
  4. Ӛз пікірлерін ортаға сала отырып, білімге деген құштарлығы артады
  5. Жасаған жұмыстарына тәжірибе жасау арқылы кӛз жеткізеді
  6. Баяндау шеберлігі қалыптасады.
  7. Ӛз беттерімен тұжырым жасап, қорытынды шығара алады.
  8. Таңдап алынған материалдың сапасы айқындалады.
  9. Жоба негізінде қорытындыланады.

94

І. «Ғажайып табиғат» ҥйірмесінің тақырыптық-кҥнтізбелік

ҥлгі жоспары (2-сынып)

Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат

Жҧмыс мазмҧны

С/с

Сабақтың

Пәнара

Әдебиеттер

№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнара:

түрі

Әдебиеттер:

лық

№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:

байланы

№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:

с

№:

1

Жҧмыс мазмҧны:

2

С/с:
Сабақтың:

3

Пәнара:

4

Әдебиеттер:

5

6

№:

І

Жҧмыс мазмҧны:

Кіріспе

С/с:
Сабақтың:

1

Пәнара:

Кіріспе

Әдебиеттер:
№:

ІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Қоршаған дүние

С/с:

2

Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

1

Жҧмыс мазмҧны:

Қоршаған

С/с:
Сабақтың:

1

Пәнара:

Жаңа білім

Әдебиеттер: Дүниетану
Дүниетану
№:
Жҧмыс мазмҧны:

дүниені

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:

беру

Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

қалай

С/с: танып
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

білуге болады?

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

2

Жҧмыс мазмҧны:

Табиғаттағы

С/с:

1

Сабақтың:

Жаңа білім

Пәнара: Жараты-
Әдебиеттер: Дүниетану
№:
Жҧмыс мазмҧны:

жанды

С/с: және
Сабақтың:
Пәнара:

беру

Әдебиеттер: лыстану
№:
Жҧмыс мазмҧны:

жансыз денелер

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

ІІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Табиғат

С/с:
Сабақтың:

3

Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

3

Жҧмыс мазмҧны:

Ауаның

С/с:
Сабақтың:

1

Пәнара:

Бақылау

Әдебиеттер: Дүниетану
Дүниетану
№:
Жҧмыс мазмҧны:

экологиялық

С/с:
Сабақтың:

сабақ

Пәнара:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

жағдайы

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

4

Жҧмыс мазмҧны:

Аспан денелері

С/с:

1

Сабақтың:

Жаңа білім

Пәнара: География
Әдебиеттер: Сұрақ және жауап
№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнара:

беру

Әдебиеттер:
энциклопедиясы
№:

5

Жҧмыс мазмҧны:

Табиғат

С/с:
Сабақтың:

1

Пәнара:

Жаңа білім

Әдебиеттер: Дүниетану
Сұрақ және жауап
№:
Жҧмыс мазмҧны:

құбылыстары

С/с:
Сабақтың:

беру

Пәнара:
Әдебиеттер: энциклопедиясы
№:

IV

Жҧмыс мазмҧны:

Ӛсімдіктер әлемі

С/с:

6

Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

6

Жҧмыс мазмҧны:

Жүгерінің

С/с:

1

Сабақтың:

Ізденіс сабақ

Пәнара: Дүниетну
Әдебиеттер: Сұрақ-жауап
№:
Жҧмыс мазмҧны:

пайдасы

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
энциклопедиясы
№:

7

Жҧмыс мазмҧны:

Адам

С/с: ӛміріне
Сабақтың:

1

Пәнара:

Ізденіс сабақ

Әдебиеттер: Дүниетану
Сұрақ
және жау-
№:
Жҧмыс мазмҧны:

ӛсімдіктердің

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер: ап энциколпедия-
№:
Жҧмыс мазмҧны:

пайдасы

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
сы
№:

8

Жҧмыс мазмҧны:

Ӛсімдіктер неге

С/с:

2

Сабақтың:

Ізденіс сабақ

Пәнара: Дүниетану
Әдебиеттер: Сұрақ-жауап
№:
Жҧмыс мазмҧны:

жоғары

С/с: қарай
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
энциколпедиясы
№:
Жҧмыс мазмҧны:

ӛседі?

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

9-

Жҧмыс мазмҧны:

Жусанның

С/с:

1

Сабақтың:

Аралас

Пәнара: География
Әдебиеттер: БҚО
ӛсімдік
№:

10

Жҧмыс мазмҧны:

қасиеті

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
әлемі, Орал- 2001
№:

11

Жҧмыс мазмҧны:

Дәрумендер

С/с:

1

Сабақтың:

Сарамандық

Пәнара: Салауат
Әдебиеттер: Ӛмірмен
№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнара:

жұмыс

Әдебиеттер: тану
№:

V

Жҧмыс мазмҧны:

Жануарлардың

С/с:

10

Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

сан алуандығы

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
№:

12-

Жҧмыс мазмҧны:

Қыстап

С/с: қалатын
Сабақтың:

2

Пәнара:

Топжорық

Әдебиеттер: Биология
А. Ф. Ков-шарь
№:

13

Жҧмыс мазмҧны:

құстар. (Кӛгершін,

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер: «Қазақстан-
№:
Жҧмыс мазмҧны:

сауысқан)

С/с:
Сабақтың:
Пәнара:
Әдебиеттер:
дағы жану-
№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнара:

95

Әдебиеттер:
арлар
әлемі»
:
:
:
:
:
:
:
арлар: Алматы -2005
:

14

:

Тоқылдақ

: орман
: 1
:

Жаңа

: білімБиология
: А. Ф. Ков-шарь
:
:

елшісі

:
:
:

беру

:
:
арлар: «Қазақстандағы
:
:
:
:
:
:
:
арлар: жануарлар
әлемі»: әлемі
:
:
:
:
:
:
:
арлар: Алматы -2005
:

15

:

Қараторғай

: 1
:

Жаңа

: білім Биология
: А. Ф. Ков-шарь
:
:
:
:
:

беру

:
:
арлар: «Қазақстандағы
:
:
:
:
:
:
:
арлар: жануарлар
әлемі»: әлемі»
:
:
:
:
:
:
:
арлар: Алматы -2005
:

16-

:

Балық

: түрлері.
: 2
:

Ізденіс сабақ

: Биология
: А. Ф. Ков-шарь
:

17

:

(сазан, шортан)

:
:
:
:
: «Қазақстандағы
:
:
:
:
:
:
:
арлар: жануарлар
әлемі»: әлемі»
:
:
:
:
:
:
:
арлар: Алматы -2005
:

18-

:

Үй жануарлары.

: 2
:

Аралас сабақ

:
: А. Ф. Ков-шарь
:

19

:
:
:
:
:
:
арлар: «Қазақстандағы
:
:
:
:
:
:
:
арлар: жануарлар
әлемі»: әлемі»
:
:
:
:
:
:
:
арлар: Алматы -2005
:

20-

:

Қолтырауын

: 2
:

Жаңа білім

:
: Сұрақ
: және
:

21

:
:
:
:

беру

:
:
арлар: жауап
әлемі»:
:
:
:
:
:
:
:
арлар: энциклопедиясы
:

VI

:

Су

:
: 4
:
:
:
арлар:
әлемі»:
:

22-

:

"Су -

: тіршілік
: 2
:

Жаңа білім

: Жараты-
: Дүниетану
арлар:
:

23

:

кӛзі"

:
:
:

беру

:
: лыстану
арлар: хрестоматиясы
:
:
:
:
:
:
:
арлар: 3-сынып
әлемі»:
:

24-

:

Жайық

: ӛзенінің
: 2
:

Жаңа білім

: География
: БҚО георафиясы
:

25

:

экологиясы

:
:

беру

:
:
: Орал - 2003
:

VІI

:

Қоғам

:
: 7
:
:
:
арлар:
әлемі»:
:

26

:

Менің отбасым

: 1
:

Жаңа білім

: Дүниетану
: Дүниетану
:
:
:
:
:
:

беру

:
:
арлар: хрестоматиясы
:
:
:
:
:
:
:
арлар: 3-4 сыныптар
:

27-

:

Менің

:
: 2
:

Бекіту

:
: Салауат-
арлар: «Салауаттану»
:

28

:

күнтәртібім. Күн

:
:
:
: тану
: 2-4 сыныптар
:
:

тәртібін құру

:
:
:
:
:
арлар:
:

29-

:

Кӛліктің

: пайдасы
: 2
:

Жаңа білім

: Тарих
: Жаратылыстану
:

30

:

мен зияны

:
:

беру

:
:
:
арлар:
:

31-

:

Ақжайық

: ару -
: 2
:

Топжорық

: Тарих
: Сдықов
арлар: М. Н.
:

32

:

мекенім

:
:
:
:
:
арлар: «Жайық
әлемі»:
:
:
:
:
:
:
:
арлар: қалашығы»
әлемі»:
:
:
:
:
:
:
:
арлар: Орал, 2009
әлемі»:
:

VІІ

:

Қорытынды

: 1
:

Қорытын

:
:
:
:
:

лау

:
:
:

ды сабақ

:
:
арлар:
:
:
:
:
:

96

:
:
арлар:
әлемі»:
  • «Ғажайып табиғат» ҥйірмесінің тақырыптық жоспары (3-сынып)

Жҧмыс мазмҧны

Сағат

№:
Жҧмыс мазмҧны:
:
:
Сағат:

саны

№:

1

Жҧмыс мазмҧны:

Кіріспе. Ітарау.

:
:
Сағат:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

Ғылыми жұмыс жазуға баулу.

:
:
№:

2

Жҧмыс мазмҧны:

Ғылыми шығармашылық жұмысы

: туралы
:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

мәлімет

:
:
Сағат:
№:

3

Жҧмыс мазмҧны:

Бір бағыт тӛңірегінде оқушыларды тақырып

:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

таңдауға бағыттау

:
:
Сағат:
№:

4

Жҧмыс мазмҧны:

Зерттеу қызметіндегі қоғамдық (жеке және

:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

топтық түрлері)

:
:
Сағат:
№:

5

Жҧмыс мазмҧны:

Жоба-

:
:

1

№:

6

Жҧмыс мазмҧны:

Зерттеуші деген кім?

:
:
Сағат:

1

№:

7

Жҧмыс мазмҧны:

Мен қоршаған ортаны зерттеймін

:
:

1

№:

8

Жҧмыс мазмҧны:

Оқушыларға

:

ғылыми

: жұмысережесімен
Сағат:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

таныстыру.

:
:
Сағат:
№:

9

Жҧмыс мазмҧны:

Оқушыларға сауалнамалық сұрақтар жүргізу,

:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

нәтижесін шығару

:
:
Сағат:
№:

10

Жҧмыс мазмҧны:

Қарастырылған

:

ғылыми

:

жұмыстың

Сағат: бағытын

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

анықтау

:
:
Сағат:
№:

11

Жҧмыс мазмҧны:

Ғылыми жоба ұсыну, оны талдау

:
:

1

№:

ІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Ӛсімдіктер әлемі

:
:
Сағат:
№:

12

Жҧмыс мазмҧны:

Батыс Қазақстан ӛсімдіктері

:
:

2

№:

13

Жҧмыс мазмҧны:

Жергілікті жердің емдік ӛсімдіктері

:
:

2

№:

14

Жҧмыс мазмҧны:

Дәрілік ӛсімдіктер

:
:
Сағат:

2

№:

15

Жҧмыс мазмҧны:

Итмұрын ӛсімдігінің қасиеті

:
:

2

№:

16

Жҧмыс мазмҧны:

Мия ӛсімдігінің қасиеті

:
:
Сағат:

2

№:

ІV

Жҧмыс мазмҧны:

Жануарлардың сан алуандығы

:
:
№:
Жҧмыс мазмҧны:
:
:
Сағат:
№:

17

Жҧмыс мазмҧны:

Жеті қазынаның бірі-ит.

:
:
Сағат:

2

№:

18

Жҧмыс мазмҧны:

Қарлығаш.

:
:
Сағат:

2

№:

19

Жҧмыс мазмҧны:

Бӛдене.

:
:
Сағат:

2

№:
Жҧмыс мазмҧны:

Судың да сұрауы бар

:
:
Сағат:
№:

21

Жҧмыс мазмҧны:

Жайық ӛзені.

:
:
Сағат:

3

№:

22

Жҧмыс мазмҧны:

Жайық ӛзенінің экологиясы

:
:

3

№:

VІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Қорытындылау

:
:
Сағат:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:
:
:

97

Сағат:

2. 1. «Ғажайып табиғат» ҥйірмесінің тақырыптық-кҥнтізбелік

ҥлгі жоспары (3-сынып)

Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат

Жҧмыс мазмҧны

С/с

Сабақтың

Пәнаралық

Әдебиеттер

№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

түрі

байланыс

№:

1

Жҧмыс мазмҧны:

Кіріспе. .

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

І

Жҧмыс мазмҧны:

Ғылыми

С/с:
Сабақтың: жұмыс
Пәнаралық:

1

Әдебиеттер:

Кіріспе

№:
Жҧмыс мазмҧны:

жазуға баулу.

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

2

Жҧмыс мазмҧны:

Ғылыми

С/с: шығарма-
Сабақтың:

1

Пәнаралық:

Жаңа білім

Әдебиеттер:

Дүниетану

Дүниетану

№:
Жҧмыс мазмҧны:

шылық

С/с:
Сабақтың: жұмысы
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

беру

№:
Жҧмыс мазмҧны:

туралы мәлімет

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

3

Жҧмыс мазмҧны:

Бір бағыт тӛңірегін-

С/с:

1

Сабақтың:

Жаңа білім

Пәнаралық:

Жараты-

Әдебиеттер:

Дүниетану

№:
Жҧмыс мазмҧны:

де оқушыларды

С/с:
Сабақтың:

беру

Пәнаралық:

лыстану

Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

тақырып таңдауға

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

бағыттау

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

4

Жҧмыс мазмҧны:

Зерттеу қызметінде-

С/с:

1

Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

гі қоғамдық (жеке

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

және топтық

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

түрлері)

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

5

Жҧмыс мазмҧны:

Жоба-зерттеу

С/с:

1

Сабақтың:

Бақылау

Пәнаралық:

Дүниетану

Әдебиеттер:

Дүниетану

№:
Жҧмыс мазмҧны:

қызметінің

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:

сабақ

Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

формасы

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

6

Жҧмыс мазмҧны:

Зерттеуші

С/с: деген
Сабақтың:

1

Пәнаралық:

Жаңа білім

Әдебиеттер:

География

Сұрақ

және
№:
Жҧмыс мазмҧны:

кім?

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

беру

жауап

энци-
№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

клопедиясы

№:

7

Жҧмыс мазмҧны:

Мен

С/с:
Сабақтың: қоршаған
Пәнаралық:

1

Әдебиеттер:

Жаңа білім

Дүниетану

Сұрақ

және
№:
Жҧмыс мазмҧны:

ортаны зерттеймін

С/с:
Сабақтың:

беру

Пәнаралық:
Әдебиеттер:

жауап

энци-
№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

клопедиясы

№:

8

Жҧмыс мазмҧны:

Оқушыларға ғылы-

С/с:

1

Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

ми жұмыс

С/с: ережесі-
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:
Жҧмыс мазмҧны:

мен таныстыру

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

9

Жҧмыс мазмҧны:

Оқушыларға

С/с:

1

Сабақтың:

Ізденіс сабақ

Пәнаралық:

Дүниетну

Әдебиеттер:

Сұрақ-жауап

№:
Жҧмыс мазмҧны:

сауалнамалық

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

энциколопе

№:
Жҧмыс мазмҧны:

сұрақтар

С/с:
Сабақтың: жүргізу,
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

диясы

№:
Жҧмыс мазмҧны:

нәтижесін шығару

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:
№:

10

Жҧмыс мазмҧны:

Қарастырылған

С/с:

1

Сабақтың:

Ізденіс сабақ

Пәнаралық:

Дүниетану

Әдебиеттер:

Сұрақ

және
№:
Жҧмыс мазмҧны:

ғылыми

С/с: жұмыстың
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

жауап

энци-
№:
Жҧмыс мазмҧны:

бағытын анықтау

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

клпедиясы

№:

11

Жҧмыс мазмҧны:

Ғылыми

С/с:
Сабақтың: жоба
Пәнаралық:

1

Әдебиеттер:

Ізденіс сабақ

Дүниетану

Сұрақ-жауап

№:
Жҧмыс мазмҧны:

ұсыну, оны талдау

С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

энциколпе

№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

диясы

№:

ІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Ӛсімдіктер әлемі

С/с:
Сабақтың:

Аралас

Пәнаралық:

География

Әдебиеттер:

БҚО

ӛсімдік
№:
Жҧмыс мазмҧны:
С/с:
Сабақтың:
Пәнаралық:
Әдебиеттер:

98

әлемі,

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

Орал- 2001

:

12

:

Батыс

: Қазақстан
: 2
:

Сарамандық

:

Салауат

:

Ӛмірмен

:
:

ӛсімдіктері

:
:
:

жұмыс

:
:

тану

:
әлемі,:
:

13

:

Жергілікті

: жердің
: 2
:
:
:
:
әлемі,:
:
:

емдік ӛсімдіктері

:
:
:
:
:
:
:

14

:

Дәрілік ӛсімдіктер

: 2
:

Топжорық

:

Биология

:

А. Ф. Ков-шарь

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

«Қазақстанда

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

ғы жануарлар

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

әлемі» Алматы

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

-2005

:
:

15

:

Итмұрын

:
: 2
:

Жаңа

:

білім

:

Биология

:

А. Ф. Ков-шарь

:
:

ӛсімдігінің қасиеті

:
:

беру

:
:
:

«Қазақстан-

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

дағы жану-

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

арлар

: әлемі»
:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

Алматы -2005

:

16

:

Мия

: ӛсімдігінің
: 2
:

Жаңа

:

білім

:

Биология

:

А. Ф. Ков-шарь

:
:

қасиеті

:
:
:
:

беру

:
:
әлемі,:

«Қазақстан-

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

дағы жану-

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

арлар

: әлемі»
:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

Алматы -2005

:

ІV

:

Жануарлардың сан

:
:

Ізденіс сабақ

:

Биология

:
:
:
:

алуандығы

:
:
:
:
:
:
әлемі,:
:

17-

:

Жеті

: қазынаның
: 2
:

Аралас сабақ

:
:

А. Ф. Ков-шарь

:
:

бірі-ит.

:
:
:
:
:
:
әлемі,:

«Қазақстан-

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

дағы жану-

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

арлар

: әлемі»
:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

Алматы -2005

:

18

:

Қарлығаш.

:
: 2
:

Жаңа білім

:
:

Сұрақ

: және
:
:
:
:
:
:

беру

:
:
әлемі,:

жауап

: энци-
:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

клопедиясы

:

19

:

Бӛдене.

:
:
: 2
:
:
:
әлемі,:
:
:

20

:

Судың

:

да

: сұрауы
:
:
:
:
әлемі,:
:
:
:

бар

:
:
:
:
:
:
әлемі,:
:
:

21

:

Жайық ӛзені.

: 3
:

Жаңа білім

:

Дүниетану

:

Дүниетану

:
:
:
:
:
:

беру

:
:
әлемі,:

хрестоматия

:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

сы

: 3-4
:
:
:
:
:
:
:
:
әлемі,:

сыныптар

:

22

:

Жайық

:
: ӛзенінің
: 3
:

Бекіту

:
:

Салауат-

әлемі,:

«Салауаттану»

:
:

экологиясы

:
:
:
:
:

тану

:

2-4 сыныптар

:

VІІ

:

Қорытындылау

: 1
:

Қорытынды

:
:
:
:
:
:
:
:
:

сабақ

:
:
әлемі,:
:

99

«Ғажайып табиғат» ҥйірмесінің тақырыптық жоспары (4-сынып)

Жҧмыс мазмҧны

Сағат

№:
Жҧмыс мазмҧны:
Сағат:

саны

№:

І

Жҧмыс мазмҧны:

Қарастырған ғылыми жұмыстың бағытын

Сағат:

4

№:
Жҧмыс мазмҧны:

анықтау

Сағат:
№:

1

Жҧмыс мазмҧны:

Оқушыларды ғылыми жұмыс ережесімен

Сағат:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

таныстыру

Сағат:
№:

2

Жҧмыс мазмҧны:

Оқушыларға сауалнамалық сұрақтар жүргізу,

Сағат:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

нәтижесін шығару

Сағат:
№:

3

Жҧмыс мазмҧны:

Ғылыми жұмысқа тақырыптар таңдау

Сағат:

1

№:

4

Жҧмыс мазмҧны:

Зерттеуді ұйымдастыру

Сағат:

1

№:

ІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Қазақстанның өсімдіктер әлемі

Сағат:

7

№:

5

Жҧмыс мазмҧны:

Туған жерге саяхат

Сағат:

1

№:

6

Жҧмыс мазмҧны:

Ақжайық ауылының ӛсімдіктері

Сағат:

2

№:

7

Жҧмыс мазмҧны:

Дәрілік ӛсімдіктер. Бақбақ

Сағат:

2

№:

8

Жҧмыс мазмҧны:

Жусан ӛсімдігінің қасиеті

Сағат:

2

№:

ІІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Қазақстандағы жануарлар әлемі

Сағат:

8

№:

10

Жҧмыс мазмҧны:

Дала жануарлары. Борсық

Сағат:

2

№:

11

Жҧмыс мазмҧны:

Орман емшісі-тоқылдақ.

Сағат:

2

№:

12

Жҧмыс мазмҧны:

Сазан балығы

Сағат:

2

№:

13

Жҧмыс мазмҧны:

Құмырсқа

Сағат:

2

№:

ІV

Жҧмыс мазмҧны:

Сағат:

4

№:
Жҧмыс мазмҧны:

жануарлар

Сағат:
№:

14

Жҧмыс мазмҧны:

Қызыл кітапқа енген ӛсімдіктер

Сағат:

2

№:

15

Жҧмыс мазмҧны:

Қызыл кітапқа енген жануарлар

Сағат:

2

№:

Жҧмыс мазмҧны:

Дені саудың - жаны сау

Сағат:

4

№:

16

Жҧмыс мазмҧны:

Фас-фут тағамдары.

Сағат:

2

№:

17

Жҧмыс мазмҧны:

Оқушының сӛмкесі.

Сағат:

2

№:

18

Жҧмыс мазмҧны:

Құрт ұлттық-брэнд.

Сағат:

1

№:

19

Жҧмыс мазмҧны:

Бесіктің пайдасы

Сағат:

1

№:

VІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Ақжайық өңірі.

Сағат:

3

№:

19

Жҧмыс мазмҧны:

Ақжайықтың шағаласы. А. Бақтыгереева

Сағат:

2

№:

20

Жҧмыс мазмҧны:

Ауылымыздағы ескерткіштерге саяхат.

Сағат:

1

№:

VІІІ

Жҧмыс мазмҧны:

Мектепішілік ғылыми жобаға жұмыс ұсыну

Сағат:

1

№:

ІХ

Жҧмыс мазмҧны:

Қорытынды

Сағат:

1

№:
Жҧмыс мазмҧны:

100

Сағат:

3. 2 « Ғажайып табиғат» ҥйірмесінің тақырыптық-

кҥнтізбелік ҥлгі жоспары

(4-сынып)

Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат


Ұқсас жұмыстар
Тарихқа тұнған туған өлкем
Орал қаласы
«менің елім – Қазақстан» танымдық-этнографиялық ойын-сайыс
Карлагтан кейінгі Батық ауылының жағдайы
"Отаным, елім, жерім."
Мен елімнің азаматымын
Дәрлік өсімдіктердің сырлары
Қазақстанның экономикалық дамуы
Балалардың математика сабағына қызығушылығын арттыру
Желтоқсан оқиғасының сипаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz