Мемлекет және құқық

Жаңа заман дүниежүзі тарихы 7-сынып, аптасына - 1 сағат, барлығы 34 сағат

Ауыспалы тақырыптар
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту
№: 1- тоқсан (9 сағат)
№: 1
Ауыспалы тақырыптар: Жаңа заманның басталуы
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Курсқа кіріспе.

XVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды?

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

7. 4. 2. 3 дүниежүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану;

7. 3. 2. 1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;

7. 1. 1. 1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану;

7. 1. 2. 1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 2
Ауыспалы тақырыптар: Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

7. 4. 1. 1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру;

7. 1. 1. 2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау;

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 3
Ауыспалы тақырыптар:

Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?

БЖБ №1

Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

7. 4. 1. 2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау;

7. 4. 2. 2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 4-5
Ауыспалы тақырыптар: XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Ағылшындар

саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

7. 2. 2. 1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;

7. 1. 1. 3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония) ;

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№:

7. 3. 2. 6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

7. 4. 1. 4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

Ауыспалы тақырыптар: 1
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::
№: 6
Ауыспалы тақырыптар: Ағартушылық идеяларының таралуы
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

7. 2. 1. 1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау;

7. 2. 3. 2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 7
Ауыспалы тақырыптар: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?БЖБ №2
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 7. 3. 2. 7 еуропалық революциялардың солтүстікамерикалық қоғамның дамуына ықпалын сипаттау;
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 8
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 7. 2. 3. 2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау;
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 9
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 7. 3. 1. 1 республикалық басқару құрылымның ерекшеліктерін анықтау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:

Қазіргі замандағы Қазақстан тарихы, 8-сынып, жылына 68 сағат, аптасына 2 сағат

Ауыспалы тақырыптар
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту
№: І тоқсан (18 сағат)
№: 1
Ауыспалы тақырыптар: 8. 1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 3. 1. 1 - қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 2
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 3
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 1 - қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;

8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 4
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 5
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 3 - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 6
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;

8. 3. 1. 3 - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 7
Ауыспалы тақырыптар:

1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 8
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 9-10
Ауыспалы тақырыптар:

1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 1
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:
№: 11
Ауыспалы тақырыптар:

«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы

Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 12-13
Ауыспалы тақырыптар:

«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы

Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 4 - «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 8. 2. 3. 1 - ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру
Ауыспалы тақырыптар: 1
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::
№: 14
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері

Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 15
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері

Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

БЖБ№1

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 16
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Тоқсандық жиынтық бағалау ТЖБ №1
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: Тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 17
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері

Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 18
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Қайталау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: ІІ тоқсан (14 сағат)
№: 19
Ауыспалы тақырыптар: 8. 2А Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )

Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 20
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )

Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 21
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )

Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 22
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұлттық автономиялар

Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 23
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұлттық автономиялар

Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 24
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұлттық автономиялар

Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 25
Ауыспалы тақырыптар:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 26
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 27
Ауыспалы тақырыптар:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 28
Ауыспалы тақырыптар:

Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 29
Ауыспалы тақырыптар:

Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

БЖБ №2

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 1. 1 - деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 30
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Тоқсандық жиынтық бағалау

ТЖБ №2

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: Тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 31
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 4. 1. 1 - деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 32
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

(Бөлім бойынша қайталау)

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: ІІІ тоқсан (20 сағат)
№: 33
Ауыспалы тақырыптар: 8. 3А Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы кезеңінде
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 4. 2. 1 - Қазақстандағы индустриялан дырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 34
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 2. 1 - Қазақстандағы индустриялан дырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 35
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 2. 1 - Қазақстандағы индустриялан дырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 36
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 1. 2 - күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардап тарын талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 37
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 1. 1. 1 - демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 38
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 39
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 4. 1. 2 - күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардап тарын талдау;

8. 1. 1. 1 - демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 40
Ауыспалы тақырыптар:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 41
Ауыспалы тақырыптар:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 42
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

БЖБ№3

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 43
Ауыспалы тақырыптар: 8. 3В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы

Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 2. 2. 2 - Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 44
Ауыспалы тақырыптар:

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы

Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 2. 2 - Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 45
Ауыспалы тақырыптар:

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы

Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 2. 2 - Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 46
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 2. 3. 3 - XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;

8. 2. 3. 2 - кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 47
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 2. 3. 3 - XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;

8. 2. 3. 2 - кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 48
Ауыспалы тақырыптар:

Сатпаев - жан-жақты ғалым

Зерттеу сұрағы : Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 3. 4 - Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 49
Ауыспалы тақырыптар:

Сатпаев - жан-жақты ғалым

Зерттеу сұрағы : Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? БЖБ № 4

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 3. 4 - Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 50
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Тоқсандық жиынтық бағалау ТЖБ №3
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: Тоқсан бойынша оқу мақсаттары

Ұқсас жұмыстар
Құқықтық сана
Құқық ұғымы
Мұсылман құқығының бөлінген мемлекеттері
Жасөспірімдердің қылмысы - қоғамдық дерт
Заңның құқығы
Оқушылар сұрақтары
Әдепсіз бала
Білім және құқық
Құқықтық мемлекет, Азаматтық қоғам
Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz