Мемлекет және құқық

Жаңа заман дүниежүзі тарихы 7-сынып, аптасына - 1 сағат, барлығы 34 сағат
Курсқа кіріспе.
XVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды?
7. 4. 2. 3 дүниежүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану;
7. 3. 2. 1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;
7. 1. 1. 1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану;
7. 1. 2. 1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау
7. 4. 1. 1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру;
7. 1. 1. 2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау;
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
БЖБ №1
7. 4. 1. 2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау;
7. 4. 2. 2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау
Ағылшындар
саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?
7. 2. 2. 1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;
7. 1. 1. 3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония) ;
7. 3. 2. 6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;
7. 4. 1. 4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру
7. 2. 1. 1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау;
7. 2. 3. 2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау
Қазіргі замандағы Қазақстан тарихы, 8-сынып, жылына 68 сағат, аптасына 2 сағат
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?
8. 3. 1. 1 - қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;
8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы
Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы
Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы
Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?
8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;
8. 3. 1. 3 - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру
1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері
Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?
1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері
Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?
1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері
Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?
XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері
Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;
8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;
8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру
XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері
Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?
БЖБ№1
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;
8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;
8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру
XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері
Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;
8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;
8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру
Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )
Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?
Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )
Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?
Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )
Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?
Қазақстандағы ұлттық автономиялар
Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?
Қазақстандағы ұлттық автономиялар
Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?
Қазақстандағы ұлттық автономиялар
Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?
8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы
Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы
Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы
Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?
8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу
Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?
Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу
Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?
БЖБ №2
Тоқсандық жиынтық бағалау
ТЖБ №2
Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу
Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?
8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;
8. 4. 1. 1 - деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау
Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы
(Бөлім бойынша қайталау)
8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;
8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация
Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация
Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация
Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?
Қазақстандағы ұжымдастыру
Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?
Қазақстандағы ұжымдастыру
Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?
Қазақстандағы ұжымдастыру
Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?
Қазақстандағы ұжымдастыру
Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?
8. 4. 1. 2 - күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардап тарын талдау;
8. 1. 1. 1 - демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;
8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?
8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?
8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?
БЖБ№3
8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;
8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы
Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы
Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы
Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
8. 2. 3. 3 - XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;
8. 2. 3. 2 - кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
8. 2. 3. 3 - XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;
8. 2. 3. 2 - кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау
Сатпаев - жан-жақты ғалым
Зерттеу сұрағы : Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?
Сатпаев - жан-жақты ғалым
Зерттеу сұрағы : Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? БЖБ № 4
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz