7-8 сыныптарға арналған Жаңа заман мен ХХ-Қазіргі заман тарихының ұзақ мерзімді оқу жоспары

Жаңа заман дүниежүзі тарихы 7-сынып, аптасына - 1 сағат, барлығы 34 сағат

Ауыспалы тақырыптар
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту
№: 1- тоқсан (9 сағат)
№: 1
Ауыспалы тақырыптар: Жаңа заманның басталуы
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Курсқа кіріспе.

XVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды?

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

7. 4. 2. 3 дүниежүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану;

7. 3. 2. 1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;

7. 1. 1. 1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану;

7. 1. 2. 1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 2
Ауыспалы тақырыптар: Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

7. 4. 1. 1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру;

7. 1. 1. 2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау;

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 3
Ауыспалы тақырыптар:

Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?

БЖБ №1

Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

7. 4. 1. 2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау;

7. 4. 2. 2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 4-5
Ауыспалы тақырыптар: XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Ағылшындар

саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

7. 2. 2. 1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;

7. 1. 1. 3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония) ;

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№:

7. 3. 2. 6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

7. 4. 1. 4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

Ауыспалы тақырыптар: 1
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::
№: 6
Ауыспалы тақырыптар: Ағартушылық идеяларының таралуы
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

7. 2. 1. 1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау;

7. 2. 3. 2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 7
Ауыспалы тақырыптар: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?БЖБ №2
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 7. 3. 2. 7 еуропалық революциялардың солтүстікамерикалық қоғамның дамуына ықпалын сипаттау;
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 8
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 7. 2. 3. 2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау;
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 9
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар /Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 7. 3. 1. 1 республикалық басқару құрылымның ерекшеліктерін анықтау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:

Қазіргі замандағы Қазақстан тарихы, 8-сынып, жылына 68 сағат, аптасына 2 сағат

Ауыспалы тақырыптар
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту
№: І тоқсан (18 сағат)
№: 1
Ауыспалы тақырыптар: 8. 1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 3. 1. 1 - қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 2
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 3
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 1 - қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;

8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 4
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 5
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 3 - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 6
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;

8. 3. 1. 3 - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 7
Ауыспалы тақырыптар:

1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 8
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 9-10
Ауыспалы тақырыптар:

1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 1
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:
№: 11
Ауыспалы тақырыптар:

«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы

Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 12-13
Ауыспалы тақырыптар:

«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы

Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 4 - «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 8. 2. 3. 1 - ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру
Ауыспалы тақырыптар: 1
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::
№: 14
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері

Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 15
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері

Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

БЖБ№1

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 16
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Тоқсандық жиынтық бағалау ТЖБ №1
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: Тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 17
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері

Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8. 2. 2. 1 - қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

8. 3. 1. 5 - Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 18
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Қайталау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: ІІ тоқсан (14 сағат)
№: 19
Ауыспалы тақырыптар: 8. 2А Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )

Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 20
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )

Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 21
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жж. )

Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 22
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұлттық автономиялар

Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 23
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұлттық автономиялар

Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 24
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұлттық автономиялар

Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 25
Ауыспалы тақырыптар:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 26
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 27
Ауыспалы тақырыптар:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 28
Ауыспалы тақырыптар:

Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 29
Ауыспалы тақырыптар:

Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

БЖБ №2

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 1. 1 - деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 30
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Тоқсандық жиынтық бағалау

ТЖБ №2

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: Тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 31
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 4. 1. 1 - деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 32
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

(Бөлім бойынша қайталау)

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 2 - XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

8. 3. 1. 6 - Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: ІІІ тоқсан (20 сағат)
№: 33
Ауыспалы тақырыптар: 8. 3А Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы кезеңінде
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 4. 2. 1 - Қазақстандағы индустриялан дырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 34
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 2. 1 - Қазақстандағы индустриялан дырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 35
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриализация

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустриализацияның қарама-қайшылығы неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 2. 1 - Қазақстандағы индустриялан дырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 36
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 4. 1. 2 - күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардап тарын талдау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 37
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 1. 1. 1 - демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 38
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 39
Ауыспалы тақырыптар:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 4. 1. 2 - күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардап тарын талдау;

8. 1. 1. 1 - демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 40
Ауыспалы тақырыптар:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 41
Ауыспалы тақырыптар:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 42
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты?

БЖБ№3

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті::

8. 3. 1. 7 - ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8. 1. 2. 1 - қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 43
Ауыспалы тақырыптар: 8. 3В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы

Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 8. 2. 2. 2 - Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Ескерту:
№: 44
Ауыспалы тақырыптар:

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы

Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 2. 2 - Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 45
Ауыспалы тақырыптар:

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы

Зерттеу сұрағы: А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 2. 2 - Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 46
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 2. 3. 3 - XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;

8. 2. 3. 2 - кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 47
Ауыспалы тақырыптар:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

8. 2. 3. 3 - XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;

8. 2. 3. 2 - кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 48
Ауыспалы тақырыптар:

Сатпаев - жан-жақты ғалым

Зерттеу сұрағы : Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 3. 4 - Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 49
Ауыспалы тақырыптар:

Сатпаев - жан-жақты ғалым

Зерттеу сұрағы : Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? БЖБ № 4

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8. 2. 3. 4 - Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: 1
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 50
Ауыспалы тақырыптар:
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: Тоқсандық жиынтық бағалау ТЖБ №3
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:: Тоқсан бойынша оқу мақсаттары

Ұқсас жұмыстар
Жаңа мектепке қазіргі заман мұғалімінің рөлі мен кәсіби талаптары
Қазіргі заман Қазақстан тарихы факультативі: мақсаттары, оқу талаптары және 6-11 сыныптарға арналған оқу бағдарламасы
Қазіргі заман мұғалімінің кәсіби шеберлігі мен тәрбиелік рөлі
Заман және тұлға: Сәкен Сейфуллин арқылы ХХ ғасырдағы қазақ тарихы
Жаңа заман педагогі: кәсіби қасиеттері мен қазақ тілі сабақтарындағы инновациялық әдістер
8-сынып: Шортанбай Қанайұлының Зар заман өлеңін тарихи-идеологиялық талдау
8-сынып Дүние жүзі тарихы: Жаңа заман (XVII-XVIII ғғ.) - сабақ жоспарлары мен негізгі тақырыптары (Англия, АҚШ, Франция, Ресей, Үндістан, Осман, Қытай, Жоңғар)
Шортанбай Қанайұлы - зар заман ақыны: өмірі мен шығармашылығы
Құқықтық сауаттылық - заман талабы: мектептегі тәрбие сағаты мен сайыс-жоспары
Шортанбай Қанайұлының өмірі мен шығармашылығы: Зар заман толғауын талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz