Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару
Тақырыбы: 5,6 сыныптарға арналған қызықты математика
(5,6-сыныпқа арналған қосымша курсының бағдарламасы)
Түсінік хат
Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілеттерін дамытып, математикаға қызығушылығын арттыру мақсатында 5,6-сынып оқушыларына арналып құрылған қосымша курстың тақырыбы <<5,6 сыныптарға арналған қызықты математика >> деп аталады.
Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырудың негізгі жолы қызықты тапсырмаларды пайдалану, ол тапсырмалар зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа шапшаң есептеу қаблеттерін дамытуға тәрбиелейді.
Мақсаты:
Оқушылардың теориялық білімін нығайтып, өздігінен іздендіре отырып, шығармашылыққа жетелеу. Математикалық ой-өрісін, танымын кеңейту.
Жалпы логикалық - ойлау мәдениетін дамыта отырып, оқушының математикаға деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың байқағыштық және қорытынды жасай алу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
Математикалық білімге қызығушылығын арттыру.
Өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Математикалық ойлау, тапқырлық, білімдарлық қаблеттерін дамыту.
Математиканың өмірмен байланысын көрсету.
Пәнаралық байланыс: тарих
Күтілетін нәтиже:
Логикалық есептерді шығару;
Тапқырлыққа, зеріктікке берілген есептерді шығара білу;
Оқушыларды есепті талдап, шығару жолының жоспарын құрып, есепті шығарып қорытынды жасай алу керек;
Ұжыммен, жеке жұмыс жасап үйренеді;
Математикалық ой-өрісін, танымын кеңейтеді;
Математикалық білімін толықтырады.
Уақыт көлемі, сабақтың жиілігі: Сағат саны 34, аптасына 1 сағат
Пәнаралық байланыс: алгебра, геометрия
Сабақты өткізудің формалары: Математикалық ойындар, интеллектуалдық ойындар, практикалық сабақтар, ізденіс сабақтар.
Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру формалары: жекелей, жұппен, топпен.
Қорытындылау формасы: Сыныптан тыс іс-шара өткізу, шығармашылық сабақтар, <<Жас математиктер>> газетін шығару, тест өткізу, математикалық олимпиада өткізу.
Оқушылардың математикалық даярлық деңгейлеріне қойылатын талаптар.
Қызықты математика жөніндегі ғылыми, көпшілік кітаптардан мәліметтер , материалдар жинақтау;
Теорияны меңгеріп, нәтижесін талдап ала білу;
Оқушылар есепті талдап, шығару жолының жоспарын құрып, есепті шығарып қорытынды жасай алу керек;
Жинақтаған материалдардан реферат жазып дағдылану, оқушы презентациясын жасау;
Игерген білімдерін өмірде пайдалана білу керек;
Оқушыға ұсынылатын әдебиеттер:
Логикалық сұрақтар, есептер, ойындар мен құрастырмалар. Құрастырған
Рамазан Омаров.-Алматы: <<Өлке>>.2012ж.
Логикалық сұрақтар. Қазақ-түрік лицейлерінің қабылдау емтиханына
дайындыққа арналған. Рамазан Баяр. Алматы: Шың кітап 2011ж.
Мұғалімге ұсынылатын әдебиеттер:
Логикалық сұрақтар, есептер, ойындар мен құрастырмалар. Құрастырған Рамазан Омаров.-Алматы: <<Өлке>>.2012ж.
Я.И.Перельман. Жанды математика. Алматы <<Мектеп>> баспасы 1978ж.
Тердікбай Күшай. Олимпиадалық математика және ой дамыту V-VIII.Оқу әдістемелік құрал.- Астана, 2012ж.
Т.И.Қуанышқалиев. Негізгі мектепте олимпиада есептерін шығару арқылы оқушылардың математикалық қабілеттерін дамыту. Орал, 2008 ж.
Логикалық сұрақтар. Қазақ-түрік лицейлерінің қабылдау қабылдау емтиханына дайындыққа арналған. Рамазан Баяр. Алматы: Шың кітап 2011ж.
Математика пәнінен қосымша курсының жоспары
(34 сағат) 6- сынып
№
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Мақсаты (нені білу керек?)
Күні
Ескерту
6 Г
6 Д
1-2
Байырғы есептер
2
Логикалық ойлау негізінде есептерді шеше білу.
03.09
06.09
10.09
13.09
3-4
Сандарды орналастыру
2
Белгілі бір заңдылықты анықтап анықтап санды табу
17.09
20.09
24.09
27.09
5-6
Қатынастарға берілген есептер
2
Қатынастар арқылы есептер шығару.
01.10
04.10
08.10
11.10
7-8
Геометриялық бақылағыштық
2
Шапшаң шешім қабылдай білуі қерек.
15.10
18.10
22.10
25.10
9-10
Кеңістік кескіндері
2
Математикалық интуициясын дамыту.
29.10
08.11
12.10
15.11
11-12
Соңынан кері қарай шығаруға ыңғайлы есептер
2
Есеп шығарудың әдіс - тәсілдерін білу.
19.10
22.11
26.10
29.11
13-14
Күнделікті өмірдегі логика.
Пиза есептері.
2
Ақыл - ойы шыңдалады.
03.12
06.12
10.12
13.12
15-16
Бөлінгіштік белгілері мен қасиеттер
2
Бөлінгіштік белгілері мен қасиеттерді білу.
17.12
20.12
20.12
24.12
27.12
17-18
Евклид алгоритмі
2
Евклид алгоритмі арқылы ЕКОЕ, ЕҮОБ - ны табу.
13.01
10.01
20.01
17.01
19-20
Мүмкіндіктер есебі немесе Комбинаторика
2
Комбинаторика ұғымымен танысу.
27.01
24.01
03.02
31.01
21-23
Қосу ережесі. Қосу ережесін пайдалана отырып есептер шығару.
3
Қосу ережесін пайдалана алу.
10.02
07.02
17.02
14.02
24.02
21.02
24-26
Көбейту ережесі. Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару.
3
Көбейту ережесін пайдалана алу.
03.03
28.02
10.03
07.03
17.03
14.03
27-28
Дирихле принципі
2
Дирихле принципіне сүйене отырып, есептер шығару.
07.04
04.04
14.04
11.04
29-30
Математикалық олимпиада
2
Өзара бәсекелестік туғызу арқылы шын мықтыны анықтау.
21.04
18.04
28.04
25.04
31
Танграм ойыны
1
Ой - өрісін және құрастырғыш қабілетін дамыту.
05.05
02.05
32-33
Судоку шешу.
2
Ойлау дағдысын
жаттықтыру.
12.05
09.05
19.05
16.05
34
Қорытындылау сабағы.
1
Оқушылардың жыл бойы жүргізген жұмыстарында жеткен жетістіктерін ескеру, марапаттау.
24.05
23.05
(5,6-сыныпқа арналған қосымша курсының бағдарламасы)
Түсінік хат
Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілеттерін дамытып, математикаға қызығушылығын арттыру мақсатында 5,6-сынып оқушыларына арналып құрылған қосымша курстың тақырыбы <<5,6 сыныптарға арналған қызықты математика >> деп аталады.
Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырудың негізгі жолы қызықты тапсырмаларды пайдалану, ол тапсырмалар зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа шапшаң есептеу қаблеттерін дамытуға тәрбиелейді.
Мақсаты:
Оқушылардың теориялық білімін нығайтып, өздігінен іздендіре отырып, шығармашылыққа жетелеу. Математикалық ой-өрісін, танымын кеңейту.
Жалпы логикалық - ойлау мәдениетін дамыта отырып, оқушының математикаға деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың байқағыштық және қорытынды жасай алу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
Математикалық білімге қызығушылығын арттыру.
Өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Математикалық ойлау, тапқырлық, білімдарлық қаблеттерін дамыту.
Математиканың өмірмен байланысын көрсету.
Пәнаралық байланыс: тарих
Күтілетін нәтиже:
Логикалық есептерді шығару;
Тапқырлыққа, зеріктікке берілген есептерді шығара білу;
Оқушыларды есепті талдап, шығару жолының жоспарын құрып, есепті шығарып қорытынды жасай алу керек;
Ұжыммен, жеке жұмыс жасап үйренеді;
Математикалық ой-өрісін, танымын кеңейтеді;
Математикалық білімін толықтырады.
Уақыт көлемі, сабақтың жиілігі: Сағат саны 34, аптасына 1 сағат
Пәнаралық байланыс: алгебра, геометрия
Сабақты өткізудің формалары: Математикалық ойындар, интеллектуалдық ойындар, практикалық сабақтар, ізденіс сабақтар.
Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру формалары: жекелей, жұппен, топпен.
Қорытындылау формасы: Сыныптан тыс іс-шара өткізу, шығармашылық сабақтар, <<Жас математиктер>> газетін шығару, тест өткізу, математикалық олимпиада өткізу.
Оқушылардың математикалық даярлық деңгейлеріне қойылатын талаптар.
Қызықты математика жөніндегі ғылыми, көпшілік кітаптардан мәліметтер , материалдар жинақтау;
Теорияны меңгеріп, нәтижесін талдап ала білу;
Оқушылар есепті талдап, шығару жолының жоспарын құрып, есепті шығарып қорытынды жасай алу керек;
Жинақтаған материалдардан реферат жазып дағдылану, оқушы презентациясын жасау;
Игерген білімдерін өмірде пайдалана білу керек;
Оқушыға ұсынылатын әдебиеттер:
Логикалық сұрақтар, есептер, ойындар мен құрастырмалар. Құрастырған
Рамазан Омаров.-Алматы: <<Өлке>>.2012ж.
Логикалық сұрақтар. Қазақ-түрік лицейлерінің қабылдау емтиханына
дайындыққа арналған. Рамазан Баяр. Алматы: Шың кітап 2011ж.
Мұғалімге ұсынылатын әдебиеттер:
Логикалық сұрақтар, есептер, ойындар мен құрастырмалар. Құрастырған Рамазан Омаров.-Алматы: <<Өлке>>.2012ж.
Я.И.Перельман. Жанды математика. Алматы <<Мектеп>> баспасы 1978ж.
Тердікбай Күшай. Олимпиадалық математика және ой дамыту V-VIII.Оқу әдістемелік құрал.- Астана, 2012ж.
Т.И.Қуанышқалиев. Негізгі мектепте олимпиада есептерін шығару арқылы оқушылардың математикалық қабілеттерін дамыту. Орал, 2008 ж.
Логикалық сұрақтар. Қазақ-түрік лицейлерінің қабылдау қабылдау емтиханына дайындыққа арналған. Рамазан Баяр. Алматы: Шың кітап 2011ж.
Математика пәнінен қосымша курсының жоспары
(34 сағат) 6- сынып
№
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Мақсаты (нені білу керек?)
Күні
Ескерту
6 Г
6 Д
1-2
Байырғы есептер
2
Логикалық ойлау негізінде есептерді шеше білу.
03.09
06.09
10.09
13.09
3-4
Сандарды орналастыру
2
Белгілі бір заңдылықты анықтап анықтап санды табу
17.09
20.09
24.09
27.09
5-6
Қатынастарға берілген есептер
2
Қатынастар арқылы есептер шығару.
01.10
04.10
08.10
11.10
7-8
Геометриялық бақылағыштық
2
Шапшаң шешім қабылдай білуі қерек.
15.10
18.10
22.10
25.10
9-10
Кеңістік кескіндері
2
Математикалық интуициясын дамыту.
29.10
08.11
12.10
15.11
11-12
Соңынан кері қарай шығаруға ыңғайлы есептер
2
Есеп шығарудың әдіс - тәсілдерін білу.
19.10
22.11
26.10
29.11
13-14
Күнделікті өмірдегі логика.
Пиза есептері.
2
Ақыл - ойы шыңдалады.
03.12
06.12
10.12
13.12
15-16
Бөлінгіштік белгілері мен қасиеттер
2
Бөлінгіштік белгілері мен қасиеттерді білу.
17.12
20.12
20.12
24.12
27.12
17-18
Евклид алгоритмі
2
Евклид алгоритмі арқылы ЕКОЕ, ЕҮОБ - ны табу.
13.01
10.01
20.01
17.01
19-20
Мүмкіндіктер есебі немесе Комбинаторика
2
Комбинаторика ұғымымен танысу.
27.01
24.01
03.02
31.01
21-23
Қосу ережесі. Қосу ережесін пайдалана отырып есептер шығару.
3
Қосу ережесін пайдалана алу.
10.02
07.02
17.02
14.02
24.02
21.02
24-26
Көбейту ережесі. Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару.
3
Көбейту ережесін пайдалана алу.
03.03
28.02
10.03
07.03
17.03
14.03
27-28
Дирихле принципі
2
Дирихле принципіне сүйене отырып, есептер шығару.
07.04
04.04
14.04
11.04
29-30
Математикалық олимпиада
2
Өзара бәсекелестік туғызу арқылы шын мықтыны анықтау.
21.04
18.04
28.04
25.04
31
Танграм ойыны
1
Ой - өрісін және құрастырғыш қабілетін дамыту.
05.05
02.05
32-33
Судоку шешу.
2
Ойлау дағдысын
жаттықтыру.
12.05
09.05
19.05
16.05
34
Қорытындылау сабағы.
1
Оқушылардың жыл бойы жүргізген жұмыстарында жеткен жетістіктерін ескеру, марапаттау.
24.05
23.05
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz