Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару

Тақырыбы: 5,6 сыныптарға арналған қызықты математика
(5,6-сыныпқа арналған қосымша курсының бағдарламасы)
Түсінік хат
Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілеттерін дамытып, математикаға қызығушылығын арттыру мақсатында 5,6-сынып оқушыларына арналып құрылған қосымша курстың тақырыбы <<5,6 сыныптарға арналған қызықты математика >> деп аталады.
Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырудың негізгі жолы қызықты тапсырмаларды пайдалану, ол тапсырмалар зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа шапшаң есептеу қаблеттерін дамытуға тәрбиелейді.
Мақсаты:
Оқушылардың теориялық білімін нығайтып, өздігінен іздендіре отырып, шығармашылыққа жетелеу. Математикалық ой-өрісін, танымын кеңейту.
Жалпы логикалық - ойлау мәдениетін дамыта отырып, оқушының математикаға деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың байқағыштық және қорытынды жасай алу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
Математикалық білімге қызығушылығын арттыру.
Өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Математикалық ойлау, тапқырлық, білімдарлық қаблеттерін дамыту.
Математиканың өмірмен байланысын көрсету.
Пәнаралық байланыс: тарих
Күтілетін нәтиже:
Логикалық есептерді шығару;
Тапқырлыққа, зеріктікке берілген есептерді шығара білу;
Оқушыларды есепті талдап, шығару жолының жоспарын құрып, есепті шығарып қорытынды жасай алу керек;
Ұжыммен, жеке жұмыс жасап үйренеді;
Математикалық ой-өрісін, танымын кеңейтеді;
Математикалық білімін толықтырады.
Уақыт көлемі, сабақтың жиілігі: Сағат саны 34, аптасына 1 сағат
Пәнаралық байланыс: алгебра, геометрия
Сабақты өткізудің формалары: Математикалық ойындар, интеллектуалдық ойындар, практикалық сабақтар, ізденіс сабақтар.
Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру формалары: жекелей, жұппен, топпен.
Қорытындылау формасы: Сыныптан тыс іс-шара өткізу, шығармашылық сабақтар, <<Жас математиктер>> газетін шығару, тест өткізу, математикалық олимпиада өткізу.
Оқушылардың математикалық даярлық деңгейлеріне қойылатын талаптар.
Қызықты математика жөніндегі ғылыми, көпшілік кітаптардан мәліметтер , материалдар жинақтау;
Теорияны меңгеріп, нәтижесін талдап ала білу;
Оқушылар есепті талдап, шығару жолының жоспарын құрып, есепті шығарып қорытынды жасай алу керек;
Жинақтаған материалдардан реферат жазып дағдылану, оқушы презентациясын жасау;
Игерген білімдерін өмірде пайдалана білу керек;

Оқушыға ұсынылатын әдебиеттер:
Логикалық сұрақтар, есептер, ойындар мен құрастырмалар. Құрастырған
Рамазан Омаров.-Алматы: <<Өлке>>.2012ж.
Логикалық сұрақтар. Қазақ-түрік лицейлерінің қабылдау емтиханына
дайындыққа арналған. Рамазан Баяр. Алматы: Шың кітап 2011ж.
Мұғалімге ұсынылатын әдебиеттер:
Логикалық сұрақтар, есептер, ойындар мен құрастырмалар. Құрастырған Рамазан Омаров.-Алматы: <<Өлке>>.2012ж.
Я.И.Перельман. Жанды математика. Алматы <<Мектеп>> баспасы 1978ж.
Тердікбай Күшай. Олимпиадалық математика және ой дамыту V-VIII.Оқу әдістемелік құрал.- Астана, 2012ж.
Т.И.Қуанышқалиев. Негізгі мектепте олимпиада есептерін шығару арқылы оқушылардың математикалық қабілеттерін дамыту. Орал, 2008 ж.
Логикалық сұрақтар. Қазақ-түрік лицейлерінің қабылдау қабылдау емтиханына дайындыққа арналған. Рамазан Баяр. Алматы: Шың кітап 2011ж.

Математика пәнінен қосымша курсының жоспары
(34 сағат) 6- сынып

Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Мақсаты (нені білу керек?)
Күні
Ескерту

6 Г
6 Д

1-2
Байырғы есептер
2
Логикалық ойлау негізінде есептерді шеше білу.
03.09
06.09

10.09
13.09

3-4
Сандарды орналастыру
2
Белгілі бір заңдылықты анықтап анықтап санды табу
17.09
20.09

24.09
27.09

5-6
Қатынастарға берілген есептер
2
Қатынастар арқылы есептер шығару.
01.10
04.10

08.10
11.10

7-8
Геометриялық бақылағыштық
2
Шапшаң шешім қабылдай білуі қерек.
15.10
18.10

22.10
25.10

9-10
Кеңістік кескіндері
2
Математикалық интуициясын дамыту.
29.10
08.11

12.10
15.11

11-12
Соңынан кері қарай шығаруға ыңғайлы есептер
2
Есеп шығарудың әдіс - тәсілдерін білу.
19.10
22.11

26.10
29.11

13-14
Күнделікті өмірдегі логика.
Пиза есептері.
2
Ақыл - ойы шыңдалады.
03.12
06.12

10.12
13.12

15-16
Бөлінгіштік белгілері мен қасиеттер
2
Бөлінгіштік белгілері мен қасиеттерді білу.
17.12
20.12
20.12

24.12
27.12

17-18
Евклид алгоритмі
2
Евклид алгоритмі арқылы ЕКОЕ, ЕҮОБ - ны табу.
13.01
10.01

20.01
17.01

19-20
Мүмкіндіктер есебі немесе Комбинаторика
2
Комбинаторика ұғымымен танысу.
27.01
24.01

03.02
31.01

21-23
Қосу ережесі. Қосу ережесін пайдалана отырып есептер шығару.
3
Қосу ережесін пайдалана алу.
10.02
07.02

17.02
14.02

24.02
21.02

24-26
Көбейту ережесі. Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару.
3
Көбейту ережесін пайдалана алу.
03.03
28.02

10.03
07.03

17.03
14.03

27-28
Дирихле принципі
2
Дирихле принципіне сүйене отырып, есептер шығару.
07.04
04.04

14.04
11.04

29-30
Математикалық олимпиада
2
Өзара бәсекелестік туғызу арқылы шын мықтыны анықтау.
21.04
18.04

28.04
25.04

31
Танграм ойыны

1
Ой - өрісін және құрастырғыш қабілетін дамыту.
05.05
02.05

32-33
Судоку шешу.
2
Ойлау дағдысын
жаттықтыру.
12.05
09.05

19.05
16.05

34
Қорытындылау сабағы.
1
Оқушылардың жыл бойы жүргізген жұмыстарында жеткен жетістіктерін ескеру, марапаттау.
24.05
23.05

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерді көбейту ережесі мұнд
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
Жай бөлшектерді қысқарту
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Санды өрнектер
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Бағалау критерийлары
Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару.
Квадрат түбір
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Пәндер