БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан
О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
Мәліметте
І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып: 5 Б
Оқушылар саны: 26
Педагог:Сайлау А. А.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А) : 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу.
Орта 40-84 (В) : Әмзе Кәусар, Батыр Ұлжан, Бейсенбай Мейірлан.
Төмен 0-39% (С) . Отыншы Бекарыс, Оразбаев Санжар.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
1. Фонетикалық талдау жасауда, сұрақ құрауда.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.
Күні:
Педагог Сайлау А. А. (Т. А. Ә. (болған жағдайда)
№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан
О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
Мәліметтер
І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша
Сынып: 5 Б
Оқушылар саны: 26
Педагог: Сайлау А. А.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
5. Т/Ж1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен дамуын сипаттау
5. Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;
5. 1. 2. 1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А) : 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу, Қыдырбай Айару.
Орта 40-84 (В) : Тлеубай Аида, Рахметулла Әнуар,
Төмен 0-39% (С) . Ерубай Дәурен, Мәдиев Аманжол,
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін ажыратыуда қиындықтар бар
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.
2. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Күні:
Педагог Сайлау А. А.
(Т. А. Ә. (болған жағдайда)
№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан
О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып: 10 Б
Оқушылар саны: 21
Педагог:Сайлау А. А.
Мақсаты: БЖБ және БЖБ нәтижелерін талдау
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А) : 85-100%, Адаева Назерке Аманжол Сабина, Тусупова Ділназ.
Орта 40-84 (В) : Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота, Рамазанов Заңғар.
Төмен 0-39% (С) Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат, Бейсен Нұрасыл.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
- Сөйлеу барысында интонацияның туралы сұрақ құрауда.
- Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Күні:
Педагог Сайлау А. А.
№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан
О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
Мәліметтер І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша
Сынып: 10 Б
Оқушылар саны: 21
Педагог: Сайлау А. А.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А) : 85-100% Адаева Назерке Аманжол Сабина.
Орта 40-84 (В) : Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота.
Төмен 0-39% (С) . Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Өлеңде көтерілген 3 мәселені анықтап, мысал келтіруде, автор ұсынған шешу жолын қазіргі кездегі мәселемен байланыстырып, тиімділігіне баға беруде қиындықтар бар.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.
Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Күні:
Педагог Сайлау А. А.
(Т. А. Ә. (болған жағдайда)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Сайлау А. А.
2021-2022 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz