БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

Мәліметте

І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 5 Б

Оқушылар саны: 26

Педагог:Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ тілі
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 26
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 26
Мак. балл: 7
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 8
Сапа%: 11
Үлгерімі%: 7
69 %
100%
Пән: ТЖБ
Орындаған: 26
Мак. балл: 30
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 9
Сапа%: 13
Үлгерімі%: 4
65 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: Мазмұнға қатысты көтерілген мәселеге сұраққа жауап беру арқылы ойын білдіреді
Қиындық тудырған мақсаттар: Мәтін бойынша проблемалық сипаттағы үш сұрақ құрастыруда қиналады.
: ТЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: Мәтінде көтерілген мәселені терең түсінгендігін көрсетеді. Өз пікірін мәтінмен, басқа да дереккөздердегі ақпараттармен байланыстырып, ұтымды жеткізеді
Қиындық тудырған мақсаттар: Мәтінде көтерілген мәселелер мен автордың ойын анықтап, оған өз көзқарасын жүйелі білдіруде қиналады

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу.

Орта 40-84 (В) : Әмзе Кәусар, Батыр Ұлжан, Бейсенбай Мейірлан.

Төмен 0-39% (С) . Отыншы Бекарыс, Оразбаев Санжар.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

1. Фонетикалық талдау жасауда, сұрақ құрауда.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.

Күні:

Педагог Сайлау А. А. (Т. А. Ә. (болған жағдайда)

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

Мәліметтер

І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 5 Б

Оқушылар саны: 26

Педагог: Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ әдебиеті
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 26
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 26
Мак. балл: 10
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 6
Сапа%: 14
Үлгерімі%: 5
73, 5 %
100%
Пән: ТЖБ 1
Орындаған: 26
Мак. балл: 24
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 6
Сапа%: 15
Үлгерімі%: 5
76 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер:

5. Т/Ж1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен дамуын сипаттау

5. Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Қиындық тудырған мақсаттар: Шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін ажыратады. Кейіпкерлер бейнесін ашады.
: ТЖБ 1
Мақсатты меңгергендер:

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5. 1. 2. 1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

Қиындық тудырған мақсаттар: Тақырыпты/сұрақты жақсы түсінгендігін көрсетеді. Шығарманың тарихи/көркемдік-идеялық құндылығына,

1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу, Қыдырбай Айару.

Орта 40-84 (В) : Тлеубай Аида, Рахметулла Әнуар,

Төмен 0-39% (С) . Ерубай Дәурен, Мәдиев Аманжол,

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін ажыратыуда қиындықтар бар

1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.

2. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:

Педагог Сайлау А. А.
(Т. А. Ә. (болған жағдайда)

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

мәліметтер

І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 10 Б

Оқушылар саны: 21

Педагог:Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және БЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ тілі
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 21
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 21
Мак. балл: 9
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 7
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 7
66 %
100%
Пән: БЖБ 2
Орындаған: 21
Мак. балл: 11
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 6
Сапа%: 10
Үлгерімі%: 5
71 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: Мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру.
Қиындық тудырған мақсаттар: Көтерілген мәселенің (қоғамдық-саяси) негізгі ойын ақытап, ғаламдық мәселелермен байланыстырады
: БЖБ 2
Мақсатты меңгергендер: Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын анықтайды.
Қиындық тудырған мақсаттар: Клишелер мен тілдік құралдарды қолданып, эссе жазады («келісу, келіспеу» эссесі)

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100%, Адаева Назерке Аманжол Сабина, Тусупова Ділназ.

Орта 40-84 (В) : Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота, Рамазанов Заңғар.

Төмен 0-39% (С) Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат, Бейсен Нұрасыл.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

  1. Сөйлеу барысында интонацияның туралы сұрақ құрауда.
  2. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:

Педагог Сайлау А. А.

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

Мәліметтер І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 10 Б

Оқушылар саны: 21

Педагог: Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ әдебиеті
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 21
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 21
Мак. балл: 8
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 7
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 7
73 %
100%
Пән: ТЖБ 1
Орындаған: 21
Мак. балл: 30
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 7
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 7
76 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: 10. 3. 2. 1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру
Қиындық тудырған мақсаттар: Өлеңде көтерілген 3 мәселені анықтайды, мысал келтіреді, автор ұсынған шешу жолын қазіргі кездегі мәселемен байланыстырып, тиімділігіне баға береді.
: ТЖБ
Мақсатты меңгергендер: 7. 1. 2. 1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; 7. 1. 4. 1 кӛркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
Қиындық тудырған мақсаттар: Тақырыпты/сұрақты қанағаттанарлық деңгейде түсінгенін кӛрсетеді. Шығарманың мазмұнына талдау жасайды.

1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100% Адаева Назерке Аманжол Сабина.

Орта 40-84 (В) : Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота.

Төмен 0-39% (С) . Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Өлеңде көтерілген 3 мәселені анықтап, мысал келтіруде, автор ұсынған шешу жолын қазіргі кездегі мәселемен байланыстырып, тиімділігіне баға беруде қиындықтар бар.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.

Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:

Педагог Сайлау А. А.
(Т. А. Ә. (болған жағдайда)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Сайлау А. А.

2021-2022 оқу жылы

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ тілі
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 24
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән:
Орындаған: 24
Мак. балл: 5
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 9
Сапа%: 12
Үлгерімі%: 3
62, 5%
100%
Пән: ТЖБ
Орындаған: 24
Мак. балл: 20
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 3
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 13
83, 3%
100%

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың бойында отансүйгіштік - патриоттық сезімдерін тәрбиелеу
Мемлекет және құқық
Ұйымдастыру жұмыстары
Ұлттық құндылық
Қазақ халқының сөз өнері
Сабақ мақсаттары. Етістіктің шақтары
Сын есімдерді тап
Сабақ жоспарлау
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Ресми құжаттардың берілуін орынды қолдана біл
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz