О. Жұмабеков атындағы Тірек мектебінің І тоқсанындағы 5Б және 10Б сыныптарының қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жиынтық бағалау қорытындыларын талдау (2021-2022 оқу жылы)

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

Мәліметте

І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 5 Б

Оқушылар саны: 26

Педагог:Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ тілі
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 26
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 26
Мак. балл: 7
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 8
Сапа%: 11
Үлгерімі%: 7
69 %
100%
Пән: ТЖБ
Орындаған: 26
Мак. балл: 30
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 9
Сапа%: 13
Үлгерімі%: 4
65 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: Мазмұнға қатысты көтерілген мәселеге сұраққа жауап беру арқылы ойын білдіреді
Қиындық тудырған мақсаттар: Мәтін бойынша проблемалық сипаттағы үш сұрақ құрастыруда қиналады.
: ТЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: Мәтінде көтерілген мәселені терең түсінгендігін көрсетеді. Өз пікірін мәтінмен, басқа да дереккөздердегі ақпараттармен байланыстырып, ұтымды жеткізеді
Қиындық тудырған мақсаттар: Мәтінде көтерілген мәселелер мен автордың ойын анықтап, оған өз көзқарасын жүйелі білдіруде қиналады

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу.

Орта 40-84 (В) : Әмзе Кәусар, Батыр Ұлжан, Бейсенбай Мейірлан.

Төмен 0-39% (С) . Отыншы Бекарыс, Оразбаев Санжар.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

1. Фонетикалық талдау жасауда, сұрақ құрауда.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.

Күні:

Педагог Сайлау А. А. (Т. А. Ә. (болған жағдайда)

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

Мәліметтер

І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 5 Б

Оқушылар саны: 26

Педагог: Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ әдебиеті
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 26
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 26
Мак. балл: 10
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 6
Сапа%: 14
Үлгерімі%: 5
73, 5 %
100%
Пән: ТЖБ 1
Орындаған: 26
Мак. балл: 24
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 6
Сапа%: 15
Үлгерімі%: 5
76 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер:

5. Т/Ж1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен дамуын сипаттау

5. Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Қиындық тудырған мақсаттар: Шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін ажыратады. Кейіпкерлер бейнесін ашады.
: ТЖБ 1
Мақсатты меңгергендер:

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5. 1. 2. 1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

Қиындық тудырған мақсаттар: Тақырыпты/сұрақты жақсы түсінгендігін көрсетеді. Шығарманың тарихи/көркемдік-идеялық құндылығына,

1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу, Қыдырбай Айару.

Орта 40-84 (В) : Тлеубай Аида, Рахметулла Әнуар,

Төмен 0-39% (С) . Ерубай Дәурен, Мәдиев Аманжол,

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін ажыратыуда қиындықтар бар

1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.

2. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:

Педагог Сайлау А. А.
(Т. А. Ә. (болған жағдайда)

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

мәліметтер

І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 10 Б

Оқушылар саны: 21

Педагог:Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және БЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ тілі
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 21
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 21
Мак. балл: 9
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 7
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 7
66 %
100%
Пән: БЖБ 2
Орындаған: 21
Мак. балл: 11
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 6
Сапа%: 10
Үлгерімі%: 5
71 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: Мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру.
Қиындық тудырған мақсаттар: Көтерілген мәселенің (қоғамдық-саяси) негізгі ойын ақытап, ғаламдық мәселелермен байланыстырады
: БЖБ 2
Мақсатты меңгергендер: Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын анықтайды.
Қиындық тудырған мақсаттар: Клишелер мен тілдік құралдарды қолданып, эссе жазады («келісу, келіспеу» эссесі)

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100%, Адаева Назерке Аманжол Сабина, Тусупова Ділназ.

Орта 40-84 (В) : Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота, Рамазанов Заңғар.

Төмен 0-39% (С) Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат, Бейсен Нұрасыл.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

  1. Сөйлеу барысында интонацияның туралы сұрақ құрауда.
  2. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:

Педагог Сайлау А. А.

№130 бұйрығына 8-қосымша

Нысан

О. Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

Мәліметтер І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 10 Б

Оқушылар саны: 21

Педагог: Сайлау А. А.

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ әдебиеті
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 21
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән: БЖБ 1
Орындаған: 21
Мак. балл: 8
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 7
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 7
73 %
100%
Пән: ТЖБ 1
Орындаған: 21
Мак. балл: 30
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 7
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 7
76 %
100%
Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
: БЖБ 1
Мақсатты меңгергендер: 10. 3. 2. 1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру
Қиындық тудырған мақсаттар: Өлеңде көтерілген 3 мәселені анықтайды, мысал келтіреді, автор ұсынған шешу жолын қазіргі кездегі мәселемен байланыстырып, тиімділігіне баға береді.
: ТЖБ
Мақсатты меңгергендер: 7. 1. 2. 1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; 7. 1. 4. 1 кӛркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
Қиындық тудырған мақсаттар: Тақырыпты/сұрақты қанағаттанарлық деңгейде түсінгенін кӛрсетеді. Шығарманың мазмұнына талдау жасайды.

1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А) : 85-100% Адаева Назерке Аманжол Сабина.

Орта 40-84 (В) : Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота.

Төмен 0-39% (С) . Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Өлеңде көтерілген 3 мәселені анықтап, мысал келтіруде, автор ұсынған шешу жолын қазіргі кездегі мәселемен байланыстырып, тиімділігіне баға беруде қиындықтар бар.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.

Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде, өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:

Педагог Сайлау А. А.
(Т. А. Ә. (болған жағдайда)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Сайлау А. А.

2021-2022 оқу жылы

Пән
Орындаған
Мак. балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: төмен
Сапа%: орта
Үлгерімі%: жоғары
Пән:
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 0-39%
Сапа%: 40-84%
Үлгерімі%: 85-100%
Пән: Қазақ тілі
Орындаған:
Мак. балл:
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: Оқушылар саны 24
Сапа%:
Үлгерімі%:
Пән:
Орындаған: 24
Мак. балл: 5
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 9
Сапа%: 12
Үлгерімі%: 3
62, 5%
100%
Пән: ТЖБ
Орындаған: 24
Мак. балл: 20
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны: 3
Сапа%: 7
Үлгерімі%: 13
83, 3%
100%

Ұқсас жұмыстар
Оразбай атындағы №115 негізгі орта мектебінің Математика пәндері бірлестігінің 2020-2021 оқу жылы І жартыжылдық жұмыс есебі
2020-2021 оқу жылы үшін Гагарин атындағы №34 ҚММ 11-сынып (Б, Г) қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің күнтізбелік-тақырыптық оқу жоспары (оқыту қазақ тілінде емес)
№25 жалпы орта білім беру мектебінің 1 В сыныбына арналған Тапқырлар тартысы интеллектуалды жарысының сыныптан тыс сабақ жоспары (2021-2022 оқу жылы)
№120 Б. Момышұлы атындағы мектебінің 5«ә» сыныбына арналған дене шынықтыру пәнінің 2021-2022 оқу жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
З. Үсенованың 7-11 сыныптарға арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің 3-оқу тоқсанындағы орта мерзімдік жоспарлары
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқыту мен оқуды бағалаудың маңызы: формативтік және жиынтық бағалау тәжірибесі
№11 мектеп-лицейінің 11 сынып оқушыларына арналған математика олимпиадасына даярлау бағдарламасы (2021-2022 оқу жылы)
2019-2020 оқу жылы 8-сынып: Қазақ тілі пәні бойынша жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Р. Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған тәлімгер педагогтың жұмыс жоспары
Қазақстан Республикасының тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған Тәуелсіздік - мәңгілік елдің тұғыры атты мәнерлеп оқу кеші, Тараз қаласы №1 гимназиясы 4Е сыныбы, 2021-2022 оқу жылы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz