Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан
О.Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
Мәліметте
І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып: 5 Б
Оқушылар саны: 26
Педагог:Сайлау А.А.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән
Орындаған
Мак.балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%

төмен
орта
жоғары

0-39%
40-84%
85-100%

Қазақ тілі

Оқушылар саны 26

БЖБ 1
26
7
8
11
7
69 %
100%
ТЖБ
26
30
9
13
4
65 %
100%

Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
БЖБ 1
Мазмұнға қатысты көтерілген мәселеге сұраққа жауап беру арқылы ойын білдіреді
Мәтін бойынша проблемалық сипаттағы үш сұрақ құрастыруда қиналады.

ТЖБ 1
Мәтінде көтерілген мәселені терең түсінгендігін көрсетеді. Өз пікірін мәтінмен, басқа да дереккөздердегі ақпараттармен байланыстырып, ұтымды жеткізеді
Мәтінде көтерілген мәселелер мен автордың ойын анықтап, оған өз көзқарасын жүйелі білдіруде қиналады
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (А): 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу.

Орта 40-84 (В): Әмзе Кәусар, Батыр Ұлжан, Бейсенбай Мейірлан.

Төмен 0-39% (С). Отыншы Бекарыс, Оразбаев Санжар.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
1. Фонетикалық талдау жасауда, сұрақ құрауда.
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.

Күні:
Педагог ___________ Сайлау А.А. (Т.А.Ә.(болған жағдайда)

№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан
О.Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
Мәліметтер
І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша
Сынып: 5 Б
Оқушылар саны: 26
Педагог: Сайлау А.А.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән
Орындаған
Мак.балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%

төмен
орта
жоғары

0-39%
40-84%
85-100%

Қазақ әдебиеті

Оқушылар саны 26

БЖБ 1
26
10
6
14
5
73,5 %
100%
ТЖБ 1
26
24
6
15
5
76 %
100%

Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
БЖБ 1
5.Т/Ж1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен дамуын сипаттау
5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
Шығарманың жанрын,фабуласын, сюжетін ажыратады. Кейіпкерлер бейнесін ашады.
ТЖБ 1
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;
5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

Тақырыпты/сұрақты жақсы түсінгендігін көрсетеді. Шығарманың тарихи/көркемдік-идеялық құндылығына,
1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А): 85-100%, Жақан Кәусар, Жарылғап Жансұлу, Қыдырбай Айару.
Орта 40-84 (В): Тлеубай Аида, Рахметулла Әнуар,
Төмен 0-39% (С). Ерубай Дәурен, Мәдиев Аманжол,
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Шығарманың жанрын,фабуласын, сюжетін ажыратыуда қиындықтар бар
1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.
2. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Күні:
Педагог ___________ Сайлау А.А.
(Т.А.Ә.(болған жағдайда)

№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан

О.Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
І тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып: 10 Б
Оқушылар саны: 21
Педагог:Сайлау А.А.
Мақсаты: БЖБ және БЖБ нәтижелерін талдау
Пән
Орындаған
Мак.балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%

төмен
орта
жоғары

0-39%
40-84%
85-100%

Қазақ тілі

Оқушылар саны 21

БЖБ 1
21
9
7
7
7
66 %
100%
БЖБ 2
21
11
6
10
5
71 %
100%

Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
БЖБ 1
Мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру.

Көтерілген мәселенің (қоғамдық-саяси) негізгі ойын ақытап, ғаламдық мәселелермен байланыстырады

БЖБ 2
Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын анықтайды.
Клишелер мен тілдік құралдарды қолданып, эссе жазады (<<келісу, келіспеу>> эссесі)
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А): 85-100%, Адаева Назерке Аманжол Сабина,Тусупова Ділназ.
Орта 40-84 (В): Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота, Рамазанов Заңғар.
Төмен 0-39% (С) Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат, Бейсен Нұрасыл.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
1. Сөйлеу барысында интонацияның туралы сұрақ құрауда.
2. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:
Педагог ___________ Сайлау А.А.

№130 бұйрығына 8-қосымша
Нысан
О.Жұмабеков атындағы ЖОББМ базасындағы Тірек мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
Мәліметтер І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша
Сынып: 10 Б
Оқушылар саны: 21
Педагог: Сайлау А.А.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән
Орындаған
Мак.балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%

төмен
орта
жоғары

0-39%
40-84%
85-100%

Қазақ әдебиеті

Оқушылар саны 21

БЖБ 1
21
8
7
7
7
73 %
100%
ТЖБ 1
21
30
7
7
7
76 %
100%

Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
БЖБ 1
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру
Өлеңде көтерілген 3 мәселені анықтайды, мысал келтіреді, автор ұсынған шешу жолын қазіргі кездегі мәселемен байланыстырып, тиімділігіне баға береді.
ТЖБ
7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; 7.1.4.1 кӛркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
Тақырыпты/сұрақты қанағаттанарлық деңгейде түсінгенін кӛрсетеді. Шығарманың мазмұнына талдау жасайды.
1. БЖБ 1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А): 85-100% Адаева Назерке Аманжол Сабина.
Орта 40-84 (В): Батықова Дария, Бауыржанова Ақбота.
Төмен 0-39% (С). Айтбаев Ернат, Айтбайұлы Шынболат.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Өлеңде көтерілген 3 мәселені анықтап, мысал келтіруде, автор ұсынған шешу жолын қазіргі кездегі мәселемен байланыстырып, тиімділігіне баға беруде қиындықтар бар.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.
Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Күні:
Педагог ___________ Сайлау А.А.
(Т.А.Ә.(болған жағдайда)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Сайлау А.А.

2021-2022 оқу жылы

Пән
Орындаған
Мак.балл
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
Сапа%
Үлгерімі%

төмен
орта
жоғары

0-39%
40-84%
85-100%

Қазақ тілі

Оқушылар саны 24

24
5
9
12
3
62,5%
100%
ТЖБ
24
20
3
7
13
83,3%
100%

Мақсатты меңгергендер
Қиындық тудырған мақсаттар
БЖБ 1
Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану

Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру
ТЖБ
Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық,
әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру
2Ж5. Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу
ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А): 85-100%, Дәулетханова Ж., Жеңіс Д., Сейтғали Д
Орта 40-84 (В): Анарби Әліби,Бабаш Сәния,Бәстен Гүлсана,Бергенұлы Рахман,Жақсылық Пакизат,Жақсылық Перизат,Имантүсіп Кәусар,Ізбасар Рахман,Құрманбайұлы Ибрахим,Мадет Арай,Мұхамедина Адина,Нұрланқызы Айзере
Төмен 0-39% (С). Алтынсары Дәрия,Бауыржанұлы Сержан,Баязит Нұрасыл,Боқан Әмір,Елдосұлы Әлібек,Ержанқызы Еркемай,Жеңіс Диана,Қалыс Аяжан,Серік Әлинұр, Тілектесқызы Камшат
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Мәтінді салыстырып, стилін табуда
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.
4. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (А): 85-100%, Анарби Әліби,Бабаш Сәния,Бергенұлы Рахман,Даулетханова Жания,Жақсылық Пакизат,Жақсылық Перизат,Жеңіс Диана,Имантүсіп Кәусар,Ізбасар Рахман,Мадет Арай,Нұрланқызы Айзере,Сейтғали Даяна,Тілектесқызы Камшат
Орта: (В) 40-84% Алтынсары Дәрия,Бауыржанұлы Сержан,Баязит Нұрасыл,Боқан Әмір,Елдосұлы Әлібек,Ержанқызы Еркемай,Жеңіс Диана,Қалыс Аяжан,Құрманбайұлы Ибрахим,Мадет Арай,Мұхамедина Адина,Нұрланқызы Айзере,Сейтғали Даяна,Серік Әлинұр,Тілектесқызы Камшат
Төмен(С): 0-39%,-Бауыржанұлы Сержан,Баязит Нұрасыл,Қалыс Аяжан
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Орфография мен орфоэпияны шатастыру
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық.
4. Жоспарланған түзету жұмысы: алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын нақтылап жазу үшін қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.

Күні:
Педагог ___________ Хасенова Г.М
(Т.А.Ә.(болған жағдайда)

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың бойында отансүйгіштік - патриоттық сезімдерін тәрбиелеу
Мемлекет және құқық
Ұйымдастыру жұмыстары
Қазақ халқының сөз өнері
Сын есімдерді тап
Сабақ жоспарлау
Ресми құжаттардың берілуін орынды қолдана біл
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Сап және оларды басқару
Психологтың айлық, апталық жоспары. 2013-2014ж
Пәндер