Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Тізбектер және қосындылау Күні:
Сынып: 9 <<А>>
Мектеп N=40
Мұғалімнің аты-жөні: Аманязов Дияр Довлетмырадович
Қатысқандар: 22 Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын біледі.
Оқушылардың көпшілігі:
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын қолдану арқылы есептер шығарады.
Кейбір оқушылар:
Өз бетінше геометриялық прогрессияның n мүшесінің қосындысының формуласын қорытып шығарады, қосындыны табады.
Бағалау критерийі
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруда қолданады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын тұжырымдайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Геометриялық прогрессия (жылдам өсу)
Диaлог пен жaзy үшiн пaйдaлaнaтын сөздер мен тiркестер:
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы...
Арифметикалық прогрессияның айырымы...
Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы..
Геометриялық прогрессияның еселігі....
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының қалай есептейміз?
Құндылықтарға баулу
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өнім
Ынтымақтастыққа, бір-бірін қолдау және тыңдауға баулу.
Өзара сенімді, достықты, сыйластықты қалыптастыру
Пəнаралық байланыс
Информатика
Алдыңғы білім
Сандар тізбегі, арифметикалық, геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы, арифметикалық прогрессияның n мүшесінің қосындысының формуласы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
4 минут
Үй тапсырма сұрау
6 минут
Сыныпқа психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Заряд алу>> әдісі
Шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.
<<Мозайка>> әдісі /топқа бөлу/ /Арифметикалық прогрессия, геометриялық прогрессияның n-ші мүшелерінің формулаларын сәйкестендіру арқылы құрылымдалған екі топқа бөлінеді/
1-топ: Арифметикалық прогрессия
2-топ: Геометриялық прогрессия
Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
<<Серпілген сауал>> әдісі (Ж) /жазбаша/
1.Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы, ортаңғы мүшесін табу формулалары.
2.Арифметикалық прогрессияның айырымын табу формуласы
3. Геометриялық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы, ортаңғы мүшесін табу формулалары.
4.Геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы
Бағалау: <<+>>, <<->> /өздік бағалау/
Саралау: Тапсырма, қарқын
Таратпа қағаз
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
15 минут
<<Ой жалғау>> әдісі (Т) /екі топқа екі аңыз беріп, формуланы қорытуға тапсырма беремін/
а) /Мұғалім аңызды беріп, ой салады. Топтар сол аңыздар арқылы оқулықтан тақырыпты оқып, формуланы қорытып шығарады/. 1-топқа: Ежелгі үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өнертапқыш (оның аты Сета) марапаттау мақсатында оған қалағанын алуды ұсынады. Сонда Сета шахмат тақтасындағы 64 шаршының біріншісіне 1 дән, екіншісіне 2 дән, үшіншісіне 4 дән, төртіншісіне 8 дән және т.с.с., яғни әрбір шаршыға алдынғысынан 2 есе көп дән беруді өтінеді. Алғашында патша өнертапқыштың бұл <<тым болмашы >> тілегіне таң қалып, оны орындауға бұйрық береді. Артынан оны орындауға оның қазынасындағы астықтың жетпейтінін есепшісі түсіндірген. Есепші қалай түсіндірген? /Бұны орындау үшін Қазақстанда 1 жылда жиналатын астық мөлшері орта есеппен 1 000 000 000 пұтқа тең десек, онда ішпей-жемей 230 584 жыл еңбек ету керек екен./
2-топқа: Бір бейтаныс адам байға жұмыс сұрап келеді де өз өтінішін айтады: <<Мен 30 күн ішінде күн сайын саған 100 000 теңге әкеліп отырайын. Ал сен маған 1 - ші күні 100 000 тг үшін 1 тиын, 2 - ші күні 100000 тг үшін 2 тиын, 3 - ші күні 100 000тг үшін 4 тиын бер, сол сияқты әр күні беретін ақшаңды алдындағы күнге қарағанда 2 есе артық беріп отырасың. Егер көнсең осыған, ертеңгі күнінен бастайық>>. Бай 30 күн ішінде 3 000 000 тг аламын деп өте қуанады. Келесі күні екеуі нотариусқа барып келісімдерін заң бойынша бекітеді. Осы келісімде кім ұтады?
Шешуі. Шарты бойынша тізбек шығады: 1; 2; 4; 8; 16; 32; 64; 128; 256;.... Ол - геометриялық прогрессия,, q=2, b1=1, n=30. S30 табу керек. Біртіндеп санау өте ыңғайсыз, сондықтан геометриялық прогрессияның n - мүшесінің қосындысының формуласын білу қажет.
Оқулықтан әр топ өз бетінше формуланы қорытып шығарады:
Sn=
Бағалау: <<Екі жұлдыз- бір тілек>>
/топтар бір - бірін бағалайды/
Саралау: диалог және қолдау көрсету, қорытынды
<<Желпуіш>> әдісі (Ж)
І топқа:
1-есеп:
а)10;20;40;...; геометриялық прогрессиясы берілген
Т/к:
2-есеп:
геометриялық прогрессиясында .
Прогрессияның бірінші мүшесін;
Прогрессияның алғашқы сегіз мүшесінің қосындысын табыңдар.
3-есеп:
5;ң алғашқы а) үш мүшесінің; ә) алты мүшесінің; б) төрт мүшесінің қосыныдысын табыңдыр.
ІІ топқа:
1-есеп:
-4; 16; -64;...; геометриялық прогрессиясы берілген
2-есеп:
геометриялық прогрессияның бесінші мүшесі 81-ге және еселігі тең. 1
1) Прогрессияның бірінші мүшесін;
2) Прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.
3-есеп:
5;ң алғашқы а) үш мүшесінің; ә) алты мүшесінің; б) төрт мүшесінің қосыныдысын табыңдыр.
Бағалау: <<Жұлдызша>> /мұғалім бағалайды/
Саралау: Тапсырма, қарқын, бағалау
Сергіту сәті: <<Сөз тізбегі>> әдісі
Кез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады. /Математикалық терминдерге байланысты, мысалы: алгебра сөзінің соңғы буыны ра- радиус/
Қосымша 1
Қосымша 2
Сабақтың соңы
15 минут
Kahoot! бағдарламасы бойынша <<Кім жылдам?>> әдісі /10 сұрақтан тұратын тапсырма/ (Ж)
Бағалау: Ұпай санымен
Саралау: Тапсырма, дереккөз, қарқын, қорытынды .
<<Венн диаграммасы>> әдісі (ЖЖ)
Арифметикалық және геометриялық прогрессияны салыстыру
Бағалау: <<Комплимент>>
/жұптар бір-бірін бағалайды/
Саралау: Тапсырма, қорытынды
Рефлексия <<<<Бес саусақ>> әдісі
1.<<Бас бармақ>>- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
2. <<Балалы үйрек>>- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
3. <<Ортан терек>>- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
4. <<Шылдыр шүмек>>-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?
5 <<Кішкентай бөбек>>-көңіл-күй ахуалы.
Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Саралау - Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Төмендегі жұмыстарға арналған тапсырмаларды таңдауда саралау қолданылады. Атап айтсам, сыныпты топқа бөлуде, топтарға тапсырма берген кезде, қабілеті жоғары оқушы орта деңгейлі оқушыға есептер шығаруда, есептің тиімді шығару тәсілін үйретеді.
Топтық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді.
Үй тапсырмасын беруде А,В,С деңгейлі есептер беріледі.
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау жолымен бағалау.
Топпен жұмыс кезіндегі жауап реакциясы әр оқушының үлесін бағалау.
Топтар бағалау критерийі арқылы бір-бірін бағалайды. Сабақ соңында оқушылар өздерінің жеткен жетістіктері жайлы өзін - өзі бағалайды.
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
Сыныпта қауіпсіздік нормалары, сынып тазалығы сақталған. Жұптық әдістерде парталар дұрыс қойылған. Техникалық құралдарды пайдалана алады. Сергіту жаттығуы мен белсенді жұмыс түрлері қамтылған.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма жəне неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
Тізбектер және қосындылау Күні:
Сынып: 9 <<А>>
Мектеп N=40
Мұғалімнің аты-жөні: Аманязов Дияр Довлетмырадович
Қатысқандар: 22 Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын біледі.
Оқушылардың көпшілігі:
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын қолдану арқылы есептер шығарады.
Кейбір оқушылар:
Өз бетінше геометриялық прогрессияның n мүшесінің қосындысының формуласын қорытып шығарады, қосындыны табады.
Бағалау критерийі
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруда қолданады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын тұжырымдайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Геометриялық прогрессия (жылдам өсу)
Диaлог пен жaзy үшiн пaйдaлaнaтын сөздер мен тiркестер:
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы...
Арифметикалық прогрессияның айырымы...
Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы..
Геометриялық прогрессияның еселігі....
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының қалай есептейміз?
Құндылықтарға баулу
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өнім
Ынтымақтастыққа, бір-бірін қолдау және тыңдауға баулу.
Өзара сенімді, достықты, сыйластықты қалыптастыру
Пəнаралық байланыс
Информатика
Алдыңғы білім
Сандар тізбегі, арифметикалық, геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы, арифметикалық прогрессияның n мүшесінің қосындысының формуласы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
4 минут
Үй тапсырма сұрау
6 минут
Сыныпқа психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Заряд алу>> әдісі
Шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.
<<Мозайка>> әдісі /топқа бөлу/ /Арифметикалық прогрессия, геометриялық прогрессияның n-ші мүшелерінің формулаларын сәйкестендіру арқылы құрылымдалған екі топқа бөлінеді/
1-топ: Арифметикалық прогрессия
2-топ: Геометриялық прогрессия
Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
<<Серпілген сауал>> әдісі (Ж) /жазбаша/
1.Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы, ортаңғы мүшесін табу формулалары.
2.Арифметикалық прогрессияның айырымын табу формуласы
3. Геометриялық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы, ортаңғы мүшесін табу формулалары.
4.Геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы
Бағалау: <<+>>, <<->> /өздік бағалау/
Саралау: Тапсырма, қарқын
Таратпа қағаз
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
15 минут
<<Ой жалғау>> әдісі (Т) /екі топқа екі аңыз беріп, формуланы қорытуға тапсырма беремін/
а) /Мұғалім аңызды беріп, ой салады. Топтар сол аңыздар арқылы оқулықтан тақырыпты оқып, формуланы қорытып шығарады/. 1-топқа: Ежелгі үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өнертапқыш (оның аты Сета) марапаттау мақсатында оған қалағанын алуды ұсынады. Сонда Сета шахмат тақтасындағы 64 шаршының біріншісіне 1 дән, екіншісіне 2 дән, үшіншісіне 4 дән, төртіншісіне 8 дән және т.с.с., яғни әрбір шаршыға алдынғысынан 2 есе көп дән беруді өтінеді. Алғашында патша өнертапқыштың бұл <<тым болмашы >> тілегіне таң қалып, оны орындауға бұйрық береді. Артынан оны орындауға оның қазынасындағы астықтың жетпейтінін есепшісі түсіндірген. Есепші қалай түсіндірген? /Бұны орындау үшін Қазақстанда 1 жылда жиналатын астық мөлшері орта есеппен 1 000 000 000 пұтқа тең десек, онда ішпей-жемей 230 584 жыл еңбек ету керек екен./
2-топқа: Бір бейтаныс адам байға жұмыс сұрап келеді де өз өтінішін айтады: <<Мен 30 күн ішінде күн сайын саған 100 000 теңге әкеліп отырайын. Ал сен маған 1 - ші күні 100 000 тг үшін 1 тиын, 2 - ші күні 100000 тг үшін 2 тиын, 3 - ші күні 100 000тг үшін 4 тиын бер, сол сияқты әр күні беретін ақшаңды алдындағы күнге қарағанда 2 есе артық беріп отырасың. Егер көнсең осыған, ертеңгі күнінен бастайық>>. Бай 30 күн ішінде 3 000 000 тг аламын деп өте қуанады. Келесі күні екеуі нотариусқа барып келісімдерін заң бойынша бекітеді. Осы келісімде кім ұтады?
Шешуі. Шарты бойынша тізбек шығады: 1; 2; 4; 8; 16; 32; 64; 128; 256;.... Ол - геометриялық прогрессия,, q=2, b1=1, n=30. S30 табу керек. Біртіндеп санау өте ыңғайсыз, сондықтан геометриялық прогрессияның n - мүшесінің қосындысының формуласын білу қажет.
Оқулықтан әр топ өз бетінше формуланы қорытып шығарады:
Sn=
Бағалау: <<Екі жұлдыз- бір тілек>>
/топтар бір - бірін бағалайды/
Саралау: диалог және қолдау көрсету, қорытынды
<<Желпуіш>> әдісі (Ж)
І топқа:
1-есеп:
а)10;20;40;...; геометриялық прогрессиясы берілген
Т/к:
2-есеп:
геометриялық прогрессиясында .
Прогрессияның бірінші мүшесін;
Прогрессияның алғашқы сегіз мүшесінің қосындысын табыңдар.
3-есеп:
5;ң алғашқы а) үш мүшесінің; ә) алты мүшесінің; б) төрт мүшесінің қосыныдысын табыңдыр.
ІІ топқа:
1-есеп:
-4; 16; -64;...; геометриялық прогрессиясы берілген
2-есеп:
геометриялық прогрессияның бесінші мүшесі 81-ге және еселігі тең. 1
1) Прогрессияның бірінші мүшесін;
2) Прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.
3-есеп:
5;ң алғашқы а) үш мүшесінің; ә) алты мүшесінің; б) төрт мүшесінің қосыныдысын табыңдыр.
Бағалау: <<Жұлдызша>> /мұғалім бағалайды/
Саралау: Тапсырма, қарқын, бағалау
Сергіту сәті: <<Сөз тізбегі>> әдісі
Кез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады. /Математикалық терминдерге байланысты, мысалы: алгебра сөзінің соңғы буыны ра- радиус/
Қосымша 1
Қосымша 2
Сабақтың соңы
15 минут
Kahoot! бағдарламасы бойынша <<Кім жылдам?>> әдісі /10 сұрақтан тұратын тапсырма/ (Ж)
Бағалау: Ұпай санымен
Саралау: Тапсырма, дереккөз, қарқын, қорытынды .
<<Венн диаграммасы>> әдісі (ЖЖ)
Арифметикалық және геометриялық прогрессияны салыстыру
Бағалау: <<Комплимент>>
/жұптар бір-бірін бағалайды/
Саралау: Тапсырма, қорытынды
Рефлексия <<<<Бес саусақ>> әдісі
1.<<Бас бармақ>>- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
2. <<Балалы үйрек>>- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
3. <<Ортан терек>>- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
4. <<Шылдыр шүмек>>-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?
5 <<Кішкентай бөбек>>-көңіл-күй ахуалы.
Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Саралау - Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Төмендегі жұмыстарға арналған тапсырмаларды таңдауда саралау қолданылады. Атап айтсам, сыныпты топқа бөлуде, топтарға тапсырма берген кезде, қабілеті жоғары оқушы орта деңгейлі оқушыға есептер шығаруда, есептің тиімді шығару тәсілін үйретеді.
Топтық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді.
Үй тапсырмасын беруде А,В,С деңгейлі есептер беріледі.
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау жолымен бағалау.
Топпен жұмыс кезіндегі жауап реакциясы әр оқушының үлесін бағалау.
Топтар бағалау критерийі арқылы бір-бірін бағалайды. Сабақ соңында оқушылар өздерінің жеткен жетістіктері жайлы өзін - өзі бағалайды.
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
Сыныпта қауіпсіздік нормалары, сынып тазалығы сақталған. Жұптық әдістерде парталар дұрыс қойылған. Техникалық құралдарды пайдалана алады. Сергіту жаттығуы мен белсенді жұмыс түрлері қамтылған.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма жəне неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz