Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапсырма орындауға дайындалу
Дүниетану, 3-сынып Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
V.Өнер
Педагогтіңаты-жөні:
Каратуреева Бибигул Каримсаковна
Күні:
21.01.2022
Сынып:
3 <<В>> сынып
Қатысушылар саны:20
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Менің қауіпсіздігім (Оқулық18-сабақ,48-49беттер,<<Атамұра>>баспасы,2018ж.)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
3.1.4.1Электр аспаптарын пайдалану ережелерін білу және графикалық түрде көрсету
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың барлығы:тұрмыстық құралдарды қолданудағы қауіпсіздік ережелерімен танысады.
Оқушылардың көпшілігі:электор аспаптарын пайдалану ережелерін біледі және графикалық түрде көрсете алады.
Оқушылардың кейбірі:қауіпсідік ережелерін қолдана алады.
Бағалау критерийі:
Электр аспаптарын пайдалану ережелерін біледі және құрастырады
Электр аспаптарын пайдалану ережелерін графикалық түрде (жарнама) көрсетеді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут Ұйымдастыру
-Сәлеметсіздерме,балалар!
сабағымызға қош келдіңдер!
Дүниетану сабағын бастаймыз. Бүгінгі біздің бастағалы отырған бөліміміз Өнер деп аталады.
Психологиялық дайындық
Табиғат-біздің анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Жер байлығы көп екен,
Меңгеруді қалайды.
Осының бәрін меңгертер,
Дүниетану сабағы.
Оқушылар орынан тұрып амандасып бір-біріне сәттілік тілейді
ҚБ:1балл
Презентация1 слайд
Сабақ басталар уакытта оқушыларға бейджик таратылады.
Мұғалім ұсынған бейджиктерді алып, үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дайындалады
Оқушыларды топтарға біріктіру
Барабан әдісі арқылы 3-топтарға бөлінеді
1-топ Үтік
2 топ Қысқатолқынды пеш
3 топ Электрлік шәйнек
Бағалау стикерлері
Презентация3 слайд
https://www.classtools.net/random-name-picker/24_HdCi9A
3минут
Бейджиктің бірінші жағындағы сұрақтар бойынша үй тапсырмасы сұралады, талқыланады.
Дүниетану пәні бойынша кезекті сабаққа дайындық.
Әр оқушы өзінің бейджигіндегі сұраққа 30 ішінде жауап береді.
Үй тапсырмасы 2 балл (санмен)
Бағалау стикерлері
Екі жақты 3 түсті бейджик
(Бірінші жағында үй тапсырмасы бойынша сұрақтар, екінші жағында <<Сату маманы Sulpak техникалық дүкендер желісі>> жазбасы )
<<Жедел жауап>>әдісі
Жаңа сабақ
6мин
8 мин
10 мин
8 мин
-Бүгінгі сабақтың тақырыбын барлығымыз бірге табайық. Тақтада көрсетілген суреттерден не көріп тұрсыз?
-Бұл суреттерге қарап тұрмыстық техникалар, құралдарды дұрыс пайдалану жөнінде біле аламыз
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты жарияланады.
-Оқушылар бүгінгі сабағымыз өзгеше форматта өтеді, яғни
Сіздер-Sulpak техникалық дүкендер желісінің сату маманысыздар
қатысып отырған мұғалімдер -тұтынушы
өзім-сіздермен бірге сату маманы болып қызмет атқаратын боламын.
Оқу мақсаты бойынша 1-тапсырма беріледі
Дескриптор:
Үлгі бойынша ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайдаланудың 5 ережесін ұсынды
Графикалық түрде әсемдеді
Оқу мақсаты бойынша 2-тапсырма беріледі, оқушылар тапсырманы орындау форматын өздері таңдайды (дифференциация).
Дескриптор:
oo Таңдап алынған тапсырма орындау форматын тиімді пайдаланды
oo Өз өнімін жарнамалауда үлгіні ұтымды пайдаланды
Оқу мақсаты бойынша 3-тапсырма беріледі.
Дескриптор:
oo Өнімін дайын құжаттар бойынша ұтымды бағаға сата алды
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы (48-бет) <<Есіңде сақта>> бөлімін дәптерге көшіру ұсынылады
Оқушылар көрсетілген суреттерге байланысты ойларын тізбектейді.
Оқу мақсатына сәйкес мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін құрастырады.
Тапсырма орындауға дайындалу
ҚБ 1:
Сіздерге ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайданаланудың нұсқаулығын үлгі бойынша, оқулықтағы белгілергеқарап құрастырыңыздар
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
ҚБ 2:
Сіздер бүгін сату маманысыздар. Өз өніміңізді сату үшін қандай жарнама жасар едіңіз?
ҚБ 3:
Дайын болған нұсқаулық пен жарнамаңыз арқылы тұтынушыларға (қатысып отырған мұғалімдер) өніміңізді сатыңыз.
Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, <<Есіңде сақта>> бөлімін дәптерге көшіреді
Ойлау қабілеттерін дамыту
Функционалдық сауаттылық-өмірдегі жағдайлармен байланыс орнату
Қатысушы мұғалімдердің бағалауы 10 баллдық жүйе
Кері байланыс <<Шеринг>> әдісі
Харизма бойынша
(Н.Баринова)
Топ аралық бағалау 10 баллдық жүйе
Бағалау өнімнің құнына байланысты жүреді.
1-10 балл
Презентация2 слайд
<<Ассоциация>>әдісі
Презентация4 слайд
Зерттеу әдісі
Мұғалім оқушылармен теңдей жұмыс жасайды
Презентация5 слайд
А4 форматындағы ақ парақ
Презентация6 слайд
Әртүрлі тапсырма орындауға арналған аспаптар, телефон
Презентация7 слайд
Ақша купюралары мұғалімдер үшін
Рефлексия / бекіту
3 мин
Сабақты қорытындылау мақсатында Padlet.com онлайн сервисінде рефлексия қалдыру ұсынылады.
QR код арқылы онлайн сервиске өтіп, өткізілген сабақ бойынша рефлексия қалдырады.
АКТ құзыреттілік
Презентация8 слайд
Padlet.com
Қорытынды
2 мин
Үй тапсырмасы:
Осы тұрмыстық құралдарды пайдалануда қандай мәселеге тап болып жүрсіздер немесе жақындарыңыз, жазбаша жазып келіңіз.
Сол мәселенің шешу жолдарын зерттеп келіңіздер
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар,оқушылар!
Үй тапсырмасын жазып алады.
Презентация9 слайд
Бөлім:
V.Өнер
Педагогтіңаты-жөні:
Каратуреева Бибигул Каримсаковна
Күні:
21.01.2022
Сынып:
3 <<В>> сынып
Қатысушылар саны:20
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Менің қауіпсіздігім (Оқулық18-сабақ,48-49беттер,<<Атамұра>>баспасы,2018ж.)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
3.1.4.1Электр аспаптарын пайдалану ережелерін білу және графикалық түрде көрсету
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың барлығы:тұрмыстық құралдарды қолданудағы қауіпсіздік ережелерімен танысады.
Оқушылардың көпшілігі:электор аспаптарын пайдалану ережелерін біледі және графикалық түрде көрсете алады.
Оқушылардың кейбірі:қауіпсідік ережелерін қолдана алады.
Бағалау критерийі:
Электр аспаптарын пайдалану ережелерін біледі және құрастырады
Электр аспаптарын пайдалану ережелерін графикалық түрде (жарнама) көрсетеді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут Ұйымдастыру
-Сәлеметсіздерме,балалар!
сабағымызға қош келдіңдер!
Дүниетану сабағын бастаймыз. Бүгінгі біздің бастағалы отырған бөліміміз Өнер деп аталады.
Психологиялық дайындық
Табиғат-біздің анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Жер байлығы көп екен,
Меңгеруді қалайды.
Осының бәрін меңгертер,
Дүниетану сабағы.
Оқушылар орынан тұрып амандасып бір-біріне сәттілік тілейді
ҚБ:1балл
Презентация1 слайд
Сабақ басталар уакытта оқушыларға бейджик таратылады.
Мұғалім ұсынған бейджиктерді алып, үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дайындалады
Оқушыларды топтарға біріктіру
Барабан әдісі арқылы 3-топтарға бөлінеді
1-топ Үтік
2 топ Қысқатолқынды пеш
3 топ Электрлік шәйнек
Бағалау стикерлері
Презентация3 слайд
https://www.classtools.net/random-name-picker/24_HdCi9A
3минут
Бейджиктің бірінші жағындағы сұрақтар бойынша үй тапсырмасы сұралады, талқыланады.
Дүниетану пәні бойынша кезекті сабаққа дайындық.
Әр оқушы өзінің бейджигіндегі сұраққа 30 ішінде жауап береді.
Үй тапсырмасы 2 балл (санмен)
Бағалау стикерлері
Екі жақты 3 түсті бейджик
(Бірінші жағында үй тапсырмасы бойынша сұрақтар, екінші жағында <<Сату маманы Sulpak техникалық дүкендер желісі>> жазбасы )
<<Жедел жауап>>әдісі
Жаңа сабақ
6мин
8 мин
10 мин
8 мин
-Бүгінгі сабақтың тақырыбын барлығымыз бірге табайық. Тақтада көрсетілген суреттерден не көріп тұрсыз?
-Бұл суреттерге қарап тұрмыстық техникалар, құралдарды дұрыс пайдалану жөнінде біле аламыз
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты жарияланады.
-Оқушылар бүгінгі сабағымыз өзгеше форматта өтеді, яғни
Сіздер-Sulpak техникалық дүкендер желісінің сату маманысыздар
қатысып отырған мұғалімдер -тұтынушы
өзім-сіздермен бірге сату маманы болып қызмет атқаратын боламын.
Оқу мақсаты бойынша 1-тапсырма беріледі
Дескриптор:
Үлгі бойынша ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайдаланудың 5 ережесін ұсынды
Графикалық түрде әсемдеді
Оқу мақсаты бойынша 2-тапсырма беріледі, оқушылар тапсырманы орындау форматын өздері таңдайды (дифференциация).
Дескриптор:
oo Таңдап алынған тапсырма орындау форматын тиімді пайдаланды
oo Өз өнімін жарнамалауда үлгіні ұтымды пайдаланды
Оқу мақсаты бойынша 3-тапсырма беріледі.
Дескриптор:
oo Өнімін дайын құжаттар бойынша ұтымды бағаға сата алды
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы (48-бет) <<Есіңде сақта>> бөлімін дәптерге көшіру ұсынылады
Оқушылар көрсетілген суреттерге байланысты ойларын тізбектейді.
Оқу мақсатына сәйкес мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін құрастырады.
Тапсырма орындауға дайындалу
ҚБ 1:
Сіздерге ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайданаланудың нұсқаулығын үлгі бойынша, оқулықтағы белгілергеқарап құрастырыңыздар
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
ҚБ 2:
Сіздер бүгін сату маманысыздар. Өз өніміңізді сату үшін қандай жарнама жасар едіңіз?
ҚБ 3:
Дайын болған нұсқаулық пен жарнамаңыз арқылы тұтынушыларға (қатысып отырған мұғалімдер) өніміңізді сатыңыз.
Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, <<Есіңде сақта>> бөлімін дәптерге көшіреді
Ойлау қабілеттерін дамыту
Функционалдық сауаттылық-өмірдегі жағдайлармен байланыс орнату
Қатысушы мұғалімдердің бағалауы 10 баллдық жүйе
Кері байланыс <<Шеринг>> әдісі
Харизма бойынша
(Н.Баринова)
Топ аралық бағалау 10 баллдық жүйе
Бағалау өнімнің құнына байланысты жүреді.
1-10 балл
Презентация2 слайд
<<Ассоциация>>әдісі
Презентация4 слайд
Зерттеу әдісі
Мұғалім оқушылармен теңдей жұмыс жасайды
Презентация5 слайд
А4 форматындағы ақ парақ
Презентация6 слайд
Әртүрлі тапсырма орындауға арналған аспаптар, телефон
Презентация7 слайд
Ақша купюралары мұғалімдер үшін
Рефлексия / бекіту
3 мин
Сабақты қорытындылау мақсатында Padlet.com онлайн сервисінде рефлексия қалдыру ұсынылады.
QR код арқылы онлайн сервиске өтіп, өткізілген сабақ бойынша рефлексия қалдырады.
АКТ құзыреттілік
Презентация8 слайд
Padlet.com
Қорытынды
2 мин
Үй тапсырмасы:
Осы тұрмыстық құралдарды пайдалануда қандай мәселеге тап болып жүрсіздер немесе жақындарыңыз, жазбаша жазып келіңіз.
Сол мәселенің шешу жолдарын зерттеп келіңіздер
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар,оқушылар!
Үй тапсырмасын жазып алады.
Презентация9 слайд
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz