Тапсырма орындауға дайындалу

Дүниетану, 3-сынып Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

V. Өнер

Бөлім::

Педагогтіңаты-жөні:

V. Өнер:

Каратуреева Бибигул Каримсаковна

Бөлім::

Күні:

V. Өнер:

21. 01. 2022

Бөлім::

Сынып:

V. Өнер:

3 «В» сынып

Қатысушылар саны:20
Қатыспағандар саны:
Бөлім::

Сабақтың тақырыбы:

V. Өнер:

Менің қауіпсіздігім (Оқулық18-сабақ, 48-49беттер, «Атамұра»баспасы, 2018ж. )

Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

V. Өнер:

3. 1. 4. 1Электр аспаптарын пайдалану ережелерін білу және графикалық түрде көрсету

Бөлім::

Сабақтың мақсаты:

V. Өнер:

Оқушылардың барлығы: тұрмыстық құралдарды қолданудағы қауіпсіздік ережелерімен танысады.

Оқушылардың көпшілігі: электор аспаптарын пайдалану ережелерін біледі және графикалық түрде көрсете алады .

Оқушылардың кейбірі: қауіпсідік ережелерін қолдана алады.

Бөлім::

Бағалау критерийі:

V. Өнер:

Электр аспаптарын пайдалану ережелерін біледі және құрастырады

Электр аспаптарын пайдалану ережелерін графикалық түрде (жарнама) көрсетеді

Бөлім::

Сабақтың барысы

Бөлім::

Сабақтың кезеңі/

уақыт

V. Өнер:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім::

5 минут Ұйымдастыру

V. Өнер:

-Сәлеметсіздерме, балалар!

сабағымызға қош келдіңдер!

Дүниетану сабағын бастаймыз. Бүгінгі біздің бастағалы отырған бөліміміз Өнер деп аталады.

Психологиялық дайындық

Табиғат-біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз.

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін меңгертер,

Дүниетану сабағы.

Оқушылар орынан тұрып амандасып бір-біріне сәттілік тілейді
ҚБ:1балл

Презентация1 слайд

Бөлім::
V. Өнер:

Сабақ басталар уакытта оқушыларға бейджик таратылады.

Мұғалім ұсынған бейджиктерді алып, үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дайындалады
Бөлім::
V. Өнер:

Оқушыларды топтарға біріктіру

Барабан әдісі арқылы 3-топтарға бөлінеді

1-топ Үтік

2 топ Қысқатолқынды пеш

3 топ Электрлік шәйнек

Бағалау стикерлері

Презентация3 слайд

https://www. classtools. net/random-name-picker/24_HdCi9A

Бөлім::

3минут

V. Өнер: Бейджиктің бірінші жағындағы сұрақтар бойынша үй тапсырмасы сұралады, талқыланады.

Дүниетану пәні бойынша кезекті сабаққа дайындық.

Әр оқушы өзінің бейджигіндегі сұраққа 30 ішінде жауап береді.

Үй тапсырмасы 2 балл (санмен)

Бағалау стикерлері

Екі жақты 3 түсті бейджик

(Бірінші жағында үй тапсырмасы бойынша сұрақтар, екінші жағында «Сату маманы Sulpak техникалық дүкендер желісі» жазбасы )

«Жедел жауап»әдісі

Жаңа сабақ

6мин

8 мин

10 мин

8 мин

-Бүгінгі сабақтың тақырыбын барлығымыз бірге табайық. Тақтада көрсетілген суреттерден не көріп тұрсыз?

-Бұл суреттерге қарап тұрмыстық техникалар, құралдарды дұрыс пайдалану жөнінде біле аламыз

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты жарияланады.

-Оқушылар бүгінгі сабағымыз өзгеше форматта өтеді, яғни

  • Сіздер-Sulpak техникалық дүкендер желісінің сату маманысыздар
  • қатысып отырған мұғалімдер -тұтынушы
  • өзім-сіздермен бірге сату маманы болып қызмет атқаратын боламын.

Оқу мақсаты бойынша 1-тапсырма беріледі

Дескриптор:

  • Үлгі бойынша ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайдаланудың 5 ережесін ұсынды
  • Графикалық түрде әсемдеді

Оқу мақсаты бойынша 2-тапсырма беріледі, оқушылар тапсырманы орындау форматын өздері таңдайды (дифференциация) .

Дескриптор:

  • Таңдап алынған тапсырма орындау форматын тиімді пайдаланды
  • Өз өнімін жарнамалауда үлгіні ұтымды пайдаланды

Оқу мақсаты бойынша 3-тапсырма беріледі.

Дескриптор:

  • Өнімін дайын құжаттар бойынша ұтымды бағаға сата алды

Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы (48-бет) «Есіңде сақта» бөлімін дәптерге көшіру ұсынылады

Оқушылар көрсетілген суреттерге байланысты ойларын тізбектейді.

Оқу мақсатына сәйкес мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін құрастырады.

Тапсырма орындауға дайындалу

ҚБ 1:

Сіздерге ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайданаланудың нұсқаулығын үлгі бойынша, оқулықтағы белгілергеқарап құрастырыңыздар

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

ҚБ 2:

Сіздер бүгін сату маманысыздар. Өз өніміңізді сату үшін қандай жарнама жасар едіңіз?

ҚБ 3:

Дайын болған нұсқаулық пен жарнамаңыз арқылы тұтынушыларға (қатысып отырған мұғалімдер) өніміңізді сатыңыз.

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, «Есіңде сақта» бөлімін дәптерге көшіреді

Ойлау қабілеттерін дамыту

Функционалдық сауаттылық- өмірдегі жағдайлармен байланыс орнату

Қатысушы мұғалімдердің бағалауы 10 баллдық жүйе

Кері байланыс «Шеринг» әдісі

Харизма бойынша

(Н. Баринова)

Топ аралық бағалау 10 баллдық жүйе

Бағалау өнімнің құнына байланысты жүреді.

1-10 балл

Презентация2 слайд

«Ассоциация»әдісі

Презентация4 слайд

Зерттеу әдісі

Мұғалім оқушылармен теңдей жұмыс жасайды

Презентация5 слайд

А4 форматындағы ақ парақ

Презентация6 слайд

Әртүрлі тапсырма орындауға арналған аспаптар, телефон

Презентация7 слайд

Ақша купюралары мұғалімдер үшін

Жаңа сабақ6мин8 мин10 мин8 мин:

Рефлексия / бекіту

3 мин

-Бүгінгі сабақтың тақырыбын барлығымыз бірге табайық. Тақтада көрсетілген суреттерден не көріп тұрсыз?-Бұл суреттерге қарап тұрмыстық техникалар, құралдарды дұрыс пайдалану жөнінде біле аламызСабақтың тақырыбы, оқу мақсаты жарияланады.-Оқушылар бүгінгі сабағымыз өзгеше форматта өтеді, яғниСіздер-Sulpak техникалық дүкендер желісінің сату маманысыздарқатысып отырған мұғалімдер -тұтынушыөзім-сіздермен бірге сату маманы болып қызмет атқаратын боламын.Оқу мақсаты бойынша1-тапсырмаберіледіДескриптор:Үлгі бойынша ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайдаланудың 5 ережесін ұсындыГрафикалық түрде әсемдедіОқу мақсаты бойынша2-тапсырмаберіледі, оқушылар тапсырманы орындау форматын өздері таңдайды(дифференциация) .Дескриптор:Таңдап алынған тапсырма орындау форматын тиімді пайдаландыӨз өнімін жарнамалауда үлгіні ұтымды пайдаландыОқу мақсаты бойынша3-тапсырмаберіледі.Дескриптор:Өнімін дайын құжаттар бойынша ұтымды бағаға сата алдыОқулықпен жұмысОқулықтағы (48-бет) «Есіңде сақта» бөлімін дәптерге көшіру ұсынылады:

Сабақты қорытындылау мақсатында Padlet. com онлайн сервисінде рефлексия қалдыру ұсынылады.

Оқушылар көрсетілген суреттерге байланысты ойларын тізбектейді.Оқу мақсатына сәйкес мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін құрастырады.Тапсырма орындауға дайындалуҚБ 1:Сіздерге ұсынылған тұрмыстық құралды қауіпсіз пайданаланудың нұсқаулығын үлгі бойынша, оқулықтағы белгілергеқарап құрастырыңыздарЖұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындауҚБ 2:Сіздер бүгін сату маманысыздар. Өз өніміңізді сату үшін қандай жарнама жасар едіңіз?ҚБ 3:Дайын болған нұсқаулық пен жарнамаңыз арқылы тұтынушыларға (қатысып отырған мұғалімдер) өніміңізді сатыңыз.Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, «Есіңде сақта» бөлімін дәптерге көшіреді:

QR код арқылы онлайн сервиске өтіп, өткізілген сабақ бойынша рефлексия қалдырады.

Ойлау қабілеттерін дамытуФункционалдық сауаттылық-өмірдегі жағдайлармен байланыс орнатуҚатысушы мұғалімдердің бағалауы 10 баллдық жүйеКері байланыс «Шеринг» әдісіХаризма бойынша(Н. Баринова)Топ аралық бағалау 10 баллдық жүйеБағалау өнімнің құнына байланысты жүреді.1-10 балл:

АКТ құзыреттілік

Презентация2 слайд«Ассоциация»әдісіПрезентация4 слайдЗерттеу әдісіМұғалім оқушылармен теңдей жұмыс жасайдыПрезентация5 слайдА4 форматындағы ақ парақПрезентация6 слайдӘртүрлі тапсырма орындауға арналған аспаптар, телефонПрезентация7 слайдАқша купюралары мұғалімдер үшін:

Презентация8 слайд

Padlet. com

Жаңа сабақ6мин8 мин10 мин8 мин:

Қорытынды

2 мин

-Бүгінгі сабақтың тақырыбын барлығымыз бірге табайық. Тақтада көрсетілген суреттерден не көріп тұрсыз?-Бұл суреттерге қарап тұрмыстық техникалар, құралдарды дұрыс пайдалану жөнінде біле аламызСабақтың тақырыбы, оқу мақсаты жарияланады.-Оқушылар бүгінгі сабағымыз өзгеше форматта өтеді, яғниСіздер-Sulpak техникалық дүкендер желісінің сату маманысыздарқатысып отырған мұғалімдер -тұтынушыөзім-сіздермен

Ұқсас жұмыстар
Көкөністерден жасалған тағамдар
"Күнделікті сабақ жоспарлары". 1-4 сыныптарға
Геометриялық прогрессия тақырыбына есептер шығару
Ромб, квадрат белгілері мен қасиеттерін пайдаланып есептер шығару
Бастауыш сыныптарда технология сабағын оқыту әдістері
Ұлттық Бірыңғай Тест-білім сапасының негізі
Домбыра аспабында ойнаудың әдіс-тәсілдері
Өндірістік оқу сабақтарында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын пайдалану
Линзаларда кескін салу
Сабақ бойынша рефлексиялық есеп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz