Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Вектордың координаталары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Жазықтықтағы векторлар
Мектеп: С.Сейфуллин атындағы ЖОМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:Аманқұл Г.П
Сынып: 9
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.1.3.4
векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;
Сабақтың мақсаты
* Вектордың ұзындығы мен координаталарын білу
* Векторларға амалдар қолдану
* Векторлардың скаляр көбейтіндісін және қасиеттерін қолдану.
Бағалау критерийі
* Вектордың ұзындығы мен координатасын анықтайды
oo Векторларға амалдар қолданады
oo Векторлардың скаляр көбейтіндісін табады
Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:
* Вектор, координата, вектор координаталары , вектор ұзындығы, векторлардың скаляр көбейтіндісі, бұрыш,
Диалог\ жазылымға қажетті сөз тіркестері:
* Вектор - бүл ...
* Вектордың координатасын анықтау үшін ...
* Векторлардың скаляр көбейтіндісі деп ...
* Вектордың скаляр көбейтіндісін қалай табамыз?
* Вектордың скаляр көбейтіндісін қандай қасиеттері бар?
Құндылықтарға баулу

Еңбек және ынтымақтастық, сындарлы тіл табу қасиеттерін сабақта жұппен және топпен жұмыс жасауда қамту
Пәнаралық байланыс
Алгебра, физика.
Тақырып бойынша алдыңғы білім

Вектор ұғымын, векторлардың теңдігін, векторлық шамаларға мысалдар келтіре алады, векторларды қосып азайтуды біледі (жылдамдық, орын ауыстыру, күш, үдеу)
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы
2мин.

3мин.

3 мин.

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа психологиялық көңіл күй орнату. Әдіс: Қошемет.
Жазуы бар суреттер арқылы топқа бөлу: вектор координаталары, вектор ұзындығы, векторларға амалдар қолдану, скалярлық көбейтінді. (оқушыларды қызығушылық деңгейлері бірдей топқа бөлу)
Үй тапсырмасын тексеру. Бірнеше оқушы үйге берілген есептің шығарылуын оқиды. Қалғандары дұрыстығын тексереді
ҚБ: <<Шапалақтау>> әдісі арқылы дайын үлгі бойынша бір бірін бағалайды,
Проблемалық жағдай .
Тақтаға кесте ілінген
Вектор
Векторлар арасындағы бұрыш
Векторлардың ұзындығын анықтау
Векторларды коллинеар емес екі вектор арқылы жіктеу
Берілген кестеге оқушылар стикерлерін білетін бөлігіне жабыстырады. Аз стикер жабыстырылғын бөлігін түсіндіру үшін оқушы таңдалады.
Мұғалім өтілген тақырып бойынша оқушыларға алынған ақпараттарымен бөлісуді сұрайды.
Бағалау: <<Бас бармақ>> әдісі
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге ашу:
<<Артығын алып таста>> Оқушыларға сөздер жинағын (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетемін. Олар қай сөздердің қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.

КЕСТЕ
Сабақтың ортасы
5 мин.

4 мин.

5 мин.

5 мин

4 мин

Топтық жұмыс.
<<Білім жәрмеңкесі>> .
Әр топ өзі таңдаған тақырып бойынша , оқулықтағы мәтінге талдау жасайды. Постерге жазып, вектордың координаталарын қалай анықтауды, оның ұзындығын табуды , векторға амалдар қолдануды, скалярлық көбейтінді ережелерін оқып меңгереді. Постер қорғайды.
Мұғалім тақырыпты бекітеді. Жаңа тақырыпты қорытындылап, жалпылайды.
Векторлардың ұзындығы вектордың басында және ұшында координаталарымен берілген екі нүктенің ара қашықтығы арқылы анықталады. А(х1; y1), B(x2; y2),нүктелері жазықтықта берілсе онда
нөлдік емес және векторларының скалярлық көбейтіндісі деп, осы вектор ұзындықтарының олардың арасындағы бұрыштың косинусына көбейтіндісін айтады, яғни
* x = ï ï·ï ï·cosj, мұнда j - векторлар арасындағы бұрыш . Векторлар арасындағы бұрыш деп олардың бір бағытының арасындағы бұрышты айтады .
Анықтама. Кординаталарымен берілген a (a1 а2, ) және b(b1b2, ) векторларының қосындысы деп а + b , яғни (а1 + b1; а2 + b2;)векторын айтамыз
Кез келген а , b және с векторлары үшін мына теңдіктер орындалады:
1. а+b=b+а -- қосудың ауыстырымдылық заңы ;
2. а + (b + с) = (а+b) + с -- қосудың терімділік заңы.
3.
Кері байланыс: ауызша
-Тақырып бойынша алған білімдерді күнделікті өмірде қайда қолданылады?
-Вектордың ұзындығы мен координатын қалай анықтаймыз?
Бағалау: мадақтау сөздері
Топтық жұмыс. <<Карусель>>
2.. с қандай мәнінде берілген векторлар үшін

Теңдік орындалады

Жауап: с = 5.
Дескриптор:
-вектор координатын анықтайды
- скаляр көбейтіндіні табады
ҚБ: дайын үлгі бойынша бірін бірі бағалау, әдіс <<Екі жұлдыз,бір тілек>>

Кері байланыс: ауызша
- Вектордың координаты мен ұзындығы қалай анықталады?
- Векторлардың скаляр көбейтіндісі қалай анықталады?
Дұрыс жауап берген оқушыларды ауызша мадақтаймын.
Жұппен жұмыс.
Тапсырма 1.
1. және ,векторларының арасындағы бұрыштың косинусын анықта, егер {3; - 4}, {15; 8}.
Дескриптор:
- Векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын қолданады
-координатамен берілген векторлар көбейтіндісін қолданады
-бұрыштың косинусын анықтайды

2. {2; - 3} және {х; - 4 } векторлары берілген. х қандай мәнінде осы иекторлар перпендикуляр болады?
Дескриптор:
- векторлардың перпендикулярлық белгісін қолданады
- векторлар перпендикуляр болатын х мәнін табады

ҚБ: Дайын үлгі бойынша өзін өзі бағалау, тәсіл <<Шапалақтау>>
Саралау:
Күрделі тапсырмаларды жылдам орындайтын оқушылар өз сыныптасына көмектеседі

Жеке жұмыс .
3. және векторларының скаляр көбейтіндісін анықта, егер = 2, = 3, олардың арасындағы бұрыш 120°.

Дескриптор:
Скаляр көбейтіндінің формуласын жазады
Есептеу жұмыстарын орындайды

4. және векторларының скаляр көбейтіндісін анықта, егер {3; - 2}, { - 2; 3}.

Дескриптор:
Координаталарымен берілген векторлардың скаляр көбейтіндісін анықтайды.
Есептеу жұмыстарын орындайды

Саралау Тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі:
m және n векторларының скаляр көбейтіндісін анықта, егер =3, =4, ал олардың арасындағы бұрыш 135˚.

Дескриптор:
Скаляр көбейтінді формуласын жазады
Білім алушылар- векторлардың скаляр көбейтіндісін есептейді

ҚБ: түрі - Дайын жауап бойынша өзін өзі бағалау,
Кері байланыс: (графикалық )
Мұғалім сұрақ қояды:
- Барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушылар сигналдық карточканы көтерсін бір тапсырманы, екі тапсырманы орындамағандар
- Қиындық қай жерде болды?
Слайд 1
Постер

Слайд 2

Слаид 3

Слайд 4

Слайд 5

Сабақтың соңы

5 мин

2 мин

Жеке жұмыс.
Түсінікті дөңгелек
Тақтаның ортасына мұғалім сабақта қолданылған негізгі тірек сөз жазады
Ал оның айналасына оқушылар ассоциациялық сөз тіркестерін жазады.
Үй тапсырмасы:№ 214

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:БББ кестесі
- нені білді, нені үйренді;
- не әлі де түсініксіз;
- қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет.
Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақта түрлі деңгейдегі тапсырмалар күрделену дәрежесіне қарай және жаңа материалды меңгеруге қажетті жеке тапсырмалар.
Бүкіл сабақ барысында мұғалім әрбір оқушыға қолдау білдіреді, көмектеседі. Тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі. Ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕББҚ) бар оқушыларға жеке көмек көрсетіледі.

Әрбір тапсырманы бағалау белгілі критерий бойынша жүргізілді..
Қалыптастырушы бағалау түрлері қолданылды; мұғалімнің бағалауы, өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау болды.
Сабақта қалыптастырушы бағалаудың түрлі әдістері қолданылды; Шапалақтау, екі. жұлдыз бір тілек

Оқушылардың әр түрлі формадағы атқарған жұмыстары психологиялық жақсы көңіл күй туғызады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Координаталары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің қасиеттері
Төрбұрыштар туралы
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығы
Бүтін рационал теңдеу
Жазықтық теңдеулері
Векторлар арасындағы бұрыш
Кері тригонометриялық функциялар
Вектор ұғымы.Вектолардың теңдігі
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер