Сандармен амалдар орындау

Орындаган Жумабаева Гулзира

Сандармен амалдар орындау болимшесин курайтын угымдар мен арекеттер тасилдеринин си паттамасы оз жумыс жоспарым негизинде дайындаган 3сыныпка арналган кысқа мерзімді жоспарым берилген тапсырма жайында

Пәні: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі

«Тірі табиғат . Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясында

Күні:

Сынып: 3

Мектеп: ЖББ №5 ОМ

Мұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира

Қатысқандар: 25

Қатыспағандар:0

Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Сабақ тақырыбы
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира:

1. 2. Сандармен амалдар орындау

Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Оқу мақсаттары ұзақ мерзім жоспардан (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира: 3. 1. 2. 4 . 9 санына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану
Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Сабақ мақсаты
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира:

Оқушылардың барлығы: 9 санына көбейту кестесін құрады, біледі және қолданады;

Оқушылардың көпшілігі: Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады Оқушылардың кейбірі :9-ға көбейту кестесін қолданып, берілген есептерді шығарады

Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Бағалау критерийлері
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира: Кестелік көбейтудің негізінде өрнектердің мәнін табады
Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Тілдік мақсаттар
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира:

Пәндік лексика және терминология: Өрнек, көбейту және бөлу, көбейту мен бөлу компоненттері,

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- Қандай арифметикалық амалдарды білесің?

-Көбейту мен бөлу қандай амалдар?

Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Құндылықтарды қалыптастыру
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира: «Зайырлы қоғам және жоғары руханият»негізінде білім алуда жауапкершілік, еңбексүйгіштік қасиеттерін қалыптастыру.
Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Пәнаралық байланыс
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира: Дүниетану, жаратылыстану қалыптасқан қарым қатынас және ынтымақтастық дағдылар негізінде ұжымдық, топтық, жеке және жұптық тапсырмалар орындай отырып көбейтумен бөлу амалдарын оқып үйренеді, күнделікті өмірде қолданады.
Пәні: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1С«Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі«Тірі табиғат. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(жарық пен қараңғы) » ортақ тақырып аясындаКүні:Сынып: 3: Алдынғы білім
Мектеп: ЖББ №5 ОММұғалімнің аты-жөні:Жумабаева Гулзира: 1-8 сандарының көбейту және бөлу амалдары құра біледі.

Сабақ барысы

Үақыт/Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті /
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Саралау тәсілдері
Үақыт/Сабақ кезеңдері:

Уәж және бекіту

4 мин

Негізгі бөлім

25 мин

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті /:

Психологиялық ахуал:

«Сен маған, мен саған» ойыны

Мақсат : Сыныпта ынтымақтастық атмосфера орнату, сабақ мақсатын анықтау.

(ҰЖ) М: Оқушыларға сұрақтар қоямын

  • Сіздерге неге байланысты сандарды берілді?
  • Не құрастырдыңыздар?
  • Осы сандардың өткен сабақпен байланысы бар ма?
  • Осы ойында келтірілген сандар мен амалдарды пайдалана отырып бүгінгі сабақтың мақсатын қалай анықтар едіңіздер

Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдері

“Ойлан” “Салыстыру"әдісі

Мақсат :Көбейту кестелерін еске түсіру арқылы сабақтың мақсатын ашу.

М: Көбейту кестелерін таратамын.

Тапсырма№1 (ҰЖ) Әр топқа 2-ден, 9-ға

дейінгі көбейту кестесін таратамын. Оқушыларға кестелерді реттеп қоюды ұсынамын. Оқушылар сандарды 2-ге, 3-к 4-ке, 5-ке, 6-ға, 7-ге, 8-ге көбейтудің кестелік жағдайлары берілгенін түсініп, ретімен қоюларын сонымен қатар9х1, 9х2, 9х3, 9х4, 9х5, 9х6, 9х7, 9х8, 9х9, 10х9 өрнектері жазылған көбейту кестесі берілгенін анықтауларын бұл кестені соңғы орынга орналастыруларын қадағалаймын

« Айналмалы бекет » әдісі

(ТЖ) . Оқулықпен жұмыс

Мақсаты: оқушыларға амалдарды орындатып өрнегінің мәні ең үлкен сан болатын кітап түсін анықтау.

М: Оқушыларға оқулықтағы өрнектің мәнін табуды ұсынамын.

Тапсырма№2 «Кітапхана»

9*8+6*3өрнегінің мәні ең үлкен сан болатыны анықтайды. (90)

C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG-20180613-WA0007.jpg

( ЖЖ) " Көршінмен талқыла "әдісі.

Мақсаты: 9-ға көбейту кестесін қолдануға бағыттау, көбейту кестесін қолдану бойынша алғашқы дағдыларын қалыптастыру.

М: Шағын топтық жұмыс ұйымдастырамын. Оқушыларға мысалдарды ламинатталған параққа жазып, тапсырманы орындап болған соң парақтарын бір бірімен алмастырып, топтар ар

Тапсырма№3 ( Дәптермен жұмыс)

А) Аулада 9 мысық жүр . Олардың неше аяғы бар

Ә ) Бір собықта 9 бұршақ бар. Осындай 3 собықта қанша бұршақ болады?

Б) Бұтаның артынан көжектердің 18 құлағы көрініп тұр. Қанша көжек тығылып тұр?

В) Альбомның әр бетіне 6 суреттен жапсырылған. Альбомның 9 бетінде неше сурет бар?

Г ) Бақшада 6 жүйек бар. Анасы 5 жүйетің әрқайсысынан 9қиярдан жинады, ал алтыншы жүйектен 8 қияр жинап алды. Анасы барлығы қанша қияр жинады?( 36 аяқ. 27 бұршақ. 9қоян. 54 сурет. 53қияр )

«"Ізін тап”» әдісі

Мақсаты: Кестелік көбейту мен бөлуді және белгісіз компаненттерді табу

М: Берілген теңдеулерлің дұрыс шығарылуын қадағалаймын.

( Жж) Тапсырма№4 :

Ә) Теңдеулерді шешіңіздер :

9 * а=72 90 : б = 9 с * 9=81

Тембилдинг. «Қуыр -қуыр қуырмаш»

Мақсаты: Оқушылардың бойын сергіту.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар шеңберге тұрып, көбейту кестелеріне байланысты сұрақтарға жауап береді.

Тапсырманы өз беттерінше орындап, 9-ға көбейту кестесін құрады, сабақ барысында қолданады.

Тапсырма жауабын кеспе қағаздардың көмегімен ұйымдастырады. Бір топ жауаптарды оқиды, қалған оқушылар жасыл немесе қызыл түсті кеспеқағазды көрсетіп, жауаптарын салыстырады.

( Қазақстанның ғарышкерлері )

Ламинатталған параққа жазылған тапсырмаларды орындайды. А тапсырмасында өрнектің мәнін табады, Ә тапсырмасында теңдеудің шешуін табады. Болғаннан кейін жұптар арасында өзара тексеру өткізеді.

Кітапта берілген теңдеулерді шешеді, дәптерлеріне жазған жауаптарын салыстырады.

Бағалау:

Ауызша бағалау

(Жарайсың, тамаша, керемет. )

Ұжымға бағалату

Көршісіне бағалату

Саралау тәсілдері:

Жіктеу:

Сандар мен


Ұқсас жұмыстар
Санның натурал сандар
Кіріспе. Cан, санның түрлері, сандармен орындалатын амалдар
Ұзындықты өлшеу
Қарама-қарсы сандарға амалдар қолдану
Екілік сандармен орындалатын арфметикалық амалдар. Қосу, азайту, көбейту,
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту
Excel кестелік процессор
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Лездік тапсырмалар
Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz