Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сызықтық алгоритмдерді программалау

Пән: Информатика.
Мектеп:
Пән: Информатика.: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Пән: Информатика.: Сынып: 5
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Пән: Информатика.: Қатыспағандар саны:
Мектеп::
Пән: Информатика.: Сабақтың тақырыбы
Мектеп::
Пән: Информатика.: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп::
Пән: Информатика.: Сабақтың мақсаты
Мектеп:: Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Сызықтық алгоритмдерді программалаумен танысады.
Пән: Информатика.: Бағалау критерийлері
Мектеп:: Жұптасқан оқушылар бір-бірін бағалайды.
Пән: Информатика.: Тілдік мақсаттар
Мектеп:: Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі (алгоритм - алгоритм - algorithm ; программа - программа - program) .
Пән: Информатика.: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: Оқушыларды ойландыруға, ойын жеткізе білуге белсенділігін көтеруге дағдыландыру.
Пән: Информатика.: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: Қаззақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі.
Пән: Информатика.: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Слайд, интербелсенді тақта, таратпа материал.
Пән: Информатика.: Алдыңғы білім
Мектеп:: Жоба интерфейсі.
Пән: Информатика.: Сабақ барысы
Пән: Информатика.: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән: Информатика.: Сабақтың басы
Мектеп:: Оқушылармен амандасамын. Оқуышыларды түгелдеймін. Сынып тазалығына назар аударамын. Оқушылар жұптасып жұмыстанады.
Пән: Информатика.: Сабақтың ортасы
Мектеп::

Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру.

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау.

С++ - 1980 ж. басы - Bell Laboratories фирмасының қызметкері Бьёрн Страуструп.

Программалау тілінде алфавит, синтаксис, семантика терминдері қолданылады.

Тіл алфавиті - мәтінде қолданылатын қарапайым белгілер жиынтығы.

Мысалы: С++ тілінің алфавиті:

  • латын алфавитінің үлкен және кіші әріптері;
  • араб цифрларынан;
  • белгілерден;
  • бейнеленбейтін символдардан.

Синтаксис - алфавит әріптерінен, ықтимал комбинациялардан тұратын ережелер жинағы. Мысалы: С++ тілінің синтаксисі: main, cout, cin, int және т. б.

Семантика - тілдің жеке құрылым элементтерінің мағынасын анықтайтын ережелер жинағы. Мысалы: С++ тілінің семантикасы: #include <iostream>, using namespace std және т. б.

Лексема - бұл:

  • идинтикаторлар;
  • тұрақтылар;
  • амал белгілері;
  • түйін сөздер;
  • бөлгіштер.

Идинтикаторлар - әріптер немесе “ - “ сызу символдарынан басталатын латын алфавитінің әрпі, цифр және символдар тізбегі. Мысалы, book және BOOK - түрлі идентикаторлар.

Тұрақтылар - есепті шешу процесінде өзгермейтін шама.

С++ программалау ортасында алгоритм командалар түрінде жазылады.

Программалау тілінде жазылған командалар операторлар мен параметрлерден тұрады.

Операторлар - программалау тілінде арнайы қызметті орындайтын бекітілген сөздер немесе символдар.

Параметрлер команда әрекетінің орындалуын нақтылайды. (; ) - аяқталғанын хабарлайды.

Программалау тілінде жазылған алгоритм программа деп аталады.

Программаны жазудың негізгі кезеңдері:

  1. С++ программалау тілінде программа жазу.
  2. Coode::Blocks өңдеудің кіріктірілген ортасындағы мәтіндік редакторға программаны енгізу.
  3. Объектілік файылды өңдеудің кіріктірілген ортасында компиляциялау.
  4. Егер компьютер программадан қате тапса, онда қате туралы хабарламаның шығуы.
  5. Қатені жөндеу және программаны қайтадан компиляциялау.
  6. Қате жоқ болса, онда программаны орындауға жіберу.

Оқушылар жұбымен компьютерде практикалық жұмыс орындайды.

Интербелсенді тақта,

тақта,

Пән: Информатика.: Сабақтың соңы
Мектеп::

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарын «сұрақтар қорыбына» салады.
Стикерлер,
Пән: Информатика.: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп:: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Пән: Информатика.:

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Мектеп:: Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Пән: Информатика.:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Мектеп:: Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Пән: Информатика.:
Пән: Информатика.:

Жалпы бағалау

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Ұқсас жұмыстар
Жобаларда шартты операторларды қолдану
Сызықты алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Python тілінде программалау
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Күрделі шарттар
Бүтін рационал теңдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz