Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сызықтық алгоритмдерді программалау

Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру.
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау.
С++ - 1980 ж. басы - Bell Laboratories фирмасының қызметкері Бьёрн Страуструп.
Программалау тілінде алфавит, синтаксис, семантика терминдері қолданылады.
Тіл алфавиті - мәтінде қолданылатын қарапайым белгілер жиынтығы.
Мысалы: С++ тілінің алфавиті:
- латын алфавитінің үлкен және кіші әріптері;
- араб цифрларынан;
- белгілерден;
- бейнеленбейтін символдардан.
Синтаксис - алфавит әріптерінен, ықтимал комбинациялардан тұратын ережелер жинағы. Мысалы: С++ тілінің синтаксисі: main, cout, cin, int және т. б.
Семантика - тілдің жеке құрылым элементтерінің мағынасын анықтайтын ережелер жинағы. Мысалы: С++ тілінің семантикасы: #include <iostream>, using namespace std және т. б.
Лексема - бұл:
- идинтикаторлар;
- тұрақтылар;
- амал белгілері;
- түйін сөздер;
- бөлгіштер.
Идинтикаторлар - әріптер немесе “ - “ сызу символдарынан басталатын латын алфавитінің әрпі, цифр және символдар тізбегі. Мысалы, book және BOOK - түрлі идентикаторлар.
Тұрақтылар - есепті шешу процесінде өзгермейтін шама.
С++ программалау ортасында алгоритм командалар түрінде жазылады.
Программалау тілінде жазылған командалар операторлар мен параметрлерден тұрады.
Операторлар - программалау тілінде арнайы қызметті орындайтын бекітілген сөздер немесе символдар.
Параметрлер команда әрекетінің орындалуын нақтылайды. (; ) - аяқталғанын хабарлайды.
Программалау тілінде жазылған алгоритм программа деп аталады.
Программаны жазудың негізгі кезеңдері:
- С++ программалау тілінде программа жазу.
- Coode::Blocks өңдеудің кіріктірілген ортасындағы мәтіндік редакторға программаны енгізу.
- Объектілік файылды өңдеудің кіріктірілген ортасында компиляциялау.
- Егер компьютер программадан қате тапса, онда қате туралы хабарламаның шығуы.
- Қатені жөндеу және программаны қайтадан компиляциялау.
- Қате жоқ болса, онда программаны орындауға жіберу.
Оқушылар жұбымен компьютерде практикалық жұмыс орындайды.
Интербелсенді тақта,
тақта,
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарын «сұрақтар қорыбына» салады.
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz