Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сызықтық алгоритмдерді программалау

Пән: Информатика.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5
Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Сабақтың мақсаты
Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Сызықтық алгоритмдерді программалаумен танысады.
Бағалау критерийлері
Жұптасқан оқушылар бір-бірін бағалайды.
Тілдік мақсаттар

Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі (алгоритм - алгоритм - algorithm ; программа - программа - program).
Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды ойландыруға, ойын жеткізе білуге белсенділігін көтеруге дағдыландыру.
Пәнаралық байланыс
Қаззақ тілі , орыс тілі, ағылшын тілі.
АКТ қолдану дағдылары
Слайд, интербелсенді тақта, таратпа материал.
Алдыңғы білім

Жоба интерфейсі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Оқушылармен амандасамын. Оқуышыларды түгелдеймін. Сынып тазалығына назар аударамын.Оқушылар жұптасып жұмыстанады.

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру.
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау.

С++ - 1980 ж. басы - Bell Laboratories фирмасының қызметкері Бьёрн Страуструп.
Программалау тілінде алфавит, синтаксис, семантика терминдері қолданылады.
Тіл алфавиті - мәтінде қолданылатын қарапайым белгілер жиынтығы.
Мысалы: С++ тілінің алфавиті:
oo латын алфавитінің үлкен және кіші әріптері;
oo араб цифрларынан;
oo белгілерден;
oo бейнеленбейтін символдардан.
Синтаксис - алфавит әріптерінен, ықтимал комбинациялардан тұратын ережелер жинағы. Мысалы: С++ тілінің синтаксисі: main, cout, cin, int және т.б.
Семантика - тілдің жеке құрылым элементтерінің мағынасын анықтайтын ережелер жинағы. Мысалы: С++ тілінің семантикасы: #include , using namespace std және т.б.
Лексема - бұл:
oo идинтикаторлар;
oo тұрақтылар;
oo амал белгілері;
oo түйін сөздер;
oo бөлгіштер.
Идинтикаторлар - әріптер немесе " - " сызу символдарынан басталатын латын алфавитінің әрпі, цифр және символдар тізбегі. Мысалы, book және BOOK - түрлі идентикаторлар.
Тұрақтылар - есепті шешу процесінде өзгермейтін шама.
С++ программалау ортасында алгоритм командалар түрінде жазылады.
Программалау тілінде жазылған командалар операторлар мен параметрлерден тұрады.
Операторлар - программалау тілінде арнайы қызметті орындайтын бекітілген сөздер немесе символдар.
Параметрлер команда әрекетінің орындалуын нақтылайды. (;) - аяқталғанын хабарлайды.
Программалау тілінде жазылған алгоритм программа деп аталады.
Программаны жазудың негізгі кезеңдері:
1. С++ программалау тілінде программа жазу.
2. Coode::Blocks өңдеудің кіріктірілген ортасындағы мәтіндік редакторға программаны енгізу.
3. Объектілік файылды өңдеудің кіріктірілген ортасында компиляциялау.
4. Егер компьютер программадан қате тапса, онда қате туралы хабарламаның шығуы.
5. Қатені жөндеу және программаны қайтадан компиляциялау.
6. Қате жоқ болса, онда программаны орындауға жіберу.

Оқушылар жұбымен компьютерде практикалық жұмыс орындайды.

Интербелсенді тақта,

тақта,

Сабақтың соңы
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарын <<сұрақтар қорыбына>> салады.

Стикерлер,

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Жобаларда шартты операторларды қолдану
Сызықты алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Python тілінде программалау
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Күрделі шарттар
Бүтін рационал теңдеу
Пәндер