4-сынып математикасы: өнімділік пен уақыттың өзара тәуелділігі (A=V·t)

Бөлім2 (В) Ортақ тақырып
Мамандықтар әлемі
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Педагогтің аты - жөні
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Күні
Мамандықтар әлемі: 08. 12. 2021ж
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Сынып:4 «»
Мамандықтар әлемі: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Пәні
Мамандықтар әлемі: Математика
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Сабақтың тақырыбы
Мамандықтар әлемі:

Өнімділік

/ Кім боламын?/

Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мамандықтар әлемі: 4. 5. 1. 2 **есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Сабақтың мақсаты
Мамандықтар әлемі:

Барлық оқушылар: есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады

Оқушылардың басым бөлігі: формуланы қолданып, кестені толтырады

Кейбір оқушылар: жұмыстың өнімділігіне берілген есептің шешуін табады

Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Бағалау критерийі
Мамандықтар әлемі:

- формуланы қолданып, кестені толтырады

- заттың өнімділігі мен уақытын табуға берілген формуланы қолданып, есеп шығарады

Бөлім2 (В) Ортақ тақырып: Сабақтың барысы
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Мамандықтар әлемі:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:

Сабақ

тың басы

8 минут

Мамандықтар әлемі:

Раппорт

Үй тапсырмасын тексереді

№ 9, 80 бет

Есептің шешуін өрнек түрінде жазады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Мақсаты

Өнімділікке берілген есептерді шығарасың

Ой қозғау

Сұраққа жауап бер.

Анасы - 30 мәнті

Қызы - 20 мәнті

Оқушының назарын сабаққа аудару

Үй тапсырмасын тексеру

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты

мен танысады

Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

есептің шешуін өрнек түрінде жазады-1б

Оқулық

№1, 81 бет

Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:

7 минут

8 минут

15 минут

Мамандықтар әлемі:

Есіңде сақта!

Формулалар -шамалардың арасындағы өзара байланысты орнататын тура теңдіктер.

1-тапсырма Жұптық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Формулаларға қара. Ережені толықтыр.

2 тапсырма «Кесте» әдісі

Жұмыс өнімділігі V = 2 құймақ/мин болса, ол көрсетілген уақыт ішінде қанша құймақ пісіреді?

:
:
:
:
:
:

3 тапсырма

Есептің шешуін жаз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

A = V * t

Жұмысты табу үшін,

. . . уақытқа көбейту қажет

V = A: t

Өнімділікті табу үшін,

. . . уақытқа бөлу қажет

t = A : V

Уақытты табу үшін,

. . . өнімділікке бөлу қажет

t (мин)
2
4
6
7
9
А (құймақ)
V
t
A
Тәжірибелі шебер
14 бөлш. /сағ
? сағ
84 бөлш.
Жас жұмысшы
10 бөлш. /сағ
4 сағ
? бөлш.
Шебердің шәкірті
? бөлш. /сағ
2 сағ
14 бөлш.

Ережемен танысады

Ережені толықтырып жазады.

Кестені толтырады

Жұмыстың өнімділігіне берілген есептің шешуін табады

Дескриптор:

жұмысты табу үшін берген формуланы толықтырады-1балл

өнімділікті табу үшін берілген формуланы толықтырады-1балл

уақытты табу үшін берілген формуланы толықтырады-1балл

Дескриптор:

уақытты табу үшін берілген формуланы қолданады-1б

мәнін есептеп, кестені толтырады-1б

Дескриптор:

уақытты табады -1б

жұмысты табады-1б

өнімділікті табады-1б

Формула

жазылған плакат

V = A: t t = A : V A = V * t

Таратпа

Кесте

Таратпа

Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім2 (В) Ортақ тақырып:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

7 минут

Мамандықтар әлемі:

«Білім банкасы» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Сұрақтардың жауабын стикерге жаз. Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.

Үйге тапсырма

№ 10, 84 бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
«Комментарий»әдісі
Банка

Есіңде сақта!

Формулалар -шамалардың арасындағы өзара байланысты орнататын тура теңдіктер.

t (мин)
2
4
6
7
9
t (мин): А (құймақ)
2:
4:
6:
7:
9:
V
t
A
: Тәжірибелі шебер
V: 14 бөлш. /сағ
t: ? сағ
A: 84 бөлш.
: Жас жұмысшы
V: 10 бөлш. /сағ
t: 4 сағ
A: ? бөлш.
: Шебердің шәкірті
V: ? бөлш. /сағ
t: 2 сағ
A: 14 бөлш.

A = V * t

Жұмысты табу үшін,

. . . уақытқа көбейту қажет

V = A: t

Өнімділікті табу үшін,

. . . уақытқа бөлу қажет

t = A : V

Уақытты табу үшін,

. . . өнімділікке бөлу қажет


Ұқсас жұмыстар
4-сынып математикасы: Өткенді қайталау - қозғалыс пен өнімділік есептерін бекітуге арналған сабақ жоспары
2-сынып математикасы: Уақыттың өлшемдері - сағат пен минут (ашық сабақ, аукцион форматы)
4-сынып математикасы (ашық сабақ): қуып жету қозғалысы, өзара кері есептер және параллель мен перпендикуляр түзулер
4-сынып математикасы: пропорционал бөлуге арналған сабақ жоспары
Гуморальдық және жасушалық иммунитет: лейкоциттердің түрлері мен Т- және В-лимфоциттердің қызметі
1-А сынып математикасы: 4 санын қосу және азайтуға арналған ашық сабақ жоспары
Көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттері мен өзара кері тәуелділігі: 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
2-А сынып математикасы: Теңдеулерді шешу сабақ жоспары
4-сынып математикасы: егіннің түсімділігі, ауданы мен өнім массасы арасындағы пропорционалдық есептер және кері есептер
Уақыттың құндылығы және оны тиімді пайдалану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz