Сабақтың мақсаттары. Сабақтың тақырыбы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Сәндік - қолданбалы өнер
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ
5. 1. 2. 1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.
5. 1. 5. 2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.
- Кестелеу қолөнерінің негізгі түрлерін білу.
- жүргізу жолдарын сипаттайды және зерделейді.
- Өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстарын орындау кезінде қолданылатын құрал-жабдықтардың түрлерін анықтап, қызыметіне қарай жіктейді
- Жұмыс барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, жұмыс жүргізеді.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
сәндік -қолданбалы өнер-декоративно-прикладное исскуство-arts and crafts
Кесте, кестелеу- вышивка-embroidery
Көркем кестелеу-художественная вышивка-artistic embroidery
Әшекейлеу, безендіру-декоративно- decoration
Симме́трия “Симметрия” термині грекше “ұқсас, пропорционал, бөліктердің бірдей орналасуы” деген мағынаны білдіреді.
Ассиметрия- (гр. asymmetria , көне грекше: ασυμμετρία «сәйкес емес», көне грекше: μετρέω - «өлшеу») . Бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық. [1] Көбіне бұл ұғым визуалды нысандарға және өнерге қатысты пайдалынаылады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Кесте тігістері қанша топқа бөлінеді?
- Кестелеуге арналған қандай материалдарды білесіңдер?
- Кестелеу барысында қандай құрал-жабдықтар қажет?
- Кестелеуге дайындық кезінде не істеу керек ?
- Еңбек және шығармашылық.
Сұрақтарға жауап беру барысында оқушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыра түседі.
Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта психологиялық ахуалды жақсарту және оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы жағымды ахуал тудырамын
(Оқушылар «Досыммен бірге» ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған тілектерін айтады. )
Оқушыларды құрылымдалған топта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы 2 топқа бөлемін.
Өткен сабақты еске түсіру мақсатында «Бес қадам» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар үлестіре отырып, үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылардың берген жауаптарына қарай ынталандыру мақсатыда «Мадақтау» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.
Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т. б. ) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т. б. ), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратын бейнеролик көрсету.
1. Тапсырма: Кесте тігу жолдары мен құрал - жабдықтары және материалдар түрлерін «Постер» әдісі арқылы қорғайды.
1 топқа: Кестелеуге арналған құрал-жабдықтар түрлерін жазып, түсіндіру.
2 топқа: Кестелеуге арналған материалдар түрелін жазып, айтып шығу.
Дескриптор:
- кестелеуге арналған құрал-жабдықтармен танысады.
- Кестелеуге арналған материалдар түрлерін ажырата біледі.
ҚБ «Бас бармақ әдісі»
(Қ, Ө) Практикалық тапсырма
Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай.
Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды.
Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады.
Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды.
Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады.
Сабақ соңында оқушылар өздерінің нобайларын бір-біріне көрсетіп, бағалайды, ұсыныстар жасайды.
Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.
«SMS» әдісі
Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқы хабарлама «SMS» жазу ұсынылады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz