Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың мақсаттары. Сабақтың тақырыбы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Сәндік - қолданбалы өнер

Мектеп: №53 <<Ю.Гагарин>> ЖОМ КММ

Күні: 16.10.2020
Мұғалімнің аты-жөні: Сейдуллаева Г.К
Сынып: 5
Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Эскиз орындау.
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.1.2.1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.
5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар: Кестенің пайда болуы мен шығу тарихын біледі. Кестеде қолданатын тігіс түрлерін,ерекшеліктерін,қажетті құралдарды пайдалануды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Кестенің түрлерін біледі және эскиз сызу арқылы кесте нобайын жасап, кесте тіге алады. Эскиз құрастырады.

Кейбір оқушылар: Кесте тігуге қажет материалдар мен құрал-жабдықтармен таныс және олармен жұмыс жасай алады.
Бағалау критерилері
oo Кестелеу қолөнерінің негізгі түрлерін білу.
oo жүргізу жолдарын сипаттайды және зерделейді.
oo Өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстарын орындау кезінде қолданылатын құрал-жабдықтардың түрлерін анықтап, қызыметіне қарай жіктейді
oo Жұмыс барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, жұмыс жүргізеді.
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:
сәндік -қолданбалы өнер-декоративно-прикладное исскуство-arts and crafts
Кесте ,кестелеу- вышивка-embroidery
Көркем кестелеу-художественная вышивка-artistic embroidery
Әшекейлеу ,безендіру-декоративно- decoration
Симме́трия "Симметрия" термині грекше "ұқсас, пропорционал, бөліктердің бірдей орналасуы" деген мағынаны білдіреді.
Ассиметрия- (гр. asymmetria, көне грекше: ασυμμετρία <<сәйкес емес>>, көне грекше: μετρέω -- <<өлшеу>>). Бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық.[1] Көбіне бұл ұғым визуалды нысандарға және өнерге қатысты пайдалынаылады.

Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Кесте тігістері қанша топқа бөлінеді?
2. Кестелеуге арналған қандай материалдарды білесіңдер?
3. Кестелеу барысында қандай құрал-жабдықтар қажет?
4. Кестелеуге дайындық кезінде не істеу керек ?
Құндылықтарға баулу
* Еңбек және шығармашылық.
Сұрақтарға жауап беру барысында оқушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыра түседі.
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану,геометрия,тарих.
Алдыңғы білім

Сәндік - қолданбалы өнер туралы, қазақ халқының ұлттық ою-өрнектері түрлерін біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта психологиялық ахуалды жақсарту және оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында <<Шаттық шеңбері>> тренингі арқылы жағымды ахуал тудырамын
(Оқушылар <<Досыммен бірге>> ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған тілектерін айтады.)

Оқушыларды құрылымдалған топта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында <<Геометриялық фигуралар>> әдісі арқылы 2 топқа бөлемін.

Өткен сабақты еске түсіру мақсатында <<Бес қадам>> әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар үлестіре отырып, үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылардың берген жауаптарына қарай ынталандыру мақсатыда <<Мадақтау>> әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.

Сабақтың ортасы

Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т.б.), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратын бейнеролик көрсету.

1.Тапсырма: Кесте тігу жолдары мен құрал - жабдықтары және материалдар түрлерін <<Постер>> әдісі арқылы қорғайды.

1 топқа: Кестелеуге арналған құрал-жабдықтар түрлерін жазып, түсіндіру.
2 топқа: Кестелеуге арналған материалдар түрелін жазып, айтып шығу.
Дескриптор:
- кестелеуге арналған құрал-жабдықтармен танысады.
- Кестелеуге арналған материалдар түрлерін ажырата біледі.
ҚБ <<Бас бармақ әдісі>>

(Қ,Ө)Практикалық тапсырма
Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай.

Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды.
Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады.

Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды.

Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады.
Сабақ соңында оқушылар өздерінің нобайларын бір-біріне көрсетіп, бағалайды, ұсыныстар жасайды.

Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.

Сабақтың соңы

<> әдісі
Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқы хабарлама <> жазу ұсынылады.

Саралау - Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Тапсырма бойынша саралау
Қабілетті білім алушыларға кесте тігуді үйретуге мүмкіндік беру.

Қабілеті жоғарырық білім алушыларға топтық жұмыста көшбасшы болуға мүмкіндік беру.

Қабілеті төмен оқушыларға нобай жасауға көмектесу.

<<Мадақтау>>
ҚБ <<Бас бармақ әдісі>>
Дескриптор
ҚБ <<Мадақтау>>

Санитарлық - гигиеналық талаптарды сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Франция ұлттық кітапханасы
Сабақтың мақсаттары. Оқушының әрекеті
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті
Сабақтың презентациясы
Бесік жыры өлеңі
Пәндер