Сабақтың мақсаттары. Сабақтың тақырыбы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Сәндік - қолданбалы өнер

Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Күні: 16. 10. 2020
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ: Мұғалімнің аты-жөні: Сейдуллаева Г. К
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Сынып: 5
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Эскиз орындау.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ:

5. 1. 2. 1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

5. 1. 5. 2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ: Барлық оқушылар: Кестенің пайда болуы мен шығу тарихын біледі. Кестеде қолданатын тігіс түрлерін, ерекшеліктерін, қажетті құралдарды пайдалануды біледі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Оқушылардың басым бөлігі: Кестенің түрлерін біледі және эскиз сызу арқылы кесте нобайын жасап, кесте тіге алады. Эскиз құрастырады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Кейбір оқушылар: Кесте тігуге қажет материалдар мен құрал-жабдықтармен таныс және олармен жұмыс жасай алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Бағалау критерилері
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ:
  • Кестелеу қолөнерінің негізгі түрлерін білу.
  • жүргізу жолдарын сипаттайды және зерделейді.
  • Өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстарын орындау кезінде қолданылатын құрал-жабдықтардың түрлерін анықтап, қызыметіне қарай жіктейді
  • Жұмыс барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, жұмыс жүргізеді.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Тілдік мақсат
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

сәндік -қолданбалы өнер-декоративно-прикладное исскуство-arts and crafts

Кесте, кестелеу- вышивка-embroidery

Көркем кестелеу-художественная вышивка-artistic embroidery

Әшекейлеу, безендіру-декоративно- decoration

Симме́трия “Симметрия” термині грекше “ұқсас, пропорционал, бөліктердің бірдей орналасуы” деген мағынаны білдіреді.

Ассиметрия- (гр. asymmetria , көне грекше: ασυμμετρία «сәйкес емес», көне грекше: μετρέω - «өлшеу») . Бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық. [1] Көбіне бұл ұғым визуалды нысандарға және өнерге қатысты пайдалынаылады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Кесте тігістері қанша топқа бөлінеді?
  2. Кестелеуге арналған қандай материалдарды білесіңдер?
  3. Кестелеу барысында қандай құрал-жабдықтар қажет?
  4. Кестелеуге дайындық кезінде не істеу керек ?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Құндылықтарға баулу
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ:
  • Еңбек және шығармашылық.

Сұрақтарға жауап беру барысында оқушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыра түседі.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Пәнаралық байланыс
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ: Жаратылыстану, геометрия, тарих.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Алдыңғы білім
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ: Сәндік -қолданбалы өнер туралы, қазақ халқының ұлттық ою-өрнектері түрлерін біледі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Сабақтың басы
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ:

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпта психологиялық ахуалды жақсарту және оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы жағымды ахуал тудырамын

(Оқушылар «Досыммен бірге» ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған тілектерін айтады. )

Оқушыларды құрылымдалған топта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы 2 топқа бөлемін.

Өткен сабақты еске түсіру мақсатында «Бес қадам» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар үлестіре отырып, үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылардың берген жауаптарына қарай ынталандыру мақсатыда «Мадақтау» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Сабақтың ортасы
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ:

Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т. б. ) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т. б. ), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратын бейнеролик көрсету.

1. Тапсырма: Кесте тігу жолдары мен құрал - жабдықтары және материалдар түрлерін «Постер» әдісі арқылы қорғайды.

1 топқа: Кестелеуге арналған құрал-жабдықтар түрлерін жазып, түсіндіру.

2 топқа: Кестелеуге арналған материалдар түрелін жазып, айтып шығу.

Дескриптор:

- кестелеуге арналған құрал-жабдықтармен танысады.

- Кестелеуге арналған материалдар түрлерін ажырата біледі.

ҚБ «Бас бармақ әдісі»

(Қ, Ө) Практикалық тапсырма

Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай.

Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды.

Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады.

Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды.

Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады.

Сабақ соңында оқушылар өздерінің нобайларын бір-біріне көрсетіп, бағалайды, ұсыныстар жасайды.

Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Сабақтың соңы
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин» ЖОМ КММ:

«SMS» әдісі

Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқы хабарлама «SMS» жазу ұсынылады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Сәндік - қолданбалы өнер: Саралау - Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Мектеп: №53 «Ю. Гагарин

Ұқсас жұмыстар
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Франция ұлттық кітапханасы
Сабақтың мақсаттары. Оқушының әрекеті
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті
Сабақтың презентациясы
Бесік жыры өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz