Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Үндістандағы сипайлар көтерісі

Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
ХІХ ғ Үндістандағы еуропалықтардың үстемдігі. Әлемдік отарлық жүйенің қалыптасуы
Педагогтың аты-жөні
Тасқынқызы Ақсел ИЯ-913 тобы
Күні 11 .10.2021

Сынып 8
Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:
Үндістандағы сипайлар көтерісі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.21.1. Англияның Үндістанды Толық отарлыққа түсіруін, отаршылдық қанау жолдарын білетін боламыз
8.21.2. Отаршылдыққа қарсы шыққан халық көтерілістерімен танысамыз
8.21.3. Үндістандағы жаңа билеу жүйесін оқып білеміз
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:

Сипайлар туралы біледі

Көптеген оқушылар:

Англияның отарында болған Үндістанның ішкі және сыртқы жағдайының өзгеруін

Кейбір оқушылар:

Ағылшындардың Үндістандағы отаршылдық саясатының салдарына мысал келтіреді

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу.
Жаңа заман кезінде не себепті Үндістанда Сипайлар көтерісі болды ?
Сипайлар деген кімдер?
Бұл сұраққа жауап беру арқылы оқушылармен бірлесіп жаңа сабақтың мақсатын айқындаймыз
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

оқулық
Сабақтың ортасы
Көрсетілім әдісі.Т (жаңа сабақтың тақырыбын ашу)
<<Үндістандағы Сипайлар көтерісі>> туралы бейнежазба көрсетіледі.

Тапсырма 1. Түсіндіру концепт
Көргендерін 1 минут талқылайды.
-Бейнежаңалықтан не көрдіңіздер?
-Не себепті Симпайлар бой көтерді ?
-Көтеріліс басшылары кім болды ?

Дескриптор:
-әрбір сұрақтың жауабын айқындайды. /4балл/

ҚБ: стикер /балл/

Тапсырма 2. Т.Ж Тарихи концепт:Маңыздылық концепт мәтінді оқып, <<Борт журналын>> толтырады. Мәтін: Жаңа замандағы Үндістандағы ұлт азаттық көтерілістер
Жаңа замандағы Үндістандағы ұлт азаттық көтерілістердің мақсаты, себебі, тарихи мәні ?
Ағылшындар көтерілісшілер арасында қалай алауыздық тудырды?
ОСТ Үнді компаниясы туралы не айтта аласыз

Дескриптор:
-әрбір сұрақтың жауабын айқындайды. /5балл/

ҚБ: стикер /балл/

Мұғалімді тыңдайды

Берілген сұрақтарға жауап береді

4 балл

5 балл

Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс: <<Светофор>>
Жасыл-түсіндім
Сары- орташа
Қызыл- мүлдем түсінбедім
Өзін-өзі бағалау.

Үй тапсырмасы
§ 21 126 бет <<Үй тапсырмасы>>

Ұқсас жұмыстар
§1. Англиядағы капитализмнің жеңісі және орнығуы Англиядағы азамат соғысы
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Үндістандағы феодалдық қатынастар
Ежелгі үндістан
Үндістан 11 сынып
Балалар назарын сабаққа аудару
Эссе. мен және менің оқушыларым қалай өзгерді?
Үндістандағы феодалдық құрылыс
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Еуразия материгінің климаты
Пәндер