Үндістандағы сипайлар көтерісі

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
ХІХ ғ Үндістандағы еуропалықтардың үстемдігі. Әлемдік отарлық жүйенің қалыптасуы
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Тасқынқызы Ақсел ИЯ-913 тобы
Қысқа мерзімді жоспары: Күні 11 . 10. 2021
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 8
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:
Үндістандағы сипайлар көтерісі
Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8. 21. 1. Англияның Үндістанды Толық отарлыққа түсіруін, отаршылдық қанау жолдарын білетін боламыз

8. 21. 2. Отаршылдыққа қарсы шыққан халық көтерілістерімен танысамыз

8. 21. 3. Үндістандағы жаңа билеу жүйесін оқып білеміз

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Сипайлар туралы біледі
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Англияның отарында болған Үндістанның ішкі және сыртқы жағдайының өзгеруін
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Ағылшындардың Үндістандағы отаршылдық саясатының салдарына мысал келтіреді
Қысқа мерзімді жоспары:

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Жаңа тақырыпқа шолу.

Жаңа заман кезінде не себепті Үндістанда Сипайлар көтерісі болды ?

Сипайлар деген кімдер?

Бұл сұраққа жауап беру арқылы оқушылармен бірлесіп жаңа сабақтың мақсатын айқындаймыз

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар: оқулық
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

Көрсетілім әдісі. Т (жаңа сабақтың тақырыбын ашу)

«Үндістандағы Сипайлар көтерісі» туралы бейнежазба көрсетіледі.

Тапсырма 1. Түсіндіру концепт

Көргендерін 1 минут талқылайды.

-Бейнежаңалықтан не көрдіңіздер?

-Не себепті Симпайлар бой көтерді ?

-Көтеріліс басшылары кім болды ?

Дескриптор:

-әрбір сұрақтың жауабын айқындайды. /4балл/

ҚБ: стикер /балл/

Тапсырма 2. Т. Ж Тарихи концепт:Маңыздылық концепт мәтінді оқып, «Борт журналын» толтырады. Мәтін: Жаңа замандағы Үндістандағы ұлт азаттық көтерілістер

  1. Жаңа замандағы Үндістандағы ұлт азаттық көтерілістердің мақсаты, себебі, тарихи мәні ?
  2. Ағылшындар көтерілісшілер арасында қалай алауыздық тудырды?
  3. ОСТ Үнді компаниясы туралы не айтта аласыз

Дескриптор:

-әрбір сұрақтың жауабын айқындайды. /5балл/

ҚБ: стикер /балл/

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

Берілген сұрақтарға жауап береді

Бағалау:

4 балл

5 балл

Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2. Кері байланыс: «Светофор»

Жасыл-түсіндім

Сары- орташа

Қызыл- мүлдем түсінбедім

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтың әрекеті: § 21 126 бет «Үй тапсырмасы»
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
§1. Англиядағы капитализмнің жеңісі және орнығуы Англиядағы азамат соғысы
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Үндістандағы феодалдық қатынастар
Ежелгі үндістан
Үндістан 11 сынып
Балалар назарын сабаққа аудару
Эссе. мен және менің оқушыларым қалай өзгерді?
Үндістандағы феодалдық құрылыс
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Еуразия материгінің климаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz