Мұғалімге ысқырық

:
Мектеп:№3 орта мектеп
Сабақ 11
Күні:
Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні:Жолдасбаев Наурызбек
Сабақ тақырыбы: Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру
Барлық оқушылар келесіге қабілетті:
- үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетеді
Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:
- арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылайды
Тілдік мақсаттар
Спорттық ойындардағы қажетті қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды
Пәнге тән лексика мен терминология:
- Қауіпсіздікережесі
- Шығармашылық, икемділік
- Ереже, қауіпсіздік
- Шабуыл, қорғаныс
- Допты қабылдау, жалғау, ойынға қосу
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Талқылау үшін сұрақтар
-Тапсырмаларды орындау кезінде біздер неліктен қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауымыз керек?
- Волейбол алаңында қандай ойын аймақтары бар?
Құндылықтардыдарыту
() , шығамашылық пен , қарым-қатынас пен мінезді, дененіжәнеақыл-. мен .
(Ынтымақтастық) Жылықарым-қатынастыорнату, мен , қарым-.
(Академиялықшындық) Басқаадамдардыңойлары мен идеяларынқұрметтеу, , .
Бастапқы білім
-әрекет
Сабақтың басы
0-7
7-8
- Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі
Мұғалім айтады: «Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз».
Мұғалім Сіздер үшін қозғалмалы ойындар арқылы денсаулықты шыңдау нені білдіреді деп сұрақ қояды.
Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады.
Күтілетін нәтижелер
- қауіпсіздік ережесін біледі.
-ойын арқылы денсаулықты шыңдауды біледі.
-арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетеді;
II . Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады.
(П) «кім көп секіреді» стратегиясын өткізеді
Ойыншылардан үшнемесе төртқатарлас сапқа тұрады. Олардың арақашықтығы 2 м, ал саптағы ойыншылар арасында- 1 қадам. Саптағы бас ойыншылар бір қысқа секіргіштен алады. Белгі бойынша олар секіргіштің бір шетін артында тұрғанға береді, екі ойынша секіргішті саптағы ойыншылардың аяқтарының астынан өткізеді. (секіргіш жерге тиетіндей дерлік болу керек) . Сапта тұрғандар секіргіштен серікеді. Бас ойыншы саптың соңында қалады, ал секіргішті жүргізуге көмектескен ойыншы (екінші номір) алға жүгіреді. Ол секіргіштің бір шетін үшінші ойыншыға беріледі, олар тағы барлық сапта тұрған балалардың аяқтарының астынан секіргішті өткізеді. Енді саптың соңында екінші ойыншы қалады, ал үшінші саптың алдына жүгіреді тағы солай жалғаса береді. Ойын барысында барлық ойыншылар секіргішті жолдастрының аяқтарынан астынан өткізу керек. Ойынның басында бірінші тұрған оқушы (секіргішті жоғары көтеріп) ойынды аяқтайды. Өз орнына келіп аяқтайды.
Оқушылар бір-бірін бағалайды
Оқушылар тамырдың ырғағын санайды.
Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын ширатып шынықтыру үшін көшбасшыны таңдайды.
Денені ширатып шынықтырғаннан кейін мұғалім оқушыларға «Көңіл-күй ағашы» стратегиясы бойынша жаттығудан кейінгі көңіл-күйді анықтауды ұсынады. Мұғалім сұрақ қояды: - сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз?
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін.
Мұғалімге ысқырық
Сабақтыңортасы
10-20
20-30
(Б, Ж) Оқушылар төрт адамнан тег ойындарын ойнайды (3-і 1-не қарсы) тордың ішінде конуспен/маркерлермен белгіленген шаршы. Үш оқушы бір доппен шабуылдаушы команданы құрады. Олардың мақсаты поролон добы бар қорғаушы-ойыншыға жанасу (тег) болып табылады, лақтыруға болмайды. Олар ойыншыға жанасқан сайын балл алады; оларда мүмкіндігінше көп балл алу үшін бір минут уақыт бар. Оқушылар ойын барысында және одан кейін тактика және бірлескен жұмыс туралы ойлар мен талқылауларға қатысады (мұғалімге арналған ескертулерді қараңыз) .
Дескриптор :
-ойыншылар ойныда қауіпсіздік ережесін біледі.
- допты тордан асырып соғады. .
- топта бірлескен жұмыс жүргізеді.
Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға өзара бағалау жүргізуді ұсынады.
Мұғалім сұрақ қояды:
- допты жоғарыдан соғу кезінде қандай қиындықтарға тап болдыңыз.
- Осы тапсырма қандай дене қасиеттерді дамытады?
Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т. б. ) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын тексереді.
Қажетті жағдайда мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге талпынады.
Сабақтыңсоңы
35-40
VI. Рефлексия: Мұғалімоқушыларға «Жетістіксатысы» стратегиясынұсынып, рефлексияжүргізеді.
.
.
(), . Ергежейлілер - алыптар (Ергежейлілер - отырды, алыптар - тұрды) .
:
- ;
- таңғыжаттығу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz