Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалімге ысқырық

Ұзақмерзімдіжоспарбөлім:Ойынарқылымәселелердішешудағдылары
Мектеп:№3 орта мектеп
Сабақ 11
Күні:
Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні:Жолдасбаев Наурызбек
Сабақ тақырыбы: Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.2.4.1 Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу;

Сабақмақсаттары
Барлық оқушылар келесіге қабілетті:
-үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетеді
Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:
- арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылайды
Бағалау критериі
-арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету;
Тілдік мақсаттар
Спорттық ойындардағы қажетті қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды
Пәнге тән лексика мен терминология:
Қауіпсіздікережесі
Шығармашылық, икемділік
Ереже, қауіпсіздік
Шабуыл, қорғаныс
Допты қабылдау, жалғау, ойынға қосу
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Талқылау үшін сұрақтар
-Тапсырмаларды орындау кезінде біздер неліктен қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауымыз керек?
- Волейбол алаңында қандай ойын аймақтары бар?
Құндылықтардыдарыту
(Өмірбойыүздіксізбілімалу)Оқуғадегенсүйіспеншіліктібілугеқұмарлық, шығамашылық пен оқылатынматериалғасыниқарау, қарым-қатынас пен мінезді, дененіжәнеақыл-ойдыүздіксіздамытуарқылыбойғасіңіру. Оқушылардыңөзбетіменоқуғаболысатындағдылары мен қабілеттеріндамытудықамтиды.
(Ынтымақтастық)Жылықарым-қатынастыорнату, ынтымақтастықдағдыларынқалыптастыру мен құрылымдықұстанымдыдамыту, қарым-қатынасорнатукезіндегісыниойлауқабілеті.
(Академиялықшындық)Басқаадамдардыңойлары мен идеяларынқұрметтеу, академиялықшындықтыңұстанымдарынсақтау, плагиатқажәнеақпараттыңкөзінкөрсетпеугетөзбеушілік.
Пәнаралықбайланыстар
Физика пәніменбайланыстыру.
АКТ қолдану дағдылары
Ойын арқылы денсаулықты шыңдау жаттығуларын біледі.
Бастапқы білім
Қозғалмалы ойындар
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
0-7

7-8
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі
Мұғалім айтады: <<Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз>>.
Мұғалім Сіздер үшін қозғалмалы ойындар арқылы денсаулықты шыңдау нені білдіреді деп сұрақ қояды.
Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады.
Күтілетін нәтижелер
- қауіпсіздік ережесін біледі.
-ойын арқылы денсаулықты шыңдауды біледі.
-арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетеді;
II. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады.
(П) <<кім көп секіреді>> стратегиясын өткізеді
Ойыншылардан үшнемесе төртқатарлас сапқа тұрады. Олардың арақашықтығы 2 м, ал саптағы ойыншылар арасында- 1 қадам. Саптағы бас ойыншылар бір қысқа секіргіштен алады. Белгі бойынша олар секіргіштің бір шетін артында тұрғанға береді, екі ойынша секіргішті саптағы ойыншылардың аяқтарының астынан өткізеді. (секіргіш жерге тиетіндей дерлік болу керек). Сапта тұрғандар секіргіштен серікеді. Бас ойыншы саптың соңында қалады, ал секіргішті жүргізуге көмектескен ойыншы (екінші номір) алға жүгіреді. Ол секіргіштің бір шетін үшінші ойыншыға беріледі, олар тағы барлық сапта тұрған балалардың аяқтарының астынан секіргішті өткізеді. Енді саптың соңында екінші ойыншы қалады, ал үшінші саптың алдына жүгіреді тағы солай жалғаса береді. Ойын барысында барлық ойыншылар секіргішті жолдастрының аяқтарынан астынан өткізу керек. Ойынның басында бірінші тұрған оқушы (секіргішті жоғары көтеріп) ойынды аяқтайды. Өз орнына келіп аяқтайды.
Оқушылар бір-бірін бағалайды
Оқушылар тамырдың ырғағын санайды.
Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын ширатып шынықтыру үшін көшбасшыны таңдайды.
Денені ширатып шынықтырғаннан кейін мұғалім оқушыларға <<Көңіл-күй ағашы>> стратегиясы бойынша жаттығудан кейінгі көңіл-күйді анықтауды ұсынады. Мұғалім сұрақ қояды: - сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз?
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін.
Мұғалімге ысқырық
Сабақтыңортасы
10-20

20-30
(Б,Ж)Оқушылар төрт адамнан тег ойындарын ойнайды (3-і 1-не қарсы) тордың ішінде конуспен/маркерлермен белгіленген шаршы. Үш оқушы бір доппен шабуылдаушы команданы құрады. Олардың мақсаты поролон добы бар қорғаушы-ойыншыға жанасу (тег) болып табылады, лақтыруға болмайды. Олар ойыншыға жанасқан сайын балл алады; оларда мүмкіндігінше көп балл алу үшін бір минут уақыт бар. Оқушылар ойын барысында және одан кейін тактика және бірлескен жұмыс туралы ойлар мен талқылауларға қатысады (мұғалімге арналған ескертулерді қараңыз).

Дескриптор :
-ойыншылар ойныда қауіпсіздік ережесін біледі.
- допты тордан асырып соғады..
- топта бірлескен жұмыс жүргізеді.
Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға өзара бағалау жүргізуді ұсынады.
Мұғалім сұрақ қояды:
-допты жоғарыдан соғу кезінде қандай қиындықтарға тап болдыңыз.
- Осы тапсырма қандай дене қасиеттерді дамытады?
Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын тексереді.
Қажетті жағдайда мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге талпынады.
https://www.youtube.com/watch?v=jlo77qeDnSEҮлкен, бос, ойын кеңістігі, теннис доптары, ысқырық, конустар, фишкалар, өлшеуіш. Волейбол ойынының ережесіне сілтеме: http://www.volley.ru/documents/497/p2/683/

Сабақтыңсоңы

35-40
VI. Рефлексия: Мұғалімоқушыларға <<Жетістіксатысы>> стратегиясынұсынып, рефлексияжүргізеді.
Оқушыларрефлексиялықкарточкалардытолтырады.
Зейіндіжәнетынысалудықалпынакелтіружаттығулары.
Оқушылармұғалімніңкөрсеткенінжәнеайтқаныністейді (жалпыдамытушыжаттығулар), қателескеноқушыорнынаотырады. Ергежейлілер - алыптар (Ергежейлілер - отырды, алыптар - тұрды).
Мұғалімүйжұмысынбереді:
- пәнтерминологиясынжаттау;
- таңғыжаттығу, кеуденіжерденкөтеру, пресс, тартылу.
Оқушылар тамырдың ырғағын санайды.
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін.
Мұғалімге ысқырық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық.
Өз қимылдар сөз қорын тереңдету үшін реттіліктерін құрғанда қабілетті оқушыларға қиындау сұрақтар қойыңыз.
Байқау, тыңдау, сұрақ қою.
Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?
Оқушылариірілу мен бұрылу арасындағы айырмашылықты біле ме?
Ғылыммен байланыс - денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:

2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Ұқсас жұмыстар
Басбармақпен бағалау
ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ
Допты алып жүру
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту
Допты алып жүру жаттығулары
Әрқайсысының қолында доп
Сабақ мақсаттары. Сабақтың соңы
Денешынықтыру календар план
Сабақ мақсаттары. Сабақтың басы
Оқушыларды қатарға тұрғызу
Пәндер