Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Инклюзив оқушыға

Бөлім:
11.1A Алғашқы фунция және интеграл
Педагогтың аты-жөні:
Құрман Айжан Амангелдіқызы
Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Анықталған интегралдың геометриялық және физикалық есептерді шығаруды қолданылуы
Оқу мақсаты:
11.3.2.1 - анықталған интегралды жұмыс пен арақашықтықты есептеуге берілген физикалық есептерді шығару үшін қолдану;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: анықталған интегралды жұмыс пен арақашықтықты есептеуге берліген физикалық есепетреді шығарады.
Оқушылардың басым бөлігі: анықталған интегралды жұмыс пен арақашықтықты есептерге берілген физикалық есептерді түрлендіріп, есептеулер жүргізеді.
Кейбір оқушылар: анықталған интегралды жұмыс пен арақашықтықты есептеуге берілген қолдандалы есептерді шығарады.
Бағалау критерийі:
Анықталған интегралды жұмыс пен арақашықтықты есептеуге берілген физикалық есептерді шығару үшін қолданады
Ойлау дағдысының деңгейі:
Қолдану

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы

Сабақтың ортасы
Ұйымдастыру:
Оқушылармен амандасып, бір-біріне <<Жүректен-жүрекке>> жылы лебіз айтқызу.
Сабақты бағалау парағы таратылады.
Өткен сабақты қайталау.
<<Серпілген сауал>> өткен тақырыпқа байланысты оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.
Үй тапсырмасын тексеру.
<<иә/жоқ>> әдісі. Тапсырманың дұрыс жауабын интерактивті тақтаға шығарылады.
<<Көршіңмен сырлас>> жұптық жұмыс.
1. Материялық нүкте жылдамдығының уақытқа тәуелділігі v(t) формуласымен берілген. Оның t уақыт аралығында жүрген жолын табады.
2. Серіппенің l1 см-ге созу үшін FкН күшпен әрекет ету қажет. Серіппенің l2 см-ге созу үшін қандай жұмыс жасалады.
І-V жұп
vt=10t+1, t=4
l1=5 см, F=0,5 кН,
l2=8 см, F-?
ІІ-VІ жұп
vt=5t-3, t=7
l1=4 см, F=0,8 кН,
l2=5 см, F-?
ІІІ-VII жұп
vt=3t-1, t=5
l1=8 см, F=0,4 кН,
l2=10 см, F-?
IV-VIII жұп
vt=7t-2, t=3
l1=9 см, F=1,8 кН,
l2=3 см, F-?
<<Айналмалы бекет>> топтық тапсырма. Топқа түлі-түсті қағаз арқылы бөлінеді.
1.Көлік түзу жол бойымен қозғалады. Қозғалыс жылдамдығының уақытқа тәуелділік функциясының графигін берген

А) Графиктің t өсіммен жоғары, төмен және t осінің бойында орыналасуының мағынасын түсіндіріңдер.
Ә) Көліктің жалпы жүрген жолын табыңдар.
Б) Көліктің бастапқы нүктемен салыстырғанда орын ауыстыруын анықтаңдар.
<<Құпия хат>> әдісі. Деңгейлік тапсырмалар
А деңгейі
Доп жылдамдығының уақытқа тәуелділік функциясымен vt=-2t2+2t-1 м/с берілген. Алғашы 3 с-та жүрген жол және бастапқы нүктеден қандай қашықтықта құлайды.
В деңгейі
Желің машинаның гидравликалық прошені серіппе тәрізді, оның ұзындың 3 см және оған әсер ететін күш 220 Н болса, ұзындығы 15 cм серіппелі пошенге әсер ететін күшті табыңдар.
С деңгейі
Алматы қаласында Рахат кондитерлік фабрикасы орналасқан. Әр жұмысшының орташа жалағысы 250 мын тг. Бұл Фабриканың жылдық жұмыс өнімділігі 297 мын тонна, фабрика жұмысшалары күніне 8 сағат жұмыс істейді. 8 сағаттық жұмыc күні ft=3t+0.25+8
функциясымен беріледі. Ал 6 сағаттық жұмыс күні ft=32t+1+6 функциясымен беріледі. 6 сағаттық жұмыс күніне өтіп, жылдық өнімділікті сақтау үшін жаңа жұмысшар жұмысқа жұмысша алу тиімді ме?

Инклюзив оқушыға
Суретте оқушының жүгіру жылдамдығының ауқытқа тәуелділік грфигі берліген. Оқушының жүрген қашықтығын тағыңдар.

Дескриптор:
жолды табады
Үй тапсырмасы:
Анықталған интегралдың геометриялық және физикалық мағынасына 1 есеп құрастыру
Рефлексия
Мен үшін.......
уаөыОқушылар бір-біріне жылы лебіз айтады.

Өткен тақырыпқа байланысты оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.

Тақтадағы дұрыс жауабына қарап иә/жоқ деп жауап береді.

Есепті шартына сай орындайды. Шығарылуын түсіндіреді

Оқушылар тапсырманын шарын оқи отырып, ақылдасып орындайды. Тарсырманы орындап болған соң қорғайды бір-бірімен аласып тексереді.

Тапсырманы ретімен орындайды, бірінші орындап болған оқушы жауабын тақтаға жазады.

Тапсырманы графикті пайдаланып орындайды.

Үй тапсырмасын жазып алады.

Сабақ бойынша рефлексияны сойлемді толықтыру арқылы жүргізеді.
Ауызша мадақтау

Ауызша мадақтау

Мен үшін....

Десктриптор
-материялық нүктенің жүрген жолын табады.
-серіппені созуға кеткен жұмысты есептейді.

Екі жұлдыз, бір тілек

Дескриптор:
-бастапқы нүктені есептейді.
- жолды табады

Дескриптор:
-күш формуласын ықшамдайды.
- жолды табады

Дескриптор:
-Анықталған интегралды есептейді
- 8 және 6 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады.
- тиімді жұмыс уақытын анықтайды

Дескриптор:
-жолды табады

Доп

Интарактивті тақта

Интарактивті тақта, үлестірме қағаз, түрлі-түсті қағаз Алгебра және анализ бастамалары (ЖМБ 1-бөлім) Е.М.Шыныбеков 11 сынып оқулығы

https://okulyk.kz/wp-content/books/777/777.pdf

МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ УО <<Белорусский государственный экономический университет>> Сборник задач и упражнений по высшей математике для студентов экономических специальностей В 2 частях Часть II МИНСК 2014

Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру
Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытудағы дидактикалық тапсырмаларды сабақта қолдану
Сабақ жоспары. Сабақ барысы
Инклюзивті оқыту-заман талабы
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік ортаға енгізудің негізгі бір факторы, ортаны мүмкіндігі шектеулі баланы қабылдауға дайындау
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Жігіт сұлтаны (ашық тәрбие сағаты)
Қазақ ғарышкері кім
Оқушының көпшілігі. Оқушылардың кейбірі
Пәндер