Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Урбандалу үдерісі
Қысқа мерзімді жоспар.
4.1. Халық географиясы
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейі
Мұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос
Сабақтың тақырыбы:
Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
9.4.1.12. Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді.
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Қазақстандағы урбандалу үдерісі туралы сипатайды.
Басым бөлігі: Қазақстандағы урбандалу үдерісінің маңызын біле отырып, қалалық және ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.
Кейбірі: Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтай отырып, басқа аймақпен салыстыра алады, өз пікірімен бөліседі.
Бағалау критерийі
* Қазақстанның урбандалу үдерісіне сипаттама береді;
* Еліміздің ең ірі урбандалу аймақтарының орның маңызды екенін біледі;
* Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісінің маңызын сиапаттайды;
* Қазақстан урбандалған аймақтарды картадан көрсете алады.
* Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтап,өз пікірімен бөліседі;
Тілдік мақсаттар
Тыңдалым - айтылым: Бейнебаянды көре отырып,көшіп-қону үдерісінің маңызын сипатап, әр топ талдау жасайды.
Жазылым-айтылым: әрбір топ тапсырмаларын бірлесе отырып жазады, ортаға салып талқылайды, бір - бірінің пікірін тыңдайды. Урбандалу үдерісі қалыптасқан аймақтарды кескін картаға түсіріп, ірі мегаполюс орталықтарын кескін картаға белгілейді.
Пән бойынша сөздер мен терминдер: мегаполюс,урбандалу, агломерация,хаб,моноқала,қала құрушы,қала қызметі
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік ел>> ұлттық идеясындағы <<Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу>> құндылығын насихаттай отырып, еліміздегі ірі мегаполюстердің құрылуы, өнеркәсіп орны ерекше екенін ескере отырып, инновациялық технологияларды қолдана отырып, отан сүйгіштікке баулу.
Пәнаралық байланыс
Экология - қалалардың құрылуының маңызы мен оның экологиялық мәселелері.
Экономика- халықтың әл ауқаты.
Математика- елді мекендерге көшіп-қону аймақтарды есептеу
Алдыңғы білім
Әлеуметтік география. Халық саны.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған уақыты
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Дерексөздер, ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Сабақтың ортасы
10- минут
8- минут
10-минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал.
<<Айна>> әдісімен сәттілік тілеу.
Топқа біріктіру; <<Мозаика>> әдісі. Оқушыларды Қазақстанның ең ірі мегаполюс аймақтары бойынша үш топқа біріктіру.
1. Нұрсұлтан
2. Алматы
3. Шымкент
Алдынғы білімді пысықтау.
<<ТЕННИС>> әдісі.
1.Урбандалу үдерісі дегеніміз не және қай тілден енген?
2. Урбандалу үдерісінің құрамдас бөліктерін ата?
3. Неліктен урбандалу үдерісі жүреді?
Тақырыпқа байланысты <<Халықтардың көші-қонуы >> туралы бейнебаян көрсету арқылы оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Әрі жаңа тақырыпқа қатысты жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының алдыңғы білімін жинақтау.
1 - тапсырма (топтық жұмыс).
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.
1 топ. Қазақстандағы қалалардың ең көнелерін айтып бер?
2 топ.Қазақстандағы урбандалу үдерісінің деңгейі жоғары аймақтарды кескін картаға түсір?
3 топ. Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдары туралы мәлімет беру ?
Дескриптор
* Еліміздің қай аймағында көне қалалар болғанын атайды;
* Қазақстандағы урбандалу үдерісі жоғары аймақтарды ажырата алады ;
* Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдарын салыстыра алады;
* Қазақстанның урбандалу үдерісін сипаттайды;
Қалыптастырушы топтық бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс жауаптарына қарай <<Екі жұлдыз бір тілек >> беру арқылы бағалайды.
2- тапсырма. <<Фишбоун>> әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерін әр топ анықтап, кескін картамен жұмыс жасау.
I- топ. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын анықтандар.
II топ. Тақырып бойынша сәйкестіктерді тауып, салыстырындар.
Ш топ: Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет беру,картамен жұмыс
Дескриптор:
1. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын ашады.
2. Тақырып бойынша сәйкестіктерді, салыстырады.
3. Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет жинайды және басқа аймақпен салыстырып сипаттайды.
4.Қала мен ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.
<<Білім, Білік, Дағды>> тәсілі бойынша қалыптастырушы бағалау
3-тапсырма. <<Кезбе тілші>> әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға қояды.
1 топ- Қалаларды халқының санына байланысты қалай ажыратады?
2 топ- Қалалардың қала қалыптастырушы фунцияларын атаңдар?
3 топ- Басқа аумақтардағы қаланы қалыптастыратын қызмет түрлеріне мысал келтіріндер?
Қалыптастырушы бағалау: Әр топтың жауаптарын тыңдап болған соң <<Саяхат жолдамасы>> әдісі арқылы жауаптарына қарап бағалау.
https://www.google.com/search?biw=1242&bih
Оқулық, ақ қағаз, маркер. Кескін карта
https://int.search.tb.ask.com/search/AJimage.jhtml?&n=784959ae&p2=%5EBSB
https://www.google.com/search?q=карта+населения+
Оқулық,мәтін. Түрлі-түсті маркерлер,
топтық жұмысқа арналған ресурстар.
Қазақстанның экокономикалық картасы.
Ақ қағаз, маркер
Қазақстан физикалық картасы
https://www.google.com/search?biw=1242&bih=606&tbm
Сабақтың соңы
4-минут
Кері байланыс:
1.Бүгінгі сабақсаған ұнады ма ?
2.Бұл сабақ қаншалықты қиын болды ?
3.Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдың ?
Саралау- сіз оқушыларғақандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау- Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану
1.Оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, сараланған тапсырмалар әзірлеу барысында<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.
2.Пәнаралық сипаттағы зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру бойынша<<Фишбоун>> әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерін әр топ анықтап, кескін картамен жұмыс жасау.
3.Өз ойын жеткізе білу және дәлелдер келтіру барысында <<Кезбе тілші>> әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға қояды.
Сараланған тапсырмаларды жүргізу барысында <<Қарқын>> тәлін негізге алдым.
Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын - ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. Критериалды бағалау жүйесі қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудан тұрады. Қалыптастырушы бағалауда оқушылардың білім алғандығының дәлелдерін жинауға бағытталған сыныпішілік оқу үдерісін ұйымдастырамын. Қалыптастырушы топтық бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс жауаптарына қарай <<Екі жұлдыз бір тілек >> беру арқылы бағалайды.Екінші тапсырманы орындау барысында оқушылардың білім,білік,дағды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында Білім, Білік, Дағды тәсілдерімен бағалаймын.
Әр топтың жауаптарын тыңдап болған соң <<Саяхат жолдамасы>> әдісі арқылы жауаптарына қарап бағалаймын.
Экология - қалалардың құрылуының маңызы мен оның экологиялық мәселелері.
Экономика- халықтың әл ауқаты.
Математика- елді мекендерге көшіп-қону аймақтарды есептеу.
АКТ - бейнебаян көрсету. АКТ тиімділігін пайдалану, құндылықтарға баулу
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Средний балл
Качество знание %
Успеваемость %
4.1. Халық географиясы
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейі
Мұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос
Сабақтың тақырыбы:
Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
9.4.1.12. Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді.
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Қазақстандағы урбандалу үдерісі туралы сипатайды.
Басым бөлігі: Қазақстандағы урбандалу үдерісінің маңызын біле отырып, қалалық және ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.
Кейбірі: Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтай отырып, басқа аймақпен салыстыра алады, өз пікірімен бөліседі.
Бағалау критерийі
* Қазақстанның урбандалу үдерісіне сипаттама береді;
* Еліміздің ең ірі урбандалу аймақтарының орның маңызды екенін біледі;
* Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісінің маңызын сиапаттайды;
* Қазақстан урбандалған аймақтарды картадан көрсете алады.
* Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтап,өз пікірімен бөліседі;
Тілдік мақсаттар
Тыңдалым - айтылым: Бейнебаянды көре отырып,көшіп-қону үдерісінің маңызын сипатап, әр топ талдау жасайды.
Жазылым-айтылым: әрбір топ тапсырмаларын бірлесе отырып жазады, ортаға салып талқылайды, бір - бірінің пікірін тыңдайды. Урбандалу үдерісі қалыптасқан аймақтарды кескін картаға түсіріп, ірі мегаполюс орталықтарын кескін картаға белгілейді.
Пән бойынша сөздер мен терминдер: мегаполюс,урбандалу, агломерация,хаб,моноқала,қала құрушы,қала қызметі
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік ел>> ұлттық идеясындағы <<Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу>> құндылығын насихаттай отырып, еліміздегі ірі мегаполюстердің құрылуы, өнеркәсіп орны ерекше екенін ескере отырып, инновациялық технологияларды қолдана отырып, отан сүйгіштікке баулу.
Пәнаралық байланыс
Экология - қалалардың құрылуының маңызы мен оның экологиялық мәселелері.
Экономика- халықтың әл ауқаты.
Математика- елді мекендерге көшіп-қону аймақтарды есептеу
Алдыңғы білім
Әлеуметтік география. Халық саны.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған уақыты
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Дерексөздер, ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Сабақтың ортасы
10- минут
8- минут
10-минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал.
<<Айна>> әдісімен сәттілік тілеу.
Топқа біріктіру; <<Мозаика>> әдісі. Оқушыларды Қазақстанның ең ірі мегаполюс аймақтары бойынша үш топқа біріктіру.
1. Нұрсұлтан
2. Алматы
3. Шымкент
Алдынғы білімді пысықтау.
<<ТЕННИС>> әдісі.
1.Урбандалу үдерісі дегеніміз не және қай тілден енген?
2. Урбандалу үдерісінің құрамдас бөліктерін ата?
3. Неліктен урбандалу үдерісі жүреді?
Тақырыпқа байланысты <<Халықтардың көші-қонуы >> туралы бейнебаян көрсету арқылы оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Әрі жаңа тақырыпқа қатысты жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының алдыңғы білімін жинақтау.
1 - тапсырма (топтық жұмыс).
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.
1 топ. Қазақстандағы қалалардың ең көнелерін айтып бер?
2 топ.Қазақстандағы урбандалу үдерісінің деңгейі жоғары аймақтарды кескін картаға түсір?
3 топ. Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдары туралы мәлімет беру ?
Дескриптор
* Еліміздің қай аймағында көне қалалар болғанын атайды;
* Қазақстандағы урбандалу үдерісі жоғары аймақтарды ажырата алады ;
* Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдарын салыстыра алады;
* Қазақстанның урбандалу үдерісін сипаттайды;
Қалыптастырушы топтық бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс жауаптарына қарай <<Екі жұлдыз бір тілек >> беру арқылы бағалайды.
2- тапсырма. <<Фишбоун>> әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерін әр топ анықтап, кескін картамен жұмыс жасау.
I- топ. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын анықтандар.
II топ. Тақырып бойынша сәйкестіктерді тауып, салыстырындар.
Ш топ: Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет беру,картамен жұмыс
Дескриптор:
1. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын ашады.
2. Тақырып бойынша сәйкестіктерді, салыстырады.
3. Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет жинайды және басқа аймақпен салыстырып сипаттайды.
4.Қала мен ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.
<<Білім, Білік, Дағды>> тәсілі бойынша қалыптастырушы бағалау
3-тапсырма. <<Кезбе тілші>> әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға қояды.
1 топ- Қалаларды халқының санына байланысты қалай ажыратады?
2 топ- Қалалардың қала қалыптастырушы фунцияларын атаңдар?
3 топ- Басқа аумақтардағы қаланы қалыптастыратын қызмет түрлеріне мысал келтіріндер?
Қалыптастырушы бағалау: Әр топтың жауаптарын тыңдап болған соң <<Саяхат жолдамасы>> әдісі арқылы жауаптарына қарап бағалау.
https://www.google.com/search?biw=1242&bih
Оқулық, ақ қағаз, маркер. Кескін карта
https://int.search.tb.ask.com/search/AJimage.jhtml?&n=784959ae&p2=%5EBSB
https://www.google.com/search?q=карта+населения+
Оқулық,мәтін. Түрлі-түсті маркерлер,
топтық жұмысқа арналған ресурстар.
Қазақстанның экокономикалық картасы.
Ақ қағаз, маркер
Қазақстан физикалық картасы
https://www.google.com/search?biw=1242&bih=606&tbm
Сабақтың соңы
4-минут
Кері байланыс:
1.Бүгінгі сабақсаған ұнады ма ?
2.Бұл сабақ қаншалықты қиын болды ?
3.Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдың ?
Саралау- сіз оқушыларғақандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау- Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану
1.Оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, сараланған тапсырмалар әзірлеу барысында<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.
2.Пәнаралық сипаттағы зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру бойынша<<Фишбоун>> әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерін әр топ анықтап, кескін картамен жұмыс жасау.
3.Өз ойын жеткізе білу және дәлелдер келтіру барысында <<Кезбе тілші>> әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға қояды.
Сараланған тапсырмаларды жүргізу барысында <<Қарқын>> тәлін негізге алдым.
Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын - ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. Критериалды бағалау жүйесі қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудан тұрады. Қалыптастырушы бағалауда оқушылардың білім алғандығының дәлелдерін жинауға бағытталған сыныпішілік оқу үдерісін ұйымдастырамын. Қалыптастырушы топтық бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс жауаптарына қарай <<Екі жұлдыз бір тілек >> беру арқылы бағалайды.Екінші тапсырманы орындау барысында оқушылардың білім,білік,дағды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында Білім, Білік, Дағды тәсілдерімен бағалаймын.
Әр топтың жауаптарын тыңдап болған соң <<Саяхат жолдамасы>> әдісі арқылы жауаптарына қарап бағалаймын.
Экология - қалалардың құрылуының маңызы мен оның экологиялық мәселелері.
Экономика- халықтың әл ауқаты.
Математика- елді мекендерге көшіп-қону аймақтарды есептеу.
АКТ - бейнебаян көрсету. АКТ тиімділігін пайдалану, құндылықтарға баулу
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Средний балл
Качество знание %
Успеваемость %
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz