Урбандалу үдерісі

Қысқа мерзімді жоспар.

4. 1. Халық географиясы

Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейі

Мұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос

4. 1. Халық географиясы: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос: Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.
4. 1. Халық географиясы: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос: 9. 4. 1. 12. Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді.
4. 1. Халық географиясы: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:

Барлығы: Қазақстандағы урбандалу үдерісі туралы сипатайды.

Басым бөлігі: Қазақстандағы урбандалу үдерісінің маңызын біле отырып, қалалық және ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.

Кейбірі: Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтай отырып, басқа аймақпен салыстыра алады, өз пікірімен бөліседі.

4. 1. Халық географиясы: Бағалау критерийі
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:
  • Қазақстанның урбандалу үдерісіне сипаттама береді;
  • Еліміздің ең ірі урбандалу аймақтарының орның маңызды екенін біледі;
  • Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісінің маңызын сиапаттайды;
  • Қазақстан урбандалған аймақтарды картадан көрсете алады.
  • Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтап, өз пікірімен бөліседі;
4. 1. Халық географиясы: Тілдік мақсаттар
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:

Тыңдалым-айтылым: Бейнебаянды көре отырып, көшіп-қону үдерісінің маңызын сипатап, әр топ талдау жасайды.

Жазылым-айтылым: әрбір топ тапсырмаларын бірлесе отырып жазады, ортаға салып талқылайды, бір - бірінің пікірін тыңдайды. Урбандалу үдерісі қалыптасқан аймақтарды кескін картаға түсіріп, ірі мегаполюс орталықтарын кескін картаға белгілейді.

Пән бойынша сөздер мен терминдер: мегаполюс, урбандалу, агломерация, хаб, моноқала, қала құрушы, қала қызметі

4. 1. Халық географиясы: Құндылықтарға баулу
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос: «Мәңгілік ел» ұлттық идеясындағы «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығын насихаттай отырып, еліміздегі ірі мегаполюстердің құрылуы, өнеркәсіп орны ерекше екенін ескере отырып, инновациялық технологияларды қолдана отырып, отан сүйгіштікке баулу.
4. 1. Халық географиясы: Пәнаралық байланыс
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:

Экология - қалалардың құрылуының маңызы мен оның экологиялық мәселелері.

Экономика- халықтың әл ауқаты.

Математика- елді мекендерге көшіп-қону аймақтарды есептеу

4. 1. Халық географиясы: Алдыңғы білім
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос: Әлеуметтік география. Халық саны.
4. 1. Халық географиясы: Жоспар
4. 1. Халық географиясы: Сабақтың жоспарланған уақыты
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Дерексөздер, ресурстар
4. 1. Халық географиясы:

Сабақтың басы

8 минут

Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:
4. 1. Халық географиясы:

Сабақтың ортасы

10- минут

8- минут

10-минут

Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал.

«Айна» әдісімен сәттілік тілеу.

Топқа біріктіру; «Мозаика» әдісі. Оқушыларды Қазақстанның ең ірі мегаполюс аймақтары бойынша үш топқа біріктіру.

1. Нұрсұлтан

2. Алматы

3. Шымкент

Алдынғы білімді пысықтау.

«ТЕННИС» әдісі.

1. Урбандалу үдерісі дегеніміз не және қай тілден енген?

2. Урбандалу үдерісінің құрамдас бөліктерін ата?

3. Неліктен урбандалу үдерісі жүреді?

Тақырыпқа байланысты «Халықтардың көші-қонуы » туралы бейнебаян көрсету арқылы оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Әрі жаңа тақырыпқа қатысты жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының алдыңғы білімін жинақтау.

1 - тапсырма (топтық жұмыс) .

«Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.

1 топ. Қазақстандағы қалалардың ең көнелерін айтып бер?

2 топ. Қазақстандағы урбандалу үдерісінің деңгейі жоғары аймақтарды кескін картаға түсір?

3 топ. Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдары туралы мәлімет беру ?

Дескриптор

  • Еліміздің қай аймағында көне қалалар болғанын атайды;
  • Қазақстандағы урбандалу үдерісі жоғары аймақтарды ажырата алады ;
  • Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдарын салыстыра алады;
  • Қазақстанның урбандалу үдерісін сипаттайды;

Қалыптастырушы топтық бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс жауаптарына қарай «Екі жұлдыз бір тілек » беру арқылы бағалайды.

2- тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерін әр топ анықтап, кескін картамен жұмыс жасау.

I- топ. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын анықтандар.

II топ. Тақырып бойынша сәйкестіктерді тауып, салыстырындар.

Ш топ: Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет беру, картамен жұмыс

Дескриптор:

1. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын ашады.

2. Тақырып бойынша сәйкестіктерді, салыстырады.

3. Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет жинайды және басқа аймақпен салыстырып сипаттайды.

4. Қала мен ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.

«Білім, Білік, Дағды» тәсілі бойынша қалыптастырушы бағалау

3-тапсырма . «Кезбе тілші» әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға қояды.

1 топ- Қалаларды халқының санына байланысты қалай ажыратады?

2 топ- Қалалардың қала қалыптастырушы фунцияларын атаңдар?

3 топ- Басқа аумақтардағы қаланы қалыптастыратын қызмет түрлеріне мысал келтіріндер?

Қалыптастырушы бағалау: Әр топтың жауаптарын тыңдап болған соң «Саяхат жолдамасы» әдісі арқылы жауаптарына қарап бағалау.

Картинки по запросу город астана фото

Картинки по запросу город алмата фото

Картинки по запросу город шымкент

C:\Users\User\Downloads\тенис.jpg

https://www. google. com/search?biw=1242&bih

Оқулық, ақ қағаз, маркер. Кескін карта

https://media3.picsearch.com/is?LycM5Xv_RJbJ20ktxFAahz04o3M1XL2Tjw5hdM416bc&height=267

https://int. search. tb. ask. com/search/AJimage. jhtml?&n=784959ae&p2=%5EBSB

Похожее изображение

https://www. google. com/search?q=карта+населения+

Оқулық, мәтін. Түрлі-түсті маркерлер,

топтық жұмысқа арналған ресурстар.

Қазақстанның экокономикалық картасы.

Ақ қағаз, маркер

Қазақстан физикалық картасы

Картинки по запросу города казахстана

https://www. google. com/search?biw=1242&bih=606&tbm

4. 1. Халық географиясы:

Сабақтың соңы

4-минут

Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:

Кері байланыс:

1. Бүгінгі сабақсаған ұнады ма ?

2. Бұл сабақ қаншалықты қиын болды ?

3. Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдың ?

4. 1. Халық географиясы: Саралау- сіз оқушыларғақандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Мектеп: С. Жүнісов атындағы №18 мектеп-лицейіМұғалімнің аты-жөні: Олжабай Жандос:

Бағалау- Сіз

оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану
4. 1. Халық географиясы:

1. Оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, сараланған тапсырмалар әзірлеу барысында «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.

2. Пәнаралық сипаттағы зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру бойынша «Фишбоун» әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерін әр топ анықтап, кескін картамен


Ұқсас жұмыстар
Қала халқы және ауыл халқы
Халықтың қоныстануының географиялық ерекшелігі
Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу
Италия мемлекеті. халқы. шаруашылығы
Географиядан 9 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Канада
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Ұтымсыз ауыл шаруашылығы
Қытай саяхатшылары
Тәрбиенің мақсат мен міндеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz