Ферменттің белсенді орталығы

Мектеп
КММ №178 лицей
Мектеп: Күні
КММ №178 лицей:
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:
КММ №178 лицей: Нуртай Мөлдір Бахтыбайқызы
Мектеп: Сынып
КММ №178 лицей: Барлығы - Қатысқандар - Қатыспағандар -
Мектеп: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
КММ №178 лицей: Молекулалық биология мен биохимия
Мектеп: Сабақтың тақырыбы:
КММ №178 лицей: Ферменттердің әсер ету механизмі
Мектеп: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
КММ №178 лицей: 9. 4. 1. 1 Ферменттер механизмін оқып тану
Мектеп: Сабақ мақсаты
КММ №178 лицей: Барлық оқушылар: Ферменттер механизмін оқып таниды
Мектеп: Оқушылардың басым бөлігі: Ферменттердің әсер ету механизмін талдайды
Мектеп: Кейбір оқушылар: Қосылу және ыдырау ферменттік және катализдік реакциялары үдерістерін сызба түрінде көрсетеді
Мектеп: Бағалау критерийі
КММ №178 лицей: Ферменттер механизмін оқып таниды
Мектеп: Тілдік мақсаттар
КММ №178 лицей:

Оқушылар . . . істей алады

Катализаторлардың жұмыс механизмін анықтайды.

Ферменттің белсенді орталығын сипаттайды.

Ферменттің белсенді орталығының құрамын түсіндіреді.

Ферменттің жұмыс істеу принципін көрсетеді.

Мектеп:

Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

Катализатор, реагенттер, ферменттің белсенді орталығы, химиялық реакция, органикалық катализатор

Мектеп: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Мектеп:

Талқылауға арналған тармақтар:

Субстрат пен фермент - құлып пен кілт сияқты, өйткені . . .

Мектеп:

Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?

Ферменттер неліктен биологиялық катализатор екенін айтып бере аласыз ба? Неліктен ферменттің белсенді орталығы болатынын айтып бере аласыз ба?

Мектеп:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Ферменттердің қалыптасуының эволюциялық мәні неде? Тірі ағзалар үшін оның қандай артықшылығы бар?

Мектеп: Құндылықтарға баулу
КММ №178 лицей:

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары бойынша:

Құрмет

Негізгі ұғымдарды талдау кезінде оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып, бір - бірінің сөзін бөлмей құрмет көрсетуі.

Ынтымақтастық және сыйластық:

Жұпқа және топқа берілген тапсырманы бірлесіп орындау, оқушылар арасындағы ынтымақтастықты қамтамасыз етеді.

Қазақстандық патриотизм: Отанына деген азаматтық жауапкершілік

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы: Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу.

Мектеп: Пәнаралық байланыс
КММ №178 лицей: Химия, 8 сынып. «Химиялық реакциялардың типтері», «Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторлар»
Мектеп: Алдыңғы білім
КММ №178 лицей:

7. 4. 1. 1 Судың қасиеті мен тірі ағзалар тіршілігі үшін маңызын сипаттау

8. 4. 1. 1 Биологиялық мысалдарды пайдаланып полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты сипаттау

Мектеп: Сабақтың барысы
Мектеп: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
КММ №178 лицей: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Мектеп:

Сабақтың басы

3-5 мин

КММ №178 лицей:

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

«Фермент пен Ферменттің белсенді орталығы» ойыны арқылы оқушылардың арасында қарым-қатынас туғызу.

Шағын құрылымдалған топтарға топтастыру

Катализатор, ферменттің белсенді орталығы, ферменттің әсер ету механизмі сөздері мен сөйлемдері және екінші жағына оқушылардың аттары жазылған қағаз қиындыларын құрастырады.

Лента

Қағаз қиындылары

Мектеп:

Сабақтың ортасы

20-25 мин

КММ №178 лицей:

Тапсырма 1.

«Катализаторлардың жұмыс механизмі», «Ферменттердің әсер ету механизмі», «Ферменттің белсенді орталығы» мәтінін INSERT әдісі мен түсініп оқып шығып графикалық органайзер сызыңыздар.

Дескриптор

  • Катализаторлардың жұмыс механизмін анықтайды;
  • Ферменттердің әсер ету механизмін талдайды;
  • Ферменттің белсенді орталығын сипаттайды

Қолданылатын әдіс-тәсіл: Графикалық органайзер, INSERT

ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі. Топтық бағалау

Тапсырма 2.

Ферменттердің белсенді орталығын анықтаңыздар.

Дескриптор

1. Ферменттің белсенді орталығының құрамын түсіндіреді.

2. Ферменттің жұмыс істеу принципін көрсетеді.

3. Ферменттің қарапайым тобын анықтайды.

Қолданылатын әдіс-тәсіл :«Үш қадамды сұхбат»

ҚБ: «Өзін өзі бағалау» мұғалімнің бағалауы

(+, -, керемет)

1. Субстрат пен ферменттің концентрациясы?

«Ферменттің белсенді орталығы» тек қатаң түрде белгілі бір реагент-затпен әрекеттесе алатынын анық көрсету үшін «олар бір біріне құлып пен кілт сияқты сәйкес келеді» деп айтады. «Өзара әрекеттесетін фермент пен субстрат»

Субстрат

Катализдік телім Байланыстырушы телім

Белсенді орталық

Қарапайым топқа жататын заттар ферментті белсенді етеді(көмірсулар, липидтер, нәруыздар)

2. Ферменттің жұмыс істеу принципі:

Субстрат байланыстырушы телім

Катализдік телім

Өнім өнім

Фермент

3. Ферменттің негізгі қасиеттерін оқушылар «Шашыранды

әріптер» әдісі мен тауып орындарына қойып

шығады.

Тапсырма 3

1. Ферменттердің басты қасиеттері мен ерекшеліктерін кестеге толтырып шығыңыз:

Дескриптор

1. Ферменттің басты қасиеттерін анықтайды.

2. Ферменттің әсер ету механизмін сипаттайды.

3. Органикалық кализатордың маңызды ерекшелігін қарастырады.

Қолданылатын әдіс-тәсіл: Активатор 3:2:1

ҚБ: Топтық бағалау

Тапсырма 4

Катализатордың жұмыс механизмі қалай жүретінін талдаңыз:

Дескриптор

1. Катализатордың жұмыс механизмін корсетеді.

2. Реакция соңында катализатор мөлшері реакцияцияға түскенге дейінгі мөлшерде болатынын салыстырады.

3. Катализаторда жылдамдық пен тепе-теңдік маңызды көрсеткіш екенын диаграммада көрсетеді.

Қолданылатын әдіс-тәсіл: «Мылқау пікірталас»

ҚБ: «Өзін өзі бағалау»

Қосымша 1

Қосымша 2

Мектеп:

Сабақтың соңы

8-10 мин

КММ №178 лицей:

Тапсырма 5

Ферменттің жоғары телімділігіне мысал келтіріңіз:

Дескриптор

1. Мәтінді талдап, ферменттер жұмысының жылдамдығын бағалайды.

2. Қосылу және ыдырау ферменттік және катализдік реакция үдерістерін сызба түрінде корсетеді.

3. Биологиялық және биологиялық емес катализаторларды салыстырады.

Қолданылатын әдіс-тәсіл: « Ыстық орындық»

ҚБ: «Өзін өзі бағалау» мұғалімнің бағалауы.

Үй тапсырмасы:

Кері байланыс:Нысана

Мектеп: Қосымша ақпарат
КММ №178 лицей:
Мектеп:

Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Қысқа мерзімді жоспарымда оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып бірнеше саралау түрлерін қолдандым. Саралау дегеніміз-оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалар беру. Оқу мақсатына сәйкес білім беру.

Саралау әдісі сабақтың өн бойында жүреді.

Тапсырма бойынша саралау-

Саралаудың бұл түрі негізгі мазмұнды қамтитын түрлі тапсырмалар ойластыруды көздейді. Саралаудың бұл түрін тиімді қолдану деп ойлаймын, себебі баршаға бірдей таратпа материалдар дайындалады, деңгейлік тапсырмалар құрылады.

Ресурс немесе мәтін бойынша саралау -саралаудың бұл түрін мен өз жоспарымда мәтінді insert әдісімен түртіп оқу арқылы жүзеге асырдым.

Оқушылар бәріне ортақ бір сұраққа жауап бергенімен, күрделірек деңгейі әртүрлі ресурстарға сүйене отырып, өз жауаптарын негіздей алады.

Мақсат бойынша саралау- сабақты жоспарлаудан бастау алып, оқушылардың көпшілігі, дарынды оқушылар үшін қол жетімді тапсырмаларды орындауға бағыттайды. Яғни қосымша тапсырмалар арқылы баланы дамыту, жетілдіру .

Оқыту бойынша саралау- Кейбір оқушылар үшін аудиторияда өзін қалыпты сезіну, алаңсыз жұмыс жасай алатын орны маңызды рөл атқарады. Мен ферменттің әсер ету механизмі сөздері мен сөйлемдерін, қағаздың екінші жағына оқушылардың аттары жазылған қағаз қиындыларын құрастыруға бердім. Сол арқылы құрымдалған топ құрып, оқушы үшін қолайлы орынды, немесе ыңғайлы топты тандап бердім.

Оқушыға қолдау көрсету арқылы саралау- Бұл қолдау оқушы оқушыдан, компьютерден немесе ақпаратттық технологиялардан алып отыруы мүмкін.

Қарым-қатынас формалары бойынша саралау(топтық) - Оқушылардың бір-біріне көмегі, ал қабілетті оқушылар өз идеясымен бөлісуі арқылы келесі жанындағы оқушының түсінігі, топ жұмысын алға тартуына үлес қосады.

КММ №178 лицей:

Бағалау - сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Қалыптастырушы бағалау

Оқушыларды ынталандыру үшін, оқушылардың оқу жетістіктерін дамуы мен өсуіне әсер ететін сабақ барысындағы

негізгі үдеріс.

Қалыптастырушы бағалаудың негізгі функциялары:қалыптастыру, оқушыларды ынталандыру, уәждеу.

Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады.

Мен өз сабағымда

«Екі жұлдыз бір тілек


Ұқсас жұмыстар
Астана қаласының мәдени орталықтарын атау
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу жайлы
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Атаңның баласы
Оқушыларды бағалау. Сабақ барысы
Оқытудың барлық аспектілері сындарлы оқыту теориясымен үйлесім табуы шарт
Күміс қыс
Тиімді сұрақ қою
Экономикалық белсенді халықтың үлесі
Конькимен бұрылыстардан оңға, солға бұрылу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz