Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы №27 ІТ-мектеп-лицейі

Ашық сабақ
Пән мұғалімі: Айымбетова С.
Сыныбы: 10 <<а>>

2020-2021

Қысқа мерзімді жоспар
10 - сынып, 1-тоқсан
№14-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Орталық Азия халықтарының әлемнің мәдениетіне қосқан үлесі

Бөлім:
Өркениет: даму ерекшеліктері
Педагогтің аты-жөні
Аймбетова Сая
Күні:
19.10.2021
Сынып:10 А
Қатысушылар саны:24
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы
Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.1.3.1- Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениет жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау;

Сабақтың мақсаты
материалдық мәдениет жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау;

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну-Орталық Азия халықтарының материалдық мәдени жетістіктерін анықтап, оның ерекшеліктерін түсіндіру;
Синтез-Орталық Азия халықтарының материалдық мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін түйіндеу
Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар
Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениеті туралы зерттеулерін анықтайды (оқылым, жазылым)
Орталық Азия халықтарының материалдық мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдайды (айтылым, тыңдалым)
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ою-өрнек, текемет, жылқы, үзеңгі, ыдыс-аяқ, зергерлік бұйымдар, әскери арбалар,қарулар,қалалар,киіз үй
Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:
Орталық Азия халықтарының материалдық мәденитінің ерекшеліктері...
Орталық Азия халықтарының материалдық мәденитініңең басты жетістіктері...
Салалар бойынша жетістіктердің ең маңыздысы...
Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениеттегі жетістіктерінің адамзат дамуына қосқан үлесі...
Құндылықтарға баулу
Сабақ барысында <<Функционалды сауаттылық>>, топтық жұмыста <<Құрмет пен ашықтық>> іске асады
Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
8 мин.

Үй тапсырмасын пысықтау. Сұрақтар беріледі.
Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.
Орталық Азия халықтарының мәдениетіне тән ортақ суреттер топтамасы ұсынылып, (Ұлы Жібек жолының картасы, ою-өрнек, текемет, жылқы, үзеңгі, ыдыс-аяқ, зергерлік бұйымдар, т.б. ) оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады.
+ Сізге қандай ой келді?
+ Бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?
Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
ҚБ <<Мадақтау сэндвичі>>

Орталық Азия халықтарының мәдениетіне тән ортақ суреттер топтамасы Тақырыптық суреттер
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
Зерттеу сұрағын ұсыну:
-Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениетінің өзгешелігі неде?
-Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениеті неліктен әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады?
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.Топтық жұмыс
1- топ
Оқушыларалдымен бұрынғы білімдерін пайдалана отырып, Орталық Азия халықтарының мәдениетке қосқан үлесі, андрондық әскери арбалар.

2-топ Сақтардың қарулары, тоқыма бұйымдары.

3-топ Ұлы дала тұрғындарының киімі және киіз үйі.

Пысықтау сұрақтары:

Материалдық мәдениет дегеніміз не?
Әскери арба дегеніміз не?
Қола дәуірінің қарулары дегеніміз не?
Сақтардың қарулануы дегеніміз не?
Сақтардың киімі дегеніміз не?
Киіз үй дегеніміз не?

Топтық жұмысқа бағалау.

Екі жұлдыз-бір тілек

2-тапсырма.
Тұжырымдау.Жұптық жұмыс
Оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын қорытындылап,түйіндеу үшін <<Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениетінің өзгешелігі неде?>>, <<Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениеті неліктен әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады>> деген зерттеу сұрағына кері оралу ұйымдастырылады. Зерттеу сұрағының төңірегінде ой-тұжырымдар қорытындылап, түйіндеу жүзеге асырылады.
I топ.АКТ.
<<Әскери арбалар>> тақырыбына таныстырылым дайындау.

II топ.
<<Сақ киімі>> тақырыбына эссе дайындау

III топ.
Андрондық арбалы жауынгерлер мен сақтың атты садақшасын салыстырыңдар.

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.

Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Дескриптор:
- Тақырыпқа сәйкес ұғымдар мен материалдық мәдениет жетістіктерінің мағынасы мен ерекшеліктерін сипаттау (кем дегенде 3-еу);
-Материалдық мәдениет саласының бір- бірімен байланысын анықтау (кем дегенде 1-еу);
-Материалдық мәдениет жетістіктерінің маңыздылығын фактілер арқылы түсіндіру (кем дегенде 3-еу)

Дескриптор:
-Жауап құрылымын сауатты, жүйелі құра алады;
-Дәйекпен дәлелденген тұжырым ұсына алады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ <<Алақан-жұлдыз>>

ҚБ <<Ең үздік жауап>>

ҚБ <<Өзін-өзі бағалау>>

Ақпараттық мәтін

Үлестірмелі қағаздар

Суреттер

Тірек-сызбалар
Кесте

Карта

ҚБ парағы
Сабақтың соңы
Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия

. Сабақты бекіту.Тест тапсырмалары.АКТ.

Kаhoot

Кері байланыс

Оқушылар өз ойларын жазады

1.Білемін...

2.Білдім...

3.Білгім келеді...

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект

Үй тапсырмасы
1. Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі

Ұқсас жұмыстар
Мемлекет және құқық
Қазақстанның фортепиано өнері
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Финикия қала мемлекеттері
Үнді мемлекетінің құрылуы
Ұлы Жібек жолының Қазақстан туризмін дамытудағы маңызы
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Солтүстік жарты шар материктері
Тәжірибелік сабақ
Еуразия халқы және елдері
Пәндер