Топтық шешімнің талқылануы

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

«Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті»

коммерциялық емес акционерлік қоғам

Магистранттың өздік жұмысы

Тақырыбы: «Кинематика» бөлімін жаңартылған білім беру жүйесі бойынша оқыту әдістемесі

Орындаған: Омарова К. А.

Тексерген: Желдібаева Б. С.

Топ: МФЗ-001

Семей 2021 жыл

Кинематика» бөлімін жаңартылған білім беру жүйесі бойынша

оқыту әдістемесі

"Сабақ - мұғалімнің жалпы және

педагогикалық мәдениетінің айнасы,

оның зияткерлік байлығының өлшемі,

көкжиегінің, эрудициясының көрсеткіші"

В. А. Сухомлинский

Қазіргі Қазақстанда әлемдік білім беру кеңістігіне бағытталған жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуы жүріп жатыр. Бұл процесс педагогикалық теория мен практикадағы елеулі өзгерістермен қатар жүреді. Біздің өміріміздің кез-келген саласындағы, әсіресе білім берудегі сапалы өзгерістер мұғалімнің оқу процесіндегі орны мен рөліне жаңа көзқарасын қалыптастырусыз мүмкін емес. Белгілі бір түсініксіз жаңартылған мазмұн мен оқыту технологиясындағы жаңа мақсаттар мен міндеттер, оқытудағы құзыреттілікке бағытталған көзқарасты ескере отырып, бағалаудың жаңа формаларын жүзеге асыру мүмкін емес.

Білім берудің мақсаттары мен мазмұны өзгеруде, оқытудың жаңа құралдары мен технологиялары пайда болуда, бірақ қандай реформалар жүргізілсе де, сабақ оқытудың басты нысаны болып қала береді. Онда дәстүрлі білім беру жүйесімен қатар ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны да тұр. Кез келген сабақ - жаңартылған бағдарламамен қойылған міндеттерді шешу үшін үлкен әлеуетке ие. Бағдарламаның негізгі идеяларына сәйкес сабақ сабақтың тақырыбына емес, оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижелерге негізделген. ҚР орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы сабақ - қызықты сабақ. Тек осындай жағдайларда сабақтың жоғары мотивациясы мен эмоционалды бояуын сақтауға болады. Бұл сабақтың ойластырылған құрылымы, жаңа материалды зерттеу логикасы, дидактикалық материалдардың әртүрлілігі, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру, оқытудың формалары мен әдістерін үнемі іздеу және сабақтың техникалық жабдықталуы. Жаңаша жұмыс істеу қызықты және ізденіске толы, бұл мектеп білімінің болашағына дұрыс жол.

Жаңартылған білім беру мазмұны мен қазіргі таңдағы қолданыстағы білім беру мазмұнының айырмашылығы неде?

  • Мектепте білім беру үдерісін ұйымдастыру тәсілдері өзгере ме?
  • "Нәтижеге бағытталған білім" ұғымы нені білдіреді?
  • Жаңартылған білім беру мазмұнына мұғалім қандай бағытта және қалай дайындалуы керек?

Білім беру қоғамның қалыпты өмірінің негізі болуға тиіс. Қазіргі білім берудің мәні мен мақсаты - адамның жалпы қабілеттерін және оның оқу пәндері арқылы іс-әрекеттің әмбебап тәсілдерін дамыту. Осыған байланысты мектептегі мұғалімнің рөлі өзгеруде. Ол оқушылар үшін білімнің негізгі көзі болудан қалады және олардың қызметін ұйымдастырушыға айналады. Білім беру құндылықтары да өзгеруде. Қазіргі ақпараттық қоғамда адамның сәтті әлеуметтік бейімделуі үшін оған терең ғылыми білім ғана емес, сонымен қатар оларды практикада, күнделікті өмірде шығармашылықпен қолдана білу қажет. . Физика әлі күнге дейін жаратылыстану ғылымдарының көшбасшысы рөлін сақтап келеді және ғылыми ойлаудың деңгейі мен стилін анықтайды. Бұл физика адам ақыл-ойының кез-келген түсініксіз жағдайды талдауға, оның іргелі, сапалық және сандық аспектілерін анықтауға және түсіну деңгейін уақыт өте келе оның дамуының сипаты мен нәтижелерін теориялық болжау мүмкіндігіне жеткізуге қабілеттілігін толық көрсетеді.

Кинематикада бірқалыпты және бірқалыпты үдемелі қозғалыс, қисық сызықты қозғалысты және оның сипаттамаларын окып үйренеді. Негізгі ұғымдар: материялық нүкте, траектория, механикалық қозғалыс, орын ауыстыру және жол, санақ жүйесі, координата, жылдамдық, үдеу, период, жиілік, амплитуда, бұрыштық жылдамдық, бұрыштық үдеу, циклдік жиілік енгізіледі. Орын ауыстыру, жылдамдық, үдеу ұғымдарын қалыптастырған кезде басты назар, олардың векторлық шамалар екеніне көңіл аударылады. Дененің түзу сызықты қозғалысында жылдамдық және үдеу бip тузудің бойымен бағытталып, олар алгебралық түрде алып немесе қосылады. Ал, дене қисық сызықты қозғалғанда бұл шамалардың векторлық сипаттамасы толық ашылып қалыптастырылады.

Жалпы білім беретін орта мектепте қозғалысты сипаттайтын жылдамдық және үдеу негізгі ұғым ретінде енгізіледі. Санақ жүйесін таңдап алып, егерде жылдамдық және үдеу нөлге тең болса, онда дене тыныштықта; жылдамдық тұрақты, ал үдеу нөлге тең болса, онда дене бірқалыпты түзу сызықты қозғалыста; үдеу тұрақты, ал жылдамдық уакыт бірлігінде бipдей шамаға артып отырса, онда дене бipқалыпты үдемемі қозғалыста; үдеу тұрақты, жылдамдық уакыт бірлігінде бірдей шамаға кемісе, онда дене бірқалыпты баяу қозғалыста және т. с. с. қозғалыста болады. Сонымен бipгe қозғалыстың формулалары және графиктері беріледі. Мектепте кинематиканы оқытудың жаңа технологиялық жүйесі - мұғалім басқарушы ретінде, ал оқушы мұғаліммен тең дәрежелі орындаушы ретінде қалыптасқан жүйе. Сонымен қоса жаңа технологиялық жүйеде кинематика тарауын оқытуда жаңа технологиялар мен жаңа идеялар қолданылады, жоспарлы түрде өту. Қазіргі таңда еліміздің көптеген мектептері кинематиканы оқытуда жаңа технологиялық білім беру жүйесін қолданады. Жаңа технологиялық оқыту жүйесінің үлкен артықшылығы уақыттың тиімді жұмсалуы мен жаңа технологиялардың пайдаланылуын атап айтсақ болады.

Нәтижеге бағытталған білім моделі мен басқарудың жаңа парадигмасы аясында жекелеген ұғымдар мен нормаларды және тиімді педагогикалық технологияларды меңгеру үшін педагогтардың кәсіби мәдениетін дамытуға бағытталған оқу қажеттіліктері туындап отыр. Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі - оқытудың жаңа технологияларын меңгеру. Осындай аса қажетті технологиялардың бірі - ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (бұдан кейін АКТ) пайдалану. АКТ - ны игеру қазіргі заманда әрбір жеке тұлға үшін қажетті шартқа айналды. АКТ - ның дамуы кезеңінде осы заманға сай білімді шәкірт тәрбиелеу мұғалімнің басты міндеті болып табылады.

Қоғамдағы ақпараттандыру процестерінің қарқынды дамуы жан - жақты, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді.

«АКТ құралдары» дегеніміз - микропроцессорлық және жаңа АКТ негізінде қызмет атқаратын, ақпаратты таратудың жаңа құралдары мен жүйелері, ақпаратты жинақтау мен олардың қорын жасау, сақтау мен өңдеу, оларды жан - жақты таратуды, одан қалды компьютерлік жүйелердің ақпараттар қорына енуді қамтамасыз ете алатын программалық, бағдарламалық - аппараттық және техникалық құралдар мен құрылымдарды айтамыз. АКТ - ға жататындар: ЭЕМ, дербес компьютерлер, терминалдық құралдардың жинақтары, жергілікті есептеу жүйелері, мәтіндік және графикалық ақпараттардың құрылымдары, көлемі үлкен мұрағаттық ақпараттарды сақтау құралдары, аудиовизуалдық ақпарттарды бақылайтын құралдар мен құрылымдар, машиналық графика жүйелері, программалық кешендер, жергілікті желілер, әлемдік деңгейде ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қазіргі кездегі байланыс құралдары.

Кинематиканы оқытуда көп қолданыста жүрген АКТ құралдары:
- Интерактивті тақта;
- Мультимедия;
- Интернет кеңістігі;
- Электронды оқулық.

Интернет жүйесінің келесі ақпараттық қоры мен ресурстарын бөлім бойынша қолдану бірден-бір тиімді болмақ:

  • электрондық пошта( e-mail), телеконфереция, видеоконференция;
  • жеке ақпараттарды жарыққа шығару мүмкіндігі немесе басқаша айтқанда Web
  • серверге жеке шығару;
  • ақпараттық каталогтар (Yahoo, InfoSeek/ UltraSmart, Galaxy) іздеу жүйесі (Altta, Vista, HotBob, Open Text), жүйе ішіндегі әңгіме (Chat) .

Оқу үрдісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажет:

- Бір қалыптылықты пайдаланбау, деңгейлер бойынша (білу, пайдалану, қолдану) оқушылар әрекетін ауыстырып отыру;

- Баланың ойлау (зерделеу) қабілетін дамытуға бағытталу, яғни елестету, салыстыру, байқағыштық жалпыдан негізгіні айыра алу, ұқсастықты табу қасиеттерін дамыту;

Компьютерлік технологияны пайдалана отырып дарынды, орташа және үлгерімі төмен оқушыға сабақты ойдағыдай меңгеруіне мүмкіндік туғызу;
Оқушының есте сақтау қабілетін ескеру (жедел, қысқа мерзімді және ұзақ уақыттық есте сақтау) . Оң мотивацияларды қалыптастыру - мұғалімнің кәсіби міндеті. Мотив оқушының танымдық қызығушылықтары, жаңа білім, іскерлік, дағдыны меңгерудегі қажеттіліктерімен тығыз байланысты. Жағымды жағдай туғызу үшін оқушыны коммуникативтілікке бағыттап, сабақта оқушы іс - әрекетін ынталандыратын ерекше сабақ формаларын таңдау керек. Мұғалімдердің тәжірибесі көрсеткендей, дәстүрлі емес сабақтарды ұйымдастыру оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттырады. Бүгінгі күнде мұғалімдер оқушылардың жемісті және тиімді іс - әрекетін ұйымдастыру үшін белсенді түрде дәстүрлі емес сабақтарды пайдалануда. Дәстүрлі емес сабақ түрлеріне видеосабақтар, интернет сабақ, спектакль - сабақ, саяхат - сабақ және т. б. жатқызуға болады.

Жаңа АКТ - ны сабақта пайдаланудың тиімділігі:

  • Оқушының еркін ойлауына мүмкіндік береді;
  • Ақыл - ойын дамытады;
  • Шығармашылық белсендігін арттырады;
  • Ұжымдық іс - әрекетке тәрбиелейді;
  • Тіл байлығын жетілдіреді;
  • Жан - жақты ізденушілігін арттырады.

Физика сабақтары өзінің санқилылығымен және қызықты өткізілуімен сипатталады. Сабақ барысында физика сабақтарын жүргізген мұғалімдер сабақты қызықты етіп өтуге тырысады. Сабақтың басталуы кезінде мұғалім оқушыларға жағымды ахуал құрып, оқушылармен қарым-қатынасқа түседі, үй тапсырмасын әртүрлі әдістермен сұрап болып, бағалайды. Кейін жаңа сабақты жаңа технологиялық әдістермен түсіндіріп, сабақты бекіту мақсатында тапсырмалар береді. Сабақтың ортасында мұғалім оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастырып, “Мендель бұршақтары” биін, немесе “қаражорға” сынды әуендерге жаттығулар жасатады. Тапсырмаларды мұғалім арнайы дайын ретінде кітаптармен, нұсқаулықтардан алады, немесе өзі жасай алады. Тапсырмалаларды оқушыларға ұсынбастан бұрын міндетті түрде бағалау критерийлерін айтып ескертуі қажет. Оқушыны қалыптастырушы бағалау арқылы бағалап нәтижесін алады. Сабақ барысында оқушылар тарапынан сұрақтар пайда болып, сабақ барысында оқушылардан оқыту кезінде қателіктер болса оны мұғалім дер кезінде түзеп, қойылған сұрақтарға жауап беріп, оқушының білімін арттыруға тырысады. Эвристикалық әдісті қолдана отырып оқушының еркін сөйлеуін қамтамасыз етеді. Мұғалім күнделікті өткен сабағын талдайды кемшіліктері мен артықшылықтарын анықтап, болашаққа дұрыс қадам орнатуды ойлайды. Сабақ бітер кезде міндетті түрде рефлексивті есеп алынады. Оны мұғаіл3м оқушылардан алады. Оқушылар өз ойларын білдіру арқылы, сабақты талдап, кемшілігі мен артықшылығын атап, келесі де жасау қажет өзінің жоспарын да жаза алады, немесе ауызша айта алады. Ол мұғалімнің өзінің дайындаған әдісіне байланысты. Сабақ - өте қырлы және сан қилы.

«Кинематика» бөлімін оқытуда есеп шығару мен зертханалық жұмыстар орындау барысында мұғалім бағыттаушы ролін атқарады. Мұғалім мен оқушы қызметтерін мына кестеден көруге болады:


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаты. Сабақтың түрі
Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолдана алу
Кестеде берілген заттардың формулаларын жазыңдар
Сынып сағатының құрылымы
Қазақстан тәуелсіздік жылдарында
Көшбасшылық қасиет
Өктемшіл көшбасшылық
Электр тогының жұмысы мен қуаты. Оқушының әрекеті
Жағдаяттық тапсырмалар
Жанған заттың формуласын анықта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz