Кітап оқудың пайдасы

Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гуманитарлық колледжі

Бекітемін Келісемін

Әдіскер: Калменшеева В. Мұғалім: Батесова Г.

«» 2022ж «» 2022ж

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пәні: Ана тілі

Тақырып: Кітап оқудың пайдасы. Мәтін

Мектеп: «Н. Оңдасынов»атындағы №5 жалпы білім беретін орта мектеп

Сынып: 1 «Б»

Машықкер: Набиева Айнұр

Тобы: ББ-19-2

Әдіскер: Калменшеева В. С:

Күні:

Бағасы:

Қысқа мерзімді жоспар

Ана тілі. 1 «Б» - сынып

Сабақтың тақырыбы: «Кітап оқудың пайдасы. Мәтін»

Машықкердің аты-жөні:
Набиева Айнұр
Машықкердің аты-жөні:: Күні:
Набиева Айнұр: 09. 03. 2022ж
Машықкердің аты-жөні:: Сыныбы:
Набиева Айнұр: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Машықкердің аты-жөні:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Набиева Айнұр:

1. 2. 5. 1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

1. 3. 5. 1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету

Машықкердің аты-жөні:: Сабақтың мақсаты:
Набиева Айнұр: Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қояды, сұраққа жауап береді. Өлең мәтініндегі қатені түзетіп жазады.
Машықкердің аты-жөні::

Ресурстар

Набиева Айнұр: Оқулық, дәптер, интерактивті тақта, кері байланыс

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.

Үй тапсырмасын сұрау.

Бүгінгі сабақты бастау үшін ребустың шешуін табайық.

Қызығушылын арттыру. «Суреттер себеті» әдісі.

- Көйлек, ірімшік, тасбақа, алма және піл

  • Олай болса, бүгін біз кітап туралы мәтінмен танысамыз. Кітаптың пайдасы туралы ақпарат беру. Кітап оқу- ойлау қабілетімізді дамытады; Есте сақтау қабілетін жақсартады; Сөздік қорымызды тереңдетеді; Өзімізге сенімді, білімді болуға көмектеседі; Шығармашылықты артырады;

Бірақ, ұялы телефон ешқашан кітаптың орнын баса алмайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Үйге берілген өлең жолдарын оқып, мазмұнын айтып береді.

Білім алушылар берілген суреттерің атауын айтып, оның алғашқы әрптерін біріктіріп сөз құрайды.

Кітап туралы ақпарат біледі. Оның пайдасымен танысады.

Бағалау:

ҚБ.

Мадақтау сөздер:

Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Ресурстар:

Презентация-1

Презентация-2

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың ортасы
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқулықпен жұмыс. 1-жаттығу .

Алдымен мұғалім мәтінді дауыстап оқып береді.

Сосын оқушыларға оқытады.

  • Асылбек алғашқыда кітап оқуды ұнаттыма?
  • Оның кітап оқуына кім себепші болды?
  • Өзің кітап оқығанды ұнатасыңба?

Әңгіменің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі.

Әділ Балта - балалар жазушысы. 1949 жылы Қарақалпақ АССР-ы Мойнақ ауданы Әлиауыл ауылында дүниеге келген. Көп жыл мұғалім болып қызмет еткен. «Ұлан» газетінде қызмет істеген. «Атамның жұлдызы», «Алданыш»,

«Інімнің өкпесі», «Тырналар келе жатыр» т. б. кітаптары жарық көрген.

2-жаттығу. Бос орынға тиісті сөзді қойып жазады.

Сергіту сәті

3-жаттығу. Сурет бойынша мәтін құрайды .

Дәптермен жұмыс.

2-жаттығу.

Шығрамашылық тапсырма.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар өз ойларын еркінжеткізеді, қойылған сұрақтарғнақты жауапбереді.

Автор жайлы қысқаша мағлұмат алады.

Өлеңді оқиды, бос орынға тиісті сөзді қойып жазады. Тынбай сөзінің мағынасын түсінеді.

Сілтемеде көрсетілген қимыл- қозғалыстарды бірге жасай отырып, сергіту сәтін орындайды.

Сурет бойынша мәтін құрайды. Оған ат қояды.

Көркем жазу

Ы Ы Ы Ы Ы Ы

ы ы ы ы ы ы

Оқулықтағы 2-жаттығуды дәптерге қатесіз көшіреді.

Өлеңді оқып, сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

ҚБ.

Мадақтау сөздер:

Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

ҚБ.

Түрлі смайликтер тарату арқылы бағалау.

ҚБ. Отшашу арқылы бағалау.

ҚБ.

Мадақтау сөздер:

Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Ресурстар:

Презентация-3

Оқулық

https://youtu. be/Vwa5zBMF_WU

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың соңы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге тапсырмасын бекіту.
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты: Кері байланыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: ««Блоб ағашы» әдісі
Оқушының іс-әрекеті: Бүгінгі сабақтағы түсінгеніне байланысты оқушы өзің ағаштың қай жерінде тұрғанын белгілейді.
Бағалау:
Ресурстар: Кері байланыс суреті

Ұқсас жұмыстар
Рухани жаңғыру. Кітап оқу
Сыныптан тыс оқу әдістемесі
Тек кітап қана алға жылжуды, адамдық шыңына шығуды үйретеді
Мен мектепке барамын. 1-сынып
Жалпымәдениеттік құзыреттілік
Кітапханамыз - біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз байлығымыз
Оқушылардың оқу машығының тексерілуіне жаңаша көзқарас
Сыныптан тыс оқыту
Кітаптар мұңы
Бұлақ көрсең- көзін аш туралы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz