Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кітап оқудың пайдасы

Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гуманитарлық колледжі

Бекітемін Келісемін
Әдіскер: ________ Калменшеева В. Мұғалім: __________ Батесова Г.
<<____>> _________2022ж <<____>> _________2022ж

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пәні: Ана тілі
Тақырып: Кітап оқудың пайдасы. Мәтін

Мектеп: <<Н.Оңдасынов>>атындағы №5 жалпы білім беретін орта мектеп
Сынып: 1 <<Б>>
Машықкер: Набиева Айнұр
Тобы: ББ-19-2
Әдіскер: Калменшеева В. С:
Күні:
Бағасы:

Қысқа мерзімді жоспар
Ана тілі. 1 <<Б>> - сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Кітап оқудың пайдасы. Мәтін>>
Машықкердің аты-жөні:
Набиева Айнұр
Күні:
09.03.2022ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету
Сабақтың мақсаты:
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қояды, сұраққа жауап береді. Өлең мәтініндегі қатені түзетіп жазады.
Ресурстар
Оқулық, дәптер, интерактивті тақта, кері байланыс
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар

Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.
Үй тапсырмасын сұрау.

Бүгінгі сабақты бастау үшін ребустың шешуін табайық.
Қызығушылын арттыру. <<Суреттер себеті>> әдісі.
- Көйлек, ірімшік, тасбақа, алма және піл
Олай болса, бүгін біз кітап туралы мәтінмен танысамыз. Кітаптың пайдасы туралы ақпарат беру.
Кітап оқу- ойлау қабілетімізді дамытады;
Есте сақтау қабілетін жақсартады;
Сөздік қорымызды тереңдетеді;
Өзімізге сенімді, білімді болуға көмектеседі;
Шығармашылықты артырады;
Бірақ, ұялы телефон ешқашан кітаптың орнын баса алмайды.

Үйге берілген өлең жолдарын оқып, мазмұнын айтып береді.
Білім алушылар берілген суреттерің атауын айтып, оның алғашқы әрптерін біріктіріп сөз құрайды.

Кітап туралы ақпарат біледі. Оның пайдасымен танысады.

ҚБ.
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!

Презентация-1

Презентация-2
Сабақтың ортасы
Оқулықпен жұмыс. 1-жаттығу.
Алдымен мұғалім мәтінді дауыстап оқып береді.
Сосын оқушыларға оқытады.
Асылбек алғашқыда кітап оқуды ұнаттыма?
Оның кітап оқуына кім себепші болды?
Өзің кітап оқығанды ұнатасыңба?
Әңгіменің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі.
Әділ Балта - балалар жазушысы. 1949 жылы Қарақалпақ АССР-ы Мойнақ ауданы Әлиауыл ауылында дүниеге келген. Көп жыл мұғалім болып қызмет еткен. <<Ұлан>> газетінде қызмет істеген. <<Атамның жұлдызы>>, <<Алданыш>>,
<<Інімнің өкпесі>>, <<Тырналар келе жатыр>> т.б. кітаптары жарық көрген.

2-жаттығу. Бос орынға тиісті сөзді қойып жазады.

Сергіту сәті

3-жаттығу. Сурет бойынша мәтін құрайды.

Дәптермен жұмыс.

2-жаттығу.

Шығрамашылық тапсырма.

Оқушылар өз ойларын еркінжеткізеді, қойылған сұрақтарғнақты жауапбереді.

Автор жайлы қысқаша мағлұмат алады.

Өлеңді оқиды, бос орынға тиісті сөзді қойып жазады. Тынбай сөзінің мағынасын түсінеді.

Сілтемеде көрсетілген қимыл- қозғалыстарды бірге жасай отырып, сергіту сәтін орындайды.

Сурет бойынша мәтін құрайды.Оған ат қояды.

Көркем жазу
Ы Ы Ы Ы Ы Ы
ы ы ы ы ы ы

Оқулықтағы 2-жаттығуды дәптерге қатесіз көшіреді.

Өлеңді оқып, сұрақтарға жауап береді.

ҚБ.
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!

ҚБ.
Түрлі смайликтер тарату арқылы бағалау.

ҚБ. Отшашу арқылы бағалау.

ҚБ.
Мадақтау сөздер:
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Презентация-3
Оқулық

https://youtu.be/Vwa5zBMF_WU

Сабақтың соңы
Үйге тапсырмасын бекіту.

Кері байланыс
<<<<Блоб ағашы>> әдісі
Бүгінгі сабақтағы түсінгеніне байланысты оқушы өзің ағаштың қай жерінде тұрғанын белгілейді.

Кері байланыс суреті

Ұқсас жұмыстар
Рухани жаңғыру. Кітап оқу
Сыныптан тыс оқу әдістемесі
Тек кітап қана алға жылжуды, адамдық шыңына шығуды үйретеді
Мен мектепке барамын. 1-сынып
Жалпымәдениеттік құзыреттілік
Кітапханамыз - біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз байлығымыз
Оқушылардың оқу машығының тексерілуіне жаңаша көзқарас
Сыныптан тыс оқыту
Кітаптар мұңы
Бұлақ көрсең- көзін аш туралы ақпарат
Пәндер