Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:
5. 1В : Натурал сандардың бөлінгіштігі
1. Барлық оқушылар жұп және тақ цифрларды ажыратады, жұп және тақ сандарды біледі және 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды біледі
2. Кейбір оқушылар бөлінгіштікке байланысты мәтінді есептерді шығара алады.
Оқушы
- жұп және тақ цифрларды ажырата алады.
- натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі
-10, 5 және 2 сандарына еселік сандарды анықтай алады;
- ауызша есептеу жүргізе алады және есептеудің дұрыстығын тексере алады;
- мәтінді есептер шығаруда натурал сандардың бөлінгіштік белгілерін қолдана алады.
Тілдік мақсат
- бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды;
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
- санның бөлгіші;
- санның еселігі;
- бөлінгіштік белгілері;
- натурал санның цифрларының қосындысы.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
- егер сан . . . цифрымен аяқталса, онда ол . . . бөлінеді;
- егер натурал санның цифрларының қосындысы . . . бөлінсе, онда сан . . . бөлінеді;
Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру
Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру
Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.
АКТ қолдану дағдылары
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Сабақтың басы.
Мақсат: сабақтың басын ұйымдастыру.
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылар назарын аудару.
1. Сабақты «Көңіл-күй» тренингімен бастау. Оқушыларға үш көңіл-күй бейнеленген смаиликтер көрсетіледі. Мұғалім сабағымызды кайсы көніл-күймен бастаймыз деп сурайды. Оқушылар көңілді өте жақсы көңіл-күймен деп жауап береді де қолдарын үш рет шапалақтайды.
Үй жұмысын тексеру
3-минут
2. Мақсат : Үй жұмысында оқушылар жіберген қателерді түзету.
Үй тапсырмасын тексеру, қиындық туғызған есептерге нұсқау беру арқылы шешу. (Мұғалім қатар -қатар бойынша оқушылардың үй тапсырмасын орындарынан тексеру арқылы қателерін түзете отырып нұсқаулық беру. )
Сабақ мақсатын қою
5 минут
3. Мақсат : Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Өтілген сабақпен жаңа сабақты байланыстыру сұрақтары: (6 мин)
- Бөлгіш дегеніміз не?
- Қандай сандар еселік сандар деп аталады?
- 15 санының бөлгіштерін атаңыз?
- 5 санына еселік сандарды атаңыз.
Осыдан соң сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері айтылады.
Бағалау критерийлері оқушылармен талданады .
Сабақтың ортасы
28 минут
7 мин
5 мин
7 мин
2 мин
7 мин
4. Жаңа сабақ: Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы жаңа тақырыпты ашу үшін әр топқа жеке тапсырмалар беру арқылы тақырыпты ашу:
Сандардың жазылулары бойынша, бір санның екінші санға бөлінгіштігін анықтайтын ереже бөлінгіштік белгісі деп атайды.
0, 2, 4, 6 және 8 сандарымен аяқталған сан жұп сан деп аталады.
1, 3, 5, 7 және 9 сандарымен аяқталған сан тақ сан деп аталады.
- 2 санына бөлінгіштік белгісі
2 санына еселік сандар 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 18, 20, . . .
2 санына еселік сандардың жазылуы 0, 2, 4, 6, 8 цифрларының бірімен аяқталады
Жазылуы жұп цифрмен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді
Мысалы: 18 : 2 = 9, 104 : 2 = 52, 1376 : 2 = 688
2-ге бөлінетін сандарды жұп сандар деп атайды
2-ге бөлінбейтін сандарды тақ сандар деп атайды.
- 5 санына бөлінгіштік белгісі
5 санының еселік сандар: 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, . . .
Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді
Мысалы: 125 : 5 = 25. 220 : 5 = 44. 1000 : 5 = 200
- 10 санына еселік сандар : 10, 20, 60, 100, 750, 1000, . . .
Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар 10-ға бөлінеді
Мысалы: 30: 10 = 3. 120 : 10 = 12. 1070 : 10 = 107
- = 2 · 5 болғандықтан, 10-ға бөлінетін сандардығ барлығы да 2-ге де, бөлінеді
Жаңа тақырыпты игеру кезінде өзін - өзі бағалау іске асырылады. Жасыл - дұрыс, қызыл - дұрыс емес.
Бір топтан бір оқушы өзіндік жұмыс орындағандағы алған қорытындысын айтады. Егер басқа оқушылар сол тұжырыммен келіссе жасылды көрсетеді, егер келіспесе - қызыл белгішені көтереді.
5. ТОП № 1. «Зерделілер» (Қызыл түс)
2 бөлінгіштік белгісі
Қалай ойлайсыздар сандарға қарап оның 2-ге бөлінетінін немесе бөлінбейтіндігін айтуға бола ма?
Болады екен.
2 бөлінгіштік белгісі:
Егер сан 0, 2, 4, 6, 8 цифрларымен аяқталса, онда ол сан 2-ге бөлінеді.
Мысалы: 106 саны 2-ге бөлінеді, себебі 6 цифрымен аяқталған.
Тапсырма: мына сандар қатарынан 2-ге бөлінетін сандарды теріп жазыңыз:
15, 18, 205, 1000, 16, 124, 203, 500, 802, 746.
ТОП № 2. «Ойшылдар» (Көк түс)
5 бөлінгіштік белгісі
Қалай ойлайсыздар сандарға қарап оның 5-ке бөлінетінін немесе бөлінбейтіндігін айтуға бола ма?
Болады екен.
5 бөлінгіштік белгісі:
Егер сан 0 және 5 цифрларымен аяқталса, онда ол сан 5-ке бөлінеді.
Мысалы: 155 саны 5-ке бөлінеді, өйткені 5 цифрымен аяқталған.
485 саны 5-ке бөлінеді, өйткені 5 цифрымен аяқталған.
Тапсырма: мына сандар қатарынан 5-ке бөлінетін сандарды теріп жазыңыз:
15, 18, 205, 1000, 16, 124, 205, 500, 802, 745.
ТОП № 3. «Тапқырлар» (Сары түс)
10 бөлінгіштік белгісі
Қалай ойлайсыздар сандарға қарап оның 10-ға бөлінетінін немесе бөлінбейтіндігін айтуға бола ма?
Болады екен.
10 бөлінгіштік белгісі:
Егер сан 0 цифрымен аяқталса, онда ол сан 10-ға бөлінеді.
Мысалы: 300 саны 10-ға бөлінеді, өйткені 0 цифрымен аяқталған.
485 саны 10-ға бөлінбейді, себебі 0 цифрымен аяқталмаған.
Тапсырма: мына сандар қатарынан 10-ға бөлінетін сандарды теріп жазыңыз:
150, 10, 205, 1000, 161, 22010, 124, 2050, 500, 802, 745.
Оқушылар презентациядағы 4-10 слайдтар бойынша ауызша есептеу тапсырмаларын орындайды, есептеуін тексереді.
Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек». Әр топтан бір оқушы тақтаға есептің шығарылуын жазады. Қалған оқушы бағалайды.
Өзін-өзі бағалау
Сергіту сәті: «Арқаға сурет салу»
6. Жұптық жұмыс-Оқулықпен жұмыс.
Оқушылар жұпта төмендегі есептерді шығарады. Одан кейін жауап парақтарын көрші жұппен ауыстырып жауаптарын салыстырады.
54, 60, 71, 102, 107, 208, 379, 420, 620, 653, 1000, 5632, 10895, 13786 сандарының қайсысы жұп, қайсысы тақ сан? Бір жолға тақ сандарды екінші жолға жұп сандарды теріп жазыңдар.
Тақ сандар: 71, 107, 379, 653, 10895
Жұп сандар: 54, 102, 208, 420, 620, 1000, 5632, 13786
Дискриптор: 1. Жұп және тақ сандарды ажырата алады.
2. Жұп және тақ сандарды бір жолдан екінші жолға теріп жазуды біледі.
№ 607
Дискриптор: 1. Жұлдызшаның орнына тиісті сандарды қоя алады.
2. Жұлдызшаның орнына сан қою арқылы 2-ге бөлінетін, 5-ке бөлінетін, 10-ға бөлінетін сандарды таба алады.
6. Есептің сұрағы бойынша дұрыс қорытынды жасайды.
7.
Шығармашылық жұмыс
2 пен 5-ға бөлінетін және бірдей цифрлардан тұратын әр түрлі үш таңбалы екі жұп сан жазыңдар. Олардың ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар.
Жауабы:
180 и 810 (ЕҮОБ = 90, ЕКОЕ = 1620) ;
270 и 720 (ЕҮОБ = 90, ЕКОЕ = 2160) ;
360 и 630 (ЕҮОБ= 90, ЕКОЕ = 2520) ;
450 и 540 (ЕҮОБ = 90, ЕКОЕ= 2700) .
Дикрипторы:
- 2-ге бөлінетін үш таңбалы санды жаза алады
- 5-ке бөлінетін сол цифрлардан тұратын үш таңбалы санды жаза алады
- Берілген сандарды жай бөлшектерге жіктей алады. .
- Есептеулерді дұрыс шығарады.
Формативті бағалау: Жазбаша түрде кері байланыс.
Үй тапсырмасына бағыт бағдар беру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz